Wpis z mikrobloga

  • 12
@Polinik czy ty wiesz o ile wzrosły by koszty gdyby każdy kierowca miał mieć uprawnienia na pracę powyżej 3m.? Do jednego metra ma większość. Państwo buduje kible przy autostradzie za miliony a rusztowania za kilka tysięcy ciężko postawić. Prywatne firmy coraz częściej je stawiają tylko co z tego skoro ciężarówka często musi stanąć gdzieś gdzie takiego nie ma? Jesteś #!$%@? ignorantem wiesz? Przepisy są do dupy i tyle powinno się wymagać
  • Odpowiedz
@peszmerd:
Wyżej prezentujesz dokładnie tupolewizm, czyli inaczej postawę "jakoś to będzie" -- bo tyle razy było, to teraz też jakoś będzie.
Ile razy mam zapytać o 210 § 1 KP, zanim przestaniecie to ignorować i udawać, że nie chodzi o lenistwo i manie w dupie innych uczestników ruchu i próbować sprzedawać ściemę, że jedynym powodem jest umiłowanie prawa i przestrzeganie przepisów o pracy na wysokości?
  • Odpowiedz
  • 6
@Gremo #!$%@? jak ma to zorganizować? Następny. Widziałeś ile w całej Europie stoi pojazdów ciężarowych na parkingach? Jak to sobie wyobrażasz? Skąd wziął byś tyle ekip odsniezajacyh? W. Dodatku często tysiące kilometrów od siedziby firmy. W Austrii czy Niemczech stawiają rusztowania na parkingu i tyle.
  • Odpowiedz
czy ty wiesz o ile wzrosły by koszty gdyby każdy kierowca miał mieć uprawnienia na pracę powyżej 3m.?


@reddml:
A ja piszę, że każdy kierowca powinien je mieć?
Jakbyś sprawdził brzmienie przepisu, który już wielokrotnie przytaczałem -- to byś wiedział, co powinien zrobić kierowca z tira, który nie ma jak odlodzić naczepy.
Ale lepiej brnąć w narrację o przepisach o pracy na wysokości, zamiast przyznać "mamy w dupie bezpieczeństwo innych,
  • Odpowiedz
  • 5
@Polinik no i co mu da powstrzymanie się od pracy co? Co cały transport ma stanąć? Gówno wtedy kupisz a jeśli już to za dziesięć razy tyle.
Szkoda na ciebie klawiatury jesteś typowym ignorantem samolubem.
  • Odpowiedz
@reddml:
No w końcu zajrzałeś, brawo!
Tak, ma się powstrzymać od pracy, jeśli nie jest w stanie jej wykonywać w sposób bezpieczny dla siebie i osób postronnych -- dokładnie tak samo, jak powinien to robić każdy inny pracownik.

Szkoda na ciebie klawiatury jesteś typowym ignorantem samolubem.

Nie tak jak kretyn z tira jadący z oblodzoną naczepą, bo "jakoś to będzie, tyle razy jechałem i nic się nie
  • Odpowiedz
@restecp ojoj jakoś inteligencie w takiej Holandii Belgii i Niemczech nikt o zdrowych zmysłach nie jedzie kilka metrów za ciężarówką zwłaszcza zimą jak ty i inni idioci w tym kraju.


@reddml: ojoj, pewnie też ciężarówek nie wyprzedzają? Bo mi właśnie taka tafla spadła przed maskę podczas wyprzedzania. Akurat w jeździe kilka metrów za kimś to kierowcy zawodowi są nie do pokonania.
  • Odpowiedz
  • 4
@Polinik Dobra jeszcze raz Ci wytłumaczę jak debilowi. Firma ma 600 cięzarowek, które są w tym samym czasie w każdym kraju Europy i nie tylko a takich firm są setki i dziesiątki tysięcy mniejszych. Jak sobie wyobrażasz zapewnienie im wszystkim odśnieżania przez "jakieś ekipy"? Jest to niemożliwe dopóki nie powstanie odpowiednią infrastruktura czaisz? Co z tego, że postawiłem na firmie takie rusztowanie skoro kierowca jadący do np. Warszawa robi to w
  • Odpowiedz
  • 6
@restecp tylko, że jak spadnie na drugą ciężarówkę to nic nikomu się nie stanie. Ja walczę z jazdą na zderzaku wśród moich kierowców. Co do twojego przypadku owszem się zdarzają jednak o wiele więcej ludzi zmarło lub są kalekami po upadku z podłogi naczepy nie mówiąc już o dachu. Wprowadzmy zakaz jazdy bliżej niż 50 metrów za pojazdem poprzedzającym a jednocześnie nie karajmy tych co wjada ci przed maskę całą winę
  • Odpowiedz
Firma ma 600 cięzarowek, które są w tym samym czasie w każdym kraju Europy i nie tylko a takich firm są setki i dziesiątki tysięcy mniejszych. Jak sobie wyobrażasz zapewnienie im wszystkim odśnieżania przez "jakieś ekipy"?


@reddml: Nigdzie nie pisałem o "jakichś ekipach", więc nie wiem, czemu każesz mi teraz rozwijać ten pomysł.
¯\_(ツ)_/¯

Cały czas powtarzam, że skoro miłujący przepisy i bezpieczeństwo na drodze kierowca tira nie jest w stanie bezpiecznie dla siebie i dla innych wykonać pracy -- to powinien, zgodnie z przepisami, odstąpić od
  • Odpowiedz
  • 6
@Polinik nie jestem tirowcem pacanie ale ich zatrudniam a raczej panów kierowców jak dla ciebie. No to niech stanie transport niech kilka milionów miejsc pracy zniknie i wszystko podróżeje bo gdzieś komuś podobno jakaś tafla lodu krzywdę zrobiła. Xd
  • Odpowiedz
@reddml:
A, czyli jesteś tym pazernym Januszem, dla którego kasa jest ważniejsza od bezpieczeństwa.
Wszystko jasne, stąd ignorowanie przepisu o odstąpieniu Twoich podwładnych od pracy i ból dupy nim wywołany.

Masz chociaż tyle godności, żeby żwirek kupować swoim kierowcom?
  • Odpowiedz
@Polinik: Tak powinien się postawić i powinni zrobić to wszyscy jego koledzy po fachu ale tego nie zrobią bo nie są tak zwartą i silną grupą zawodową czy ci się to podoba czy nie. Więc może warto podejść do problemu systemowo i nakazać budowę odpowiednich instalacji wszędzie tam gdzie pojawiają się tiry żeby dać możliwość zrobić to tym którzy chcą to zrobić bezpiecznie? Znasz takie powiedzenie lepiej żeby mnie 4
  • Odpowiedz