Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko144
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Iguan2207

Iguan2207

Dołączył 8 lat i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1789
  • Znaleziska 279
  • Mikroblog 1510
  • Obserwujący 3
  • Obserwowane 2
bugzer
bugzer
13 godz. i 21 min temu
  • 350
Nie stoję po stronie żadnej partii politycznej ale dosłownie nie istnieje rzecz, która ten rząd zrobi i powstanie materiał na kanale Ziobro, że ej w sumie to jest dobra decyzja rządu Tuska. Nawet teraz, gdy mamy kontrakty na 80 mld zł z polskimi firmami powstaje materiał krytykująco to przedsięwzięcie xD. To jest dosłownie TV republika light dla młodych ludzi, którzy śmieją się z seniorów, którym ta sama sprała mózg. Z nimi dzieje
bugzer - Nie stoję po stronie żadnej partii politycznej ale dosłownie nie istnieje rz...

źródło: zSkk9lBaHR0cHM6Ly9vY2RuLmV1L3B1bHNjbXMvTURBXy8yNmRjOWVmYmRkMDExOTUwMmM3ZDE0ODI5MDRiZTMzZS5wbmeSlQMAAM0HgM0EOJMFzQlgzQTs3gACoTAHoTEE

Pobierz
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Iguan2207
Iguan2207 2 godz. i 47 min temu via Android
  • 0
@bugzer: Masz link do tego materiału krytycznego wobec SAFE? Chciałbym się z nim zapoznać. Stanowski nie będzie chwalił SAFE, tylko albo skrytykuje, albo pominie temat, albo umniejszy. W przeciwnym razie musiałby skrytykować Nawrockiego który ustawę o SAFE zawetował a to spowodowałby bunt Mariuszów na których zarabia więc musi ich głaskać, bo oni nie oczekują konfrontacji z poglądami tylko potwierdzenia. Btw. możemy podziękować Krzysiowi że zmobilizował młodych wyborców do głosowania na
  • Odpowiedz
epicko
epicko
24.05.2026, 19:32:18
  • 20
Podobno Miszalski odwołany, jeżeli prawda to początek końca uśmiechniętej koalicji oszustów, teraz tylko pozbyć się tfuska w kolejnych wyborach i gitara ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#polityka #krakow #bekazlewactwa #referendum
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Iguan2207
Iguan2207 24.05.2026, 20:56:13 via Android
  • 20
@PanAlbert: Ale on po prostu zapytał - Skąd argument jego niemieckości? Czy bierze się to z konkretnych faktów czy może jest to efektem mema lub wypowiedzi wyciętej z kontekstu? Czy taki trud stanowi zwyczajnie odpowiedzieć w jednym zdaniu czy tam w dwóch? Nazywaniem drugiej osoby tuskobotem niczego nie osiągniesz, a podając rzeczowe argumenty na niemieckość Tuska - no tutaj można ugrać znacznie więcej. Tyle że argument wyciętej z kontesktu wypowiedzi
  • Odpowiedz
splinter96
splinter96
21.05.2026, 08:52:34
  • 264
xD
#polityka #bekazpisu #bekazprawakow #stanowski #kanalzero
splinter96 - xD
#polityka #bekazpisu #bekazprawakow #stanowski #kanalzero

źródło: 1000028123

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Iguan2207
Iguan2207 21.05.2026, 12:52:45 via Android
  • 1
@splinter96: Odklejka już totalna. Nie kryją się nic a nic w tym Studio Yayo.
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207 19.05.2026, 22:52:35
  • 258
Zupełnie przypadkowo akurat o KO. Napewno zrobią też o PiS, Konfederacji i Braunie. Zrobią prawda? #kanalzero #stanowski #polityka #bekazpisu #bekazprawakow
Iguan2207 - Zupełnie przypadkowo akurat o KO. Napewno zrobią też o PiS, Konfederacji ...

