Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko212
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Doomino

Doomino

Dołączył 13 lat i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 10781
  • Znaleziska 2237
  • Mikroblog 8544
  • Obserwujący 7
  • Obserwowane 16
I.....a
I.....a
konto usunięte 22.06.2023, 18:14:36
  • 15
A ten właściciel to nieźle pazerny był skoro z nimi popłynął bo wiadomo 8 godzin to zagadać można, podłapać kontakty itp

#titan #titanic
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Doomino
Doomino 22.06.2023, 18:37:27 via iOS
  • 0
@deepblue_: chyba tak, czytałam wywiad z jakimś Niemcem co był na udanej ekspedycji titanica tym titanem i pilotem również był pan CEO i przewodnikiem też ten Francuz
  • Odpowiedz
Doomino
Doomino 22.06.2023, 18:39:27 via iOS
  • 0
@InwestorEkonomista: skąd masz info? Który gość? Wszędzie podają, że CEO jest pilotem.
  • Odpowiedz
m.....8
m.....8
konto usunięte 22.06.2023, 11:59:48
  • 2
Takie niby inteligenty tworzyły tę łódź podwodną a nikt nie wpadł na pomysł że wystarczy zamontować silnik odrzutowy żeby w razie awarii wystrzelić się się na powierzchnię ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#titanic #titan
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Doomino
Doomino 22.06.2023, 12:37:20 via iOS
  • 2
@mango2018 według wiki były:

The Titan has seven backup systems intended to return the vessel to surface in case of emergency, including ballast that can be dropped, a balloon, and thrusters. Some of the backup systems are designed to work even if all aboard the submersible are unconscious; there are sandbags held by hooks that dissolve after a certain number of hours in the water and release the sandbags, letting
  • Odpowiedz

4738

Nie ma uzasadnienia dla dyskryminacji - wiek emerytalny musi być zrównany.

Nie ma uzasadnienia dla dyskryminacji - wiek emerytalny musi być zrównany.

Opinia: wiek emerytalny kobiet i mężczyzn musi zostać zrównany, podobnie jak ma to miejsce w niemal wszystkich krajach UE. Dalsze utrzymanie rozróżnienia dyskryminuje mężczyzn, szkodzi kobietom, jest sprzeczne z potrzebami społecznymi i gospodarczymi, a także procesami demograficznymi.

bespace
z
bespace.pl
dodany: 15.06.2023, 15:45:51
  • 619
  • #
    polska
  • #
    gospodarka
  • #
    europa
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    emerytura
  • #
    ekonomia
Doomino
Doomino 15.06.2023, 21:33:15 via iOS
  • 0
@TeselACC jest emerytura minimalna za urodzenie 4 lub więcej dzieci, więc jak kobieta narodzi 7 dzieci, a są takie przypadki to emeryturka i 500+ będzie wypłacane jednocześnie. Robienie dzieci wśród patoli stanie się jeszcze bardziej opłacalne.

Osobiście myśle, że rozwiązanie takie nie jest złe ale jakoś -2lata za dziecko a od któregoś to nawet -1 albo ustalić jakies maksimum.
RuffledFrump
RuffledFrump
11.04.2023, 18:30:28
  • 49
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Doomino
Doomino 11.04.2023, 20:28:41 via iOS
  • 4
@puffpuff ta na środku, jedyna nie ma zamazanych oczu. Była gruba wtedy, ale nie wygląda na ciężarną. Jak na moje to tradycyjne ulanie. W ciąży brzuch jest zdecydowanie bardziej okrągły i charakterystyczny.
  • Odpowiedz
Doomino
Doomino 12.04.2023, 05:41:11 via iOS
  • 0
@brednyk: Przecież nawet jeżeli była w ciąży to rodząc tylko jej z brzucha dziecko, worek owodniowy i łożysko zeszło. Uda i reszta zostaje taka sama. Jeżeli to zdjęcie było zrobione nie tak dawno, to znaczy że chudła w niezdrowym tempie. Przypuszczam, że jej dieta to nie były sałatki i ćwiczenia tylko meliniarski tryb życia, a w taki sposób to chyba idzie szybko się wysuszyć.
  • Odpowiedz

2122

Piotruś Mordeczka

Pokaż treści 18+

Piotruś Mordeczka

Piotruś Mordeczka niczego się nie boi gdy prowadzi go feta.

