Wpis z mikrobloga

wasz zdanie o Dark Souls 1 ?

  • legendarna gra, menelobijca ma racje 25.8% (69)
  • spoko gra, ale żaden sztos jak mówi rumun 38.6% (103)
  • średniak 9.7% (26)
  • przereklamowane gówno 25.8% (69)

Oddanych głosów: 267

  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dla mnie sraka straszna. W innych soulslikach mam parę elementów/lokacji/bossów przez które chce do tej gry wracać. W DS1 nie czuje tego pociągu do żadnego elementu. Większość lokacji jest ohydna, bossowie przestarzali a brak basicowych elementów soulslików które pojawiły się dopiero później (jak respec) całkowicie skreślają dla mnie DS1
  • Odpowiedz
@Doberober: IMO mocno przehajpowana seria. O ile level design jest bardzo spoko, tak sam core gry jest prymitywny opór (unik atak, unik unik atak w zaleznosci od bossa), a gierka zdobyla popularnosc, bo ludzie sobie wymyslili, ze to ciezka gra i sa dobrzy jak ja przejda xD
Po updejtach to tak w ogóle nightreign jest dla mnie najlepszą częścią, bo elementy rogalowe wprowadząją trochę challenge'u.
  • Odpowiedz
tak sam core gry jest prymitywny opór (unik atak, unik unik atak w zaleznosci od bossa)


@T0pi5: Nie zgodzę się ( ͡° ͜ʖ ͡°) są setki buildów, które można skleić, każdym się gra zupełnie inaczej. Poza tym "unik atak" - na upartego opisałeś właśnie praktycznie każdą walkę z bossem w jakiejkolwiek grze XD
  • Odpowiedz
@papaj42: w innych grasz masz swobodniejszy movement, wiecej roznych atakow czy wlasnie konkretnych boss specific mechanik, ktore ci zmieniaja gameplay. W soulsach jasne masz pare opcji ranged + rozne bronie, ale core gameplayu sie zbyynio nie zmienia. Najwyzej wcisniesz 2-3 ataki szybsza bronia.
  • Odpowiedz
@T0pi5: To prawda, movement jest bardziej ograniczony, ale coś za coś - w zamian pierdylion itemów i więcej możliwych kombinacji buildów. Dla mnie to jest core soulsów - szukanie najbardziej optymalnego buildu żeby zrobić bossa pierdnięciem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Doberober: Ogólnie musze przyznać menelobijcy tutaj racje. DS1 nie jest zadnym mesjaszem gamingu, ale jest grą, która mimo przestarzałej grafiki i topornego movementu, zestarzała się świetnie pod względem level designu. Pomijając Lost Izalith, które jest lokacją wyraźnie niedokończoną, to uważam, ze po dzis dzień DS1 powinny byc pokazywane jako wzór projektowania poziomów. Do tego dochodzi ten cały oniryczny klimat i fakt, ze dało to podwaliny po całkiem nowy gatunek, który
  • Odpowiedz