Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko189
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Araghast19

Araghast19

Dołączył 10 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 99
  • Znaleziska 92
  • Mikroblog 7
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1

1404

Za małe mam mieszkanie, dokonam aborcji. Historia prawdziwa polskiej wokalistki

Pokaż treści 18+

Za małe mam mieszkanie, dokonam aborcji. Historia prawdziwa polskiej wokalistki

Wyznanie Natalii Przybysz jest wstrząsające i obrzydliwe jednocześnie. "I czy naprawdę chcecie, wy środowiska pro-choice, żeby waszą twarzą stała się kobieta, która dokonała aborcji nawet nie z biedy, tylko dlatego, że ma zbyt małe mieszkanie?"

bajerant
z
wsensie.pl
dodany: 22.10.2016, 10:11:53
  • 952
  • #
    polska
  • #
    aborcja
  • #
    4konserwy
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    lewackalogika
Araghast19
Araghast19 22.10.2016, 14:26:18
  • 0
@PolakKatolik: Sugerowanie, że każdy żołnierz służący w Wehrmachcie/Waffen-SS to morderca/zbrodniarz. Bardziej nie dało się generalizować?
Araghast19
Araghast19 22.10.2016, 14:33:07
  • -1
@PolakKatolik: Nie, ale nie każdy żołnierz III Rzeszy mordował małe dzieci i gwałcił kobiety xD Poczytaj sobie historię Otto Schimka, czy choćby Wittmanna. Czy jesteś typowym człowiekiem z internetu, który nic nie wie, ale wypowiada się na dany temat xD "Brzydzi mnie rozmowa z kimś, kto wybiera sobie nik rodem z IIIRzeszy. " To jakby insynuuje, że każdy mający powiązania z III Rzeszą jest kimś "złym" skoro brzydzą cię nicki
Araghast19
Araghast19 22.10.2016, 14:37:37
  • -1
@PolakKatolik: Znasz historię Wittmanna?
Araghast19
Araghast19 22.10.2016, 14:43:29
  • -1
@PolakKatolik: Odpowiedz na pytanie pętaku xD Znasz jego historię, że piszesz o nim jak o zbrodniarzu? Bo w sprawie nie chodzi o to kto wierniej służył, tylko o to, że k-----z logikę sofizmatami, ponieważ "każdy nick związany z III Rzeszą jest zły", chociaż nie każdy żołnierz III Rzeszy był potworem. Odwracasz kota ogonem i zmieniasz temat rozmowy wedle własnego życzenia. Nie jest mi ciebie żal xD
Araghast19
Araghast19 22.10.2016, 14:51:30
  • 1
@PolakKatolik: Umiesz sklecić jakiś argument poza sebixem? Czy przerasta to twoje zdolności umysłowe? A nie, czytałem twoje posty, znam odpowiedź xD
Araghast19
Araghast19 22.10.2016, 14:54:26
  • 3
@PolakKatolik: xDDDDD Ośmieszasz się z każdym wpisem człowieku xD Dlaczego jeszcze się nie zabiłeś?
Araghast19
Araghast19 22.10.2016, 14:56:53
  • 3
@PolakKatolik: Chłopie, jesteś esencją żeżuncji.
Herubin
Herubin
29.08.2016, 10:28:05
  • 242
Przeklejam komentarz Михаил Тымишвили z grupy FB "Jak będzie w akapie" ponieważ świetnie wypunktował zgniliznę moralną otaczającą wczorajszą aferę na pogrzebie Inki.

"Pamiętacie wczorajszą aferę z Kijowskim i KODem na pogrzebie Inki?

Dziennikarskie szambo o wiarygodności Pudelka, czyli Pikio.pl, zasugerowało, że pobicie Kijowskiego, było efektem skandalicznego zachowania członków KOD na uroczystości.

Stwierdziłem, że wstrzymam się z oceną sytuacji, do momentu, gdy pojawi się wideo ze zdarzenia, co w XXI wieku
Herubin - Przeklejam komentarz Михаил Тымишвили z grupy FB "Jak będzie w akapie" poni...

źródło: comment_tJYPBNnEvXQD4GBagS3xP74lSEFsYkdG.jpg

Pobierz
  • 67
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Araghast19
Araghast19 29.08.2016, 16:07:47
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Araghast19
Araghast19 29.08.2016, 16:08:39
  • 4
@Herubin: >j-----a

liberałowie i libertarianie

Dobry troll, 2/10 bo odpowiedziałem xD
  • Odpowiedz
Araghast19
Araghast19 29.08.2016, 17:03:42
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Araghast19
Araghast19 29.08.2016, 17:17:35
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Araghast19
Araghast19 29.08.2016, 17:32:28
  • 0
@ajuto00: Do tego napisałem ci wcześniej, żebyś porównał deklaracje ideowe i programy obu partii i że członkowie obu partii zachowują się inaczej, a ty mówisz do mnie, że poruszam tylko realia xD Fajnie masz w domu koleś
  • Odpowiedz
Araghast19
Araghast19 29.08.2016, 17:45:58
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

407

95 proc. zgwałconych lub molestowanych nie zgłasza sprawy ani policji, ani...

Pokaż treści 18+

95 proc. zgwałconych lub molestowanych nie zgłasza sprawy ani policji, ani...