Licho87
z
streamable.com
dodany: 07.04.2023, 18:25:31
  • 506
  • #
    polska
  • #
    patologiazewsi
  • #
    heheszki
  • #
    elektryka
  • #
    wypadek
  • #
    narkotykizawszespoko
Doomino
Doomino 08.04.2023, 19:55:14 via Wykop
  • -1
@fizzly: Umarł. Info z sadistic:
17-latek wszedł na słup energetyczny średniego napięcia. Porażony prądem spadł z wysokości kilkunastu metrów, zmarł w szpitalu. Prokuratora wszczęła śledztwo.
Doomino
Doomino 08.04.2023, 20:55:33 via Wykop
  • -2
@rostexik kurczę no właśnie szukam artykułu gdzie padałoby imię Piotrusia nadaremnie. Zwłaszcza śmierdzi mi to, że akcja miałaby być z czerwca 2021, a filmik dopiero teraz wypłynął. W takim razie kolejne błędne info. Dziękuje za potwierdzenie.
Doomino
Doomino 09.04.2023, 12:49:16 via Wykop
  • 1
@Albert_Einstein: https://m.sadistic.pl/wspinaczka-na-slup-vt572990,60.htm

862

Dr Smile i tysiące oszukanych. Nabici na "proste zęby"

Dr Smile i tysiące oszukanych. Nabici na "proste zęby"

O prostych, idealnych zębach marzy niejeden z nas. Niestety natura nie każdego obdarzyła zdrowym i silnym uzębieniem. Tradycyjny apart ortodontyczny w starszym wieku może nie wyglądać estetycznie i tu z pomocą miał przyjść Dr Smile. No właśnie... miał, bo klienci firmy mają niemal same problemy.

Emigrant1
z
bankier.pl
dodany: 02.04.2023, 09:06:12
  • 201
  • #
    polska
  • #
    zeby
  • #
    drsmile
  • #
    poznan
  • #
    stomatologia
  • #
    ortodoncja
Doomino
Doomino 02.04.2023, 17:38:29 via iOS
  • 0
@apee Mi się bez przerwy wyświetlali na fb dopóki ich nie zablokowałam. A te reklamy odrazu śmierdziały jakimś wałem i przypominały mi biznesy Piotra Kaszubskiego.

658

Przepaść mentalna: W niemczech są tabele alimentacyjne i nie trzeba sądów.

Przepaść mentalna: W niemczech są tabele alimentacyjne i nie trzeba sądów.

Ten prosty, czytelny i skuteczny system obliczania wysokości alimentów, nie tylko zapobiega konfliktom rozstaniowym, eliminuje poczucie niesprawiedliwości, ale także odciąża sądy. Bo sędziowie nie muszą tracić czasu na badanie “możliwości zarobkowych ojców” Artykuł stary ale temat aktualny.

PIAN--A_A--KTYWNA
z
punkt.media
dodany: 31.03.2023, 12:57:51
  • 251
  • #
    zwiazki
  • #
    alimenty
  • #
    ojcostwo
  • #
    dzieci
Doomino
Doomino 31.03.2023, 15:32:32 via iOS
  • -7
@MWittmann tutaj jest jeden szkopuł, takie badania są dość drogie. Jeżeli miałoby to być z budżetu to byłby to koszt w okolicach miliona PLN dziennie. Pewnie więcej, bo cokolwiek państwowe to po drodze jeszcze hajs ucieka. Dlatego ta opcja jest moim zdaniem nierealna.
Jak na koszt własny, to w sumie po co niektórzy mieliby płacić, jeżeli nie mają wątpliwości co do wierności partnerki, bo spędzają ze sobą 24/7 itp a już
Doomino
Doomino 31.03.2023, 16:35:25 via iOS
  • 9
@Gerax9 oj tak zaprzeczenie ojcostwa powinno być możliwe zawsze, bo to że jest pół roku to jest poroniony pomysł.
W tym wypadku myśle, że tutaj by wystarczyło zmienić prawo by mężczyzna mógł wyrazić chęć wykonania testu na ojcostwo i nie potrzebował na to zgody kobiety i ta nie mogła mu tego utrudniać.
Doomino
Doomino 31.03.2023, 17:01:46 via iOS
  • 12
@Pabick ojcostwo nie jest ustalane na gębę przez matkę. W przypadku małżeństwa idzie z automatu, przy braku mężczyzna musi normalnie podpisać papiery o uznanie ojcostwa. Uwazam, ze mężczyzna powinien mieć możliwość by przed uznaniem lub w razie wątpliwości co do wierności małżonki robić takie testy i mam nadzieje, że nie jest to zakazane.
Doomino
Doomino 31.03.2023, 17:13:21 via iOS
  • 1
@Pabick w Polsce tak na szczęście nie jest. To znaczy kobieta może powiedzieć, ze ojcem jest pan Mirek Wykopek ale jeżeli pan Mirek nie uzna dziecka to wtedy w sądzie jest sprawa o ustalenie ojcostwa i robione są testy. Gorzej w małżeństwie, bo wtedy jest z automatu mąż już ma uznane ojcostwo i ma tylko pół roku na ewentualne zaprzeczenie.
Doomino
Doomino 31.03.2023, 17:31:52 via iOS
  • 4
@Pabick nie wiem czy dalej piszesz o Niemczech czy ja coś niezrozumiale napisałam. W Polsce to co kobieta sobie powie w szpitalu nie ma najmniejszego znaczenia, dopiero kiedy mężczyzna sam dobrowolnie uzna ojcostwo (robi się to w urzędzie stanu cywilnego) ma to znaczenie wiążące dla Ojca danego dziecka. Jeżeli mężczyzna nie uzna, jest sprawa w sądzie o ustalenie ojcostwa i wykonywane są testy. Nie wiem jak jest z dostępem do testów,
Doomino
Doomino 31.03.2023, 17:42:35 via iOS
  • 4
@Pabick i tu jest podstawowe pytanie moje czy wykonanie testu dna jest zakazane bądź może być utrudniane przez matkę dziecka? Jeżeli tak to trzeba to zmienić. Mężczyzna nie musi wierzyć na gębę kobiecie, powinien mieć możliwość zrobić taki test. Większość dzieci rodzi się w związkach gdzie są one planowane, nierzadko starania trwają przez długi czas i wtedy zmuszanie takich osób, które nie mają wątpliwości na niepotrzebne koszty jest moim zdaniem zbędne.
Doomino
Doomino 31.03.2023, 18:43:27 via iOS
  • -1
@MWittmann kolego jeżeli nie masz pojęcia jak wygląda ustalanie ojcostwa w Polsce to proponuje poczytać przed wypowiedzeniem, a nie zarzucac mi pieprzenie głupot zamiast sobie nieznajomości tematu. Nie znam sytuacji we Francji i w sumie gowno mnie ona obchodzi. Jeżeli tak jest jak mówisz to źle , ale jednocześnie miło słyszeć, ze mamy w Polsce lepsze prawo od nich.