źródło: 1000017600

Pobierz
  • 50
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Iguan2207
Iguan2207
Autor
19.05.2026, 23:11:24 via Android
  • 8
@StalowyNos: Cześć Zielonko. Tak, pojmuję że to prywatny kanał. Po prostu zabawny jest fakt (prawie tak zabawny jak Twój brak dystansu do idolów), że tyle było gadania o zupełnie nowym poziomie a wyszła soft-propaganda coraz bardziej zbliżająca się do Republiki.
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207
Autor
19.05.2026, 23:24:54 via Android
  • 5
@StalowyNos: Kto powiedział że stronniczość TVNu mi nie przeszkadza? Przeszkadza mi tak samo jak stronniczość innych stacji. Kanał Zero stał się takim alter-TVN, ale coraz bardziej odpływa w twardszą propagandę. Nowy standard to albo jechanie po wszystkich, po równo, bądź neutralność wobec wszystkich, w przeciwnym razie mamy tubę jednej ze stron a nie nowy standard.
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207
Autor
19.05.2026, 23:30:43 via Android
  • 3
@gr0m1t: Nie wiem Co masz na myśli. Wiem jedynie że jak wejdziesz w sekcję komentarzy KZ to szambo wybija. Wylewają pomyje na KO czy Lewicę, a Braunowi najchętniej robiliby ołtarzyki - to dopiero fanatyzm, ale po co o tym mówić? To niedobra jest.
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207
Autor
19.05.2026, 23:38:28 via Android
  • 2
@StalowyNos: No właśnie o tym mówię - dla Ciebie "nowy standard" oznacza większą liczbę formatów i programów, a dla mnie również wyższy standard bezstronności. I tutaj coraz bardziej się rozmijamy. Bo jeśli przez większość czasu obrywa jedna strona sceny politycznej, a wobec innych stosuje się dużo łagodniejsze podejście, to trudno mi to traktować jako jakościową zmianę względem starych mediów - raczej zmianę estetyki i grupy docelowej.
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207
Autor
19.05.2026, 23:48:59 via Android
  • 19
@StalowyNos: Bo hasło "nowy standard" było bardzo szeroko interpretowane i wiele osób odczytało je jako obietnicę większego dystansu do wszystkich stron politycznych. Zwłaszcza po wcześniejszej krytyce klasycznych mediów.
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207
Autor
20.05.2026, 05:14:53 via Android
  • 0
@StalowyNos: Właśnie uciekasz od meritum.

Bo zamiast odnieść się do tego, czy Kanał Zero faktycznie zachowuje dziś dystans wobec wszystkich stron politycznych, próbujesz sprowadzić rozmowę do:
- "źle zinterpretowaliście hasło",
- sloganów wyborczych,
- i
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207
Autor
20.05.2026, 06:26:02 via Android
  • 0
@kwiat_pustyni626: To że istnieją propagandowe kanały pro-KO nie jest żadnym argumentem na obronę Kanału Zero. To zwykły whataboutism. Jakikolwiek kanał który gromadzi elektorat PiSu jest podać bardzo łatwo - TV Republika czy wPolsce24. Ator - wideoprezentacje gromadzi zwolenników w dużej mierze Brauna czy Konfederacji, Jaszczur z Ludwiczkiem wspierają Brauna. Zresztą wystarczy wejść w sekcję komentarzy Kanału Zero żeby zobaczyć jakie tam jest jak to nazywasz "oszołomstwo".
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207
Autor
20.05.2026, 07:05:16 via Android
  • 0
@StalowyNos: Nie, dyskusja jest o tym, czy Kanał Zero faktycznie utrzymuje równy dystans wobec wszystkich stron politycznych.
Ty natomiast od kilku odpowiedzi uciekasz w psychologizowanie typu "boli cię", "ubzdurałeś sobie", zamiast odnieść się do konkretnych przykładów asymetrii które wskazuję.
I właśnie to jest ciekawe - bo gdy ktoś krytykuje klasyczne media za stronniczość, to jest świadomy, ale gdy podobne mechanizmy zaczyna widzieć w KZ, to nagle jest obrażony albo ma
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207
Autor
20.05.2026, 08:00:19 via Android
  • 0
@StalowyNos: No i właśnie doszliśmy do sedna - sam przyznałeś, że Kanał Zero jest stronniczy. Różnica między nami polega tylko na tym, że Ty traktujesz to jako coś normalnego i akceptowalnego, a ja uważam, że medium budujące się na krytyce stronniczości innych mediów powinno być oceniane surowiej. I nie, to nie jest płacz, tylko zwykła krytyka niespójności między przekazem a praktyką.
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207
Autor
20.05.2026, 08:04:45 via Android
  • 0
@Prokurator_powiatowy: A obrażaj Pan dowoli. Sam lubię z niego pożartować.
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207
Autor
20.05.2026, 08:19:29 via Android
  • 1
@Mariusz_z_Brighton: Akurat największą bekę mam z jego kompromitacji z Murańskim u Rymanowskiego. Do tej pory czasem wracam bo nadal śmieszy. Ale to nie clue dyskusj.
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207
Autor
20.05.2026, 08:58:55 via Android
  • 0
@kwiat_pustyni626: Tak, Ator gromadzi Konfiarzy i Braunistów. A z kanałów takich to jeszcze można wymienić Stanisława Michalkiewicza, Rafała Ziemkiewicza czy Witolda Gadowskiego.
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207
Autor
20.05.2026, 10:53:14 via Android
  • 1
@recznik_z_ikei: Problem polega na tym, że zamiast odnieść się do argumentów, od początku budujesz chochoła: "płaku płaku", "g---o-partia", "nie da się z wami dyskutować".
To nie jest merytoryka, tylko emocjonalne etykietowanie rozmówcy jeszcze przed wejściem w dyskusję.
Nigdzie nie napisałem, że reportażu nie wolno robić. Krytykuję jedynie wybiórczość i kierunek narracji kanału, który wcześniej budował swój wizerunek na większym dystansie do wszystkich stron.
Jeżeli ktoś każdą krytykę automatycznie interpretuje jako
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207
Autor
20.05.2026, 11:52:02 via Android
  • 1
@recznik_z_ikei: Znowu uciekasz w karykaturę zamiast odnieść się do tego, co faktycznie napisałem.
Nigdzie nie padło "nie wolno". To kolejny chochoł, którego sam sobie stworzyłeś, żeby łatwiej było go wyśmiać.
Krytyka wybiórczości albo zmiany narracji medium nie oznacza zakazu robienia reportaży. Tak samo jak krytyka TVN czy Republiki nie oznacza, że ktoś chce je zamknąć.
Cały czas próbujesz sprowadzić dyskusję do:
"nie podoba ci się materiał = boli cię prawda".
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207
Autor
20.05.2026, 12:12:32 via Android
  • 1
@3g4w4re3ewedw: To, że część elektoratu KO bywa bardziej agresywna czy fanatyczna, jest możliwe - internet pełen jest ludzi odklejonych po każdej stronie sceny politycznej.
Tylko nadal nie widzę, w jaki sposób obala to mój argument dotyczący Kanału Zero i jego coraz bardziej wybiórczej narracji.
Poza tym opierasz część oceny na własnych doświadczeniach i stereotypie młodych wykształconych z korpo kontra ludzi z prowincji, co samo w sobie jest już mocno plemienne.
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207
Autor
20.05.2026, 15:04:15 via Android
  • 0
@Arizona221: Sam jesteś przykładem wyborcy agresywnie nastawionego. To Ciebie boli d--a o wyborców innych opcji, że mają inne niż Ty poglądy. Ja tutaj odnoszę się do medium jakim miał być Kanał Zero i jakim nie został - odbili w kierunku wybiórczej stronniczości.
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207
Autor
20.05.2026, 15:10:16 via Android
  • 0
@Gerox: No i w sumie Polsat pozostaje na prowadzeniu jeśli mówimy o politycznej neutralności. A biorąc pod uwagę całe imperium Polsatu, rozbudowaną siatkę programów, nie ma drugiego takiego medium prywatnego w Polsce o polskim kapitale. Zresztą KZTV ma korzystać z ich infrastruktury.
  • Odpowiedz
Vanderwill
Vanderwill
17.05.2026, 20:36:03
  • 77
#kanalzero #humorobrazkowy #polityka #bekazpisu #bekazprawakow
Vanderwill - #kanalzero #humorobrazkowy #polityka #bekazpisu #bekazprawakow

źródło: IMG_2796

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Iguan2207
Iguan2207 18.05.2026, 15:03:05 via Android
  • 0
@Vanderwill: Ale przecież zrobili materiał o Funduszu Sprawiedliwości w 2024 roku. Dobrą robotę robią chłopaki więc co wypisujesz lewagu??? xDDDD
  • Odpowiedz
splinter96
splinter96
17.05.2026, 05:00:39
  • 552
jprdl xD
#polityka #bekazprawakow #eurowizja #stanowski
splinter96 - jprdl xD
#polityka #bekazprawakow #eurowizja #stanowski

źródło: 1000027754

Pobierz
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Iguan2207
Iguan2207 18.05.2026, 08:33:35 via Android
  • 0
@Andrzej_Tate: ( ͡° ͜ʖ ͡°) Będą gadać że zaniżają nam statystyki, żebyś "włączył myślenie" i że nie liczy się ukraińskich uchodźców (co akurat jest prawdą), ale z drugiej strony Ci uchodźcy podbijają nasze PKB do góry - o tym już nie wspomną.
Iguan2207 - @Andrzej_Tate: ( ͡° ͜ʖ ͡°) Będą gadać że zaniżają nam statystyki, żebyś "...

źródło: 1000017546

Pobierz
  • Odpowiedz
Amatorro
Amatorro
17.05.2026, 17:42:26
  • 17
W punkt.

#polityka #bekazpisu #kanalzero #stanowski #tvpis #republika
Amatorro - W punkt.

#polityka #bekazpisu #kanalzero #stanowski #tvpis #republika

źródło: image

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Iguan2207
Iguan2207 18.05.2026, 08:26:52 via Android
  • 0
Edit: TVN ma poglądy takie jak ma Donald Tusk, Kanał Zero ma poglądy takie jak Jarosław Kaczyński. Republika to po prostu kalka przekazu Kaczyńskiego.
  • Odpowiedz
Mariuszzuk
Mariuszzuk
Mariuszzuk
17.05.2026, 10:09:29
  • 188
Oczywiście Krzysiu z przekazem dla Mariuszków, że Ukraina powinna nam dać 12 pkt, ale się pytam za co?
Sebiksy na każdym kroku p------------ą sie do nich o akcent(nawet jak mówią poprawnie po polsku), w necie powielana jest o Ukraińcach ruska propaganda przez Mariuszków z Brighton, że nie pracują w Pl, a są tylko tutaj dla socjalu, do tego tysiące komentarzy zachęcające do linczu na Ukraińcach i zemsty za Wołyń
#eurowizja
Mariuszzuk - Oczywiście Krzysiu z przekazem dla Mariuszków, że Ukraina powinna nam da...

źródło: 1000011974

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Iguan2207
Iguan2207 17.05.2026, 10:25:46 via Android
  • 65
@Mariuszzuk: Mało tego - jak jakiś Seba pobije Ukraińca to masz sekcję upodlenia w komentarzach na takim Facebooku, gdzie mówią że "dobrze tak ukrowi, niech s-------a na front, albo że Seba mógł jeszcze bardziej mu dokopać i dostać odznakę za to". Spora część z nich sama siedzi za granicą nie dostrzegając hipokryzji. Raz takiego jednego gagatka zapytałem, dlaczego wysyła Ukraińca na front skoro sam siedzi w jakieś brytyjskiej miejscowości -
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207 16.05.2026, 23:06:28
  • 0
To na następną Eurowizję Szpak z Szemplińską i wygrywamy to xD #eurowizja
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

465

W Polsce jest za mało złodzei i brudu. Niemiec nie kryje zdziwienia.

W Polsce jest za mało złodzei i brudu. Niemiec nie kryje zdziwienia.

Jak sobie pomyślę, jak wyglądałoby to w Berlinie wszędzie byłby brud albo ludzie próbowaliby was okraść stwierdził bez ogródek.

PIAN--A_A--KTYWNA
z
podroze.onet.pl
dodany: 15.05.2026, 06:32:45
  • 125
  • #
    niemcy
  • #
    polska
  • #
    gastrowarszawa
  • #
    warszawa
Iguan2207
Iguan2207 15.05.2026, 20:50:01 via Android
  • 1
@AlexBrown: Bo Polacy lubią jak się głaszcze im ego i dobrze mówi o Polsce = łatwy i szybki zysk z monetyzacji. Pal sześć że jest to komplement wyrosły na uprzedzeniu - naród analfabetów funkcjonalnych nie ma z tym problemu, bo tego problemu nie widzi - ten trzeba wydedukować a z tym jest już znacznie większy problem w naszym społeczeństwie.
Iguan2207
Iguan2207 15.05.2026, 23:10:00 via Android
  • 0
@sm311: Zanim zabłyśniesz kolejnym komentarzem, wejdź sobie na jakikolwiek filmik reakcję na jedną z polskich piosenek, filmów, miast lub czymś związanym z Polską - polish.... reaction. Wejdź w sekcję komentarzy, poczytaj a potem wróć do dyskusji. Na YouTube są stawki za 1000 wyświetleń z reklam zależne od lokalizacji, tematyki i długości materiału.
Pytasz jakiego problemu - tutaj kłania się czytanie ze zrozumieniem kolego - problemu który porusza autor komentarza, budowania
Iguan2207
Iguan2207 15.05.2026, 23:47:33 via Android
  • 0
@sm311: Odpowiem krótko: Wejdź na filmiki tego typu i zobacz ilu tam Polaków się zlatuje. To nabija zysk twórcom z wyświetleń bo Polacy chętnie klikają, komentują i podbijają algorytm. Dziwnym trafem od paru lat zagraniczni powielają ten schemat - posmarować, pochwalić po angielsku a publika szybko się znajdzie. A różnica pomiędzy moim i Twoim komentarzem jest zasadnicza - ja krytykuję zjawisko + szerszą zbiorowość, nie konkretną osobę, natomiast Twoje wycieczki
Iguan2207
Iguan2207 16.05.2026, 00:08:50 via Android
  • 0
@sm311: I co dalej? Wyjaśnię Ci znaczenie potocznego słowa, a Ty uczepisz się kolejnego fragmentu? Ta dyskusja od dłuższego czasu kręci się w kółko i rozmienia wszystko na semantykę zamiast meritum. Bywaj ;)
Iguan2207
Iguan2207 16.05.2026, 00:42:39 via Android
  • 0
@sm311: Nie, nic nie wyjaśniasz. Ty po prostu od kilku komentarzy rozbijasz całość na pojedyncze słowa i uciekasz od głównej tezy. Ja swoje stanowisko wyjaśniłem już kilka razy, więc naprawdę nie widzę sensu ciągnąć tego dalej.
Iguan2207
Iguan2207 15.05.2026, 08:11:21
  • 4
Ktoś mi powie czemu Polska nie wystawi choć raz czegoś naprawdę dobrego w tej Eurowizji? Czegoś takiego żeby włączyć sobie na Spotify rok później albo dwa bez krindżu, czegoś do czego miło będzie powrócić? Tylko cały czas albo nudne ballady albo dziwne eksperymenty których nie rozumie nikt oprócz Polaków i ogólnie reszta Europy doesn't care? Piosenki eurowizyjne tworzone na siłę, a jak trafi się ktoś obiecujący (jak phonkowe Lusterka w zeszłym roku)
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Iguan2207
Iguan2207
Autor
15.05.2026, 08:20:37 via Android
  • 0
@bezzebna_modliszka: Eurowizja dziecięca to trochę inny kaliber, no i możemy sami na siebie głosować, dlatego tutaj szanse są większe. Na Eurowizji dla dorosłych poprzeczka rośnie i nie da się tego przeskoczyć tryhardem Egurroli.
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207
Autor
15.05.2026, 08:34:20 via Android
  • 5
@segbas: Steczkowska to akurat przykład Polskiej przaśności nierozumianej za granicą. Szpak miał słabą piosenkę z banalnym tekstem tylko dobrze zaśpiewaną. Ochman świetny głos ale piosenka sama w sobie słaba, wokalem wyciągnął wynik - ale potencjał Ochmana był znacznie wyższy - mocny procesor ze słabą kartą graficzną. No i jeszcze u nas jest usilne wysyłanie kogoś kto nie pojechał kiedyś. W zeszłym roku Justyna, wysłana na siłę, bo w poprzednim roku
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207
Autor
15.05.2026, 09:00:09 via Android
  • 0
@DoYouKnowWhereTheWildThingsGo: Chodzi mi o to że albo ktoś z Polski tworzy niewymuszony banger - co porywa Europę, albo tworzymy coś pod klucz, pod głosy od jury. Jeśli będzie wystarczająco dobre, telewidzowie też zagłosują. Są dwie drogi - albo zeszłoroczna Szwecja (chwytliwa), albo Austria - piosenka wręcz stworzona pod klucz. To nie jest tak że may stworzyć coś co r---------a fanów w internecie a i jury się podoba - stwórzmy coś
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207
Autor
15.05.2026, 09:05:20 via Android
  • 1
@SurowaRyba: Steczkowska Witch była wtedy dobra z braku innych propozycji, to było też skazane co najwyżej na środek stawki w finale. Problem w tym że usilnie wysłano ją rok później bo widzowie tak wybrali, a wtedy alternatywy już były. Jann z Gladiatorem to była najlepsza opcja do wysłania - ale raczej eksperyment. Muzycznie nie porywał, choć faktycznie to on powinien był wtedy jechać bez względu na wynik w finale. Wciąż
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207
Autor
15.05.2026, 15:18:35 via Android
  • 1
@downinthedumps: Jak ja chciałem żeby jechała Sanah z Zalewskim jak wypuścili ten kawałek w zeszłym roku:
Eviva l'arte!
Idealny - od razu do wysłania, bez zmiany na angielski, tylko polski z tą chwytliwą włoską wstawką "Eviva l'arte!" - wystarczy, w punkt. Wiersz Kazimierza Przerwy-Tetmajera zaśpiewany, głęboki, nie płytki czy banalny o miłości ale o mniej oklepanym temacie - dodatkowo świetna oprawa muzyczna i przede wszystkim piosenka nie "na siłę" tylko
Iguan2207 - @downinthedumps: Jak ja chciałem żeby jechała Sanah z Zalewskim jak wypuś...
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207
Autor
15.05.2026, 16:54:12 via Android
  • 1
@graycoast: Wyobraź sobie jaki rozpizd zrobiłby Quebo i Taco w różowych piżamach na scenie ESC w 2018 roku z utworem Tamagotchi. Tylko najpierw trzebaby ich wysłać.
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207
Autor
15.05.2026, 17:41:00 via Android
  • 1
@Kamenes: Świetny kawałek - właśnie o takie eksperymentowanie chodzi, bo Polskie jury które wybiera za bardzo idzie w bezpieczne numery które potem chce dopieszczać stagingiem - bo liczy się show, ale to nie ma tym rzecz. Z kolei polscy widzowie głosują często na to co niekoniecznie spodoba się za granicą. Jeśli jest eksperyment to jest szansa. Wysyłanie bezpiecznych utworów kończy się tym że potem wykonawcy robią pod konkurs "na siłę"
Iguan2207 - @Kamenes: Świetny kawałek - właśnie o takie eksperymentowanie chodzi, bo ...
  • Odpowiedz
TomcioPalushek
TomcioPalushek
14.05.2026, 15:02:21
  • 91
Widzieliście to? xD obczajcie zanim spadnie z rowerka hahaha #eurowizja #israel #palestyna #heheszki #ocieplaniewizerunkuadolfahitlera
TomcioPalushek - Widzieliście to? xD obczajcie zanim spadnie z rowerka hahaha #eurowi...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Iguan2207
Iguan2207 14.05.2026, 15:23:05 via Android
  • 14
Złoto xD
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207 14.05.2026, 15:26:13 via Android
  • 2
@TomcioPalushek: To najlepszy moment
  • Odpowiedz
codziennaKasia
codziennaKasia
codziennaKasia
13.05.2026, 07:20:49
  • 103
dla mnie Rymanowski to jest już wPolsce24 bis, albo i gorzej.

Platforma dla wszelkiej maści szurów, szaleńców, prawakoidów opowiadających kłamstwo za kłamstwem, bez żadnego prostowania i konfrontowania z faktami przez prowadzącego.

Wiecie co mi powiedział kolega konfederus na mój zarzut o tym, że Rymanowski nie prostuje oczywistych fejków? Że dziennikarz ma być obiektywny i nie jest od tego żeby opowiadać się za jedną czy drugą stroną.

Czyli
codziennaKasia - dla mnie Rymanowski to jest już wPolsce24 bis, albo i gorzej.

Platf...

źródło: image

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Iguan2207
Iguan2207 14.05.2026, 08:38:18 via Android
  • 1
@codziennaKasia: Dziennikarz nie musi prostować. Wystarczy że zapyta skąd źródło danych do takich rewelacji. Problem Rymanowskiego jest taki że jak on sam twierdzi - daje się wypowiedzieć każdemu, nie przerywając i nie wtrącając się. Ok. Tylko że można dać się komuś wypowiedzieć dla poklasku szurii, ale jednocześnie zapytać skąd gość programu bierze dane - jak zacznie się motać to i tak szur tego nie zauważy lub wyprze, a osoba ogarnięta
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207 14.05.2026, 10:00:09 via Android
  • 0
@codziennaKasia: Ale debatowanie z takimi osobami rzadko służy przekonaniu ich samych. Bardziej chodzi o ludzi stojących obok - centrum, osoby niezdecydowane, które potrafią zauważyć motanie się w źródłach, niespójności czy unikanie konkretnych pytań.

I właśnie dlatego uważam, że rolą dziennikarza nie jest zagłuszanie rozmówcy, tylko zadawanie pytań weryfikacyjnych i dociskanie źródeł danych. Bez tego łatwo zamienić program w bezpieczną przystań dla dowolnej narracji. Zagłuszanie, prostowanie, przerywanie - nawet jeśli w
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207 13.05.2026, 20:48:18
  • 2
Na Mariuszowej stacji bez zmian w sekcji komentarzy #kanalzero #stanowski #tvpis #polityka
Iguan2207 - Na Mariuszowej stacji bez zmian w sekcji komentarzy #kanalzero #stanowski...

