Aktywne Wpisy

ck-team +340

IntruderXXL +127
No cuszzz... Bark większy niż głowa... a to zdjęcie gdy jestem najmniejszym sobą, przed mutacją która nastąpi w najbliższych miesiącach
#silownia #mirkokoksy #mikrokoksy #strongaf #sport #pokazforme #zdrowie
#silownia #mirkokoksy #mikrokoksy #strongaf #sport #pokazforme #zdrowie
źródło: Plecy
Pobierz





Jak widać na wyposażeniu jest skrzynia manualna. To czego nie widać to silnik (1.0 Ecoboost) oraz cena.
Uwaga... Ford Focus Hatchback 1.0 125KM w manualnej skrzyni wyprodukowany w 2022 roku wystawiony jest na znanym portalu z ogłoszeniami za uwaga...
( ͡° ͜ʖ ͡°)
W branży automotive mówi się o rekordowych zyskach producentów samochodów osobowych i dostawczych. Tym czasem klient zastraszony kryzysem i brakiem dostępności przyjdzie i grzecznie zapłaci równowartość Mondeo z silnikiem 1.5 165KM z 2019 roku - klik
Dla porównania w Niemczech za taką wersję trzeba dać ok. 23000Є czyli wg dzisiejszego kursu ok. 107000 zł
Tańczymy jak nam zagrają.
#motoryzacja #ford #gospodarka #polska #samochody
źródło: 11
Pobierz@jakis_login:
Już nieaktualne:
źródło: Hyundai
Pobierz@Jin jezusie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
BTW. w MK3 lub 3.5 ilość miejsca w środku to smutny dowcip.
Ale nie rozumiem czemu ludzie nie wybierają fastbacka, jest bardziej praktyczny a dopłata niewielka
@OrzechowyDzem: proszszszsz:
- silniki: wycięty 1.5EB i dizel 2.0 (na wielu rynkach również dizla 1.5 wycięli, na pozostałych obcięli mu dodatkowo moc ze 120 na 115KM, podczas kiedy praktycznie tem sam silnik w Oplu/Peugeocie/Citroenie ma 131KM)
- wycięte fizyczne sterowanie klimą, w jego miejsce wstawiony gunwopanelik dotykowo-wciskany "od wszystkiego po trochu"
- siedzenia w większości wersji już
@kobrys13: chyba żartujesz, to jest jeden z gorszych automatów hydrokinetycznych jakimi jeździłem.
Żeby było śmiesznie, u mnie w hatchbacku z 2.0 EcoBlue całkiem padła po 100kkm, jeżdżę właśnie z drugą, podobno "poprawioną" i cała jej lepszość polega na tym, że czasem zdarzy jej się parę zmian biegu, które nie są wyczuwalne.
Zresztą, jakby to były takie dobre skrzynie, to raczej zostałyby w produkcji. A tu po połowie generacji 2
@dzem_z_rzodkiewki: zgadza się, zapomniałem o tym wspomnieć. Ale belkę wcisnęli już kilka miesięcy po rozpoczęciu produkcji MK4, została tylko w paru wersjach (jak pamiętam ST i dizel 2.0, plus chyba kombi, ale nie wiem czy wszystkie). Najlepsze jest to, że ten wielowahacz to był jeden z głównych punktów kampanii marketingowej przed wejściem MK4 na rynek. A potem
Siedzeń innych niż szmaciane w MK3 nie widziałem.
Lewar faktycznie wrócił. Nie wiem dlaczego.
Co do braków w wyposażeniu to pewnie dlatego, że to ostatni Focus i już go mają w dupie.
Jakie auto?
Nawet Octavia już jest godna polecenia
Dobre to jest, weź gorszą opcje bo przynajmniej będziesz miał przycisk od klimy xDDD Teraz kupno Focusa nie ma żadnego uzasadnienia, jest zbyt drogo i zbyt
@OrzechowyDzem: tylko w najbiedniejszych wersjach wyposażenia, gdzie nie ma SYNC4. Przez chwilę były oferowane przejściówki, które ze względu na brak czipów mogły mieć mały ekran (SYNC3) w dowolnej wersji wyposażenia, ale już ich nie sprzedają z tego co wiem.
Do tego SYNC3 to mocno prymitywny infotainment, więc nie do końca chciałbym go mieć w 2023 roku
@OrzechowyDzem: a tak co do tematu tego wątku - to jest czyste s-----------o. Pracuję na co dzień z automotivem, w tym nad nowym Explorerem w Kolonii, i na prawdę, ostatnie parę lat to jest dla koncernów
A co z np. Megane? Już długo jest na rynku, nie ma wystającego tabletu. Miejsca w środku tak średnio.
@bidzej: mam 2 sztuki Galaxy 2.0EcoBlue A8 pod domem. Obie działają pięknie (póki co).
Faktem jest że Hydrokinetyczny Aisin w Hyundaiu żony działa jeszcze bardziej gładko, ale za to on ma tak gigantyczne sprzęgło hydrokinetyczne że spalanie na dzień dobry +20%
@OrzechowyDzem: koreaniec, japoniec, ostatnio zamówiłem sobie na służbówkę 308, bo zrobił na mnie na prawdę dobre wrażenie. Renault w ogóle mnie nie przekonuje, a do tego stoi na systemie Google :>
@kobrys13: nie wierzę, że nie mają laga między D i R i z powrotem, bo