Wpis z mikrobloga

@Michal_Spira: szybciej co najwyżej dla tego ułoma, który nawet nie umie opisać problemu. Gdyby to zresztą zrobił, to by w trakcie poprawnego opisywania zapewne wpadł na rozwiązanie, no ale łatwiej i szybciej zawracać komuś dupę.
  • Odpowiedz
@katopa: ja za swoich korpo-czasówzawsze się wdzwaniałem, wpisywałem czas calla do mojego prywatnego kalendarza (i ew. do godzin budżetowych danego klienta) i opisywałem wszystko w tickecie wołając zainteresowanego ( ͡º ͜ʖ͡º)

Czas mi nie ucieka, wszystko wliczone w robotę, przełożony widzi o co chodzi - niech dzwonią, mi to rybką ¯\(ツ)/¯
Nie ma co się denerwować.
  • Odpowiedz
taka prawda, ze szybciej


@Michal_Spira: Szybciej dla tej osoby, której nie chce przemyśleć i dobrze sformułować swojego pytania, więc zacznie to robić dopiero na spotkaniu, tracąc twój czas.
  • Odpowiedz
@katopa: najgorzej gdy pyta o to Rajesh albo Pradeep


@zdjecie_z_wenszem i rozmowa z nim wygląda jak żywcem wyjęte z tego dowcipu:

Londynska firma zamiescila oferte pracy. Odpowiedzialy trzy osoby: Niemiec, Francuz i Hindus. Komisja chcac sprawdzic znajomosc angielskiego u kandydatów kazala im ulozyc zdanie zawierajace slowa: green, pink i yellow. Pierwszy napisal Niemiec:
- When I wake up I see yellow sun, green grass and I think to myself that will be
  • Odpowiedz
Londynska firma zamiescila oferte pracy. Odpowiedzialy trzy osoby: Niemiec, Francuz i Hindus. Komisja chcac sprawdzic znajomosc angielskiego u kandydatów kazala im ulozyc zdanie zawierajace slowa: green, pink i yellow. Pierwszy napisal Niemiec:

- When I wake up I see yellow sun, green grass and I think to myself that will be wonderful, pink day.

Drugi byl Francuz:

- When I wake up I put my green pants, yellow socks and pink shirt.

Na koniec Hindus:

- When
  • Odpowiedz
  • 1
@katopa: ja to mam takich ananasów w pracy, którym pomagam wpisując przy nich w outlooku frazę i woooooosh: mamy odpowiedź na pytanie
  • Odpowiedz
szybciej co najwyżej dla tego ułoma, który nawet nie umie opisać problemu.


@xetrov: @wstanczyk przede wszystkim tak, ale co w tym złego? Dla odbiorcy też może być szybciej zrozumieć. Na callu mogę pokazać ekran i w minutę cały problem opisać, odpowiedzieć na pytania rozmówcy dostać rozwiązanie, gdzie pisząc musiałbym zrobić 6 screenshotów a i tak byłoby sporo pytań i wymieniania się wiadomościami.
  • Odpowiedz
No bo jest szybciej, tym bardziej gdy pokazuje swój ekran i objaśnia przy użyciu wskaźnika.


@Maly_Jasio: ale co tu chcesz objaśniać? Kod jest jak żart - jeśli musisz go wyjaśnić, to jest c-----y.
  • Odpowiedz