Wpis z mikrobloga

@nie_programista_20k: no masz racje są dobre silniki ten też może być dobry, ale xD trochę za duża masa na taki silnik no pożyjemy zobaczmy bo jak pisałem jest to dosyć nowa jednostka i też nie ma co snuć że zaraz się z----e
@kesnall: wołaj za 150 tys ( ͡° ͜ʖ ͡°) i sam nam biedzisz mógł powiedzieć jak to wygląda
  • Odpowiedz
@kapuczina_corki_somsiada jechałem kiedyś z taksiarzem, nową Oktawią, a że byłem lekko wskazujący to zaczęliśmy gadać o aucie. Gość miał właśnie ten silnik to mówię mu, to samo. Że coś takiego, zwłaszcza na taksówce to chyba nie pożyje za długo. Facet mi powiedział, ze mial wczesnej wlasnie rapida z tym silnikiem i nakręcił w nim ponad 300k w 3 lata na taksie i nic specjalnego się nie działo.
  • Odpowiedz
@nie_programista_20k: a co tu się znać? Przecież to nie ma elastyczności za grosz. Przejechałem się Octavią 1.2 i wcale mi do śmiechu nie było. Wyprzedzanie przy prędkości 120km/h to jest redukcja o dwa biegi, wycie silnika i lawinowy wzrost spalania. No k---a, auto marzeń xD
  • Odpowiedz
@KENOX jaki masz silnik? Ile przejechałeś tym autem? Jak koszty eksploatacyjne? No i czy polecasz? Ale najebLem pytan( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
@kesnall kolego, a za te 70k nie wolałeś tej paskudnej Astry sedan 1.4t z fabrycznym LPG? Pytam bo widziałem dużo ogłoszeń około 60-70k za nowy samochód w sumie sensownej klasy kompaktów z chwalonym za trwałość silnikiem.
  • Odpowiedz
@kesnall: z ciekowści, dlaczego ten silnik? Jeśli ze względu na koszt zakupu, to wydaje mi się, że w skali 5 lat znacznie bardziej ekonomiczne będzie 2.0, czy nawet coś pomiędzy, jeśli skoda oferuje konstrukcje jak 1.6 / 1.8.
  • Odpowiedz
@kesnall: No i gratulacje, bo do normalnej jazdy to naprawdę spoko samochód, choć wolałbym wersję hatch, bo nie przepadam za małymi liftbackami na ogół. A wykopków nie słuchaj, bo mało kto z nich miał styczność z małym silnikiem z turbo.
Przypomniały mi się wyniki Nissana Qashqai'a, gdzie wolnossąca benzyna sprzedawała się gorzej niż mniejszy silnik turbo, bo był bardziej mułowaty od tego uturbionego. Kto jeździł z turbo, to już nie
  • Odpowiedz