67 proc. spraw dotyczących gwałtów, rozpatrywanych przez prokuratury, nie trafia do sądów. W 17 spośród prokuratur rejonowych średnia zawiadomień o zgwałceniu, wobec których nie wszczęto śledztwa lub je umorzono wyniosła ponad 90 proc. Są prokuratury, które żadnej ze spraw o gwałt nie...

konto usunięte
z
polsatnews.pl
dodany: 23.04.2016, 12:03:57
  • 137
  • #
    polska
  • #
    przemoc
  • #
    gwalt
  • #
    statystyka
  • #
    socjologia
Araghast19
Araghast19 23.04.2016, 16:55:49
  • 29
@JackieChan: Obawiam się, że te dane są tak samo prawdziwe jak "badanie" na amerykańskich kampusach, gdzie niby 25% studentek doświadcza molestowania.
Araghast19
Araghast19 23.04.2016, 17:09:00
  • 24
@MRMS503: Żeby forsować "kulturę gwałtu", która jest tak popularna na zachodzie? Generalnie zachodnie trendy przybywają do Polski, najpierw pojawiły się feministki 3 fali, teraz "kultura gwałtu". Również chciałbym poznać metodykę tego badania, bo straszenie statystykami nie jest niczym nowym. Btw. wyniki zostały ujawnione przez "Fundację na rzecz Równości i Emancypacji", które zajmują się tym, czym 3 fala feminizmu; "zrównaniem" kobiet w prawach i walką o "prawa mniejszości". Polecam przejrzeć ich
Araghast19
Araghast19 24.04.2016, 12:44:41
  • 9
@Piromanx: Kuźwa strajk seksualny, czyli te kobiety nie mają do zaoferowania żadnych innych argumentów i nie potrafią walczyć o swoje w inny sposób, jak tylko sprowadzić się do roli maszynek do ruchania? Wow, feminizm mocno. Podobna akcja ma miejsce w USA, gdzie kobiety w podobny sposób szantażują facetów głosujących na Trumpa. Żałosne. I, oczywiście, studentka prawa. Jak powiedział pewien polityk, to jest dramat.
Araghast19
Araghast19 24.04.2016, 19:22:26
  • 2
@no_i_w_ogle: Gwałty są popełniane przez białych, ale nieproporcjonalnie mniej niż przez kolorowych, popatrz sobie na szwedzkie dane. A kobiety często oszukują jak chodzi o gwałty, ile już było spraw w USA, gdzie dziewczyna oskarżyła chłopaka o g---t, zniszczyła mu życie, po czym okazało się, że skłamała. Zobacz sobie akcję z mattress girl. I nie używaj projekcji przy ad personam, stuleję masz chyba tylko ty ( ͡° ͜ʖ ͡

23

Ukraina zakazuje rosyjskiego kina i... Depardieu

Pokaż treści 18+

Ukraina zakazuje rosyjskiego kina i... Depardieu

Ukraińcy walczą z rosyjską propagandą na froncie medialnym. Zobaczcie czego zakazuje znowelizowana ustawa podpisana przez Prezydenta Ukrainy.

konstar18
z
moviesroom.pl
dodany: 23.04.2016, 11:15:04
  • 14
  • #
    kultura
  • #
    ukraina
  • #
    film
  • #
    seriale
  • #
    rosja
  • #
    ukrainainfo
Araghast19
Araghast19 23.04.2016, 17:37:22
  • 2
@RudySto2: Nie denerwuj się tak, że nie masz racji, bo ci żyłka pęknie xD

140

Rafał Ziemkiewicz mocno o wystąpieniu Gronkiewicz Waltz

Rafał Ziemkiewicz mocno o wystąpieniu Gronkiewicz Waltz

Rafał Ziemkiewicz mocno o wystąpieniu Hanny Gronkiewicz Waltz

Arthas12
z
youtube.com
dodany: 20.04.2016, 07:59:43
  • 56
  • #
    polska
  • #
    hannagronkiewiczwalt
  • #
    warszawa
  • #
    powstaniewgetcie
  • #
    wydarzenia
  • #
    ziemkiewicz
  • #
    polityka
Araghast19
Araghast19 20.04.2016, 11:39:49
  • 4
@Nabucho: Nie obejrzałeś filmu, ale i tak wypowiadasz się na jego temat, jakbyś znał jego treść xD Szkoda nawet czasu na dyskusje z ludźmi jak ty.
Araghast19
Araghast19 20.04.2016, 14:53:17
  • -2
@Nabucho: Odzywam się, bo mam taki kaprys. "Jest on trochę politrukiem, trochę oszołomem." xD Aha, no to spoko. I co jak co, ale Ziemkiewicz nie jest przekupą od Rydzyka, ale taki ekspert od jego wypowiedzi (bo na pewno ich słuchałeś, podobnie ja tę znasz) jest tego świadom. Nie wiem, ale się wypowiem, jakież to typowe dla mało inteligentnych użytkowników internetu. Tacy jak ty nie znają powiedzenia, że mowa jest srebrem,a
Araghast19
Araghast19 20.04.2016, 15:06:08
  • -2
@Nabucho: Nie, ja uważam, że tutaj wypadła 3. opcja; mam bekę z idiotów jak ty, którzy niczego w życiu się nie uczą, bo mają wyrobione zdanie na czyjś temat, bo gdzieś tam usłyszeli, chociaż wypowiedzi tej osoby nie słuchali nawet raz xD Żeby mieć zdanie na czyjś temat, trzeba tej osoby słuchać ze zrozumieniem, a jest to umiejętność, której ty niestety nie posiadasz. Dlatego dla mnie jesteś zabawny w swej

267

Roxette odwołuje trasę koncetową. Lekarze martwią się o stan zdrowia Marie...

Roxette odwołuje trasę koncetową. Lekarze martwią się o stan zdrowia Marie...

„Niestety, to już koniec z moimi występami na tournee” – napisała na Facebooku Marie Fredriksson ze szwedzkiej grupy Roxette. Ta wiadomość zelektryzowała fanów na całym świecie.

