Aktywne Wpisy
![](https://wykop.pl/cdn/c0834752/7c57bb972104b8e5bdfdf4b6871d49a7a923f92ebfef599920e72eff29a3ea57,q60.jpg)
SaintWykopek +611
Ostatnia cyfra po naciśnięciu plusa to twoja dziewczyna
1. skandynawka
2. włoszka
3. latynoska
4. czekoladka
5. hiszpanka
6. polka witaminka
7. azjatka
8. francuzka
9. nigdy nie będziesz miał dziewczyny
0. filipinka
#glupiewykopowezabawy #zwiazki
1. skandynawka
2. włoszka
3. latynoska
4. czekoladka
5. hiszpanka
6. polka witaminka
7. azjatka
8. francuzka
9. nigdy nie będziesz miał dziewczyny
0. filipinka
#glupiewykopowezabawy #zwiazki
![](https://wykop.pl/cdn/c0834752/7c57bb972104b8e5bdfdf4b6871d49a7a923f92ebfef599920e72eff29a3ea57,q60.jpg)
SaintWykopek +38
W tej nitce wrzucamy zdjęcie z gry którą zna jak najwięcej osób i jej tytuł. Jeżeli widzisz grę którą znasz-plusujesz. Wygrywa ten, kto będzie miał najwięcej plusów w swoim komentarzu.
Ja zaczynam, gra to Gothic
#glupiewykopowezabawy #gry #gothic
Ja zaczynam, gra to Gothic
#glupiewykopowezabawy #gry #gothic
![](https://wykop.pl/cdn/c3201142/876cb900a97728c4ce7fe9742725c7fed1662dc0db01498db4bce78b8d1e2a2e,w150.jpg?author=SaintWykopek&auth=8fb514cd956a23aa75675f9a411c1ea2)
#bekaztransa #bekazpodludzi #tir
Komentarz usunięty przez autora
To przynajmniej rozwali sobie a nie innym kierowcom na drodze. ¯\_(ツ)_/¯
Komentarz usunięty przez autora
Da się spawać bez osłony oczu, ale czy to bezpieczne?
Przykład tyleż zabawny, co z dupy. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Warunki spawania określone są w "Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych.", więc spawanie w ochronie wzroku to obowiązek.
Tak samo jak Ustawa Prawo o Ruchu Drogowym nakazuje odśnieżenie i odlodzenie pojazdu. ¯\_(ツ)_/¯
Najzabawniejsze jest to, ze wg przepisów praca na wysokości zaczyna się już od metra nad powierzchnia -- ale jakoś dopóki mają włazić po drabince do kabiny 2m nad ziemią -- to im jakoś nie przeszkadza brak badań.
Ale jak mają ruszyć dupę i zadbać o bezpieczeństwo innych uczestników ruchu -- to nagle "hurr durr badania wysokościowe!".
Do odśnieżania dachu potrzeba rusztowania których poza większymi firmami i niemieckimi parkingami nigdzie nie uswiadczysz.
Ja się pytam o przepisy regulujące pracę na wysokościach, a konkretnie definiujące granicę pracy na wysokości na 3 metry.
A Ty mi wklejasz rozporządzenie regulujące szkolenia? :DDD
@premo:
Jak kierowcy tira są takimi praworządnymi obywatelami, którzy nie złamią najmniejszego przepisu, choćby ich ogniem przypiekać -- to czemu w takim razie ignorujecie istnienie np. artykułu 210 § 1 KP?
Z troski o moje bułki, wędliny, itd? ( ͡º ͜
@premo:
To powtórzę pytanie o przestrzeganie artykułu 210 § 1 KP, skoro chodzi o tylko przestrzeganie przepisów a nie o mamtowdupizm półbogów z kabiny tira?
Ja nie zamierzam ginąc od lodu spadającego z naczepy jakiegoś Janusza gdy jadę 140 na autostradzie. Tyle
Pokaz mi te trupy po strzale lodem kontra inwalidow po odsniezaniu naczep
Wiem, że tu źle i tam źle, ale z dwojga złego twierdzę, że złamana ręka, imba w pracy jest bezpieczniejszym wyjściem. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Poki nie ma rozwiazania systemowego to sugeruje trzymac sie dalej od tira, lod spada szybko po postoju.
Wieksza szansa ze dostaniesz kolem od tira niz lodem.
@peszmerd:
Typowy januszowski tupolewizm.
Czyli typowe polsko-januszowe "#!$%@?ć, jakoś to będzie, 1000 razy jakoś było, to teraz też będzie".
Serio, robicie wszystko, żeby utrwalać stereotypy o głupich, zapatrzonych w siebie januszy w naczepach, którzy w dupie mają co się dzieje dookoła.
A jak Czyścil rynny u siebie w parterowym domu, to #!$%@? się z drabiny, złamał kręgosłup i wylądował na wózku :/
@reddml:
Ponownie przypominam o artykule 210 § 1 KP, który z racji, że dotyczy bezpieczeństwa -- jest ważniejszy od wszelkich innych? Dlaczego go ignorujecie, wręcz łamiecie, mimo, że macie obowiązek złamać inne przepisy, a przestrzegać tego?
Po czym pojadę sobie na weekend do dużego miasta i mam zginąć, bo jakiś #!$%@? nie martwi się o przygotowanie pojazdu do trasy? W dupie mam jak to zrobi, jak nie ma jak to ma
Jak ogarniasz, że nie masz hamulców, a warsztat obok zamknięty to nie czekasz tylko mówisz sobie '#!$%@?, nie mam jak naprawić, jadę' ?...
Więc co powinieneś zrobić zgodnie z artykułem 210 § 1 KP, jeśli nie możesz wykonać bezpiecznie pracy, bo wiąże się to z pracą na wysokości bez uprawnień, łamaniem zasad BHP a kontynuowanie pracy bez wykonania czynności wiąże się ze stworzeniem zagrożenia dla innych osób?
No sprawdź i wróć z odpowiedzią, to nie jest trudne.
Dla podpowiedzi -- to samo, co tokarz przy uszkodzonej tokarce, jeśli nie ma możliwości jej naprawienia
Wyżej prezentujesz dokładnie tupolewizm, czyli inaczej postawę "jakoś to będzie" -- bo tyle razy było, to teraz też jakoś będzie.
Ile razy mam zapytać o 210 § 1 KP, zanim przestaniecie to ignorować i udawać, że nie chodzi o lenistwo i manie w dupie innych uczestników ruchu i próbować sprzedawać ściemę, że jedynym powodem jest umiłowanie prawa i przestrzeganie przepisów o pracy na wysokości?
@reddml:
A ja piszę, że każdy kierowca powinien je mieć?
Jakbyś sprawdził brzmienie przepisu, który już wielokrotnie przytaczałem -- to byś wiedział, co powinien zrobić kierowca z tira, który nie ma jak odlodzić naczepy.
Ale lepiej brnąć w narrację o przepisach o pracy na wysokości, zamiast przyznać "mamy w dupie bezpieczeństwo innych, my
Komentarz usunięty przez moderatora
Szkoda na ciebie klawiatury jesteś typowym ignorantem samolubem.
No w końcu zajrzałeś, brawo!
Tak, ma się powstrzymać od pracy, jeśli nie jest w stanie jej wykonywać w sposób bezpieczny dla siebie i osób postronnych -- dokładnie tak samo, jak powinien to robić każdy inny pracownik.
Nie tak jak kretyn z tira jadący z oblodzoną naczepą, bo "jakoś to będzie, tyle razy jechałem i nic się nie stało". :DDD
@peszmerd:
@elpredatoro i super
@reddml: ojoj, pewnie też ciężarówek nie wyprzedzają? Bo mi właśnie taka tafla spadła przed maskę podczas wyprzedzania. Akurat w jeździe kilka metrów za kimś to kierowcy zawodowi są nie do pokonania.