Wpis z mikrobloga

#zegarek #zegarki #zegarkiboners

Nie znam się totalnie na zegarkach - nie mam nawet żadnego (z plusów - smartwatcha też nie mam). Jednakże zawsze podobał mi się model Cartier Tank w najmniejszej wersji.

https://www.cartier.com/en-es/watches/collections/tank/tank-must-de-cartier-watch-CRWSTA0135

W przyszłym roku zbliżają się moje 30 urodziny i chciałbym sobie sprawić prezent. Zastanawiam się czy kupić używkę - czy nówkę. Na Reddicie niektórzy polecają (aczkolwiek negatywne głosy też słychać) Chrono24. Jednakże patrząc po cenach sellerów z dużą ilością pozytywów (często z Hongkongu) 8-9k trzeba dać za stan bardzo ładny - czyli z taxem jakieś 11k na złotówki. Na stronie Cartiera wychodzi na ten moment ~15300zł (mógłbym kupić w jakimś butiku np. w Madrycie - dość często tam jestem) i pytanie czy warto oszczędzać czy kupić nowy? Na co zwracać uwagę w razie używek? Z tego co czytałem to te Tanki mają jakiś prosty mechanizm i łatwy w naprawie - jednakże też nie chcę nadziać się na fejka.
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@pionas1337: przy tej różnicy w cenie to był kupował nowy. Używany sikor to zawsze jest nieco więcej ryzyka.

No i do tej ceny u----i doliczył bym też koszt porządnego przeglądu u dobrego zegarmajstra.
  • Odpowiedz
i pytanie czy warto oszczędzać czy kupić nowy?

@pionas1337: imho nie warto, ale ja przerobiłem w życiu pewnie ponad 100 zegarków i jakbym miał same nowe kupować to nigdy by mnie nie było na to stać xD no ale ja w każdym razie nie widzę żadnej wartości dodanej w kupowaniu nowych, jeśli u----i można trafić taniej.

Z tego co czytałem to te Tanki mają jakiś prosty mechanizm i łatwy w
  • Odpowiedz
@pionas1337: to jest damski zegarek, chcesz to noś ale damki dużo i szybko tracą na wartości, w dodatku to kwarc, a 3,6 kEuro za kwarca to moim zdaniem jest rozbój.

Jak chcesz prostokąt to może JLC Reverso, może jakieś Rado.

Gx
  • Odpowiedz
  • 0