@Pabick teoretycznie powinno się móc to rozwiązać możliwością wykonania testów bez
Doomino
Doomino 31.03.2023, 18:48:03 via iOS
  • 0
@Pabick jeszcze tak w gwoli ścisłości odnośnie tych 8% które przytaczasz to są statystyki z wykonanych testów DNA. Czyli 8% z tych których istniało jakieś uzasadnione podejrzenie, a nie 8% wszystkich ojców.
Doomino
Doomino 31.03.2023, 19:27:16 via iOS
  • 0
@Pabick a to przepraszam, kojarzę jak w podobnej dyskusji wykopek wytoczył dane które wynosiły procent testow które zaprzeczyły ojcostwa.

Wracając do tematu i już mam nadzieje kończąc dyskusje. Sytuacja mężczyzn nie jest zła, mogą wykonać test i nie musza w ciemno uznawać ojcostwa, jeżeli chcą mieć pewność, a zwłaszcza jeżeli mogą mieć uzasadnione podejrzenie wobec partnerki czy co gorsza małżonki. Ta dyskusja uświadomiła mnie jak wielu mężczyzn nie ma o tym
Doomino
Doomino 01.04.2023, 05:46:58 via iOS
  • 0
@Pabick Jestem przekonana, że obowiązkowe testy nie zostaną wprowadzone. Nie jest to kwestia bycia prokobiecym, to jest po prostu z punktu widzenia państwa nieopłacalne. A skoro nie ma i najprawdopodobniej nie będzie, to najlepiej zadbać o siebie samodzielnie, bo na szczęście nie jest tak jak mówiłeś wcześniej (przynajmniej w Polsce) że kobieta może wrobić w dzieciaka. Nie podpisywać uznania ojcostwa i robić testy. Z tego co czytam można zrobić go anonimowo
Doomino
Doomino 01.04.2023, 06:02:22 via iOS
  • -1
@Pabick nie
Doomino
Doomino 01.04.2023, 07:29:09 via iOS
  • -2
@CzaryMarek nie bierzesz pod uwagę, że to będą większe koszty, bo dojdzie te ok. 8% dzieci, na które będą pobierane alimenty z funduszu, socjal dla samotnych matek itp. I to będzie miało miejsce przez 18lat miesiąc w miesiąc.
To tak jak z tym ograniczonym czasem na zrzeczenie ojcostwa. Trzeba być ignorantem by nie widzieć, że jest to krzywdzące prawo dla mężczyzn. Ale dla państwa jest to na rękę, nie obchodzi ich
Doomino
Doomino 01.04.2023, 07:48:02 via iOS
  • -1
@CzaryMarek przeczytałeś mój komentarz? W wyniku tego testu, państwo musiałoby się spodziewać, że ok. 8% z tych rodzących się dzieci nie będzie miało prawnie ojca. Ponieważ taki test wykonany zaprzeczy ich ojcostwa i nie zostaną wrobieni. Nie jest to w interesie państwa, bo wtedy państwo będzie płacić alimenty z funduszu, jakieś socjale dla samotnych matek itd. I to przez 18lat miesiąc w miesiąc. Nie wiem ile to jest pieniędzy, ale podejrzewam,
Doomino
Doomino 01.04.2023, 08:12:11 via iOS
  • -1
@CzaryMarek to nie jest takie proste. Bo jeżeli dziecko jest uznane, to żeby ten oddział świadczeń socjalnych określał kobietę jako samotna matkę to w takiej sytuacji musi mieć uregulowana sytuacje (zasądzone alimenty od ojca), a jak ma alimenty od ojca to nie dostanie ich z funduszu. Chyba, że nie płaci, ale wtedy to taki tatuś z nieformalnego związku może skończyć w więzieniu, wiec nie wiem czy ludzie tak kombinują.

