Wpis z mikrobloga

Czas biegnie nieubłaganie, auta na drogach się zmieniają, coraz więcej modeli możemy postrzegać jako youngtimery. Możecie mieć pewność, że jeżeli jakiś model pojawia się na łamach Giełdy klasyków po raz pierwszy, nie będzie to egzemplarz przeciętny.

Widać dla pana Adama Pe z #gieldaklasykow nieprzeciętny egzemplarz Punto to nie jakiś kabriolet, GT czy Abarth tylko biedawersja z najsłabszym silnikiem 1.1. No ale za to właścicielka z rocznika 1938 i #czarneblachy xD

http://www.gieldaklasykow.pl/fiat-punto-1997-8700-pln-wroclaw/

#bekazgieldyklasykow #januszebiznesu #samochody #motoryzacja #fiat #punto
o.....y - >Czas biegnie nieubłaganie, auta na drogach się zmieniają, coraz więcej mod...

źródło: comment_hekFRo34rv3nOA2Loh8stXePQN5dCCPA.jpg

Pobierz
  • 47
@WszeborWlostowic:
Nie, ale za to jest Corolla E12 za 11 tysięcy, zatem Lanos to pewnie tylko kwestia czasu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
http://www.gieldaklasykow.pl/toyota-corolla-e11-1999-11000-pln-sucha-beskidzka/

@Czokolad:

Gdy wchodził do produkcji był długo wyczekiwanym dzieckiem, z którym wiązano wiele nadziei. Fiat Cinquecento to ostatni samochód, który Polacy odbierali jako własny, polski projekt – produkowany wyłącznie w fabryce w Tychach, w znacznej mierze motoryzował Polskę lat 90-tych. Na tle Malucha,