Wpis z mikrobloga

@Typ0wa_Karyna: Firmy tną koszty na HR. Taniej jest na pół roku zatrudnić 10 programistów 15k, niż przez 5 lat utrzymywać 15 pracowników i lokal za 6k / szt. brutto ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Przy okazji w aplikacji nie złożysz reklamacji.
  • Odpowiedz
@Typ0wa_Karyna Dlaczego firma miałaby nie zautomatyzować niektórych procesów i tym samym zaoszczędzić?

30 minut to i tak w sumie niezły czas, jakbyś musiała iść do salonu, czekać w kolejce i załatwić to samo. A tu wszystko przez telefon :)
  • Odpowiedz
@cebekk: @tytanowyy: jasne, macie rację - ale nie wiem czy w ogólnym rozrachunku wychodzi to na plus - dodałbym do tego jeszcze starszych ludzi, o których wyżej nie wspominałam, a którzy na pewno lepiej by sobie poradzili nazwijmy to "po staremu" :)

a i takie czekanie w salonie nie musi być wcale dłuższe niż słuchanie muzyczki na infolinii, serio :)
  • Odpowiedz
@Typ0wa_Karyna: Moim zdaniem to ukłon w stronę klientów. Ludzie dużo pracują, ciągle gdzieś pedzą, więc wygodniej jest załatwiać sprawy przez telefon/aplikację. Wystarczy, że w urzędach godzinami nie można się dodzwonić, bo pani Kasia zajęta jest kawą i plotami, a finalnie i tak trzeba odwiedzić ten urząd osobiście bo elektronicznie mało co załatwisz. Przynajmniej ja mam takie doświadczenia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Typ0wa_Karyna wiesz, zależy komu ma to wyjść na plus.

Firma na pewno na tym zyskuje, czy klient to chyba zależy od upodobania? Ale wydaje mi się, że akurat reprezentujesz mniejszość.

Ale do salonu musisz dojść, musisz z niego wrócić, co też zajmuje czas.
  • Odpowiedz
@Klatwa_Borsuka: w sumie też się zgadzam z Tobą - coś tam kiedyś próbowałam załatwić przez ten Profil Zaufany i poszło to całkiem nieźle, nie powiem :)

i jeszcze dodam, że sama pracowałam jakiś czas w Urzędzie, w sumie nawet w dwóch - w obu miałam taki młyn, że ten telefon naprawdę ciężko był odebrać "na czas", ale i tak myślę, że nie najgorzej to wypadało :) ale bywały takie działy,
  • Odpowiedz
@A_R_P: nie ok boomer, tylko chodzi o oszczędzanie na pracownikach. Tak samo jak na kasach w dyskontach. 1 kasa otwarta a reszta samoobsługowe. Ostatnio były wszystkie zamknięte i tylko samoobsługowe czynne. Podchodzę do kobitki, że czemu kasy normalne nie są czynne a Ona, że przecież są samoobsługowe... a ja mówię, że jakbym chciał to bym się zatrudnił na kasie to z wielkim oburzeniem otworzyła normalną. Tutaj chodzi o fakt, że
  • Odpowiedz
@Typ0wa_Karyna Mi tam to nie przeszkadza, tylko wypowiadanie umów powinno być prostsze.

Ale bot "Twojego" operatora telewizyjnego, to żart. Babci zepsuł się pilot, to nie mogłam go zamówić przez tego bota, bo automatycznie rozpoznawał mój nr telefonu i chciał zamówić pilota dla mnie (mam inny sprzęt). Kombinacje alpejskie do tak prostej sprawy, straciłam 20 minut.
  • Odpowiedz
@Typ0wa_Karyna: Odchodząc od tematu urzędów. Weź też pod uwagę ludzi mieszkających w małych miasteczkach gdzie duże firmy nie mają swoich oddziałów i trzeba się wybrać do większego miasta. Często gęsto trzeba brać wolne w pracy żeby coś załatwić osobiście. Dla takich ludzi infolinia czy kanał internetowy to zbawienie, bo można wszystko ogarnąć bez wyjścia z domu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 13
@Typ0wa_Karyna Pracowałem jako logistyk. Nie raz, nie dwa był pilny towar dla klienta i pasowało się dowiedzieć czy dojedzie on danego dnia.
Dzwonię na infolin... przepraszam Call center DHL, po 5 minutach informacji o RODO i spychaniu na stronę DHL w końcu udaję się mi porozmawiać z konsultantem, który finalnie każe mi założyć ticket na stronie DHL.
Przesyłka w końcu dociera do mnie (ticket dalej wisi) a po kilku dniach od
  • Odpowiedz
@Typ0wa_Karyna: Zależy dla kogo na plus. Dla firmy tak, bo oszczędności i mniej problemów. Dla klienta duży problem. Ja do dzisiaj staram się załatwiać wszystko w punktach (bank, telefon itd.), bo z człowiekiem łatwiej i przyjemniej (a jestem introwertykiem). Ale pracownicy mają nakazy z góry i co zrobisz ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@elLimon: witaj w klubie - identyczne przemyślenia - u mnie doszło do tego, że dzwonię po magazynach docelowych, do których miał dojechać towar, bo naprawdę łatwiej mi się tam dowiedzieć i szybciej czy jest już na miejscu i czy można wystawiać dokumenty, np FV :)

nawet jak rozmawiałam z moją telewizją - rozwiązanie umowy to lawina informacji, jakichś slalomów alpejskich i tak dalej, ale może by chciała Pani rozszerzyć swoją
  • Odpowiedz