Ewentualnie mogą
Doomino
Doomino 01.04.2023, 08:22:39 via Wykop
  • -2
@MWittmann: Widać, że nie znasz obecnego prawa. Jeżeli test wyjdzie niezgodnie z tym co powiedziała Matka to ona płaci za niego i koszty sądowe, w tym prawnika mężczyzny.

Twoim tokiem rozumowanie nie powinniśmy płacić na osoby które zostały kalekami z własnej głupoty (nie wiem skakanie na glowke czy nie zastosowanie się do zasad BHP w pracy) a głupi byli to niech zdychają z głodu. Jednak to tak nie działa, przynajmniej
Doomino
Doomino 01.04.2023, 09:11:38 via Wykop
  • 1
@Gerax9: Wy nie rozumiecie podstawowej rzeczy, to nie są pieniądze dla Matki, to są pieniądze dla dziecka. Dziecka, którym równie dobrze moglibyście się wy urodzić, które nie jest niczemu winne i już ma i tak przesrane w życiu, że nie ma ojca.
Doomino
Doomino 01.04.2023, 09:24:29 via Wykop
  • -4
@Pabick: i co z tego, że winna jest Matka, skoro konsekwencje poniesie dziecko. Chyba, że skoro dziecko z nieprawego łoża to kij z nim, a niech zdycha.
Niczego się nie boje i jeżeli cały czas nie rozumiesz jak próbuje Ci wytłumaczyć dlaczego jest to postulat szkodliwy z punktu widzenia państwa to ja już niestety nie pomogę. Albo to ja tak słabo tłumacze, albo problem jest z Tobą.
Doomino
Doomino 01.04.2023, 09:54:59 via Wykop
  • -3
@Pabick: Spróbuj spojrzeć na sytuacje szerzej, nie ze swojej perspektywy. Dla państwa na rękę jest by dziecko miało pełną rodzinę i ma to w dupie czy ojciec jest biologiczny. Jest to fakt niezaprzeczalny. Stąd jest ograniczenie czasowe w zaprzeczeniu ojcostwa. Nie jest to sprawiedliwe, pewnie i ja rozumiem o co Ci chodzi. Ja próbuje Ci wytłumaczyć niestety bezskutecznie, że państwu zależy na tym by mieć jak najmniej osób na swoim
Doomino
Doomino 01.04.2023, 10:14:56 via Wykop
  • -2
@MWittmann: ja nie kieruje do nikogo pretensji xD nie wiem skąd u Ciebie takie emocjonalne podejście do tematu. Karanie dziecka za to, że jego rodzic jest debilem jest trochę mało humanitarne. Jeżeli masz ogarnietych rodziców to masz szczęście, na które nie miałeś wpływu. Odcinanie dzieci od pomocy socjalnej, może nieść za sobą poważne konsekwencje. W postaci dzieci oddawanych do domu dziecka, czy usuwanych ciąż. Co w naszym kraju można zrobić
Doomino
Doomino 01.04.2023, 10:21:26 via Wykop
  • -2
@Pabick: właśnie problem jest w tym, że władzy nie zależy na tym by dzieci wychowywali biologiczni ojcowie, stąd ograniczenia czasowe na zaprzeczenie ojcostwa. Jedyne na czym państwu zależy to żeby rodziło się jak najwiecej dzieci i jak najwiecej z nich miało ojca. Jeszcze raz zaznaczę, że nie twierdzę że to dobrze i nie są to moje prywatne poglądy tylko próba wytłumaczenia logiki którą kieruje się władza.
Doomino
Doomino 01.04.2023, 11:17:50 via Wykop
  • -1
@MWittmann: w sumie teraz tak jest, jak babka wskaże ojca i on nie chce uznać to jest sprawa jak wygra i testy potwierdza ojcostwo to dostaje alimenty.

