Wpis z mikrobloga

@SaintWykopek gdyby strzelby byłyby tak samo mocne jak w realu w grach online typu cody, to nikt by nie grał np smg, bo po co jak taki shotgun zabije na jednego strzała z takiej samej odległości jaką ma smg, gdzie trzeba wpakować pół magazynka w kogoś żeby zabić, przez pewien czas w codach zawsze były okresy gdzie shotguny po prostu były za dobre i mogłeś kogokolwiek zabić na drugim końcu mapy jak
@lubiepepsi2137: strzelby są po prostu czysto teoretycznie OP w niedużych dystansach. Minusy: pojemność magazynka, rykoszetowanie i mimo wszystko konieczność zbliżenia się do przeciwnika na <100m w grach nie mają znaczenia, bo każdy po chwili treningu strzela jak Zajcew. W życiu minusy przeważają, bo statystycznie by zabić przeciwnika trzeba wystrzelić kilkadziesiąt tysięcy pocisków. W walce jest głośno, coś wybucha, przeciwnik się chowa, itp.