SweetDreams
z
rmf24.pl
dodany: 18.04.2016, 12:05:16
  • 92
  • #
    europa
  • #
    kultura
  • #
    rozrywka
Araghast19
Araghast19 18.04.2016, 21:04:32
  • 3
@Elryk: Zawsze mnie zastanawiali ludzie jak ty, co wchodzą na informację, która ich nie interesuje i piszą "kogo to obchodzi" czy "mam to w nosie" i takie tam. Robicie to dla wywołania gównoburzy w komentach? Bo skoro ciebie ta informacja nie interesuje, to po kiego marnujesz swój czas na komentowanie tego wydarzenia? Nie ogarniam tutaj logiki. Zresztą, co ma informacja o wokalistce jednego z bardziej znanych zespołów do czynienia z

110

Poprosił muzułmankę o "wyjaśnienie Brukseli". Stanie przed sądem. Słusznie?

Poprosił muzułmankę o "wyjaśnienie Brukseli". Stanie przed sądem. Słusznie?

Zamieścił wpis o treści: "Kogoś obchodzi, że obraziłem jakąś 'ręcznikogłową' (ang. towelhead)? Naprawdę?" Policja zareagowała szybko. Postawiła mu zarzuty o publikowanie materiału, który ma obraźliwy charakter i nakręca nienawiść rasową. #hejtstop

Kleo200
z
maximus.media
dodany: 25.03.2016, 11:03:24
  • 26
  • #
    europa
  • #
    uk
  • #
    londyn
  • #
    hejtstop
  • #
    anglia
  • #
    heheszki
Araghast19
Araghast19 25.03.2016, 16:44:39
  • 6
@pabel: W Anglii też muzułmanie ucinają głowy niewiernym. Zresztą, rozumiem frustrację tego człowieka, bo to co islamiści wyprawiają i jakie są reakcje rządzących na te wydarzenia to jest śmiech na sali. I zostanie postawiony przez sąd za obrazę. No faktycznie, kara adekwatna do przestępstwa.
Araghast19
Araghast19 26.03.2016, 00:05:23
  • 0
@pabel: Ta, wyląduje w sądzie za obrażenie kogoś. To żadna kara, rzeczywiście, że nie wspomnę o społecznej stygmatyzacji, jako rasisty, czy kij wie kogo. Zobacz co już wyczyniają SJW, temat podchwycony. Jak widać z małej chmury duży deszcz, bo faktycznie podziwiam policję w Anglii, która ma czas na łapanie białasów, którzy obrażają brązowych, a np. przez wiele lat nikt nie chciał rozwiązać sprawy dziewczynek gwałconych przez wspólnotę muzułmańską. Zresztą, naprawdę,
Araghast19
Araghast19 26.03.2016, 01:02:50
  • 0
@pabel: Tak, oczywiście. Ja mam tylko nadzieję, że jeżeli gdzieś na świecie ktoś o innym kolorze skóry niż biały nazwie białego "ty taki-owaki białasie" zostanie to tak samo nagłośnione przez media, jak sytuacja, gdy biały użyje wobec człowieka o innym kolorze skóry określeń "ty taki-owaki czarnuchu" i tak dalej. Och, nie przypominam sobie, żeby media tak samo nagłaśniały podobne sprawy i żeby policja wraz z zastępami SJW broniły czci białego
Araghast19
Araghast19 26.03.2016, 19:07:46
  • 0
@pabel: Cóż, gdyby podszedł do mnie taki typ, to bym go zignorował, jak każdy normalny człowiek. Ty co byś zrobił? Wszedł na facebooka i zaczął wypisywać, ze padłeś ofiarą czegośtam? Na pytanie o białych mężczyznach nie odpowiedziałeś mi: kiedy słyszałeś, żeby SJW i media nagłośniły werbalny atak przez kogoś o innym kolorze skóry na białego faceta? Ja sobie nie przypominam, ale, jeżeli masz takie informacje, to z chęcią poczytam. Chusty
Araghast19
Araghast19 26.03.2016, 22:30:03
  • 0
@pabel: Sugerujesz, ze ten koleś codziennie przez jakiś czas atakował tę kobietę? To masz jakiś link do tego, jak mniemam. "Może po prostu nie ma czego nagłaśniać? Zależy to też od tego, jakie media się czyta." Oj tak, widząc twoje wpisy wiem o co ci chodzi. Ale pisząc, że ty nie widzisz czegoś, albo, że czegoś nie ma w mainstreamowych mediach nie udowadnia, że jakieś wydarzenia nie mają miejsca. Jak
Araghast19
Araghast19 26.03.2016, 23:55:09
  • 0
@pabel: To wszystko jest bardzo fajne co mówisz, naprawdę. Widzisz rzeczy, których nie piszę, ale spoko xD Zobacz cokolwiek chcesz, byle byś tylko spokojnie spał w nocy. Powiedz mi tylko, czy gdy tzw. kolorowi atakują białych, czy również bronisz wtedy białych? Bo zarzucasz mnie niechęć do odpowiedzi, a samemu nie odpowiadasz, chociaż pytanie padło już parę postów wcześniej. To się hipokryzja nazywa, mówię tak, żebyś wiedział, co robisz. Piszesz o

800

Patrol policji zastrzelił nieuzbrojonego meżczyzne przed własnym domem [18+]

Pokaż treści 18+

Patrol policji zastrzelił nieuzbrojonego meżczyzne przed własnym domem [18+]

Trzymał w ręku "pistolet" do weża ogrodowego. Kalifornia.