Ja również oczywiście nie popieram nieuczciwości i jak ktoś chce mi dzieci stestować to proszę bardzo. ja tam akurat wiem ze 100% pewnością jaki będzie wynik dlatego szkoda by mi było na to własnych pieniędzy, nawet jakby to było 300zł wole pójść sobie
Doomino
Doomino 01.04.2023, 11:33:10 via Wykop
  • -1
@bregath: to jest dobry pomysł by ułatwić procedurę zaprzeczania / ustanawiania ojcostwa by po prostu wystarczyło złożenie wyników testu z wiarygodnego laboratorium w USC by zredukować niepotrzebne sprawy sądowe, a co za tym idzie koszty i trochę odciążyć sądy.

Te konsekwencje, które poniesie dziecko to chodziło o odcięcie socjalu dla dzieci które nie mają stwierdzonego ojca.
Doomino
Doomino 01.04.2023, 11:47:41 via Wykop
  • -1
@Pabick: Hmm ale 10 miesiąc to później niż 12 tydzień :D w sumie 10 miesiąc to już dziecko raczej urodzone. Takie testy wyciągające dna dziecka z krwi matki to chyba droższe niż zbadać dziecko już po urodzeniu. To tak z ekonomicznego punktu widzenia.
Ja tam akurat nie popieram sytuacji, która mogłaby pośrednio być naciskiem na wykonanie aborcji bez podstaw medycznych.
Doomino
Doomino 01.04.2023, 12:18:10 via Wykop
  • 0
@Pabick: widać, że pisze to niebieski pasek którego interesuje tylko i wyłącznie jego własna perspektywa, bo to nie on jakby co będzie się zmagał z wyrzutami sumienia po pochopnie dokonanej aborcji.

Co do skoków w bok to świata nie zmienisz. I statystycznie to akurat mężczyźni ich częściej dokonują.
Doomino
Doomino 24.03.2023, 10:20:12
  • 1
Mirki i Mirabelki z #dzieci może jesteście w stanie mi pomóc. Mam 3-letnie dziecko z zajawką na gotowanie i szukam bezpiecznego noża, takiego którym dziecko się nie skaleczy, ale który poradzi sobie z krojeniem np ugotowanej marchewki, ogórka, truskawek czy ziół. Czy może ktoś z was może mi coś polecić? Widziałam, że IKEA ma coś w sprzedaży, ale to chyba jest normalny ostry nóż tylko mniejszy, poręczny dla dziecka. Z
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Doomino
Doomino
Autor
24.03.2023, 10:26:05 via iOS
  • 0
@BadiBAX widziałam krótki filmik na fb na którym babka pokazywała nóż stalowy, ale którym nie idzie się zaciąć. Jeździła sobie po ręce i nic, ale ogóra se guwniak kroił :D Niestety nie mogę nic takiego znaleźć w necie, a odświeżyło mi stronę i tego filmiku tez, bo może w komentarzach było info, choc to nie było w Polsce wiec nawet jakby było to pewnie i tak niedostępne w sprzedaży u nas.
  • Odpowiedz
Doomino
Doomino
Autor
24.03.2023, 10:29:23 via iOS
  • 0
@baczex taka jakby gilotynka?
  • Odpowiedz
PEKLONIKON
PEKLONIKON
13.03.2023, 15:52:46
  • 63
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 53
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Doomino
Doomino 13.03.2023, 21:28:47 via Wykop
  • 4
@Talaith: ja kiedyś powiedziałam bardzo dobrej wtedy koleżance o tym, że jej facet się do mnie dobierał to na mnie naskoczyła, że wymyśliłam to sobie bo jestem zazdrosna, że chce zniszczyć ich związek i inne takie pierdoły. Skończyło się tym że nie mam już koleżanki.
  • Odpowiedz
Doomino
Doomino 14.03.2023, 01:58:13 via Wykop
  • 0
@Talaith: @LatajacyJeczmien faktycznie super stracić przez to, że zakochała się w pajacu przyjaciółkę z dzieciństwa z którą ma się setki wspomnień. Pewnie teraz by mnie przeprosiła, bo już dawno nie są razem. Ale utraconego kontaktu nie da się już odbudować.
  • Odpowiedz

449

Rząd zabrał ochronie zdrowia 13 miliardów złotych.

Pokaż treści 18+

Rząd zabrał ochronie zdrowia 13 miliardów złotych.

Ministerstwo Zdrowia przestało finansować usługi, które finansowało od dekad. Narodowy Fundusz Zdrowia, który przejął te obowiązki, dodatkowych środków nie uzyskał. To oznacza, że PiS zabrało 13 miliardów złotych z ochrony zdrowia.

