Aktywne Wpisy
#igrzyskabebzonow v6
niestety mam malo czasu pisac podsumowania, ale postaram sie takie zbiorcze z tygiodnia 4 i 5
w skrocie - jest zle
grubasy sa leniwe, tluste i glupie
serio
niestety mam malo czasu pisac podsumowania, ale postaram sie takie zbiorcze z tygiodnia 4 i 5
w skrocie - jest zle
grubasy sa leniwe, tluste i glupie
serio

Greensy +70
Rozwiązanie na problemy tego świata
źródło: 1000069482
Pobierz




Cześć, właśnie wrzuciłem 3 post z serii wpisów gdzie omawiam cały progres tworzenia w pojedynkę gry MMORPG w stylu Tibii.
Używane technologie to Spring Webflux po stronie backendu i React + Phaser po stronie frontu. Komunikacja na WebSockecie.
https://programowanieibiznes.pl/pl/post/tworzenie-gry-mmorpg-3/
Dzisiejszy wpis jest dużo obszerniejszy. M.in omawiam architekturę kodu po stronie backendu, wprowadzam własny binarny protokół i implementuję czat.
Serdecznie zapraszam do lektury!
PS. Jeśli się Wam podoba i chcecie otrzymywać powiadomienia o kolejnych wpisach, możecie się zasubskrybować na końcu każdego wpisu. Dla mnie jest to znak, że jesteście zainteresowani kontynuacją, mam większą motywację i finalnie łatwiej mi wszystkich powiadamiać :)
źródło: mmorpg_3
PobierzJa jak coś zaczynam to zawsze dochodzę do mentalnej bariery, że to bez sensu bo przecież już ktoś to zrobił przede mną.
Nie cisnę Ci, szanuję.
Pisałem wiele razy - robię to dla funu, bo jestem zmęczony typowymi projektami biznesowymi (od 8 lat klepię apki biznesowe zawodowo i to głównie w bankowości ( ͡° ͜ʖ ͡°)), chcę się wyżyć programistycznie, porobić jakieś nowe rzeczy i również to było moje marzenie od zawsze. Poza tym jest
tu jest np. druid z diablo i adaptacja 2048:
https://www.youtube.com/watch?v=HmbWQw4wAFY
następnie - bugi, z 3 rzeczy wywalają mi się w edytorze, na backlogu unity jest jako "unresolved" i pewnie tak zostanie już bo rozwiązane w następnych wersjach
i średnia wydajność
ale tak naprawdę już wszystko sobie ograłem i mam nadzieję, że nic nowego nie wyskoczy, natomiast było