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 25.03.2016, 12:09:41
  • 249
  • #
    swiat
  • #
    usa
  • #
    policja
  • #
    patologiazewsi
  • #
    prawo
  • #
    neuropa
Araghast19
Araghast19 25.03.2016, 13:12:46
  • 216
@kontrabus: A co mają źle wyszkoleni policjanci (najprawdopodobniej również skończeni debile, władowali w faceta paręnaście kulek i każą mu ręce podnosić jak leży martwy) wspólnego z prawem do posiadania broni xD? Wytłumacz mi to ekspercie.
Araghast19
Araghast19 25.03.2016, 13:35:39
  • 130
@kontrabus: xDDDDDDDDD To mówisz koleś na lewo nie mógłby kupić broni i iść z nią po ulicy? Uważasz, że po odebraniu prawa obywatelom do posiadania broni, sprawi, że nielegalne sztuki też znikną? Myślisz, ze w rozbrojonym społeczeństwie losowe osoby nie mogą mieć broni? To skąd napady z bronią w ręku w Polsce, skoro mamy zakaz? Albo raczej cholernie restrykcyjne prawo? Myślisz, że to właściciele zarejestrowanych na swoje nazwisko sztuk broni
Araghast19
Araghast19 25.03.2016, 14:02:26
  • -6
@Pie_Czar: Przy tym ile w USA jest broni, wypadków z nią jest niewiele. Gdy tylko ma miejsce jakieś wydarzenie tego typu jest natychmiast nagłaśniane przez media, żeby przeforsować własną narrację. A co do Polski... Przypominają mi się akcje, gdy policjanci sami siebie postrzelili w strzelaninie, czy gdy policjantka nie mogła całym magazynkiem trafić przestępce w nogi. Tacy ludzie, nie będąc przygotowanym do użycia broni, ma prawo do jej używania. Przykład
Araghast19
Araghast19 25.03.2016, 14:33:45
  • -7
@Pie_Czar: Nie, dorabiasz znowu ideologię, gdzie jej być nie powinno. Przykład z anegdoty nie powoduje, że "hurr durr zabrońmy wszystkim posiadania broni, przecie policjanci mogą wysiadać i zacząć strzelać do ludzi idących po chodniku, bo może to b--ń, możne nie". Policjanci zachowali się jak skończeni debile, po tym jak koleś leżał kazali mu podnieść ręce do góry. Ciekawe jak trup ma to zrobić. To jest to słynne wyszkolenie, tak? Takie
Araghast19
Araghast19 25.03.2016, 14:37:34
  • -8
@gandhi: Spoko, jakoś w innych krajach, gdzie jest dostępna b--ń takie wydarzenia nie mają miejsca. A jak są strzelaniny w USA to w miejscach, gdzie b--ń jest zabroniona.
Mam nadzieję, że pomogłem. Pozdro.
Araghast19
Araghast19 25.03.2016, 14:41:18
  • -5
@kraggthegrimm: W szkołach... Jak na tym kampusie, gdzie wcześniej zabroniono mieć b--ń? Ciekawe, zabronili posiadania broni, a jednak ktoś przyniósł. No nie do pomyślenia. I drugie pytanie, ile w USA jest broni? W jakich stanach miały miejsce te strzelaniny? I w miejscach, gdzie b--ń była dostępna prawnie, czy nie?
Araghast19
Araghast19 25.03.2016, 14:42:47
  • -2
@kraggthegrimm: Adnotacja do danych o Szwajcarii: This figure by gunpolicy.org is solely based on already second-hand surveys, of which the newest was published in 2007. But this survey again bases its estimation–there are no systematically collected figures available, at all–on further estimations again, which originate from the late 1990s and early 2000s.
Araghast19
Araghast19 25.03.2016, 14:48:19
  • -3
@Pie_Czar: Jak mówiełm wcześniej, stres, który nie powinni ci policjanci okazać. Poczytaj o akcji w Ferguson, o zachowaniu policjanta. To jest wyszkolenie, a nie 2 debili z prawem do odstrzelenia na ulicy kogo chcą. Nie jest czarne i białe, ale takie przykłady nie mogą służyć za podstawę do odebrania praw komuś, bo ktoś jest idiotą. Jak mówiłem wcześniej, takie sytuacje dzieją się tam, gdzie dostęp do broni jest ograniczony. Zapoznanie
Araghast19
Araghast19 25.03.2016, 14:55:22
  • -3
@trzeciodkonca: "Źle wyszkoleni policjanci a u nas są same ideały i każdy obywatel może mieć b--ń. Masz krótką wyobraźnie. Powiedzmy, że b--ń staje się łatwiej dostępna dla obywateli. Duża ilość ludzi kupuje tą b--ń i jakiś odsetek dostaje się w ręce pospolitych złodziejaszków i panów z winem pod blokiem. Normalnie niezbyt groźnych." W tym momencie przestałem czytać, bo bredzisz. Liberalizacja dostępu do broni =/= powszechny dostęp. Nie będę czytał reszty
Araghast19
Araghast19 25.03.2016, 15:00:44
  • -2
@polonius: Tutaj niestety wielu ludzi jest opornych na fakty i dane. Cóż, spróbować zawsze można, ktoś może ruszy głową, posprawdza te informacje i zmieni zdanie. A jak nie, cóż, fakty i tak faktami pozostaną i pewni ludzie nie zmienią prawdy, choćby próbowali ją zakrzyczeć, czy wyśmiać.
Araghast19
Araghast19 25.03.2016, 15:03:05
  • -2
@gandhi: No i co ta mapka ma udowodnić, bo nie rozumiem? Procentowa ilość broni i co w związku?
Araghast19
Araghast19 25.03.2016, 15:06:22
  • -4
@gandhi: No pięknie, pięknie... Tylko, jedno pytanie: ile tych śmierci było spowodowanych w miejscach, gdzie b--ń była dozwolona, a ile ,gdzie był zakaz posiadania broni? I ile tych zabójstw było spowodowanych bronią legalnie nabytą? Mapki są bardzo fajne, jak chcesz szokować publikę.
Araghast19
Araghast19 25.03.2016, 15:07:20
  • -4
@polonius: Niestety, nie odkryłem. Cóż, przez pewne ideologie żyjemy jak żyjemy i mamy taką rzeczywistość jak mamy...
Araghast19
Araghast19 25.03.2016, 15:08:19
  • -2
@gandhi: Hehe, 1. miejsce w unikaniu odpowiedzi xD Tobie już podziękujemy.
Araghast19
Araghast19 25.03.2016, 15:13:00
  • -2
@gandhi: Koleżko, ale odpowiedz może na moje pytania dotyczące mapek?
Araghast19
Araghast19 25.03.2016, 15:14:06
  • -1
@Phallusimpudicus: Zgadzam się właściwie w 100%
Araghast19
Araghast19 25.03.2016, 15:16:59
  • -2
@gandhi: Trollujesz kolego, prawda xD Ponawiam wobec tego pytania, bo widocznie masz słaby wzrok: Tylko, jedno pytanie: ile tych śmierci było spowodowanych w miejscach, gdzie b--ń była dozwolona, a ile, gdzie był zakaz posiadania broni? I ile tych zabójstw było spowodowanych bronią legalnie nabytą?
Araghast19
Araghast19 25.03.2016, 15:24:10
  • 0
@muak47: Niestety, ale kolega Gandhi chronicznie nie odpowiada na pytania, a statystykę stosuje dla własnej narracji. Także tego, straciliśmy tylko czas, bo chłonność informacji dla kolegi Gandhiego jest żadna.
Araghast19
Araghast19 25.03.2016, 23:59:05
  • -2
@leo68: Wszystko pięknie, wszystko to przykład Kalifornii, gdzie jest restrykcyjne prawo do posiadania broni. Nie udowodniłeś mi niczego, poza tym, co próbowano wcześniej i co zostało obalone, albo jakoś do tego odniosłem się ja, lub ktoś inny. Przykład z Amerykaninem i odstrzeleniem, to przykład anegdotyczny, szkoda czasu na obalanie go, bo to nie argument w rozmowie. Równie dobrze mógł powiedzieć, że nie pójdzie, bo facet go zadźga nożem (raczej ma
Araghast19
Araghast19 26.03.2016, 19:17:17
  • -1
@trzeciodkonca: "To co podają zwolennicy broni to suche dane." No tak, fakty są nieważne, liczą się opowiastki z życia kilku ludzi. I na bazie opowiastek z życia kilku ludzi podejmujesz decyzje, jednocześnie ignorując przypadki, gdzie dane uwzględniają te opowiastki, ale te anegdoty znajdują się w porażającej mniejszości. Lubię to odnoszenie się do anegdotycznych przykładów, które są być może kłamstwem, przy jednoczesnym, kompletnym ignorowaniu globalnych faktów. Dla ludzi takich jak ty
Araghast19
Araghast19 26.03.2016, 19:55:46
  • -1
@leo68: https://en.wikipedia.org/wiki/Gun_laws_in_California Info z wikipedii, wklejać nie będę, bo za dużo tam tekstu, skopiuj link i przeczytaj. A czemu jestem za liberalizacją dostępu do broni: większość ludzi patrzy na b--ń jako narzędzie do ataku, jako urządzenie do zabijania. To jest złe przeświadczenie, gdyż, zgodnie z nazwą, b--ń służy do obrony. Zawsze patrzyłem na b--ń jako swoisty wyrównywacz szans: słabsza kobieta, przy użyciu broni obroni się przed silniejszym napastnikiem, mężczyzna obroni

