#b2b #sysadmin
Hej Miraski. Co myślicie o kontrakcie B2B, w którym nie ma zawartych żadnych kar umownych?
Działam od kilku lat na UoP jako Wintel Admin ale chciałbym założyć JDG i współpracować z jedną z największych kontraktorni IT w Polsce.
Myślicie że będą chętni na dodanie do kontraktu mniej więcej takiego zapisu jak "W przypadku rażących zaniedbań w dostarczaniu usługi usługobiorca może nałożyć karę na wykonawcę maksymalnie do kwoty 60k zł"?
Jeszcze
Hej Miraski. Co myślicie o kontrakcie B2B, w którym nie ma zawartych żadnych kar umownych?
Działam od kilku lat na UoP jako Wintel Admin ale chciałbym założyć JDG i współpracować z jedną z największych kontraktorni IT w Polsce.
Myślicie że będą chętni na dodanie do kontraktu mniej więcej takiego zapisu jak "W przypadku rażących zaniedbań w dostarczaniu usługi usługobiorca może nałożyć karę na wykonawcę maksymalnie do kwoty 60k zł"?
Jeszcze
Ticketmaster ma limit zakupu max. 6 biletów na jeden koncert Depeche Mode. Kupiłem przez przypadek 8 biletów na ten sam koncert (chciałem kupić na 2 osobne dni ale przez moją nieuwagę kupiłem wszystkie 8 biletów na ten sam dzień).
To jest zdaje się złamanie regulaminu, i nie dość że mogą mi anulować wszystkie bilety to jeszcze mogą mi nie zwrócić pieniędzy z powodu złamania regulaminu.
To tyle w teorii.
Na pierwszy rzut oka wygląda to tak jakby specjalnie nie utrudniali klientom takich zakupów łamiących regulamin żeby później mogli anulować takie zamówienie bez zwracania hajsu (╯︵╰,)
Dam Wam znać jak potoczyła się sprawa.
1.Bilety zostają anulowane i trafiają ponownie do sprzedaży.
2.Zostaje anulowana ilość biletów przekraczająca limit.(Nie całe zamówienie)
3. Zazwyczaj organizator podejmuje decyzję o zwrocie środków za bilety
4.Jeśli na drugiej dacie nie przekroczył Pan ilości biletów to nie zostaną one anulowane. [[pytałem o drugi dzień koncertu DM]]
5.Niestety nie jesteśmy