Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 140
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@sebek_r podoba mi się, że od jakiegoś czasu mocno widać na mirko trendy pro-mandatowy, pro-fotoradarowy, anty-patoparkowania, anty-jazdy środkowym pasem. Dobra zmiana👍
  • Odpowiedz
@sebek_r Zanim zaczniemy mówić o wprowadzaniu nieoznakowanych fotoradarów jak w Niemczech, to najpierw wypadałoby ogarnąć bałagan z tymi wszystkimi znakami. W ostatnich latach złapałem sporo mandatów za totalne głupoty np. 38 km/h w strefie 30. W Berlinie prawie całe miasto ma takie ograniczenia i to jest po prostu bez sensu. Najpierw porządek i rozsądne limity, a dopiero potem dodatkowe radary.
  • Odpowiedz
nie jestem za ciągłym dowalaniem i podnoszeniem mandatów, ale generalnie masz rację bo inaczej sie nie da.


@rzeznia22: Na razie to nawet nie jest mowa o zwiększeniu mandatów, bo u nas kuleje egzekwowanie przepisów. Prędkość przekraczają jacyś nieznani Gruzini o których wiemy tylko tyle, że daliśmy im kluczyki do samochodu. Jak nie złapiesz za rękę, to nie wiadomo kto kierował.
Łapanie na ulicy przez policjantów to nie jest skalowalna metoda,
  • Odpowiedz
@sebek_r: zgodzę się, z tym, że powinny być nieoznakowane, ale niech pierw usuną Red light na "śmiertelnie niebezpiecznej" zielonej strzałce na skrzyżowaniu na Ostatnim Groszu we Wrocławiu i innych podobnych miejscach, ustawia odpowiednie ograniczenia prędkości, zaczna surowo karać wykonawców robót za nie usunięcie ograniczeń prędkości po skończonej robocie, usuną znaki stopu na nieczynnych liniach kolejowych oraz usuną pierwszeństwo pieszych na czarno ubranych pieszych poza terenem zabudowanym w deszczowa noc wychodzący
  • Odpowiedz
powinny być nieoznakowane jak to jest w cywilizowanych krajach.


Jeżdżę rocznie 80k-100k km


@sebek_r: Czyli nie jeździsz bo jakbyś jeżdził to byś wiedział dlaczego są oznakowane. Zastanawiałem się dlaczego są oznakowane wiele lat temu jak jeszcze nie miałem nawet prawa jazdy.
  • Odpowiedz
to twoje największe osiągnięcie w życiu, że się tak tym chwalisz? 🤪


@sebek_r: Ja się niczym nie chwalę. Wystarczy czytać ze zrozumieniem. Zauważam tylko kłamstwa i absurdy takich jak Ty. Być może uwierzę że jeździsz ale tylko jako pasażer choć i nawet w tym przypadku jest to trudne.
  • Odpowiedz
@Kexu

zgodzę się, z tym, że powinny być nieoznakowane, ale niech pierw usuną Red light na "śmiertelnie niebezpiecznej" zielonej strzałce na skrzyżowaniu na Ostatnim Groszu we Wrocławiu i innych podobnych miejscach,

czy to ta historia co prezydent miasta nagrywał film, że powinno się usunąć a za plecami przejeżdżali kierowcy, którzy nie zatrzymywali się na strzałce?

ustawia odpowiednie ograniczenia
  • Odpowiedz
@sebek_r: ... a ograniczenia prędkości powinny być dostosowane do rzeczywistości, a nie, że jest ograniczenie do 50, a wszyscy zawsze bez problemu jadą 70 (gdy ktoś jedzie 50, to blokuje ruch). Albo ograniczenie do 70, a większość kierowców jedzie 100 i nie ma z tym żadnego problemu. Jest pełno takich miejsc. I nie, nie przesadzam. Sam jeżdżę tak jak wszyscy, bo gdybym zawsze jechał poniżej ograniczenia (a tak powinienem wg
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@luxkms78 nie no, tak serio to odpisuje tak głupkowato bo twój pierwszy post miał bardzo przemądrzały ton. W poście wkleiłem zdjęcie gościa z napisem "Change my mind" bo ja serio mam pokorę i jestem w stanie zmienić zdanie pod wpływem argumentów. Jeżeli masz jakiś temat dobrze rozkminiony to możesz się podzielić swoją opinią, może kogoś do niej przekonasz. We wpisach wyżej wyczytałem, że fotoradar ma na celu zapobiegnięcie wykroczeniu, a nie
  • Odpowiedz
Jeżeli masz jakiś temat dobrze rozkminiony to możesz się podzielić swoją opinią, może kogoś do niej przekonasz


@sebek_r: Sprawa jest tak oczywista że z gatunku tych których się nie tłumaczy. Każdy kto jeździ "jako kierowca" doskonale zdaje sobie sprawę dlaczego są oznaczone.
  • Odpowiedz