69

Trolle chcą zmienić nazwę ulicy przy konsulacie rosyjskim na Nadii Sawczenko

Pokaż treści 18+

Trolle chcą zmienić nazwę ulicy przy konsulacie rosyjskim na Nadii Sawczenko

Nadia Sawczenko to ukraińska pilotka która walczyła z atakiem Rosji na jej kraj. Została pojmana i skazana w procesie politycznym.

zyd_urojony
z
secure.avaaz.org
dodany: 25.03.2016, 01:46:44
  • 17
  • #
    polska
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
Araghast19
Araghast19 25.03.2016, 13:17:48
  • -1
@Ambiwalentny_Interlokutor: Jaki rosyjski okupant? Przecież na Ukrainie walczą separatyści niezwiązani z Putinem. Zresztą, co to za okupacja, skoro połowa Ukrainy chce do Rosji, podobnie jak chciał Krym xD
Araghast19
Araghast19 25.03.2016, 16:16:13
  • 1
@PrzodownikPracy: W sensie, że Putin i obecnie żyjący ruscy? Bo nie rozumiem argumentu xD

360

Na świecie przybywa ateistów. Oto siedem najbardziej świeckich krajów

Na świecie przybywa ateistów. Oto siedem najbardziej świeckich krajów

Najnowsze badania pokazują, że niewierzących przybywa nawet w państwach, które dotąd uchodziły za "ostoję" wiary.

