Wpis z mikrobloga

@Djelon: przecież te gówno-pisemka już nie mają dziennikarzy i nigdy nie dostaną tego pojazdu do recenzji, bo Tesla ma na nich #!$%@?. Wydają 0 na marketing, więc nigdy i tak nie kupią tam reklamy. Biznes ma swoje rachunki i mało kogo obchodzi rzeczywistość kreowana przez dziennikarza, o którym wiadomo, że żyje głównie z prostytucji. Takie pisemka mogą tylko próbować się mścić, robić chwytliwe nagłówki lub przepisywać informacje z internetu, ale ich
@eloyard: Zarówno tarczówki, hamowanie wydechowe i retardery działają na niemal tej samej zasadzie - hamują mechanicznie element napędowy i generują ciepło, którego pojazd się następnie pozbywa. Nie wiem, czym chciałeś się pochwalić, ale poziom skomplikowania wcale nie jest tu zaletą.

zasięg mają do 8000km

Nikt nie ma wątpliwości, że pojemność energetyczna oleju napędowego jest dużo wyższa niż baterii, tylko co z tego, skoro kierowca musi robić przerwę co kilka godzin lub
@gysnde:

Zarówno tarczówki, hamowanie wydehowe i retardery działają na niemal tej samej zasadzie - hamują mechanicznie i generują ciepło, którego pojazd się następnie pozbywa.


Wiem, technicznie jest to prawidłowa odpowiedź i jednocześnie jest bardzo myląca bo laikom przed oczami stoją czerwone tarcze hamulcowe i ścierające się klocki. W związku z tym, że odpowiedź jest niepełna, jest błędna. Siadaj. Pała.

Ponadto są już dostępne dodatkowe osie np. w naczepach z silniko-generatorami, ale
@eloyard:

Wiem, technicznie jest to prawidłowa odpowiedź i jednocześnie jest bardzo myląca bo laikom przed oczami stoją czerwone tarcze hamulcowe i ścierające się klocki. W związku z tym, że odpowiedź jest niepełna, jest błędna. Siadaj. Pała.

Lol, jedyna istotna różnica, na którą starałem się zwrócić uwagę to to, że diesle nie odzyskują energii. To ty sobie dopowiedziałeś, że każdy widzi czerwone tarczówki. Myślisz, że możesz sobie tu wchodzić i sadzać tu
@pogop: ostatnio na FB widziałem filmik jak IONIQ wyciągał tira "zakopanego". Wiadomo jak to w rzeczywistości jest zazwyczaj. Brakuje odrobinki trakcji, a nie że zakopany metr w śniegu XD Nie jestem ogólnie miłośnikiem EV na obecnym etapie rozwoju, ale komentarze to było jedno wielkie IKS DE

- NO NIC WIELKIEGO, KAŁDI TAK POTRAFI OD 30 LAT, TYLKO KŁATRO
- NO W KOŃCU WAŻY TRZY TONY TO DLACZEGO MIŁOBY SIĘ NIE UDAĆ
To są lata zapóźnień ifrastrukturalnych w: produkcje EE, dystrybucji, magazynowaniu/balansowaniu i choćby miejscach parkingowych. Już w tej chwili NIE MA wystarczającej ilości miejsc parkingowych dla ciężkiego transportu drogowego. W praktycznie całej UE. Zwłaszcza w DE.


@eloyard: W tej chwili też nie ma tyle pojazdów elektrycznych, żeby było to potrzebne. Zapominasz, że jak będzie trzeba to infrastruktura będzie musiała powstać i przy odpowiednich nakładach zainteresowanych firm, można to zrobić bardzo szybko i
@gysnde:

Lol, jedyna istotna różnica, na którą starałem się zwrócić uwagę to to, że diesle nie odzyskują energii. To ty sobie dopowiedziałeś, że każdy widzi czerwone tarczówki.


Znam te rozmowy z laikami którzy mają do czynienia tylko z osobówkami. Tak. To jest to co widzą przed oczami jak słyszą o hamowaniu ciężarówką.

Myślisz, że możesz sobie tu wchodzić i sadzać tu ludzi z pałą? XD


Nie wiedzących co mówią? Zawsze.

O,
eloyard - @gysnde: 

 Lol, jedyna istotna różnica, na którą starałem się zwrócić uwa...

źródło: comment_1671729952bjxaB0bj4B6e7ZSkpM49Md.jpg

Pobierz
@Magowie0gniaEnjoyer:

W tej chwili też nie ma tyle pojazdów elektrycznych, żeby było to potrzebne. Zapominasz, że jak będzie trzeba to infrastruktura będzie musiała powstać i przy odpowiednich nakładach zainteresowanych firm, można to zrobić bardzo szybko i sprawnie. Najpierw powstały elektryki osobowe a dopiero później zaczęto rozwijać sieć ładowania, bo było dla kogo to robić. W krajach które nie mają lubiącego zacofanie społeczeństwa jak śmieciowa polska, sieć ładowania jest równie powszechna co
@pogop: jakby miał zasięg 600-700km z pełnym obciążeniem to byłoby git na przepisy czasu pracy kierowców, tylko ciekawe jak z infrastrukturą, żeby zawsze znaleźć parking z ładowaniem