Wpis z mikrobloga

#unrealengine i blueprints #pytanie #pytaniedoeksperta

Pomocy! Mecze sie juz kilka godzin z tym i zaraz sie poddam... :(

Mam aktora EnemyAIBase, ktory bedzie wrogiem. Mesh ludka, szkielet, jakas animacja do testow.

Mam aktora Projectile, czyli pocisk, ktory jest wystrzeliwany z jakiejs broni.

W zdarzeniu Overlap pocisk zadaje obrazenie wrogowi - super. Ale chcialbym, by obrazenia mialy multiplier w zaleznosci od trafionej czesci ciala.

Zrobilem sobie do tego funkcje TraceForBone: w momencie kolizji robie trace od pozycji Projectile w kierunku lotu i sprawdzam, ktora Bone zostala trafiona.

Problem w tym, ze elementy szkieletu sa strasznie male w porownaniu z meshem, wiec mimo trafienia np. glowy mesha (wykryto trafienie - moge odjac standardowe obrazenia) nie wykrywa trafienia Bone. Jasne, jak oddam odpowiednio duzo strzalow w glowe, to ktorys trace zaliczy trafienie w Bone:Head... Czy odpowiednio w kazda inna czesc ciala.

Pytanie: jak to zrobic prosto i zeby dzialalo - tzn. zeby uzaleznic obrazenia od czesci ciala?

#ue4 #unrealengine4 #programowanie (troche) #programowaniegier
  • 1