Wpis z mikrobloga

@kesnall: 1.0 ( ͡° ʖ̯ ͡°) full wypas a nie ma aluskow ( ͡° ͜ʖ ͡°) nie wiem czy bajtujesz xD
ale #!$%@? 1.0 to pewnie pod gorke nie przyspieszysz, przesada
musialby palic 2l/100
a pali pewnie 6 czyli litr mniej niz 3l diesel z 310km xD
  • Odpowiedz
  • 2
@SpokojnaWodaWsciekleFale Zero wiedzy o flocie. Auta we flocie zmienia się po gwarancji lub wcześniej czyli 2-3 lata i właśnie takie potworki co do 100k im dobijają wystarczają w zupełności. Są tanie, jeszcze na chodzie przy zmianie gdy nie mają nawet tych 100k a co później z nim się dzieje to już nikogo nie obchodzi.

@kesnall Ciekawe autko jak za 72k. Dobrze ci piszą o oleju czyli 3-5k pierwsza, następne 15k
  • Odpowiedz
Przyznam szczerze że bym wolał starsze auto z większym silnikiem niż te downsize'ingowe. Będziesz miał szczęście jak ten silnik wytrzyma do 100k km
  • Odpowiedz
  • 0
@SzlachcicPolny niby tak, ale jak porównujesz małe silniki to jest nieco inaczej. Taką Dacię 1.2 trzeba kręcić do 4k obrotów żeby to jechało w mieście, a mniejszy silnik - 0.9 z turbo wystarczy mniej.
  • Odpowiedz
a jechać nie ma czym

@CRJSM: fachoffcy xD 110KM i 200Nm i to dostępne w niskim przedziale. Więc generalnie dynamika na poziomie starego 1.9 TDI 110KM, a Rapid lżejszy o jakieś 200kg. Czemu ma niby nie jechać?
  • Odpowiedz
1.0 i 110KM, żywotność silnika pewnie maks 200 tys.

@otua:
kapuczinacorkisomsiada: zdajecie sobie sprawę, że to samo mówili janusze o 1.2TSI 105KM, które aktualnie potrafią dobijać bez problemu i do 300kkm? Będzie jeździć. Silnik nie jest mocno wysilony jak na możliwości technologiczne. Aktualnie 2.0 mają po 280KM, a to jest 140KM z 1.0 pojemności, i tutaj nikt się nie sra o wyżyłowanie. Stare 1.8T w S3 miało 225KM,
  • Odpowiedz