Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko202
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
zglos_reklamacje
Profil firmowy

zglos_reklamacje

Dołączył 7 lat i 2 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 97
  • Znaleziska 19
  • Mikroblog 78
  • Obserwujący 15
  • Obserwowane 5

425

eobuwie leci w kulki przy reklamacjach!

eobuwie leci w kulki przy reklamacjach!

Kupiłem w eobuwie.com.pl buty do chodzenia codziennego. Po pół roku obydwa się przetarły, a ich specjalista ds. rekalmacji po węchu stwierdził, że były prane mechanicznie i reklamacji nie uznają :-)

lutecki
z
wykop.pl
dodany: 15.06.2020, 08:18:25
  • 132
  • #
    polska
  • #
    gorzkiezale
  • #
    oszukujo
  • #
    zakupy
  • #
    januszebiznesu
  • #
    heheszki
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje 15.06.2020, 14:43:06
  • -4
Jeżeli rzeczoznawca nie pomoże, to zgłoś się do nas na www.zglosreklamacje.pl, zwrócimy Ci połowę ceny z paragonu.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zglos_reklamacje
zglos_reklamacje 19.06.2020, 22:09:32
  • 0
@zglos_reklamacje: dziękujemy za minusy, w końcu lepiej wydać stówkę za rzeczoznawcę i zostać z niczym, niż odzyskać połowę środków za zepsute obuwie

3655

AMA - Władysław Kosiniak Kamysz

Pokaż treści 18+

AMA - Władysław Kosiniak Kamysz

AMA - Władysław Kosiniak-Kamysz Wykopowicze! Zapraszam Was do wspólnego AMA na Wykop.pl. Wiele razy udowodniliście, że jesteście bardzo wymagającą widownią i chętnie odpowiem na Wasze, nawet najtrudniejsze pytania. Zaczynamy!

WladyslawKosiniakKamysz
z
wykop.pl
dodany: 19.06.2020, 06:26:56
  • 1498
  • #
    prezydenckieama2020
  • #
    polska
  • #
    ama
  • #
    wybory
  • #
    wybory2020
  • #
    wyboryprezydenckie2020
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje 19.06.2020, 21:33:14
  • 0
@WladyslawKosiniakKamysz: jest Pan kolejnym pożałowania godnym populistą i oportunistą, trzyma Pan godnie poziom partii, którą reperezentuje
KotoFan
KotoFan
02.03.2020, 10:01:16
  • 0
#reklamacja #pomocy
Po 1,5 roku w butach #converse zrobiła mi się dziura w podeszwie. Zgłosiłem reklamację w sklepie i została odrzucona. Poradzicie czy mogę coś zrobić z tym faktem? W butach chodziłem sporo i jeździłem samochodem (podejrzewam, że od pedału gazu mi się "wytarła" podeszwa").

Myślicie, że można mieć jeszcze jakieś roszczenia, czy potulnie przyjąć odmowę i koniec?
Trochę liczyłem, że dwa lata to mi buty
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zglos_reklamacje
zglos_reklamacje 03.03.2020, 20:16:22
  • 0
@KotoFan: wrzuć zdjęcia na zglosreklamacje.pl
  • Odpowiedz
KaluHeHe
KaluHeHe
11.02.2020, 09:00:59
  • 0
Poleci ktoś wytrzymałe #buty
Kupiłem 2-3 miechy temu i padły (tzn przetarły się na pięcie lol) a niby sportowe...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zglos_reklamacje
zglos_reklamacje 11.02.2020, 09:09:50
  • 0
@KaluHeHe: Próbowałeś reklamować?
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje 11.02.2020, 09:24:23
  • 0
@KaluHeHe: gdybyś chciał kiedyś odzyskać część pieniędzy, które za nie zapłaciłeś, to zapraszam do nas na zglosreklamacje.pl
  • Odpowiedz
A.....n
A.....n
konto usunięte 07.10.2019, 16:16:39
  • 63
Buty kupione na koniec marca 2019 roku ;) Pani w sklepie miała minę "jak śmie on śmieć reklamować nasze buty". W marcu kupiłem 3 pary dzisiaj 07.10.2019 i podeszwy popękane. Odradzam kupowania butów tej "marki". Mirki dam znać jak zakończy się reklamacja. Złote Tarasy WWA nie polecam.
#wojas #buty #reklamacja #zlotetarasy #warszawa #afera #januszebiznesu
A.....n - Buty kupione na koniec marca 2019 roku ;) Pani w sklepie miała minę "jak śm...

źródło: comment_g0SRZ0JeeHa9VI6gbFJ7Gw85RZKy6HL6.jpg

Pobierz
  • 63
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zglos_reklamacje
zglos_reklamacje 02.02.2020, 15:34:43
  • 0
@AmerykanskiBaron: Odzyskałeś pieniądze za te buty?
  • Odpowiedz
TadzioNorek
TadzioNorek
01.02.2020, 14:35:13 via Android
  • 0
Co zrobić z taką dziurą w bucie?
Zapewne na gwadancji nie przyjmą więc szkoda próbować (kupowalem w martesie)

#buty #streetwear #gwarancja
TadzioNorek - Co zrobić z taką dziurą w bucie?
Zapewne na gwadancji nie przyjmą więc ...

źródło: comment_kQYoAIQ2Hgew2RY3VjRe2dSEM37HccMD.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zglos_reklamacje
zglos_reklamacje 02.02.2020, 13:49:43
  • 0
@TadzioNorek: złóż reklamację a gdyby Ci nie uznali, to zgłoś się do nas na zglosreklamacje.pl - zabierzemy buty i oddamy Ci połowę ceny z paragonu
  • Odpowiedz
Bakardi
Bakardi
Bakardi
13.01.2020, 17:28:52
  • 21
Ponad rok temu kupiłem w sklepie Nike buty za prawie 5 stów nie dawno zauważyłem że pękła mi przy nich podeszwa w dość nietypowy sposób. Wysyłać je na gwarancję myślicie że jest szansa że mi to uznają ? #nike #reklamacja #gwarancja
Bakardi - Ponad rok temu kupiłem w sklepie Nike buty za prawie 5 stów nie dawno zauwa...

źródło: comment_B0cQ1x1zhyXItUP23MiGaTdobdPzUWlm.jpg

Pobierz
  • 89
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zglos_reklamacje
zglos_reklamacje 30.01.2020, 14:35:19
  • 0
@Bakardi: no i jak wygląda sytuacja?
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje 30.01.2020, 14:36:30
  • 0
@Bekovsky: a masz jeszcze te buty?
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje 30.01.2020, 17:16:42
  • 0
@Bakardi: zgłoś się do nas ( ͡° ͜ʖ ͡°) www.zglosreklamacje.pl - zabierzemy buty i oddamy Ci połowę ceny
  • Odpowiedz
armagedon444
armagedon444
armagedon444
18.01.2020, 14:42:15
  • 0
#reklamacja #tkmax #prawo #calvinklein
Mireczki! Zakupiłem buty jakże renomowanej( ͡° ͜ʖ ͡°) marki, bo po prostu mi się spodobały. Po kilku miesiącach, zaczęły się problemy. Podeszwa zaczęła się rozklejać a i na pięcie materiał poszedł. Do tej pory byłem fanbojem nike i jak coś się stało to reklamacja przechodziła bezproblemowo i mogłem kupić kolejny but nike, bo wiedziałem, że jak
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zglos_reklamacje
zglos_reklamacje 30.01.2020, 14:28:44
  • 0
@armagedon444: zgłoś się do nas na www.zglosreklamacje.pl - zabierzemy te buty i oddamy Ci połowę ceny z paragonu.
  • Odpowiedz

3

Nie kupujcie w e-oryginal**. Przestrzegam

Nie kupujcie w e-oryginal**. Przestrzegam

Cześć Mirki Chciałbym was przestrzec przed zakupami w sklepie  Eoryginal**, który ma siedzibę w Bydgosz***. Zamówiłem tam buty pod koniec października. Po 2 tygodniach buty zaczęły się rozklejać oraz pękać. Buty były w odpowiedni sposób impregnowane, stosowany był środek zapobiegający...

Timonn
z
wykop.pl
dodany: 24.01.2020, 19:06:52
  • 2
  • #
    wykop
  • #
    buty
  • #
    reklamacja
  • #
    pomoc
  • #
    bezradnosc
  • #
    obuwie
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje 30.01.2020, 14:22:33
  • 0
@Timonn gdybyś chciał pozbyć się tych butów i odzyskać połowę ceny, to zapraszamy do nas na zglosreklamacje.pl
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

p.....m
p.....m
konto usunięte 28.01.2020, 12:45:24
  • 0
Moja kobieta zakupiła sobie jakiś miesiąc temu sukienkę na Allegro. Po kilku praniach, oczywiście zgodnie z metką, sprały się wzory na rękawach, w związku z czym napisała prośbę o zwrot pieniędzy/wysłanie nowego modelu. W odpowiedzi dostaliśmy to:

"Wada nie odbiega w sposób zasadniczy od cech funkcjonalnych sukienki. Zakupiona rzecz nie zmieniła swojego przeznaczenia i celu. Wada towaru nie wpłynęła na funkcje sukienki - nadal nadaje się do noszenia. Wada więc nie jest
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zglos_reklamacje
zglos_reklamacje 30.01.2020, 14:18:07
  • 1
@painstream: gdyby rzecznik nie pomógł, to zapraszam do nas na zglosreklamacje.pl - zabieramy wadliwy towar i zwracamy połowę ceny. Poza tym nic do sprawy nie dokładasz.
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje 28.01.2020, 12:49:56
  • 1916
Czołem Mirki i Mirabelki!
Chcemy wejść na rynek z usługą skierowaną do osób, które kupiły dziadowskie buty lub ubrania, a sprzedawcy odmówili uznania reklamacji. Nasz pomysł polega na tym, że jeżeli jesteś w takiej sytuacji, to:

1. zgłaszasz problem na stronie zglosreklamacje.pl
2. my weryfikujemy zgłoszenie. Jeżeli sprawa dobrze rokuje, to zawieramy umowę przez Internet i wysyłamy do Ciebie kuriera po wadliwy towar
3. najpóźniej po 60 dniach dostajesz od nas 50% ceny z paragonu.
  • 148
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 13:05:16
  • 127
@megastulejka: Jesteśmy o tym przekonani. Teoretycznie każdy może sobie poradzić w takiej sytuacji, tylko wymaga to poświęcenia niewspółmiernie dużej ilości czasu i środków (rzeczoznawca, prawnik, przerzucanie się pismami itp), dlatego mało komu się chce. Przy dużej liczbie klientów i automatyzacji procesu powinniśmy na tym nawet zarabiać:)
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 13:32:18
  • 650
@alhakeem: Co ma tutaj do rzeczy kapitał zakładowy? Sugerujesz, że robimy właśnie skok stulecia na 1000 par używanych, popsutych butów?:)
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 13:59:02
  • 18
@megastulejka: Jeżeli nie spróbujemy, to się nie przekonamy. Mamy zespół z dużym doświadczeniem w walce z ubezpieczycielami, więc liczymy na wygraną również w tej bitwieᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 14:18:18
  • 1
@alhakeem: Od czegoś musimy zacząć, nie ukrywamy, że dopiero wchodzimy na ten rynek (moim zdaniem jako pierwsi Europie w tej formule). Co do firmy, to od początku chcieliśmy działać pod szyldem "zgłoś reklamację", ale zupełnie się to nie nadaje na nazwę spółki - stąd się wzięło KBWK. Dzięki za życzenia, zrobimy wszystko, żeby nasza wiarygodność z czasem tylko rosła.
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 14:43:57
  • 6
@ethics: Możesz zareklamować sam, my włączamy się na etapie, kiedy sprzedawca nie chce uznać Twojej reklamacji. Wówczas pozostaje Ci zainwestować w rzeczoznawcę i wdać się w spór sądowy albo odesłać nam te buty i odzyskać połowę środków.
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 14:59:37
  • 31
@camilio: Na następne rozdajo damy do CCC, stamtąd mamy już kilku klientów;)
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 15:09:15
  • 5
@albin88: Na początek celujemy w klientów, którym sprzedawca już raz nie uwzględnił reklamacji. W takim wypadku, jeżeli żądamy zwrotu pieniędzy, sprzedawca nie może się już bronić oferując naprawę lub wymianę na nowe. Producenta w ogóle w to nie mieszamy, działamy wyłącznie w oparciu o rękojmię tj. zawsze przeciwko sprzedawcy i zawsze żądamy zwrotu ceny sprzedaży.
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 15:40:23
  • 10
@mojojciectomirek: Skutecznością. Od nas dostaniesz gotówkę, a wszystkie rządowe i pozarządowe organizacje konsumenckie itp pomogą Ci napisać pisemko, które sprzedawca może wyrzucić do kosza.
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 15:55:54
  • 2
@mojojciectomirek: To żeby nie generalizować powiem inaczej: bierzemy na siebie ryzyko odmowy zapłaty przez sprzedawcę i tym się różnimy od każdej innej organizacji, rzeczoznawcy, prawnika itd. Nie twierdzę, że nasz portal to jedyna właściwa droga, ale na pewno jest to alternatywa dla usługi, w której musisz zainwestować czas i środki w niepewną sprawę o relatywnie małe pieniądze.
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 15:59:16
  • 3
@Mirekzkolega: Zwracamy klientowi połowę ceny, finansujemy się z drugiej połowy. Klient nie ponosi żadnych innych opłat, nie wykłada żadnych pieniędzy na usługę. Wiem, że jest dużo innych organizacji, ale żadna oprócz naszej nie oferuje wypłaty środków bez względu na stanowisko sprzedawcy, żadna też nie ma takiej mocy, żeby zmusić go do zmiany niekorzystnego stanowiska.
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 16:05:52
  • 0
@Mirekzkolega: już ktoś o to wyżej pytał. Jeżeli sprzedawca już raz odmówił uznania reklamacji, to możemy zażądać gotówki i to żądanie jest dla sprzedawcy wiążące. A zajmujemy się na razie tylko sprawami reklamacji odrzuconych.
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 16:11:02
  • 2
@Dzieban: wprawdzie nie jesteśmy z Warszawy, ale staramy się działać dynamicznie:)
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 16:13:52
  • 0
@Wolf999: jeżeli masz UOKiK 5 minut od domu, to na pewno warto spróbować. Jeżeli następnym razem u nich się nie uda, to zapraszamy do nas.
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 16:28:37
  • 4
@Morf: Dzięki za komentarz, ktoś już wcześniej zwracał na to uwagę. Pomyślimy nad jakąś mniej kontrowersyjną nazwą dla spółki. W zasadzie nie ma ona dla nas znaczenia, bo chcemy występować wyłącznie pod marką zgłoś reklamację. Z całym szacunkiem dla podmiotów państwowych, nie chcemy mieć z nimi nic wspólnego.
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 16:31:39
  • 3
@Mirekzkolega: Jakbyś musiał włożyć 800 złotych w proces sądowy o parę trampek, to ujrzałbyś problem z szerszej perspektywy:) Ale racja, wiele usług można sobie zrobić samemu, trzeba "tylko" zainwestować w to własny czas (i pieniądze).
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 16:42:21
  • 4
@barystoteles: tak, zdajemy :) Nie zawieramy umów cesji( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 17:28:19
  • 1
@Bazyleuss: A co jest nie tak z tą waserwagą?
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 17:28:58
  • 0
@pawel0414: Zapraszamy do nas! Masz jeszcze te buty?
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 17:30:44
  • 0
@marcelus: Nie, to tak nie działa. Przyjmujemy tylko te sprawy, w których reklamacja została odrzucona. Zakładamy, że pierwszą reklamację każdy woli sobie zgłosić sam i liczyć na jej pozytywne rozpatrzenie.
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 17:38:24
  • 2
@ugluck: Dzięki za komentarz, dopiero uczymy się into marketing. Prawda jest taka, że jak na razie ogromna część zgłoszeń "dobrze rokuje", ponieważ wiele sklepów odrzuca wszystko jak leci - ludzie potem i tak nie idą z tymi sprawami do sądu. Będziemy pracować nad komunikacją;)
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 17:56:15
  • 1
@MZ23: Twój sąsiad był bardzo zadowolony z naszych usług, nawet nam zostawił opinię na google:) Zapraszamy!
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 18:05:04
  • 0
@bryqq11: dzięki za zaufanie, będziemy w kontakcie!
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 18:11:04
  • 0
@littledwarf: Żadnego problemu. Potrzebujemy tylko paragon albo inny dowód zakupu (potwierdzenie płatności kartą, obciążenia rachunku bankowego lub coś podobnego)
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 18:17:24
  • 0
@Jamniki2: nie do końca, jeżeli sprzedajesz rzecz, to możesz przenieść na nabywcę również prawa z rękojmi. Możesz też bez ograniczeń przenosić wierzytelności o zapłatę po odstąpieniu od umowy sprzedaży, czyli już po realizacji uprawnienia z rękojmi.
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 18:35:27
  • 1
@paskur @Jamniki2 : odsyłam do bardziej aktualnej uchwały Sądu Najwyższego III CZP 5/16, tam zrewidowali stanowisko, na które się powołujesz. Zresztą nie ma to większego znaczenia w sytuacji, gdy od umowy odstępuje klient. Nie ma żadnych ograniczeń w zbywalności tak powstałej wierzytelności o zwrot ceny. Uwierz, że od strony prawnej mamy to bardzo dobrze opracowane.
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 18:37:33
  • 2
@bedelatac: prześlij zgłoszenie, postaramy się jeszcze jutro odpowiedzieć
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 18:44:57
  • 0
@adam-photolive: Przyznaję, że nie raz o nim dzisiaj myślałem pisząc pod tym tematem;) Postaramy się nie pójść w jego ślady.
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 18:48:17
  • 0
@paskur: Celujemy w klientów, którym odrzucono reklamację, czyli już ją samodzielnie złożyli. Ale od strony prawnej nie ma przeszkód, żeby zgłaszać reklamację w imieniu klienta, jako jego pełnomocnik. Myślimy o tym w dalszej perspektywie, jeżeli będzie zainteresowanie naszą usługą.
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 19:05:48
  • 0
@Leszek86: rozumiem, że sprzedawca nie widzi problemu?( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 19:38:15
  • 0
@jakisprostylogin: Od razu nie możemy dać, ale myślimy już nad skróceniem do 30. Sprawa się rozchodzi o stary ciuch / znoszone buty, więc są tacy, którzy podejmą ryzyko. Środki na spłatę wszystkich mamy w każdym razie zabezpieczone.
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 19:39:07
  • 0
@rysownik: Próbujemy odzyskać 100%. Jak nam się nie uda, to jesteśmy do tyłu o te 50%, które wypłacamy.
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 20:03:35
  • 0
@pawel0414: Jeżeli masz pismo że stanowiskiem sklepu, z którego wynika, że to Ty je reklamowałeś, to powinno nam wystarczyć. A może kupowałeś kartą, wówczas będziesz miał zapis na rachunku bankowym. Wyślij to co masz, jak będą braki, to będziemy coś wymyślać :)
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 20:13:13
  • 0
@markos610: Niestety, na razie zajmujemy się tylko produktami kupionymi w Polsce. Ale jeżeli masz dokument gwarancyjny wystawiony przez producenta, to powinieneś spróbować je zareklamować u polskiego dystrybutora tej marki.
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 20:29:37
  • 0
@Mr_Hand_of_Fate: Ten temat to duże wyzwanie, dlatego nikomu nie udało się jeszcze zagospodarować rynku drobnych roszczeń. Ktoś musi być pierwszy i chcemy to być my:)
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 20:30:01
  • 3
@radziuxd: trochę tak;)
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 21:48:11
  • 3
@Kamilove: W pierwszej kolejności zlecamy opinię rzeczoznawcy (takiemu z prawdziwego zdarzenia) i w oparciu o nią próbujemy przekonać sklep do zmiany stanowiska. Jeżeli to nie działa, idziemy do sądu - w imieniu własnym, klient w tym nie uczestniczy. Oczywiście całość kosztów po naszej stronie. Teoretycznie każdy mógłby to zrobić samemu, ale żeby się to opłacało, musisz to robić na dużą skalę.
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 21:53:42
  • 0
@Shatter: No w tym sensie oczywiście płacisz(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) Oczywiście chodzi mi o to, że nie dokładasz już nic więcej do tego interesu, w przeciwieństwie do sytuacji, gdy decydujesz się na samodzielną walkę, zaangażowanie rzeczoznawcy, prawnika, sądu itd.
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 21:55:18
  • 0
@Shatter: > twoje też mozjs wyrzucić do śmietnika

Może, ale Ciebie to już nie interesuje, bo dostajesz od nas sianko
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 21:59:35
  • 0
@MirekWyznajeAnonimowo: Mamy nadzieję, że przy 50% biznes będzie się domykał. To jest uczciwa stawka, nie chcielibyśmy płacić wiele mniej.
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 22:18:38
  • 0
@macabrankov: Też żałujemy( ͡° ʖ̯ ͡°) Następnym razem (oby nie miał miejsca!) zapraszamy do nas!
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 22:34:25
  • 0
@pawel0414: Zgłoś, tylko tak dodaj zdjęcie butów, żeby wyraźnie było widać to szyte miejsce. Nie obiecuję, że pomożemy, ale na pewno przyjrzy się temu nasz rzeczoznawca. Jakbyś chciał, możesz przesłać więcej zdjęć na biuro@zglosreklamacje.pl
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 23:00:41
  • 0
@Artuuu: A to jest dobre pytanie. Zajmowaliśmy się takim sprawami kilka lat temu pod szyldem powiększ odszkodowanie. Nawet wisiało na głównej nasze znalezisko o spawanym seacie cuprze, który zwróciliśmy nieuczciwemu sprzedawcy za zwrotem całej ceny sprzedaży. Jakbyś rzeczywiście miał tego typu problem, to opisz proszę sprawę na biuro@zglosreklamacje.pl i zobaczymy, czy da się powalczyć.
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 23:20:34
  • 0
@PancakeV: Wydaje mi się, że jednak przeceniasz UOKIK. Oni mogą co najwyżej nakłaniać sprzedawcę do zmiany stanowiska, i czasami na pewno jest to skuteczne. My natomiast rozwiązujemy tę całą sytuację dynamicznie - opinia, wezwane do zapłaty, szybkie negocjacje, pozew, proces, koszty procesu, ugoda albo wyrok. Wbijamy się w spokojną rzeczywistość sklepu skubiącego klientów na reklamacjach, jak horda hunów, i nie dajemy spokoju, aż reklamacja zostaje uwzględniona. Po wieloletnich bojach z
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 23:22:30
  • 0
@Bumelante: Tak samo dobry dla ludzi, którym janusze po drugiej stronie kasy odrzucają oczywiście uzasadnione reklamacje.
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 23:30:18
  • 0
@-pafel: 1. na tę chwilę nie ma wyraźnego minimum. Jak pojawi się towar poniżej 100 zł, to będziemy się zastanawiać.
2. Na razie tylko buty i ciuchy, może być też galanteria skórzana. Jak to wypali, to pójdziemy w elektronikę, RTV i meble.
3. Jak ktoś nie widzi wady, to raczej jej tam nie będzie:) Guzik to nie wada istotna, więc odpada. Muszą to być wady typu przetarcia, rozprucia, odbarwienia tkaniny,
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
28.01.2020, 23:33:44
  • 3
@PancakeV: Nie omieszkamy napisać tutaj czasem o jakichś naszych procesach i innych przygodach. Wbrew temu, co się sądzi, najczęściej jednak w sądzie wygrywa ten, kto ma rację - zwłaszcza gdy chodzi o sprawy błahe.
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
29.01.2020, 00:16:28
  • 0
@masaj: na początek tylko ubrania, obuwie i galanteria. Jeżeli się nam uda, to zamierzamy poszerzać asortyment
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
29.01.2020, 09:11:40
  • 0
@staryhaliny: Przesłałem zdjęcie naszemu rzeczoznawcy, dam Ci znać, jak on to widzi.
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
29.01.2020, 09:13:12
  • 0
@przebrzydlak: Do tego służy wstępna selekcja na podstawie zgłoszenia. Po akceptacji zgłoszenia zawsze wypłacamy pieniądze, więc w naszym interesie jest odrzucić przypadki oczywiście niezasadne.
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
29.01.2020, 09:15:57
  • 0
@Kamilove: Zależy jaka jest przyczyna powstania dziury czy przetarcia. Generalna reguła jest taka, że odzież powinna przez dwa lata wytrzymać standardowe użytkowanie, nie przetrzeć się w newralgicznych miejscach itp. Ocena poszczególnych przypadków to już rola naszych rzeczoznawców.
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
29.01.2020, 10:57:59
  • 0
Nie świadczymy takiej usługi, ale zastanawiamy się nad jej wprowadzeniem w przyszłości. Z ciekawości, ile byłbyś skłonny za to zapłacić?
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
30.01.2020, 09:10:53
  • 1
Dziękujemy Wam za plusy, za interesujące uwagi i rozmowy, jakie wywiązały się w tym wątku oraz za wszystkie słowa wsparcia i życzenia powodzenia:)
Jeżeli się nie mylę, to wszystkie zgłoszenia, które do nas trafiły poprzez ten wątek, przeszły pozytywnie wstępną weryfikację i będą teraz czekać na zawarcie umów. Nie liczę Mirka, który zareklamował zepsutą oponę - po rozważeniu za i przeciw nie podejmiemy się tego tematu.
Nagroda trafia do @Tippler -
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
30.01.2020, 09:15:11
  • 0
zglos_reklamacje

źródło: comment_4Xml6SX8ts0ETbVTWYyVvgwsnoCsRk3o.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje
Autor
30.01.2020, 09:36:55
  • 0
@Tippler: tak tak, już odblokowane ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
ketiow
ketiow
29.01.2020, 19:25:49 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Ej mordeczki kupiłem w #sizeer outlet buty dla debila czyli fila xD. Po 3 miesiącach takie coś mi się zrobiło w bucie a dokładniej jebitna dziura. Wie ktoś czy przyjmą to na reklamacje i czy mogę iść do dowolnego sklepu żeby to zgłosić? Rozumiem jakby to były buty z siatki i po roku zrobiła się dziurką ale żeby w takim miejscu taka wielka dziura xD nosz ...

#fila
ketiow - Ej mordeczki kupiłem w #sizeer outlet buty dla debila czyli fila xD. Po 3 mi...

źródło: comment_hhmHFghgdy0UgCrDp9ynpclpyqXCNPL1.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zglos_reklamacje
zglos_reklamacje 29.01.2020, 23:31:53
  • 0
@ketiow: gdyby Ci nie uznali reklamacji, to zgłoś się do nas na www.zglosreklamacje.pl - zabierzemy te buty i oddamy Ci połowę ceny. Póki co trzymamy kciuki za korzystny obrót sprawy :)
  • Odpowiedz
obcowzbudny
obcowzbudny
28.01.2020, 18:26:09 via Android
  • 0
Mirki mam taką sprawę, że 21 miesięcy temu kupiłem sobie trampki Converse. Sytuacja wyglądała tak że chodziłem w nich jakieś 8 miesięcy po czym zaczęły się "psuć". Odłożyłem je w pudełku do szafy ponieważ nie miałem wtedy za bardzo czasu żeby podjechać z nimi do sklepu i zapomniałem o nich na dwa czy trzy miesiące. Przypadkowo wpadając na karton z tymi butami zdecydowałem się zanieść je do sklepu i zapytać o reklamacje.
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zglos_reklamacje
zglos_reklamacje 28.01.2020, 21:37:25
  • 0
@obcowzbudny: zapraszamy do nas na zglosreklamacje.pl - odbierzemy je od Ciebie na nasz koszt i zwrócimy 50% ceny z paragonu
  • Odpowiedz
petrodolan
petrodolan
22.02.2019, 08:25:02
  • 1
Podpowie ktoś jak najskuteczniej odzyskać pieniądze od sklepu, w którym anulowałem zakup po miesięcznym oczekiwaniu? Uderzać do rzecznika praw konsumenta? Aktualnie minął okres 14 dni na zwrot pieniędzy, którym sprzedający się zasłaniał. Ewidentnie lecą sobie w kulki, więc jeśli można im jakoś prawnie dosrać to chętnie posłucham
Dodam że zakup anulowałem ustnie, chociaż jako podkładka jest mail z numerem konta.

#uokik #rpo #prawo
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zglos_reklamacje
zglos_reklamacje 22.02.2019, 08:56:57
  • 1
@petrodolan najskuteczniej napisać pozew o zapłatę w postępowaniu uproszczonym. Ściągasz formularz "P" ze strony ministerstwa sprawiedliwości i po kolei wypełniasz rubryki. Jako dowody powołaj dowód zakupu, tego maila z nr konta oraz swoje przesłuchanie - na okoliczność tego, że odstąpiłeś od umowy telefonicznie. Powinieneś dostać "nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym", sprzedawcy rzadko kiedy je zaskarżają. Potem wniosek o klauzulę wykonalności i do komornika. Wszystko nie powinno potrwać dłużej jak 2-3 miesiące.
  • Odpowiedz
enceppence
enceppence
enceppence
22.02.2019, 00:14:48
  • 2
#prawo #pytanie #pytaniedoeksperta

Mireczki,

pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją - wpłaciłem pieniądze za pewne zamówienie już kilka miesięcy temu, a do tej pory nie dostałem towaru, mimo mojej namiętnej korespondencji ze sklepem. Czy ktoś spotkał się kiedyś z czymś takim? Co pisać? Wezwanie do zwrotu pieniędzy, czy może oświadczenie o odstąpieniu od umowy i dopiero potem wezwanie do zapłaty? Jaka jest różnica między czymś
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zglos_reklamacje
zglos_reklamacje 22.02.2019, 08:46:04
  • 1
@Enceppence przy sprzedaży internetowej możesz skorzystać z art. 27 ustawy o prawach konsumenta, czyli odstąpić bez wzywania do wydania towaru. To jest ten przepis, który daje Ci możliwość odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru, ale interpretuje się go w ten sposób, że jest to termin graniczny, natomiast nic nie stoi na przeszkodzie odstąpieniu jeszcze przed otrzymaniem przesyłki.
Jeżeli mimo wszystko chciałbyś wzywać wcześniej do wydania towaru
  • Odpowiedz
widmo82
widmo82
20.02.2019, 15:40:06
  • 1
jakie to sa nadmierne koszty w przypadku interpretacji art. 561 k.c. ?
Ów art. wprowadza szczegółowe reguły wykonywania dwóch uprawnień z tytułu rękojmi: żądania usunięcia wady lub wymiany rzeczy na wolną od wad. Kupujący może żądać wykonania jednego lub drugiego a sprzedający musi wykonać swe obowiązki w tym zakresie w rozsądnym czasie, bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. Jednak sprzedający może odmówić wykonania jednego lub drugiego, jeżeli byłoby to niemożliwe lub w porównaniu
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zglos_reklamacje
zglos_reklamacje 20.02.2019, 23:29:14
  • 0
@widmo82: Rękojmia udzielana jest z mocy prawa na "rzecz" (art. 556 kc), więc każda z kupionych przez Ciebie rzeczy jest niezależnie objęta rękojmią. Fakt, że kupiłeś je na jednej aukcji niczego tutaj nie zmienia (przynajmniej nie w zakresie rękojmi).
Jeżeli chodzi o nadmierność kosztów z art. 561 k.c., to chodzi o relację kosztu dwóch wymienionych w tym przepisie sposobów załatwienia reklamacji - wymiany lub naprawy. Jeżeli żądasz wymiany a naprawa
  • Odpowiedz

31

Nie uznana reklamacja butów Adidas co dalej ?

Nie uznana reklamacja butów Adidas co dalej ?

Syn kupił buty Adidas lite racer w cenie 199zł w sklepie 2018/06/16 po dwa i pół miesiąca okazało się ze zaczęła pękać podeszwa buty zostały oddane na gwarancje do sklepu 2018/08/29 dziś przyszła taka odpowiedz  Podeszwy wyglądają tak po dwa i pół miesiąca użytkowania Syn miał do tej pory...

piotr-kwiatek
z
wykop.pl
dodany: 12.09.2018, 11:24:14
  • 38
  • #
    nie
  • #
    uznana
  • #
    reklamacja
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje 20.02.2019, 18:33:24
  • 0
@piotr-kwiatek jaki był finał sprawy?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

43

Converse na eobuwie - reklamacja

Converse na eobuwie - reklamacja

Witam, Chcę opisać swoją historie z butami marki #converse zakupionymi w sklepie #eobuwie.pl #eobuwiepl Buty zakupiłem po długich oględzinach stron z butami converse. Są to moje pierwsze conversy i chciałem kupić takie które mi się w 100% podobają bo przecież marka ta do tanich nie należy ale...

fosfik23
z
wykop.pl
dodany: 03.12.2018, 08:40:01
  • 27
  • #
    converse
  • #
    eobuwie
zglos_reklamacje
zglos_reklamacje 20.02.2019, 18:18:27
  • 0
@fosfik23 Jak skończyła się sprawa reklamacji?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • Oddajemy 50% ceny obuwia i odzieży w wypadku nieuznania reklamacji przez sprzedawcę. Wydawało się nam, że jeszcze nikt w Polsce nie świadczy takiej usługi, więc zdecydowaliśmy się spróbować.
  • https://zglosreklamacje.pl/
  • reklamacje@zglosreklamacje.pl
  • Facebook

Osiągnięcia

  • Ekshibicjonista
    od 20.02.2019

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 16.02.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking