@Mega_Smieszek: kiedyś ktoś mądry z nauczania szkolnego tłumaczył dlaczego tka nauczyciele robią. Konkretne pytanie ile ma to odpowiedź że ma. Z perspektywy dorosłego jest te poprawki mogą być dziwne ale mają sens.
@Mega_Smieszek: no ale nauczycielka ma racje tutaj… w matematyce nie chodzi o to żeby zgadnąć wynik, tylko żeby go uargumentować/udowodnić. Tutaj to przekreślenie wyglada głupio bo mówimy o prostych rzeczach… No ale co do zasady najważniejszej części tego zadania dzieciak nie zaprezentował..
żadnego sensu nie mają, gaszą inicjatywę i własne podejście.
@malpi: To jest ich sens i cel tak właściwie- pruskie podejście. To nie jest dobre, ale polskie szkolnictwo jeszcze do tego nie dojrzało, żeby tak stwierdzić.
@Mega_Smieszek: nauczycielka dobrze poprawiła. trzeba nauczyć dziecko czytać ze zrozumieniem. to ważna umiejętność w dorosłości, której wiele osób nie posiada
@Mega_Smieszek: "Babcia dała dwóm sztukom gówniaków po 3 szt jabłek", a nie: "Dała dwójce gówniaków 6 szt jabłek" Pytanie było "ile ma teraz", a nie "ile jej zostało" No patrząc na czystą logikę to faktycznie nauczycielka ma rację, a to że uczy w ten sposób dzieci wyłącznie #!$%@? zadań pod klucz to już co innego xD
@Mega_Smieszek: nauczycielka dobrze poprawiła. trzeba nauczyć dziecko czytać ze zrozumieniem. to ważna umiejętność w dorosłości, której wiele osób nie posiada
@ruszcz Czytanie ze zrozumieniem to dla wielu nieosiągalna zdolność. Dla niektórych nieosiągalne jest nawet zrozumienie co to znaczy "czytanie ze zrozumieniem". To dziecko bardzo dobrze wszystko zrozumiało, po prostu odpowiedziało na skróty i niezgodnie ze schematem.
@malpi Ma ogromny sens, bo uczy małych obsrańców czytania ze zrozumieniem, z którym wiele osób ma problemy, wystarczy spojrzeć na komentarze pod tym postem.
@RadekRadek: ale farmazony pierdzielisz. Jak ktoś umie policzyć w głowie to po co ma się rozpisywać. Lepiej poświęcić czas na inne zadania na kartkówce. Szczególnie, że to jest dodawanie. Takie podejście nauczycieli ubija wszelkie samodzielne myślenie. Miałem takich psychopatów w szkole i ale miałem też ich w dupie i średnia 3.5 - 4 a teraz radzę sobie lepiej niż osoby, które były posłuszne.
@PlanetHell: żadnego sensu nie mają, gaszą inicjatywę i własne podejście.
@malpi: To jest ich sens i cel tak właściwie- pruskie podejście. To nie jest dobre, ale polskie szkolnictwo jeszcze do tego nie dojrzało, żeby tak stwierdzić.
"Babcia dała dwóm sztukom gówniaków po 3 szt jabłek", a nie: "Dała dwójce gówniaków 6 szt jabłek"
Pytanie było "ile ma teraz", a nie "ile jej zostało"
No patrząc na czystą logikę to faktycznie nauczycielka ma rację, a to że uczy w ten sposób dzieci wyłącznie #!$%@? zadań pod klucz to już co innego xD
@ruszcz Czytanie ze zrozumieniem to dla wielu nieosiągalna zdolność. Dla niektórych nieosiągalne jest nawet zrozumienie co to znaczy "czytanie ze zrozumieniem".
To dziecko bardzo dobrze wszystko zrozumiało, po prostu odpowiedziało na skróty i niezgodnie ze schematem.
Nie. Napisane jest po 3, czyli 2*3, zamiast -3-3, jak juz chcesz byc tak dokladnym.