Aktywne Wpisy
BrakWolnegoLoginu +234
W takim kraju zyjemy xD Mlodzi doslownie mowia wprost jakie maja problemy, a boomerzy im mowia, ze wcale takich nie maja I wypisuja przy tym litanie o tym, ze kiedys to bylo tera to nie jest. Sam jestem inzynierem lvl28, zarabiam 4800 do reki w biurze. Umowe o prace na rok dostalem po 9 miesiacach okresu probnego na umowe zlecenie, w niemieckim korpo xD Nie wiem co mam robic innego, zeby zaczac
źródło: chrome_screenshot_29 Oct 2025 12_52_44 CET
Pobierz
tangens_kutangens +100
Słuchajcie wreszcie dane było mi zapoznać się z #kouros. Nie znam się w ogóle na #perfumy więc zrobiłem kilka wycieczek po perfumeriach i zamówiłem odlewki paru kultowych śmierdzieli. xD Moim celem było noszenie jednego zapachu przez jeden dzień i chciałem podzielić się spostrzeżeniami na temat tego mocarza. xD
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
źródło: yves-saint-laurent-kouros-woda-toaletowa-100ml
Pobierz

Otóż wrocławianie i pewnie nie tylko, doskonale widzą co się dzieje w ciepłe weekendy w okolicznych lasach. Tabuny pijanych ukrów palących ogniska gdzie popadnie, z muzyką rozkręconą na cały regulator, darciem mordy i imprezami.
Tym razem ziomek opowiadał oburzony, że policja przyjechała i kazała im w---------ć albo dostaną 300 złotych mandatu. On w ogóle nie rozumiał dlaczego. Nie był w stanie skumać dlaczego nie można rozpalać ogniska w dowolnym miejscu i n---------ć muzyką w lesie. Ja byłem chyba jeszcze bardziej tym zdziwiony tym, że on tego nie pojmuje niż on zaistniałą sytuacją xD.
#wroclaw #ukraina #patologiazewsi
Patologii nie brakuje niezależnie od narodowości.
ten to znaczy który? Bo nigdy nic takiego nie pisałem do momentu aż mi o tym opowiedział ten chłopak.
Zgadzam się. Dlatego nie potrzebujemy się zasilać tą ze wschodu.
Serio nawet takie coś mogłoby pomóc.