pilur
z
maximus.media
dodany: 24.03.2016, 16:14:48
  • 341
  • #
    swiat
  • #
    ciekawostki
  • #
    wiara
  • #
    religia
  • #
    chrzescijanstwo
  • #
    4konserwy
Araghast19
Araghast19 24.03.2016, 19:18:58
  • -17
@StarsThief: Cóż, patrząc na to co się dzieje we Francji, to nie wiem, czy to takie lepsze...
Araghast19
Araghast19 24.03.2016, 19:42:55
  • -57
@StarsThief: Możliwe, ale są one powiązane ze sobą. Samemu nie jestem wierzący, ale jest ateizm i "ateizm", jeden jest przyszłościowy, drugi szkodliwy. We Francji raczej ten szkodliwy panuje.
Araghast19
Araghast19 24.03.2016, 19:54:30
  • 34
@piotr1985gg: Jak uderzasz do mnie, to jesteś w błędzie, bo nie jestem nawet wierzący. Poza tym, używając argumentu da personam jest żałosne xD Po trzecie, zobacz jak jest w ateistycznej Francji, czy świeckiej Szwecji. Poziom procentowy ateistów niedługo zacznie się zmniejszać...
Araghast19
Araghast19 25.03.2016, 03:28:05
  • -25
@27er: No, ale to jest właśnie przykład "ateizmu", który wspiera ruchy lgbtqwerty, feministki, postęp kulturowy i wielokulturowość na wzór lewacki. Także wolę chyba państwo typu Polska, gdzie rzekomo jest większość Katolików, aniżeli oświeconą i postępową "ateistyczną" Francję. Ateizm nie zawsze oznacza czegoś dobrego, a pewne kraje to dobrze pokazują.
Araghast19
Araghast19 25.03.2016, 13:30:27
  • -9
@27er: Prawda jest taka, że zachowanie zachodnioeuropejskich ruchów ateistycznych, nie tworzy nowej filozofii, która zastępuje religie tylko pustkę. Teraz, w tę pustkę po protestantyzmach, katolicyzmach wchodzi Islam, zarówno poprzez imigrantów, jak i rdzennych mieszkańców tych krajów, którzy zmieniają wyznanie na Islam. Co do książek itd. dałem w pierwszym komentarzu rozróżnienie na ateizm i "ateizm", bo chyba nie chcecie mi wmówić, że ateiści to ruch, gdzie każdy ma takie same cele,
Araghast19
Araghast19 25.03.2016, 14:23:44
  • 0
@Maraca: Ateizm niekoniecznie wychowuje łagodne społeczeństwo. Wiele walczących ludzi lewicy identyfikowało się jako ateiści, ZSRR i kraje komunistyczne przez pewien okres czasu forsowały ateizm. Wiara w to, ze ateizm jest rozwiązaniem wszelkich problemów jest naiwna, dodatkowo, historia ludzkości pokazuje, że zawsze jakaś religie będą istnieć. Obecne przeminą, ale pojawią się zupełnie nowe, albo nowe wyewoluują z tych, które mamy obecnie. Dzisiaj problemem jest to, ze ateiści albo pozostają bierni, albo
Araghast19
Araghast19 25.03.2016, 15:29:09
  • 2
@m3rcu: Cóż, historia średniowiecza i wezwanie do krucjat pokazuje, że religia jednoczy. Dzisiejszy dżihad też pokazuje, że religia jednoczy ludzi, w dobrym, czy złym celu. Ideologie, będące częściami religii, również do tego się przyczyniają, ale sama religia już daje poczucie wspólnoty, choćby oparte na tym, że wyznaję 10 przykazań jak inni katolicy (mówię teraz na przykładzie).

1820

Ksiadz Tom Uzhunnalil – ma dziś zostać ukrzyżowany w Jemenie

Ksiadz Tom Uzhunnalil – ma dziś zostać ukrzyżowany w Jemenie

Jak podaja agencje prasowe – katolicki Ksiadz Thomas z Indii, misjonarz ma zostać ukrzyżowany dziś – w Wielki Piatek w Jemenie.

nasato
z
satoshi.pl
dodany: 25.03.2016, 11:53:25
  • 187
  • #
    swiat
  • #
    jemen
  • #
    isis
  • #
    indie
  • #
    kosciol
  • #
    wielkipiatek
Araghast19
Araghast19 25.03.2016, 13:09:56
  • 2
@bnds: Domyślam się, że samemu jesteś niewierzący, więc możesz pojechać w tamte tereny i rozpowiadać o swoim ateizmie/agnostycyzmie, nawet "nawracać" ludzi. Wtedy też będziesz miał relację z ukrzyżowania "na żywo" xD

437

"Dziennik Polski": Wielkie cięcie esbeckich emerytur. Zamiast 20 000 zł - 880 zł

"Dziennik Polski": Wielkie cięcie esbeckich emerytur. Zamiast 20 000 zł - 880 zł

"Niektórzy byli funkcjonariusze PRL-owskiej policji politycznej biorą miesięcznie ponad 20 tys. zł świadczeń. MSWiA chce im dać niespełna 900 zł" - pisze w piątkowym wydaniu "Dziennik Polski". "To się powinno stać już dawno. 27 lat mija od końca komunizmu, a wciąż nie poradziliśmy sobie..."