źródło: 1000017307

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PrawnydoRadca
PrawnydoRadca
13.05.2026, 20:56:09 via Wypiek
  • 1
@Iguan2207 zobacz sobie komentarze pod transmisją z adwokatem Ziobry xD
  • Odpowiedz
PanLodowegoOgrodu
PanLodowegoOgrodu
12.05.2026, 07:16:12
  • 1628
Ohui xd #stanowski #polityka
PanLodowegoOgrodu - Ohui xd #stanowski #polityka

źródło: image_picker_9EF2FDF2-C593-48D5-BF13-903935F79FA2-77268-00000C6F20FE8E5C

Pobierz
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Iguan2207
Iguan2207 12.05.2026, 18:06:05 via Android
  • 0
@PanLodowegoOgrodu: To już nawet polityk Mentzen bardziej z rigczem i bez wplątywania PO xD
Iguan2207 - @PanLodowegoOgrodu: To już nawet polityk Mentzen bardziej z rigczem i bez...

źródło: 1000017224

Pobierz
  • Odpowiedz
N331
N331
07.05.2026, 09:41:55
  • 215
Nie mamy pro rosyjskiego prezydenta... Tymczasem Nawrocki chcę referendum z tezą pod wynik zgodny z propagandą Kremla oraz korzystną dla Rosji.

Prezydent RP dla dobra Polski i Polaków powinien być za zieloną energią. To dzięki niej Polska nie zamarzła gdy był kryzys energetyczny po wybuchu wojny na Ukrainie. A kolejka wojna i blokada cieśniny ormuz to powiedzenie słuszności polityki klimatycznej. Trzeba zmniejszać uzależnienie od świata. Niestety, bezpieczeństwo kosztuje. A PiS mógłbym nie
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Iguan2207
Iguan2207 07.05.2026, 09:45:53 via Android
  • 141
@N331: Pisowcy mają nieźle zryte berety i świadomość tępego elektoratu, że nawet pytanie w referendum musi być stronnicze i z tezą by wiedzieli jak zagłosować. Tak to jest jak programy buduje się na analfabetyzmie funkcjonalnym elektoratu.
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207 07.05.2026, 09:57:23 via Android
  • 1
@N331: Ale teraz d--a cicho! Zaczną kupować paliwa od Rosji (bo brak realnych alternatyw) to będzie mógł nasz wspaniały niezależny Prezydent torpedować rząd że kupują (jeśli rząd będzie z innej opcji a w referendum przejdzie, zwalając winę jak z Zondacrypto). Przecież elektorat kropek nie połączy, a jeśli się mu jeszcze powie co ma myśleć? Panie!
  • Odpowiedz
breakdown1
breakdown1
04.05.2026, 22:13:36
  • 218
Ściek zero oczywiście nie pozostawia nam wyboru. Albo tak, albo tak. Nie ma opcji po prostu zostawić kraju w spokoju by nadal funkcjonował tak jak funkcjonuje ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#kanalzero #stanowski #polityka
breakdown1 - Ściek zero oczywiście nie pozostawia nam wyboru. Albo tak, albo tak. Nie...

źródło: image_picker_08C727D0-5FC6-47FB-9136-E64AF9D02B9D-29108-00000A81A14326F0

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Iguan2207
Iguan2207 06.05.2026, 05:24:10 via Android
  • 0
@breakdown1: Niech zgadnę... Mariusze za systemem Prezydenckim?
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207 04.05.2026, 05:24:43
  • 24
( ͡° ͜ʖ ͡°) #polityka #bekazpisu #bekazprawakow #nawrocki
Iguan2207 - ( ͡° ͜ʖ ͡°) #polityka #bekazpisu #bekazprawakow #nawrocki

źródło: 1000016552

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Iguan2207
Iguan2207 01.05.2026, 07:06:29
  • 15
Eksportowy BWP Borsuk z wariantem słowackiej wieży Turra-30 w polskim malowaniu (wizualizacja).

#czolgi #militaria #militaryboners #armia #wojna #polska
Iguan2207 - Eksportowy BWP Borsuk z wariantem słowackiej wieży Turra-30 w polskim mal...

