Wpis z mikrobloga

@SaintWykopek: w Fallout New Vegas akurat w miarę realistyczne były shotguny, przynajmniej strzelba myśliwska. W pewnym momencie zrezygnowałem z karabinu na duże dystanse bo strzelba zadawała po trafieniu w głowę z tej samej odległości mniej więcej tyle samo. xd Także jak ktoś szuka gierki gdzie może tam w miarę fajnie strzelbami postrzelać to polecam.
  • Odpowiedz
@SaintWykopek gdyby strzelby byłyby tak samo mocne jak w realu w grach online typu cody, to nikt by nie grał np smg, bo po co jak taki shotgun zabije na jednego strzała z takiej samej odległości jaką ma smg, gdzie trzeba wpakować pół magazynka w kogoś żeby zabić, przez pewien czas w codach zawsze były okresy gdzie shotguny po prostu były za dobre i mogłeś kogokolwiek zabić na drugim końcu mapy jak
  • Odpowiedz
@lubiepepsi2137: strzelby są po prostu czysto teoretycznie OP w niedużych dystansach. Minusy: pojemność magazynka, rykoszetowanie i mimo wszystko konieczność zbliżenia się do przeciwnika na <100m w grach nie mają znaczenia, bo każdy po chwili treningu strzela jak Zajcew. W życiu minusy przeważają, bo statystycznie by zabić przeciwnika trzeba wystrzelić kilkadziesiąt tysięcy pocisków. W walce jest głośno, coś wybucha, przeciwnik się chowa, itp.
  • Odpowiedz
Gry mają dawać frajdę a nie być realistyczne. Od tego są symulatory. Projektanci celowo nadają każdemu typowi broni inny charakter by każdai zachęcała do użycia.
  • Odpowiedz