Tomaa
z
fakty.tvn24.pl
dodany: 09.03.2023, 18:33:17
  • 27
  • #
    medycyna
  • #
    bekazpisu
  • #
    zdrowie
  • #
    polska
  • #
    pieniadze
  • #
    polityka
Doomino
Doomino 09.03.2023, 20:58:53 via Wykop
  • 10
Mnie zastanawia jaka część kwoty zgarnianej w podatkach jako „składka zdrowotna” idzie na fundusz zdrowia. Moim zdaniem całość powinna iść, niby wpływy ze składki się znacząco podniosły od 2022 a jednak ciagle widzę artykuły, że fundusze na NFZ są ucinane.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

r5678
r5678
03.03.2023, 18:16:49
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Doomino
Doomino 04.03.2023, 08:44:49 via Wykop
  • 0
@r5678: chciałam tylko zwrócić uwagę, że zamordowany miał tak samo na naziwsko jak pan wiceminister.
  • Odpowiedz
Doomino
Doomino 04.03.2023, 20:16:17 via Wykop
  • 0
@TenOdMirabelek: sprawiedliwości. Ten o którym mowa we wpisie. Zabity Eryk też miał na nazwisko Romanowski.
  • Odpowiedz

301

Rodzina mieszka w piwnicy. Od lat ukrywa się przed światem

Rodzina mieszka w piwnicy. Od lat ukrywa się przed światem

Warszawski Ursynów skrywa wiele tajemnic. Rodzina państwa Dunalów zdecydowała się wyjawić światu jedną z nich. 47-latek z żoną i dwójką dzieci od lat mieszka w piwnicy jednego z bloków. Zasłania okno dyktą, by nikt nie zauważył toczącego się w środku życia. Materiał "Interwencji"

polsatnews_pl
z
polsatnews.pl
dodany: 01.03.2023, 18:11:46
  • 312
  • #
    warszawa
  • #
    wydarzenia
  • #
    nieruchomosci
  • #
    rodzina
  • #
    mieszkania
  • #
    interwencja
Doomino
Doomino 02.03.2023, 07:07:29 via Wykop
  • 252
Trochę inaczej sobie wyobrażałam warunki w których mieszka szlachta ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Doomino - Trochę inaczej sobie wyobrażałam warunki w których mieszka szlachta ( ͡° ͜ʖ...

źródło: 990AD9BE-7E4E-41D3-9F2E-D4A2DD201F38

Pobierz
  • 20
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Doomino
Doomino 02.03.2023, 08:12:54 via Wykop
  • 70
@marianzenon: co oceniłam? Na podstawie tego co tu zauważyłam wiem tylko, że są to ludzie, którzy są dumni z faktu, że nie pracują i którzy obelżywie nazywają osoby pracujące. Nie oszukujmy się, ale jeżeli poszliby do pracy mieliby możliwość zmienić swoją sytuacje zamiast czekać na mannę z nieba. Ja pomimo, że mam dwójkę małych dzieci to pracuje. Pani Patrycja ma już duże dzieci, nie widzę przeszkód by podjęła się pracy.
Doomino
Doomino 02.03.2023, 08:25:38 via Wykop
  • 12
@Biesiadnik: bardzo dużo roboty, kiedy są w szkole
Doomino
Doomino 02.03.2023, 09:54:17 via Wykop
  • 13
@Biesiadnik: Jak nie są to mamuśka też może być już po pracy. Jeszcze jest pan szlachcic, więc może pracować wtedy kiedy dzieci są w szkole lub kiedy mąż nie pracuje (wtedy on popilnuje dzieci). Chociaż nastolatka to pewnie pilnować już za bardzo nie trzeba. Kwestia chęci. Znam ludzi, którzy mając roczne dziecko pracowali na zmiany w jednej fabryce i się dzieckiem na parkingu wymieniali. Ale to plebejusze, którym zachciało się
Doomino
Doomino 02.03.2023, 10:33:36 via Wykop
  • 0
@paveu2: o kurde myślałam, ze ta dziewczynka ma z 5-7 lat.
Doomino
Doomino 02.03.2023, 13:15:28 via Wykop
  • 2
@Nie_bede_mial_zony: akurat tutaj to parafraza „miejsca pracy” pana szlachcica.