źródło: 1000016414

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Iguan2207
Iguan2207
Autor
01.05.2026, 15:06:57 via Android
  • 3
@qciek: To malowanie jest wzorowane na NATOwskim woodlandzie (3-color), tylko dostosowane do naszych warunków.
Ten piaskowy brąz to nie żadna pustynia, tylko kolor odsłoniętej gleby, suchej trawy, piachu na poligonach, poboczy itd. - tego w Polsce jest pełno.
Do tego jaśniejsza zieleń i mniej czerni, bo nasz krajobraz jest jaśniejszy niż np. w zachodniej Europie.
Kamuflaż z bliska wygląda chaotycznie i dziwnie - i dokładnie o to chodzi. Z dystansu
Iguan2207 - @qciek: To malowanie jest wzorowane na NATOwskim woodlandzie (3-color), t...

źródło: 1000016424

Pobierz
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207
Autor
01.05.2026, 15:09:43 via Android
  • 0
@qciek: Ponadto w Polsce mamy potężne monokultury sosny - pień w jasnym brązie i korona w różnych odcieniach zielonego. Rosną na glebach piaszczystych. Ma to znaczenie tak widziane z ziemi (wrogie wojska lądowe) jak z powietrza (optyka dronowa).
Iguan2207 - @qciek:  Ponadto w Polsce mamy potężne monokultury sosny - pień w jasnym ...

źródło: 1000016428

Pobierz
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207
Autor
02.05.2026, 11:01:50 via Android
  • 0
@piotr-zbies: Częstuj się
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207
Autor
02.05.2026, 11:12:27 via Android
  • 0
@qciek: To kolory uśrednione, nie zawsze będą idealnie się wtapiać (np. w młode jasnozielone pędy, liście czy igliwie).
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207
Autor
02.05.2026, 11:53:02 via Android
  • 0
@qciek: No właśnie - jedno zdjęcie z jednego momentu dnia to nie jest środowisko, tylko jego wycinek.
Kamuflaż ma działać w różnych warunkach i porach, a nie pasować do jednego kadru.
Jego celem jest rozbijanie sygnatury pojazdu, nie zabawa w kameleona - bo zawsze trafisz na obszar o innych barwach.
Teraz mamy początek maja - krótki okres jaskrawej zieleni w Polsce, która za chwilę przygaśnie. Wrzucisz ten sam kadr za
Iguan2207 - @qciek: No właśnie - jedno zdjęcie z jednego momentu dnia to nie jest śro...

źródło: 1000016480

Pobierz
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207
Autor
02.05.2026, 11:54:05 via Android
  • 0
@qciek: A jeśli szukasz bardziej jasnozielonego podejścia, to zobacz szwedzki kamuflaż CV90 - on jest dostrojony pod inne warunki (więcej świerków i brzóz, inna paleta zieleni).
Iguan2207 - @qciek: A jeśli szukasz bardziej jasnozielonego podejścia, to zobacz szwe...

źródło: 1000016481

Pobierz
  • Odpowiedz
Iguan2207
Iguan2207
Autor
02.05.2026, 13:03:34 via Android
  • 0
@qciek: Sam mieszkam na południu i mam podobnie pod domem - ta sama paleta barw co u Ciebie. Tylko to jest charakterystyczne dla przełomu kwietnia i maja - te jaskrawe zielenie szybko przygasają.
Przy kamuflażu zieleni w naszym klimacie odnosi się raczej do iglastych, ewentualnie mieszanych drzewostanów, które są lepszym benchmarkiem niż liściaste - bo jest ich najwięcej to raz a dwa - one trzymają kolor cały rok, a liściaste
  • Odpowiedz
Krs90
Krs90
26.04.2026, 12:45:08
  • 14
#latwogang #lipinska #bekazpodludzi
Oderwanie niektórych ludzi jest niesamowite.
Tak, najgorszym elementem dla dziecka chorego na raka jest to że nie ma włosów i ścinając je normalnie jesteś jak one, ja p------e (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Krs90 - #latwogang #lipinska #bekazpodludzi
Oderwanie niektórych ludzi jest niesamowi...

źródło: obraz_2026-04-26_144342461

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Iguan2207
Iguan2207 26.04.2026, 12:53:13 via Android
  • 0
@Krs90: I jeszcze dowalanie przy okazji po łysiejących androgenowo mężczyznach.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 19
  • Strona 1 z 19
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 07.10.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 06.10.2017

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 15.10.2023

    Mikroblogger
  • Komentator
    od 13.01.2025

    Komentator

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking