Wpis z mikrobloga

Pracuję w korpo jako inżynier symulacji.
Jakieś 2 lata stażu.

Niestety w pracy nie używam żadne LabView czy Simulink tylko jakieś niszowe gunwo o którym nikt nie słyszał.

Zresztą ja zazwyczaj nawet nie robię nic twórczego tylko puszczam gotowce pod regresję i weryfikuję wyniki.

Chciałem zmienić pracę na juniora czegokolwiek innego ale nigdzie mnie nie chcą.
Oprócz testów szukam też w sieciach, Linux admince itd. bo też trochę się na tym znam (mam #ccna i pracowałem na #linux )
Kilka etapów a potem telefon że znaleźli kogoś z większym stażem pracy który im odpowiada.

#studia rzucone bo problemy ze zdrowiem i nie mogłem tego połączyć z pracą.

Nie wiem co mam robić ze swoim życiem.
Myślałem nad jakąś automatyką typu utrzymanie ruchu bo podobno łatwiej o pracę niż w #it ale musiałbym zrobić jakieś szkolenia czy kwalifikacje żeby cokolwiek mieć do CV w tym obszarze.

Bo nie mam nawet SEP a żadnego bo jestem śmieciowym technikiem informatykiem z uprawnieniami do wymiany toneru w drukarkach.

#pracait #embedded #informatyka #testowanieoprogramowania #automatyka #elektronika #elektryka #siecikomputerowe #pracbaza #praca #gorzkiezale #zalesie
  • 19
  • Odpowiedz
@przegrywam_przez_miasto: zaocznie nie dasz rady studiów dokończyć, ucząc się w czasie pracy, jeśli nie jest zbyt wymagająca? Ja bym tak spróbował, w międzyczasie rozglądając się za ciekawszymi ofertami pracy. Jak masz problemy ze zdrowiem to daj sobie spokój z utrzymaniem ruchu, tam jest często czterobrygadówka.
  • Odpowiedz
@atari666 próbowałem zaocznie ciągnąć studia ale nie dałem rady bo przez zdrowie mam coś takiego że przysypiam często i w weekend albo nie miałem siły wstać na zajęcia albo spałem na zajęciach

W pracy mam podobnie ale jakoś daje radę bo jak już pisałem mało wymagająca i mam dużą elastyczność + home office w praktyce ile chcę
  • Odpowiedz