Wiadomo, że lepiej pracować mądrze niż ciężko. Czasami nie trzeba pracować, jak się ustawisz w życiu. Jednak w sytuacji jak Ci państwo tutaj to brak chęci poprawy swojego bytu, jakiegokolwiek rozwoju nie potrafię zrozumieć. Jeszcze to ich narzekanie jakby ich los w ogóle od nich i ich decyzji nie zależał.
Doomino
Doomino 02.03.2023, 13:31:03 via Wykop
  • 1
@Nie_bede_mial_zony: jak dla mnie to też kwestia samopoczucia psychicznego, od siedzenia w piwnicy i kompulsywnego żarcia to ona już pewnie jebla dostała. A nawet jakby im nie starczyło na wynajem to mieliby dodatkowe fundusze na poprawę jakości życia w piwnicy. Powinni moim zdaniem rozważyć wyprowadzkę ze stolicy do miasteczka gdzie najem jest tańszy, ale gdzie dostaną jakąś prace choćby w fabryce smrodu. Albo najlepiej to w ogóle emigracja.

874

Aż 17 mln nieodwołanych wizyt. Kary za nieodwołanie wizyty skróciłyby kolejki!

Aż 17 mln nieodwołanych wizyt. Kary za nieodwołanie wizyty skróciłyby kolejki!

Pacjenci, którzy czekają nawet kilka lat do lekarza specjalisty mogliby skorzystać z terminów "od zaraz", gdyby NFZ zainwestował w system zachęcający chorych do odwoływania wizyt w przypadku gdy nie mogą z nich skorzystać. Eksperci postulują wprowadzenie kar finansowych za nieodwołanie wizyty.

Constantine7
z
mycompanypolska.pl
dodany: 28.02.2023, 12:49:29
  • 227
  • #
    nfz
  • #
    zdrowie
  • #
    sluzbazdrowia
  • #
    szpital
  • #
    medycyna
  • #
    lekarz
Doomino
Doomino 01.03.2023, 13:37:20 via Wykop
  • 7
@nowywinternetach: dokładnie. Powinni zrobić tak, że wysyłają SMS z przypomnieniem i prostym sposobem odwołania (np wyślij SMS o treści 1). Rozwiązałoby to problem dla tych, którzy nie mają czasu by próbować się dodzwonić oraz tych co zapominają, bo termin był tak odległy.

60

Jacek Murański dla Salon24: Boli mnie, że pamięć po Mateuszu jest hańbiona

Pokaż treści 18+

Jacek Murański dla Salon24: Boli mnie, że pamięć po Mateuszu jest hańbiona

Jacek Murański opowiada o ostatnich chwilach z życia swojego syna, zawodnika FAME MMA i aktora.

salon24_pl
z
salon24.pl
dodany: 23.02.2023, 10:23:07
  • 60
  • #
    muranscy
  • #
    mateuszmuranski
  • #
    jacekmuranski
  • #
    famemma
  • #
    lombard
Doomino
Doomino 23.02.2023, 19:45:15 via Wykop
  • -2
Kiedyś przeczytałam gdzieś komentarz, że Murańscy mają jeszcze jednego syna, ale się go wykrzekli. Wie ktoś może coś na ten temat? W tym wywiadzie Jacek mówi o Mateuszu „jedyne dziecko”, więc jak mniemam to bzdura wyssana z palca.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

161

Matka pana młodego przed ślubem karmiła go piersią.

Pokaż treści 18+

Matka pana młodego przed ślubem karmiła go piersią.

Brytyjska wedding plannerka Georgie Mitchell podzieliła się historią, która mogłaby zmrozić krew w żyłach każdej przyszłej pannie młodej. Kobieta, która za chwilę miała stanąć na ślubnym kobiercu, zobaczyła w toalecie, jak teściowa karmi piersią jej przyszłego męża.

konto usunięte
z
polsatnews.pl
dodany: 22.02.2023, 20:02:27
  • 82
  • #
    wtf
  • #
    wtfcontent
  • #
    niewiemjaktootagowac
  • #
    slub
  • #
    malzenstwo
Doomino
Doomino 23.02.2023, 19:36:55 via Wykop
  • 1
@sowiryj: ja karmiłam, a mleko i tak znikło. Nawet nie wiem kiedy. Dzieciak z przyzwyczajenia ssał na sucho cyca. Wyszło to przypadkowo na profilaktycznym usg p----i. Lekarz wyjaśnił mi, że ja nie mam już laktacji. Może synek też z tych co lubią na sucho.

989

Równi i równiejsi w 'publicznym' systemie zdrowia

Równi i równiejsi w 'publicznym' systemie zdrowia

Zapraszam do dzielenia się swoimi historiami, jak w rzeczywistości wygląda publiczno-prywatny system opieki zdrowotnej w Polsce!

pater87
z
trybuna.info
dodany: 06.02.2023, 08:42:52
  • 290
  • #
    szpital
  • #
    medycyna
  • #
    zdrowie
  • #
    lekarz
Doomino
Doomino 07.02.2023, 17:26:07 via Wykop
  • 0
Znam dziewczynę, której Ojciec jest ordynatorem w państwowym szpitalu. Przed zajściem w ciążę pracowała tam jako jakaś asystentka biurowa. Nie wróciła do pracy po macierzyńskim, lecz wciąż ma wypłacaną pensje.
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Doomino
Doomino 07.02.2023, 18:58:05 via Wykop
  • 0
@Arrival: nie zgłosiłam, bo jest to żona mojego kuzyna. Nie chciałabym robić im kłopotu, ani jej Ojcu, bo jednak ordynator w rodzinie może się przydać. Chociaż to taka specjalizacja, że mam nadzieje, że nigdy nie będę musiała korzystać z tej znajomości.
Doomino
Doomino 07.02.2023, 19:12:04 via Wykop
  • 1
@megastulejka: oczywiście. Tylko po co?

755

Dyskryminacja mężczyzn. Urlop ojcowski mniej opłacalny niż macierzyński

Dyskryminacja mężczyzn. Urlop ojcowski mniej opłacalny niż macierzyński

Kodeks pracy po nowelizacji będzie dyskryminował ojców

xxwykopekxx
z
eska.pl
dodany: 02.02.2023, 18:54:16
  • 118
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
Doomino
Doomino 03.02.2023, 22:36:09 via Wykop
  • 1
@sildenafil: w tym artykule nic konkretnego się nie idzie dowiedzieć. Dotychczas było tak, że macierzyński (chyba 20 tygodni obligatoryjnie do zużycia przez Matkę) był płatny 100%, a rodzicielski (jakoś 30 tygodni do wykorzystania przez dowolnego rodzica, bądź można w ogóle z niego zrezygnować) był płatny 60%. Rozumiem, że ta dodatkowa pula dla Ojców to będzie tez urlop rodzicielski. Urlop rodzicielski dla kobiet będzie płatny 80%? A dla mężczyzn 70%? Macierzyński
Doomino
Doomino 03.02.2023, 23:04:19 via Wykop
  • 3
@sildenafil: dobra, doczytałam sobie na lepszych stronkach. Więc tak, urlop rodzicielski będzie wynosił dla obojga rodziców 70%. Jednak jeśli kobiety zdecydują się na wypłacanie urlopu macierzyńskiego i rodzicielskiego w stałej kwocie to dostaną 81,5%. Policzyłam na kalkulatorze i to się zgadza: średnia z 20 tygodni po 100% i 32 tygodnie po 70%. Czyli tak naprawdę podnieśli urlop rodzicielski wszystkim do 70%. I w sumie wasz problem dotyczy tego, że pierwsze
Doomino
Doomino 04.02.2023, 10:29:00 via Wykop
  • 0
@andy1000: ten urlop 2-tygodnie to ojcowski właśnie. Ten artykuł jakiś gamoń pisał, który myli urlopy. Chodzi o urlop rodzicielski, który został podniesiony z 32 do 41 tygodni (w tym 9 tylko dla ojca) i z 60% wynagrodzenia do 70%.
Doomino
Doomino 04.02.2023, 10:54:50 via Wykop
  • 0
@UlanaGraszka: ja wiem, że tutaj ma miejsce brak dokładnych informacji i tendencyjnie napisany artykuł. Jednak trochę to zabawne, że ludzi tak łatwo idzie podpuścić, że wprowadzając zmiany zdecydowanie na korzyść i tak znajdą się narzekający.

240

Bydgoszcz - nieznane ciekawostki miasta nad Brdą

Bydgoszcz - nieznane ciekawostki miasta nad Brdą

Bydgoszcz kryje w sobie wiele ciekawostek, a jedną z nich jest to że czasami jest Warszawą.

robimypodroze
z
youtube.com
dodany: 31.01.2023, 09:13:36
  • 30
  • #
    bydgoszczy
  • #
    podroze
  • #
    podrozujzwykopem
  • #
    turystyka
  • #
    ciekawostki
  • #
    historia
Doomino
Doomino 31.01.2023, 20:55:32 via Wykop
  • 1
@slapdash: Tylko, że to Toruń leży pod Bydgoszczą i jest znacznie mniejszy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
B.....u
konto usunięte 28.12.2022, 15:27:16
  • 57
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Doomino
Doomino 28.12.2022, 17:45:42 via iOS
  • 0
@Bardamu: Tak źle u nich z opieką medyczną? Byłam w szpitalu na sali z Ukrainką i ona cały czas narzekała na naszą, więc myślałam że u nich chyba nie jest tak źle.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 13
  • Strona 8 z 13
  • >

Dominika

  • Where there’s a will there’s a way

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 10.01.2018

    Komentator
  • Rocznica
    od 28.05.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 17.05.2015

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking