Mikroblog
gorące
@gabrysianowa: to na pewno Suisei?
@CzosenWan: zdania ekspertów są podzielone, a tobie co serce podpowiada
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
- 12
#f1 teraz co wygrana wujek Stefan będzie się wpraszał do chill roomu?
@MaJeM0: obrzydliwe
- 13
źródło: 1000020087
Pobierz- 13
Dawaj Kle kle
#f1
#f1
źródło: 1000031794
Pobierz#f1 ŚLICZNIE CHARLES
- 13
#f1 Już popatrzyłeś na P5? No to oddaj xdddd
- 13
#f1 radio Gekona jest pewnie cenzurowane właśnie przez realizatora
- 14
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
Stroll przerwa na siku #f1
@Logistyk_z_Cadillaca: na oiomie
- 13
- 13
#f1 to jest etap wyścigu gdzie czekamy aż merce wrócą na p1-2 xd
- 13
Z okazji zmiany czasu gekon powinien startować za godzinę.
To moja prawda padoku ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
#f1
To moja prawda padoku ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
#f1
Wyjaśnienie ataków na infrastrukturę portowa rosji. Po angielsku.
https://x.com/PawelJezowski/status/2038133761301184519
#ukraina #wojna #rosja
https://x.com/PawelJezowski/status/2038133761301184519
#ukraina #wojna #rosja

@mleko3-2procent: nie wspominając, że tym ruchem przekreślili wszelkie pomysły na wznowienie ruskiego eksportu do Europy.
@WozDrzymaly: źle to wyglonda dla brauniarzy xd
- 11
Zauważyliście że Wykop jest zalewany propagandowymi treściami, które umniejszają naszą pomoc udzieloną Ukrainie?
Polacy udzielili schronienia kilkuset tysiącom uchodźców, przyjmując ich do własnych domów. Polska przeznaczyła na pomoc Ukrainie ponad 100 miliardów złotych, blisko 4% PKB, już nie mówiąc, o przeznaczonym uzbrojeniu w pierwszych dniach wojny, bez którego Ukraina nie przetrwałaby rosyjskiej agresji.
No ale robiliśmy kanapki przez 3 dni dla uchodźców
Polacy udzielili schronienia kilkuset tysiącom uchodźców, przyjmując ich do własnych domów. Polska przeznaczyła na pomoc Ukrainie ponad 100 miliardów złotych, blisko 4% PKB, już nie mówiąc, o przeznaczonym uzbrojeniu w pierwszych dniach wojny, bez którego Ukraina nie przetrwałaby rosyjskiej agresji.
Czaicie że Polacy po 100 latach dalej wypominają wielkiej Brytanii i Francji.
źródło: Zrzut ekranu 2026-03-29 o 12.07.21
Pobierz@StalkomirNowak: noooo ci co kibicuja Putinowi i darli mordę jak sowiecki złom bez resursow przekazywaliśmy teraz najbardziej wystawiaja klatę po ordery za pomoc ze strony Polski 🤣 normalnie jak trumposzka co wyciął pomoc z USA a krzyczy żeby mu dziękować, hipokryci
Polska przeznaczyła na pomoc Ukrainie ponad 100 miliardów złotych, blisko 4% PKB
@StalkomirNowak: Naginasz liczby pod tezę.
Nie wspominasz o programie 40 zł na dobę na uchodźcę z Ukrainy. Program ten stworzono w 2022 roku i stanowił większość wydatków na pomoc w zakwaterowaniu Ukraińców. Na przykład w 2022 roku wypłaty z tytułu "40 zł na dobę" wyniosły około 3,02 mld zł. W tym samym roku łączne koszty utrzymania uchodźców wyniosły ok.
Jak latami nie było 5x20 to nagle w ostatnim konkursie sezonu mamy co najmniej dwa takie skoki?
Robią k---a pośmiewisko z tej dyscypliny (i mówię tu raczej o braku takich oceń przy skokach zasługujących na to)
#skoki
Robią k---a pośmiewisko z tej dyscypliny (i mówię tu raczej o braku takich oceń przy skokach zasługujących na to)
#skoki
@hpiotrekh: Dziadki na wieży myślą, że to jest takie fajne i luzik na koniec sezonu, a sami tylko potwierdzają jak bez sensu ich jest robota.
- 12
Za dużo pieprzu do jajeczniczki dodałem ehh 🥹
#przegryw
#przegryw
@Jestem_Tutaj: ale oskarek
źródło: Screenshot_20260329_093833
Pobierz@Average-CottonWorld-Enjoyer: Dla chadów harem, dla beciaka zapieprzanie na to wszystko i jazda na ręcznym
@Average-CottonWorld-Enjoyer: wystarczy poczytać wywody julek w internecie. One otwarcie mówią, że monogamia to patriarchalny przeżytek i opresja
- 12
źródło: Tronchuopski
Pobierz- 11
#f1 wygląda na to że niezniszczalny dziad z Oviedo dowiezie bolida do mety
@GeorgeRussel: Dawaj Alfonzo
- 10
Witajcie wygnańcy, odrzutki, odmieńcy #przegryw
źródło: 1000097311
Pobierz@mystery_26: Mattia Binotto uważa, że nie ma powodu, dla którego Ferrari nie miałoby wygrać ostatnich 10 wyścigów sezonu Formuły 1 2022
@mystery_26: nic nie stoi na przeszkodzie żebyśmy wygrali wszystkie wyścigi w zeszłym sezonie i zostali miszczem zamiast vifona ( ͡º ͜ʖ͡º)
- 11
#f1 Coś się realizatorowi p------o, bo przecież Astony miały być w tym roku w pierwszym rzędzie.
Najnowsze Znaleziska
Aktywne Wpisy

solejukowski +35
źródło: 1000081723
Pobierz
MateMizu +167
Od początku uważałem, że system kaucyjny to g---o nastawione nie na ekologię, a na dojenie hajsu z ludzi.
Ale to się zmieniło! Oficjalnie oddałem swoje pierwsze puszki i butelki do butelkomatu. Teraz stwierdzam, że to jeszcze większe g---o xDD.
Po pierwsze, od razu poczułem się jak w gorzelni, k---i piwskiem tak, że aż cofa. O dziwo butelkomat działał! Szok! Musiałem wyciągać lepkie od resztek napoju puszki przez co poczułem się jak Kloszard przeszukujący śmietnik,
Ale to się zmieniło! Oficjalnie oddałem swoje pierwsze puszki i butelki do butelkomatu. Teraz stwierdzam, że to jeszcze większe g---o xDD.
Po pierwsze, od razu poczułem się jak w gorzelni, k---i piwskiem tak, że aż cofa. O dziwo butelkomat działał! Szok! Musiałem wyciągać lepkie od resztek napoju puszki przez co poczułem się jak Kloszard przeszukujący śmietnik,
źródło: 1000016755
Pobierz



































#f1