Wpis z mikrobloga

Ktoś mi powie czemu American i ogólnie inne linie amerykańskie (np. Delta) tak skrzętnie omijają Polskę? Czyżby u nas nie było co oglądać i nie ma po co uruchamiać połączeń? Kraj dzikusów co nic ciekawego nie zbudował, zaorany przez wojnę i PRL czy inny c--j? Albo jedyna atrakcja to Auschwitz, i można tam dojechać sobie busem z Niemiec? Praga czy Budapeszt bez problemu, jakieś małe miasta na zachodzie Europy też, ale Polska? Tyle się mówi o wzroście gospodarczym, wzroście znaczenia itd. Jedynie kraje z Zatoki Perskiej to dostrzegły i reszty to raczej taki slogan bez pokrycia decyzjami biznesowymi, bo ani Daleki Wschód, ani Ameryka nie są nami zainteresowane. Zupełnie jakbyśmy nadal tkwili w PRLu i nie było tu nic ciekawego poza kartofliskiem i PGRami #lotnictwo #gospodarka #turystyka #pytaniedoeksperta

https://www.rynek-lotniczy.pl/wiadomosci/ekspansja-american-airlines-bez-krakowa--24934.html
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@Winatuska Jakoś do Pragi, Budapesztu, Malagi, Zurychu czy Mediolanu latają. Zresztą, skoro Warszawa taka biznesowa to dlaczego nie chce tam lecieć żadna amerykańska linia? Boją się konkurencji ze strony Lotu?
  • Odpowiedz
  • 0
@Winatuska A Praga, Budapeszt czy Malaga mają? Chyba że po prostu jesteśmy zbyt nudnym krajem tylko nikt nam tego nie komunikuje drogą oficjalną, ghostując Polskę w decyzjach biznesowych?
  • Odpowiedz
  • 0
@Winatuska Nie wiedzą tego. Nie sprawdzili. Co innego gdyby uruchomili połączenie które okazało się klapą. LOT wypełniania ma nawet nienajgorsze na trasach transatlantyckich.
  • Odpowiedz
@Iguan2207: gdyby nie COVID american wszedłby do KRK, rozmowy teraz też trwają

w KRK dużym problemem jest zapewne przepełnienie terminala co za tym idzie slot, rękaw itd

Nie wiedzą tego. Nie
  • Odpowiedz
  • 0
@Andczej Jak wiedzą jak nigdy w historii żadna linia amerykańska do Polski nie latała? Mogą dysponować co najwyżej szacunkami które mogą być daleko od realiów. Jeśli z kolei mają szklaną kulę i wiedzą takie rzeczy, trafnie prognozując, znaczy że jesteśmy (powiedzmy to obiektywnie) nudnym kierunkiem do którego nikt nie chce latać, albo mało kto.
  • Odpowiedz
A Praga, Budapeszt


@Iguan2207: czy te kraje mają dużą narodową linie lotniczą, czy tylko linie które zwożą do swoich baz? (LH, LO, OS, AF/KL) bo to dużo zmienia w tej rozmowie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
znaczy że jesteśmy (powiedzmy to obiektywnie) nudnym kierunkiem do którego nikt nie chce latać, albo mało kto.


@Iguan2207: czyli mówisz że Wiedeń to też taka dziura w lesie bo nie ma tam linii z ameryki?
  • Odpowiedz
Bo Chat nawiązywał do tego że Kraków za mało charakterny, zaraz za starym miastem zaczynają się commiebloki, Warszawa zniszczona przez wojnę, zniszczone zabytki.


@Iguan2207: p-----l**enie

statystycznie KRK w ostatnich latach miał więcej turystów niż Praga - jeśli dobrze pamiętam
  • Odpowiedz
  • 0
@Andczej Ale otwarcie dajmy na to CPK który będzie większy od LO nie odwróci zdaje się sytuacji, skoro do Inczon, Narity lata LOT. Tylko czemu Chińczycy nie chcą wejść z innymi kierunkami niż do Pekinu via Air China?
  • Odpowiedz
  • 0
@animuss Niby artykuł sprzed 13 lat, pewnie w sporej mierze już zdezaktualizowany, no ale niby lubią latać te 2-3h, ale do Hiszpanii, do UK, do Niemiec, do Francji, czy nawet do tej Pragi czy Budapesztu lecą, a do nas nie. Myślę że to dlatego że Warszawa została zniszczona przez wojnę. To zniszczyło niestety jej potencjał turystyczny, jako jedynego miasta które mogłoby być hubem turystycznym formatu Pragi czy Budapesztu. Widać w wypowiedzi
  • Odpowiedz