prawilnymireczek
z
rmf24.pl
dodany: 10.03.2016, 23:31:20
  • 136
  • #
    polska
Araghast19
Araghast19 11.03.2016, 04:01:07
  • 55
@megaloxantha: Zabierze górnikom, później lekarzom, następnie prawnikom i tak dalej, aż emerytury zabierze każdemu. O ile SBkom nie powinno się dawać takich emerytur na pierwszym miejscu, o tyle tłumaczenie, że obcięcie ich zmniejszy kradzież jest kłamstwem. Takie decyzje powodują powstawanie niebezpiecznych precedensów. Zgadzam się z kolegą Mathixem, to jest psucie prawa i poniekąd atak na prawa nabyte. Nie można czegoś zapewnić ludziom prawnie i potem im tego zabrać, bo tak.
Araghast19
Araghast19 12.03.2016, 00:59:35
  • 0
@megaloxantha: > Jeśli obcinanie się czymś skończy, to równą, niską emeryturą dla wszystkich. Cooo xD To mówisz komuna tak, gdzie każdy poza establishmentem jest biedny? xD To są te słynne prawicowe wykopki ta xD Nie można czegoś dać komuś prawnie, a następnie odebrać, bo domaga się tego grupa ludzi. Prawo jest od tego, żeby mniejszość chronić przed większością, jeżeli tego nie rozumiesz, to szkoda mojego czasu na ciebie xD To,
Araghast19
Araghast19 12.03.2016, 01:25:07
  • 0
@megaloxantha: Są ludzie w Polsce poza emerytami. Są oni w większości biedni, jak Ci emeryci. Moi dziadkowie za 40 lat pracy zarabiają 1200 i 1300 zł. Uważasz to za bogactwo? Średnie emerytury w Polsce wynoszą 1856 złotych (dane z 2013 roku). To jest to bogactwo? "Za kilkanaście lat to emeryci będą większością uciskającą pracującą mniejszość. Już teraz emeryci są najbogatszą grupą społeczną po przedsiębiorcach." To ja bym prosił jakieś dane,
Araghast19
Araghast19 12.03.2016, 02:21:15
  • 0
@megaloxantha: Tak, w mieszkaniu w bloku, które kupili za swoje oszczędności zarobione w trakcie pracy. Nie z oszczędności na emeryturze. Więc prośba. Co do artykułu, jest on z 2012 roku. Coś nowszego? "Gdyby nie emerytury, można by znieść wszystkie podatki oprócz vatu. Ta sama kasjerka dostawałaby wtedy 2231,28zł na rękę, bo tyle obecnie kosztuje pracodawcę. Nagle byłoby ją stać na dziecko." Ale wiesz o tym, ze dzietność nie wynika tylko

1153

skandal naszej Policji

skandal naszej Policji

Na dwoje starszych ludzi, 75-letniego pana Jana i jego o cztery lata młodszą żonę Jadwigę rzuciło się dwoje policjantów. Efekt tej interwencji to między innymi złamana noga pani Jadwigi i poparzenie gazem pieprzowym jej męża...

MarianPolak
z
youtube.com
dodany: 09.03.2016, 19:34:55
  • 186
  • #
    policja
  • #
    kultura
  • #
    wykop
  • #
    ciekawostki
Araghast19
Araghast19 09.03.2016, 20:50:13
  • 108
@chilloutowy: 2 policjantów nie mogło sobie poradzić z małżeństwem pod 70 lat. Trolllujesz, czy nie widzisz, że to żenująca jest sytuacja? Co, kobicina się na nich rzuciła, że jej nogę złamali xD To dobrzy z nich policjanci są xD
Araghast19
Araghast19 09.03.2016, 20:54:05
  • 30
@chilloutowy: No zastrzelić w sumie mogli xD Dobrze, że byli na tyle łaskawi, że kobiecie tylko złamali nogę, a chłopu strzelili gazem. Super opanowanie sytuacji, ja bym im medale wręczył.
Araghast19
Araghast19 09.03.2016, 20:57:57
  • 16
@chilloutowy: No to nawet jeśli, to nie powinni dopuścić do takiej sytuacji. To było starsze małżeństwo, a nie grupa dresów, siłę należy dozować, nie? Jakoś nie widzę tego dziadka i tej babki rzucających się z bronią na tych policjantów i później na szarpaniu się z nimi xD

25

Miały narazić na szwank wizerunek uczelni. Poszło o debatę. Jest uniewinnienie

Miały narazić na szwank wizerunek uczelni. Poszło o debatę. Jest uniewinnienie

Uczelniany sąd uniewinnił dwie studentki oskarżone o to, że słowami zaszkodziły UMCS. - Cała sprawa to wynik prześladowania i dyskryminacji - komentuje Kornelia Chojecka.

stabilny
z
kurierlubelski.pl
dodany: 09.03.2016, 12:55:48
  • 15
  • #
    polska
  • #
    kultura
  • #
    zainteresowania
  • #
    wykop
  • #
    ciekawostki
  • #
    lublin
Araghast19
Araghast19 09.03.2016, 13:29:48
  • -3
@megaloxantha: Tak, dziś wyrzucimy za inny pogląd filozoficzny, a jutro za inne poglądy polityczne. To jest ta słynna wolność, tak? xD
Araghast19
Araghast19 09.03.2016, 13:38:44
  • 2
@megaloxantha: Cóż, mamy doktorów i doktorki nauk (xD) feministycznych, które się pchają do polityki. Niech będą też kreacjonistki, nie widzę w tym problemu, będą miały minimalne poparcie polityczne i społeczne. Zresztą, wyrzucać za pogląd w debacie? Prośba
Araghast19
Araghast19 09.03.2016, 13:52:15
  • 0
@megaloxantha: Kwestie prawne to jest jeden aspekt, ale czy naprawdę trzeba wyrzucać je za inny pogląd filozoficzny? A niech walczą, powinny zostać pokonane argumentami, a nie w taki sposób. Tego typu praktyki to jest wykluczanie ludzi z życia publicznego na podstawie przekonań. Nie powinno mieć miejsca, skoro jest "wolność słowa" i inne piękne słówka i instytucje tego typu. Wracając do prawa... A w III Rzeszy dyskryminacja rasowa też była usankcjonowana,
Araghast19
Araghast19 09.03.2016, 13:57:56
  • -1
@megaloxantha: Jak mówiłem wcześniej inny kaliber przewinienia. Kazirodztwo może i często jest szkodliwe, a kreacjonizm szkodzi komu?
Araghast19
Araghast19 09.03.2016, 14:22:22
  • -1
@megaloxantha: Nie, inny kaliber, ale w tę stronę. Hartman napisał cały felieton o tym, ze kazirodztwo nie jest w sumie złe, po czym na końcu napisał, ze nie jest zwolennikiem "legalizacji". Wymieniał argumenty, które wg niego powinny przekonać słuchaczy do jakiegoś poglądu, ale na samym końcu zawarł krótkie zdanie-koło ratunkowe. To zdanie nie zmienia sensu jego tekstu, że jest bardziej na tak, co do kazirodztwa, niż na nie, a już

857

Głosowanie nad ustawą o marihuanie medycznej już w tym tygodniu

Pokaż treści 18+

Głosowanie nad ustawą o marihuanie medycznej już w tym tygodniu

10 lub 11 marca polscy parlamentarzyści zagłosują nad ustawą o marihuanie medycznej. Projekt złożył w Sejmie poseł Piotr Liroy Marzec (Kukiz’15). Dyskusje nad legalizacją marihuany pojawiają się coraz częściej. Duży w tym udział m.in. wydarzeń w Stanach Zjednoczonych, gdzie kolejne części...

Lavater
z
wmeritum.pl
dodany: 06.03.2016, 14:37:24
  • 158
  • #
    polska
  • #
    nauka
  • #
    medycyna
  • #
    marihuana
  • #
    zdrowie
  • #
    kukiz
Araghast19
Araghast19 06.03.2016, 16:44:23
  • 27
@stoprocent: To mówisz, że sprawa leczenia dla ludzi nie jest ważna, tak? I że lecznicza m-------a to n------k xD O oleju z konopi i jego właściwościach słyszałeś może, czy wypowiadasz się, chociaż pojęcia nie masz o co chodzi?

533

Amerykańskie media na temat Jana Kulczyka [ENG]

Pokaż treści 18+

Amerykańskie media na temat Jana Kulczyka [ENG]

Agencja Bloomberg bardzo zwięźle opisuje w jaki sposób Kulczyk dorobił się swojej fortuny.

MKJohnston
z
wykop.pl
dodany: 29.07.2015, 15:13:24
  • 223
  • #
    polska
  • #
    pieniadze
  • #
    4konserwy
  • #
    socjalizm
  • #
    mafia
Araghast19
Araghast19 30.07.2015, 02:01:14
  • 2
@erbo: Na prywatyzację TP S.A. dostał od państwa "kredyt" na ponad 800 milionów złotych, a po krótkim czasie, sprzedał swoje akcje TP S.A. Francuzom za 2,5 miliarda złotych.
Araghast19
Araghast19 30.07.2015, 10:51:38
  • 1
@erbo: Nie, ponieważ były takie k-------e przekręty przy prywatyzacji TP S.A., że pojawiły się różne głosy potwierdzające te stwierdzenia. Przecież był cały proces o korupcję przy tej prywatyzacji, koło 2009-2010 roku. Ale nie, Kulczyk na pewno był czysty jak jedwab, to cebulactwo jest zazdrosne i go oskarża xD. Poczytaj o tym.
Araghast19
Araghast19 30.07.2015, 10:59:10
  • 2
@erbo: Tak, oczywiście, wszyscy tutaj bredzą, bo są zazdrośni o Kulczyka i jego "sukces". Jego ojciec prowadził handel z RFNem za czasów komuny, to też na pewno tylko dlatego, że miał smykałkę do interesów, przecież za PRLu był wolny rynek i każdy tak mógł. A procesu o korupcję w prywatyzacji też nie było, wszystko wymyśliłem. Daj spokój.
Araghast19
Araghast19 30.07.2015, 15:51:25
  • 1
@ykop: @erbo Dobrze, więc Kulczyk jest czyściutki, a procesów o korupcje w sprawie TP S.A. nie było, a całe przejęcie też wygląda na czyste, przecież rząd, politycy i ludzie uwikłani w tę sprawę tak mówią. Przecież by nie kłamali. To wszystko wymysł "małych, zazdrosnych ludzi", bo chcą udupić wielgiego polaga. W fajnym kraju sobie żyjecie, żałuję tylko, że mnie w nim nie ma. Głową muru nie przebiję i nie

985

Gwałt na Szwecji

Pokaż treści 18+

Gwałt na Szwecji

Według badań w którymś etapie swojego życia zgwałconych lub napastowanych seksualnie będzie 23% wszystkich Szwedek i będą to gwałty popełniane przez muzułmanów. Czy Szwedzi nadal chcą być „wzbogacani kulturowo” ???

Kreato
z
prawica.net
dodany: 28.07.2015, 06:26:24
  • 228
  • #
    europa
  • #
    szwecja
  • #
    islam
  • #
    muzulmanie
  • #
    imigranci
  • #
    multikulti
Araghast19
Araghast19 28.07.2015, 23:04:45
  • 0
@plutonka: Piłsudski nie wiem jakim był katolikiem, ale był na pewno patriotą. I to i tak działa przeciwko Francji, skoro tam są tak "oświecone" lewicowe ludy. "W bardziej świeckich społeczeństwach kobiety mają silniejszą pozycję i częściej zgłaszają takie przypadki." Przypadki takie zgłasza się wszędzie, ale w np. świeckiej Szwecji gościu za g---t na 12 letniej dziewczynce dostał 20 parę godzin prac społecznych (nota bene jest murzynem). Nie opowiadaj bzdetów o

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 28.07.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking