"Jeleśnia, zróbcie coś, nie mam hamowania!"
Dziś mija 19 lat od katastrofy kolejowej w Świnnej, która o mały włos nie skończyła się wielką tragedią.
Dla maszynisty Czesława Goluszki i Lucyny Kubieniec (kierownik składu zwany potocznie "konduktorem"), którzy stanowili obsadę pociągu 34527 z Suchej Beskidzkiej do Żywca ten dzień zaczynał się zupełnie zwyczajnie.
Pociąg ten obsługiwał popularny osobowy "kibel" o oznaczeniu EN57-840, który był wyposażony w kompozytowe wkładki hamulcowe FR502.
Chińskie
Dziś mija 19 lat od katastrofy kolejowej w Świnnej, która o mały włos nie skończyła się wielką tragedią.
Dla maszynisty Czesława Goluszki i Lucyny Kubieniec (kierownik składu zwany potocznie "konduktorem"), którzy stanowili obsadę pociągu 34527 z Suchej Beskidzkiej do Żywca ten dzień zaczynał się zupełnie zwyczajnie.
Pociąg ten obsługiwał popularny osobowy "kibel" o oznaczeniu EN57-840, który był wyposażony w kompozytowe wkładki hamulcowe FR502.
Chińskie





































Pirelli daje tu najmiększy komplet – C3, C4, C5. Będzie szybkie rozgrzanie, będzie duże zużycie jeżeli ktoś przesadzi. Najbardziej dostaje przednie prawe – szybkie zakręty, duże przeciążenia boczne. Jak ktoś nie umie w opony to szybko zobaczy piękny pokaz grainingu i po tempie.
Hamowanie? To prosty tor pod tym względem, poziom 2/5. Tylko że to oznacza problem – większa rola strategii i zarządzania wyścigiem a mniejsza błyskotliwości kierowcy.
Trakcja?
źródło: 1000040144
Pobierz