Aktywne Wpisy
Kto ma pierwszeństwo w tej sytuacji?
Jak dla mnie, to oznakowanie jest zrąbane.
#prawo #prawojazdy #ruchdrogowy #rondo
Jak dla mnie, to oznakowanie jest zrąbane.
#prawo #prawojazdy #ruchdrogowy #rondo
Wodowy11 +69
Takie życie polaka robaka bluepilowca
#p0lka #przegryw #incel #przegrywpo30tce #logikarozowychpaskow #tinder #sex #bekazrozowychpaskow #blackpill #bekazmadek #madkap0lka
#p0lka #przegryw #incel #przegrywpo30tce #logikarozowychpaskow #tinder #sex #bekazrozowychpaskow #blackpill #bekazmadek #madkap0lka
Dlaczego ludzie znaki ograniczenia prędkości traktują jak te nakazu? Liczba na białym tle, w czerwonym kółku nie oznacza zalecaną prędkość czy minimalną, a MAKSYMALNĄ, dopuszczalną przy optymalnych warunkach. Spróbuj za miastem jechać np. 70-80 ( bo nie znasz drogi, a widzisz, że asfalt średniej jakości, droga ciut kręta, szczyty, brak pobocza, rów blisko) to zaraz się znajdzie taki za plecami, który chce jechać setką. Siądzie ci na zderzaku, poganiając wręcz swoimi niespokojnymi manewrami i wyprzedza w niebezpieczny sposób. A potem dziwić się, że na polskich drogach w statystykach na tle Europy niewiele różnimy się od Rosji.
@Singularity00: problem jest w tym, że wielu co #!$%@? nie ma umiejętności, #!$%@? ale szybki samochód, opony gównianej jakości z jeszcze gorszym bieżnikiem. Można zwalać winę bez końca na niski stan infrastruktury drogowej, która i tak od lat 90 ubiegłego wieku bardzo się poprawiła ale fakty są takie, że Polacy w bardzo wielu przypadkach to słabi
Komentarz usunięty przez autora
@Qbol69: dawno wymyślono - tablice interaktywne potrafią wyświetlać znaki dopasowane do warunków ale koszt wdrożenia tego jest drogi więc się stawia zwykłe znaki. Generalnie ja bym popierał stawianie znaków "prędkość zalecana" a nie maksymalna - byłoby to lepsze, ale nie byłoby jak karać mandatami.
Komentarz usunięty przez moderatora
@zaorany_1: no właśnie nie są, na takich drogach jak wrzuciłeś na pierwszym zdjęciu sa zawsze ograniczenia co najwyżej do 50 wiec nie kłam mi tu bo to co mowisz to zwykła manipulacja. Na tej drugiej raczej też nie ma ograniczenia do 90.
Jeśli, tak jak piszesz, droga jest kręta lub uszkodzona, to są stosowne ograniczenia (często do przesady stosuje się te ograniczenia).
Oczywiście nie mam tu na myśli sytuacji wyjątkowych typu mgła.
Kolega miał czarną vectrę kilka lat temu i bali się go wyprzedzać ;-)
@rraaddeekk: Następny dawca (✌ ゚ ∀ ゚)☞
Gdzie tu jakiś ptoblem aby jechać powyżej 90?
Podziwiam za spokój ducha i cierpliwość żeby wdawać się w taką rozmowę ze specjalistami z mirko.
Ja w pracy pokonuje czasami kilka tysięcy kilometrów miesięcznie. Jeżdżę po Polsce, mam dobre auto terenowe. Nigdy
@zaorany_1: potrzymej mnie piwo...
Dobrze, gdy giną sami. Gorzej gdy zabierają kogoś bliskiego jak np. @alejandra15. No przecież dwupasmówka w środku miasta. Co za debil tu mi każe
Nie mogłem z tego pizza drivera xD
TERAZ LEPSZE SAMOCHODY WYMAGAJA MNIEJSZEJ DROGI HAMOWANIA, WIEC LOGICZNE JEST ZE #!$%@? WIECEJ, TEORETYCZNIE JESTESMY BARDZIEJ BEZPIECZNI NIZ #!$%@? MNIEJ #!$%@? ZAMOCHODEM :d
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Droga za miastem, wasko, niby mozna 90 ale nie znam, widocznosc slaba, co chwila ktos z naprzeciwka wiec drogowych nie zapale, po prawej dziury. Jade jakies 70-80, ciagle jakis debil siedzi mi na ogonie i swieci po lusterkach. A wyprzedzaj jak chcesz i urwij sobie
Komentarz usunięty przez autora
Niestety ilość idiotów #!$%@? na drogach jednopasmowych po >110/h jest niestety przerażająca, a siła wypadkowa przy ew zderzeniu czołowym jest ogromna.
Poza tym ludzie nie mają wyobraźni. Dookoła często las, może wybiec zwierzę j skasować auto lub może wydarzyć się coś innego.
Nie
Albo przejechał przed nimi
No dobra, ale jak ktoś się czuje bezpiecznie dopiero przy 50/90 to może jednak niech odda te prawko do urzędu, albo jeździ tylko praca-dom na pamięć, bo po co ma się co chwilę stresować czy też być poganianym przez 90% uczestników ruchu?
są auta, którymi daleko tak nie zajedziesz xD