Grand Prix Monaco z 2006 roku większości kojarzy się z jednym. Skandalicznym zachowaniem zdobywcy tymczasowego pole position Michaela Schumachera podczas kwalifikacji, kiedy to zablokował tor, by uniemożliwić innym wykonanie ostatniego okrążenia kwalifikacyjnego. Szybko został zdyskwalifikowany z wyników kwalifikacji i musiał startować z alei serwisowej.
Dzięki temu z pole position startował Fernando Alonso, za nim Mark Webber, a na trzeciej pozycji Kimi Raikkonen. Tuż po starcie, Fin na 2 okrążeniu wykorzystał błąd Marka Webbera, który za szeroko pokonał 1 zakręt toru, czyli St Devote. Dzięki temu mógł wyprzedzić Australijczyka w następnych zakrętach w okolicach słynnego Casino de Monte-Carlo.
Wykręcił czas najszybszego okrążenia w wyścigu i jechał tuż za Alonso, ale nie był w stanie go wyprzedzić. Po pierwszej rundzie pit-stopów w czołówce wyścigu nic się nie zmieniło, aż do 46 okrążenia. Wtedy to jadący na 3 pozycji Mark Webber był zmuszony zakończyć rywalizację, z powodu awarii układu wydechowego. Samochód bezpieczeństwa wyjechał na tor, i 2 okrążenia później podczas samochodu bezpieczeństwa doszło do awarii w bolidzie Kimiego Raikkonena. Z tylnej części bolidu Mclarena zaczął wydobywać się dym, co oznaczało koniec wyścigu dla Icemana. Kierowca po wycofaniu z wyścigu powinien wrócić do motorhomu Mclarena, ale zdecydował się wybrać inne miejsce. Przez kilka okrążeń realizator śledził jego długą drogę na piechotę wzdłuż słynnego tunelu. I gdzie się udał Kimi? Do swojego prywatnego jachtu, i usiadł wśród grupy swoich znajomych co uwiecznił realizator. Obecnie kierowcy są zobligowani do wizyty w padoku i rozmowy z dziennikarzami po odpadnięciu z wyścigu lub dojechaniu do mety. Grand Prix w Monako 2006 było ostatnim wyścigiem, w którym Juan Pablo Montoya stanął na podium, a także pierwszym, kiedy na podium stanął kierowca zespołu Red Bull. Był to David Coulthard, dla którego był to już dwusetny występ w Formule 1, w specjalnie przygotowanym malowaniu kostiumu, który reklamował nowy film o Supermenie. ================================================================================================= Jak człowiek chce się rozwijać, musi mieć social media Twitter tagu #abcf1, czyli historia w skróconej formie: https://twitter.com/AbcF1PL Mój twitter: https://twitter.com/jaxonxst Mój Instagram: https://www.instagram.com/jaxonxst/ Chcesz mi zadać pytanie? Śmiało: https://ask.fm/jaxonxst
Ogłoszenia Parafialne: Za około kilka tygodni ten tag i moja działalność przejdzie solidne zmiany. Zamierzam założyć własny blog (stronę internetową) treści będą takie same jak tutaj, na tagu, tylko w moim zamyśle jest poukładanie wszystkich treści w większej estetyce, oraz posiadanie czegoś ,,własnego". Będę jeszcze was o tym informował.
Jak już założę stronę zamierzam stworzyć dwie, długie, regularne serie, oraz zacznę pisać regularniejsze aktualności i podsumowania z wyścigów. Takie są zamierzenia, jak wyjdzie w praktyce to nie wiem, czasu wolnego nie mam dużo ( ͡°͜ʖ͡°).
Na początku następnego tygodnia pojawi się na tagu podsumowanie GP USA (robię nawet własnoręczne notatki ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ ) ================================================================================================= Wołam Mireczki i Mirabelki
Artykuł już dostępny na F1FanKlub
Grand Prix Monaco z 2006 roku większości kojarzy się z jednym. Skandalicznym zachowaniem zdobywcy tymczasowego pole position Michaela Schumachera podczas kwalifikacji, kiedy to zablokował tor, by uniemożliwić innym wykonanie ostatniego okrążenia kwalifikacyjnego. Szybko został zdyskwalifikowany z wyników kwalifikacji i musiał startować z alei serwisowej.
Dzięki temu z pole position startował Fernando Alonso, za nim Mark Webber, a na trzeciej pozycji Kimi Raikkonen. Tuż po starcie, Fin na 2 okrążeniu wykorzystał błąd Marka Webbera, który za szeroko pokonał 1 zakręt toru, czyli St Devote. Dzięki temu mógł wyprzedzić Australijczyka w następnych zakrętach w okolicach słynnego Casino de Monte-Carlo.
Wykręcił czas najszybszego okrążenia w wyścigu i jechał tuż za Alonso, ale nie był w stanie go wyprzedzić. Po pierwszej rundzie pit-stopów w czołówce wyścigu nic się nie zmieniło, aż do 46 okrążenia. Wtedy to jadący na 3 pozycji Mark Webber był zmuszony zakończyć rywalizację, z powodu awarii układu wydechowego.
Samochód bezpieczeństwa wyjechał na tor, i 2 okrążenia później podczas samochodu bezpieczeństwa doszło do awarii w bolidzie Kimiego Raikkonena. Z tylnej części bolidu Mclarena zaczął wydobywać się dym, co oznaczało koniec wyścigu dla Icemana.
Kierowca po wycofaniu z wyścigu powinien wrócić do motorhomu Mclarena, ale zdecydował się wybrać inne miejsce. Przez kilka okrążeń realizator śledził jego długą drogę na piechotę wzdłuż słynnego tunelu. I gdzie się udał Kimi? Do swojego prywatnego jachtu, i usiadł wśród grupy swoich znajomych co uwiecznił realizator. Obecnie kierowcy są zobligowani do wizyty w padoku i rozmowy z dziennikarzami po odpadnięciu z wyścigu lub dojechaniu do mety.
Grand Prix w Monako 2006 było ostatnim wyścigiem, w którym Juan Pablo Montoya stanął na podium, a także pierwszym, kiedy na podium stanął kierowca zespołu Red Bull. Był to David Coulthard, dla którego był to już dwusetny występ w Formule 1, w specjalnie przygotowanym malowaniu kostiumu, który reklamował nowy film o Supermenie.
=================================================================================================
Jak człowiek chce się rozwijać, musi mieć social media
Twitter tagu #abcf1, czyli historia w skróconej formie: https://twitter.com/AbcF1PL
Mój twitter: https://twitter.com/jaxonxst
Mój Instagram: https://www.instagram.com/jaxonxst/
Chcesz mi zadać pytanie? Śmiało: https://ask.fm/jaxonxst
Tradycyjne Tagi dla zasięgów:
#f1 #motoryzacja #sport #merytorycznywpis #wiedza #formula1 #kubica #f1pro #gruparatowaniapoziomu #historia
Dodatkowe tagi:
#monako #jachty #codziennykiwi
Ogłoszenia Parafialne: Za około kilka tygodni ten tag i moja działalność przejdzie solidne zmiany. Zamierzam założyć własny blog (stronę internetową) treści będą takie same jak tutaj, na tagu, tylko w moim zamyśle jest poukładanie wszystkich treści w większej estetyce, oraz posiadanie czegoś ,,własnego". Będę jeszcze was o tym informował.
Jak już założę stronę zamierzam stworzyć dwie, długie, regularne serie, oraz zacznę pisać regularniejsze aktualności i podsumowania z wyścigów. Takie są zamierzenia, jak wyjdzie w praktyce to nie wiem, czasu wolnego nie mam dużo ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Na początku następnego tygodnia pojawi się na tagu podsumowanie GP USA (robię nawet własnoręczne notatki ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ )
=================================================================================================
Wołam Mireczki i Mirabelki
Poprzednie Artykuły:
Rozdziały:
1- Praca zespołów F1 przed rozpoczęciem sezonu
2- Sylwetki Zespołów, Historia i Współczesność cz. 1
Sylwetki Zespołów, Historia i Współczesność cz. 2
3- Kierowcy i Bezpieczeństwo w F1 w latach 1950-1999
4- Bezpieczeństwo w F1 obecnie, Projektowanie torów
5- Biografia Kierowców Mercedesa – Lewis Hamilton i Valtteri Bottas
6- Biografia Kierowców