Mikroblog

#vabanque #1z10 (nie)dobry wieczór

Po VB muszę lecieć na spotkanie w sprawie parkingu osiedlowego, bo znowu jakieś dymy są i nie obejrzę sobie 1z10 a miałem jakiś sen, że 37X punktów dziś padnie i nie zobaczę tego od razu ¯\(ツ)/¯
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Nie rozumiem troche NATURY bo nawet jesli kobieta wybierze tylko chada na ojca jej dziecka to co to zmieni skoro ta kobieta bedzie niska brzydka i mało inteligentna? Przeciez ich dziecko nadal może odziedziczyć słabe geny po niej #przegryw #blackpill
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Space innovators JEDI.DE ładnie się pasie. +50%
Kwanty DAPP.UK kupsztal cuchnący -12%

Nie zdążyłem dobrze wejść i odleciały w kosmos. Ale ciekawe czy jakby teraz wchodzić to nadrobią, czy od początku były skazane na pożarcie przez big tech nawet jeśli technologia ma perspektywy.

#gielda
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@SaintWykopek: zaden garmin nie mierzy cisnienia.

Dokladnosc pomiarow tetna z nadgarstka o ile nie masz tatuazy, lub znamion bedzie ok, ale tetno nadgarstkowe ma duzego laga, wiec jakies interwaly gwaltowne zmiany, beda rejstrowane z opoznieniem. Na silce na laweczce zrobisz 10 powtorzen, a garmin dopiero sie polapie ze cos jest nie halo i ze cos robiles i puls wzrasta, zeby zaraz potem spasc bo masz przerwe.

Pomiar snu jest mocno
  • Odpowiedz
@PurpleHaze: @SaintWykopek: Akurat pomiary tętna na siłce z garmina są totalnie z d--y przez to, że np. krzywi się nadgarstek to mi czasem pokazuje tętno 40, gdzie takiego nawet w nocy nie mam, bo mi max do 41-43 spada xD. Tak samo jak napompuje łapy i spuchnie mi z kolei nadgarstek to pokazuje mi tętno 160 podczas serii, gdzie to już praktycznie przy bieganiu jest moje tętno podprogowe
  • Odpowiedz
@aa-aa: Ktoś powinien się poświęcić się i robić streszczenia lajtów jak niegdyś ktoś robił skróty nocnych lajtów Bornega.
  • Odpowiedz
Czyli jest jak mówiłem od początku. Ona mu opowiada historie, zmyśla i ten klaun w to wierzy. Nie no, ja wysiadam. On się nie ogarnie, nie ma szans, albo jeszcze się okaże że obaj są tak zje...
34 latek, mam to gdzieś, robię swoje, ide do przodu. Nie ma sensu się przejmować tym łbem. W poprzednim wpisie pisałem że trwa odliczanie do 1 kwietnia i wszystko wskazuje najgorszy możliwy scenariusz, że on
chuopum3 - Czyli jest jak mówiłem od początku. Ona mu opowiada historie, zmyśla i ten...

źródło: Zrzut ekranu 2026-03-25 o 16.16.27

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@YamatosDeath: obejrzyj sobie na yt (o ile jeszcze nie widziałeś) ER Coming. Kilka odcinków reportażu o działaniach szpitala polowego w Ghazni. Pomyslodawcą serii i narratorem jest prof. Waldemar Machała anestezjolog.
  • Odpowiedz
#primemma Dzień za dniem, dzień po dniu wciąż się dzieje życia cud.
Idealna taktyka na zielonki od sami wiecie kogo to po prostu ignorowanie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
githus - #primemma Dzień za dniem, dzień po dniu wciąż się dzieje życia cud.
Idealna ...

źródło: image

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@githus: zaburzony gostek, swego czasu mialem codziennie od niego takie wysrywy, a o nim można sporo opowiedzieć ale nie chce dostać bana bo ledwo mi sie skończył, to mój mega fan xD
  • Odpowiedz
Mireczki, #motoryzacja #samochody #ford - wygrałem „życie". A właściwie to życie samochodu.

Postanowiłem, że sam sobie wyczyszczę silnik i kolektor dolotowy, wymienię świece żarowe oraz zajmę się wtryskiwaczami, bo miałem przeciek na jednym z nich. Dodatkowo oddałem wtryski do sprawdzenia. Kupiłem sobie nawet kamerę endoskopową i w pewnym momencie zobaczyłem, że w dwóch tłokach mam dziurę. Zdjęcie poniżej. Zastanawiałem się tylko, jak ten samochód może z
hocuspocus - Mireczki, #motoryzacja #samochody #ford - wygrałem „życie". A właściwie ...

źródło: dziura_niedziura

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@hocuspocus: piękna historia ()

Robiłeś trochę riserczu przed zakupem kamerki? Bo może bym sobie kupił, ale nie mam zielonego pojęcia na co zwracać uwagę i ile trzeba wydać, żeby nie kupić bezużytecznego badziewia.
  • Odpowiedz
  • 2
@bidzej: tak jak zawsze - po opiniach patrzyłem. Ta kamerka jest o tyle fajna, że wchodzi w 5mm i ma 2 kamery na pokładzie. Jednak jest na wprost a druga w bok. Możesz się przełączać pomiędzy nimi. Obie mają doświetlenie LED. Jakość jest taka sobie ale z racji małej matrycy nie oczekiwałem niczego więcej. Widzę, że już cena poszła o 40zł w górę - Link: https://allegro.pl/oferta/kamera-inspekcyjna-duo-endoskop-5m-7led-2x-fhd-warsztatowa-do-rur-boroskop-17628924221

Na plus nagrywanie na
  • Odpowiedz
@WarszawskiRozpylacz: pełny obraz: gość wyskoczył na ulicę z pretensjami, blokował AR wyjazd i zepchnał go z motocykla. Policja przyznała rację Ritchsonowi po przeanalizowaniu nagrań ( w tym z jego body cam) i uznała że działał w samoobronie.
Fajnie że podałeś pełny kontekst w poście....a nie, czekaj....
  • Odpowiedz
✨️ Czy warto emigrować do Czech?
Co sądzicie o #emigracja do #czechy? Jak wygląda życie tam vs Polska obecnie? Bo zawsze wydawało mi się że są bardziej cywilizowani od nas. Obecnie nawet sporo korpo tam działa. Ktoś mieszka/mieszkał i ma porównanie do Polski?

#praca #korpo
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach