Aktywne Wpisy

Schwarzfahrer +210
Na rynku pracy w moim powiatowym jest taka sama lipa jak na rynku matrymonialnym.
Serwis rowerowy - jeżdżę rowerem od 15 lat, większość napraw sam robiłem, czyli umiem rower serwisować. Sory, ale to nie jest budowanie rakiet latających w kosmos. To mnie nie przyjmą, bo nie mam doświadczenia xD
K---a, by przyjęli, ogarnąłbym to wszystko w tydzień, wiadomo co bym nie umiał to by mi pokazali i mieli by stałego pracownika, co po prostu
Serwis rowerowy - jeżdżę rowerem od 15 lat, większość napraw sam robiłem, czyli umiem rower serwisować. Sory, ale to nie jest budowanie rakiet latających w kosmos. To mnie nie przyjmą, bo nie mam doświadczenia xD
K---a, by przyjęli, ogarnąłbym to wszystko w tydzień, wiadomo co bym nie umiał to by mi pokazali i mieli by stałego pracownika, co po prostu

#latwogang
drodzy państwo, doszło tutaj do sigmy
drodzy państwo, doszło tutaj do sigmy
źródło: {76F2E3F8-81E6-4435-817B-85CCB6F87E22}
Pobierz

"PROGRESYWNE PRZECIĄŻENIE"
Cześć mirki, mój przypadek jest jakiś dziwny, może ktoś miał podobnie, mianowicie nie umiem trenować do upadku. Ciężko mi to wytłumaczyć, ale od początku.