Wpis z mikrobloga

Myślę, że powinniśmy wprowadzić więcej deregulacji żeby pozwolić polskim przedsiębiorcom, naszej cudownej soli ziemi i bohaterom gospodarki na jeszcze większe sranie na pracowników i konsumentów. W końcu leasing na S klasę w Brabusie sam się nie spłaci, a 300mld z tarczy poszło na apartamenty w Hiszpanii, ups.

#antykapitalizm #gastronomia #bekazlibka
Rainmaker97 - Myślę, że powinniśmy wprowadzić więcej deregulacji żeby pozwolić polski...

źródło: IMG_5254

Pobierz
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Rainmaker97 Pani na kasie to się obrywa bez powodu, bo wiedziała na sto procent, że nie dostał czyjegoś zamówienia i mogła nawet nie widzieć co to za ryba

Kasjerka zjechana, kucharz zjechany, a jedynego winnego, czyli właściciela, to ktoś zjechał?
  • Odpowiedz
Kasjerka zjechana, kucharz zjechany


@solejukowski: Zarowno kasjerka jak I kucharz w tym oszustwie uczestnicy.
BARDZO prawdopodobne, że oni są współsprawcami razem z właścicielem a nie poszkodowanymi ¯\(ツ)/¯
Jeszcze na kelnerkę jakies usprawiedliwienie mozna szukac, bo opakowań nie widziała ale kucharz wie co smaży po wyglądzie.
  • Odpowiedz
Myślę, że powinniśmy wprowadzić więcej deregulacji żeby pozwolić polskim przedsiębiorcom, naszej cudownej soli ziemi


@Rainmaker97: Jasne. wszyscy, ale to wszyscy są oszustami. puknij się...
  • Odpowiedz
ZOSTAWCIE PRZEDSIEMMBIORCUF. WOLNY RYNEGG NIECHZWERYFIKUJE. KOMUNISS!!!!!!111!1!1!!


@tenoy: W końcu głos rozsądku. Tylko państwowa sieć smażalni. Prywaciarze pod ścianę.
  • Odpowiedz
a jedynego winnego, czyli właściciela, to ktoś zjechał?


@solejukowski: Jeszcze trzeba ustalić kto urodził właściciela i ją zjechać, i babcię też trzeba szukać.
  • Odpowiedz
@r333m4k444: jak nie zostanie nauczona przez nikogo, to nie będzie wiedzieć, bo niby skąd?
Nie, nie musi wiedzieć co sprzedaje, bo to ty masz wiedzieć co chcesz kupić. Ona ma przyjąć zamówienie i wydać resztę.
  • Odpowiedz
  • 0
Kasjerka zjechana, kucharz zjechany, a jedynego winnego, czyli właściciela, to ktoś zjechał?


@solejukowski Zaraz nie będę mógł miec pretensji do żadnego korpo, dopóki CEO nie znajdę.
Pracujesz gdzieś z klientem, to w stanowisko masz wpisane bycie na pierwszej linii ognia i przyjmowanie negatywnych reakcji klienta.
  • Odpowiedz
@BenAli

bycie na pierwszej linii ognia i przyjmowanie negatywnych reakcji klienta


Niezbyt mądrego klienta oczywiście, a teraz idź na pocztę krzyczeć na Panią w okienku, że ci się system poczty polskiej nie podoba
  • Odpowiedz