Wpis z mikrobloga

  • 1001
@Polinik Dać się da, ale jak spadniesz i sobie głupi ryj rozwalisz to nie dostaniesz odszkodowania, a całkiem możliwe, że dyscyplinarnke ( )
  • Odpowiedz
@Maciek5000:

Da się spawać bez osłony oczu, ale czy to bezpieczne?

Przykład tyleż zabawny, co z dupy. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Warunki spawania określone są w "Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych.", więc spawanie w ochronie wzroku to obowiązek.

Tak samo jak Ustawa Prawo o Ruchu Drogowym nakazuje odśnieżenie i odlodzenie pojazdu. ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@Polinik: nawet nie próbuj, bo oni nie potrafią pojąć tej prostej rzeczy, że tylko i wyłącznie oni odpowiadają za stan pojazdu ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jak kogoś zabiją taflą lodu nie będzie pytań czy mają certyfikaty na pracę na wysokości tylko padnie jedno proste - "kto kierowcą #!$%@? był?!" i tyle z tłumaczenia. Mogą nawet wynajmować alpinistów, którzy będą z nimi jeździli i sprzątali pakę przy każdym
  • Odpowiedz
@restecp:
Najzabawniejsze jest to, ze wg przepisów praca na wysokości zaczyna się już od metra nad powierzchnia -- ale jakoś dopóki mają włazić po drabince do kabiny 2m nad ziemią -- to im jakoś nie przeszkadza brak badań.
Ale jak mają ruszyć dupę i zadbać o bezpieczeństwo innych uczestników ruchu -- to nagle "hurr durr badania wysokościowe!".
  • Odpowiedz
@Polinik: Instruktaż stanowiskowy powinien być przeprowadzony zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 180, poz. 1860 z późn. zm.)
  • Odpowiedz
@Polinik: Ale sprawa jest prosta - jeśli nie są w stanie utrzymać stanu technicznego pojazdu bez pracy na wysokości to niech zrobią uprawnienia albo wynajmują zewnętrzną firmę, która się tym zajmie. W czym problem to nie wiem, pojazd ma być sprawny i manie stwarzać zagrożenia, a jak to zrobią to akurat ich problem, rozwiązań jest wiele
  • Odpowiedz
  • 50
@Polinik Znowu kolejny co uja sie zna ale sie wypowiada.... To jest stary typ zabudowy ze sztywnym dachem a nie rozsuwany z bardzo delukatna konstrykcja więc morda w kubeł w tematach o ktorych nie masz pojęcia xD.

Do odśnieżania dachu potrzeba rusztowania których poza większymi firmami i niemieckimi parkingami nigdzie nie uswiadczysz.
  • Odpowiedz
@Maciek5000:
Ja się pytam o przepisy regulujące pracę na wysokościach, a konkretnie definiujące granicę pracy na wysokości na 3 metry.
A Ty mi wklejasz rozporządzenie regulujące szkolenia? :DDD

@premo:
Jak kierowcy tira są takimi praworządnymi obywatelami, którzy nie złamią najmniejszego przepisu, choćby ich ogniem przypiekać -- to czemu w takim razie ignorujecie istnienie np. artykułu 210 § 1 KP?
Z troski o moje bułki, wędliny, itd? ( ͡º ͜
  • Odpowiedz
  • 4
@Polinik Da się tylko w razie wypadku żadnego odszkodowania. Taki ograniczony jesteś by tego nie wiedzieć? Praca na wysokości jest od metra i posiada na to uprawnienia większość kierowców powyżej 3 metrów są już inne znacznie ostrzejsze wymagania. Także zatrudni się na tydzień wejdź na taką naczepe i sobie spadnij to zobaczysz w jak głębokiej dupie będziesz.
  • Odpowiedz
  • 6
@restecp ojoj jakoś inteligencie w takiej Holandii Belgii i Niemczech nikt o zdrowych zmysłach nie jedzie kilka metrów za ciężarówką zwłaszcza zimą jak ty i inni idioci w tym kraju.
  • Odpowiedz
@reddml:
To powtórzę pytanie o przestrzeganie artykułu 210 § 1 KP, skoro chodzi o tylko przestrzeganie przepisów a nie o mamtowdupizm półbogów z kabiny tira?
  • Odpowiedz
  • 19
@restecp wynajmują firmę xd. Potem będziesz płakał, że wszystko drogie bo transport drogi. Ty #!$%@? widziałeś chociaż na jednym parkingu przy autostradzie ile stoi ciężarówek? Po prostu jak budują parkingi to na każdym powinna być bramownica jak w Austrii ze. Szczotkami albo rusztowanie i wtedy mógłbyś wymagać jakby kierowca miał to w. Dupie
  • Odpowiedz