Wpis z mikrobloga

Czołem Mirki i Mirabelki!
Chcemy wejść na rynek z usługą skierowaną do osób, które kupiły dziadowskie buty lub ubrania, a sprzedawcy odmówili uznania reklamacji. Nasz pomysł polega na tym, że jeżeli jesteś w takiej sytuacji, to:

1. zgłaszasz problem na stronie zglosreklamacje.pl
2. my weryfikujemy zgłoszenie. Jeżeli sprawa dobrze rokuje, to zawieramy umowę przez Internet i wysyłamy do Ciebie kuriera po wadliwy towar
3. najpóźniej po 60 dniach dostajesz od nas 50% ceny z paragonu. Pieniądze dostajesz zawsze, niezależnie od tego, co zrobi sprzedawca. Nic nam nie płacisz, nie ponosisz żadnego ryzyka niepowodzenia.

Wiemy, że osób z takim problemem jest bardzo dużo i chcielibyśmy do nich dotrzeć. Na dobry początek organizujemy rozdajo - spośród osób, które zaplusują ten wpis, rozlosujemy kartę podarunkową Zalando o wartości 100 zł. W komentarzach możecie wrzucać zdjęcia swoich popsutych ciuchów i butów a my damy znać, czy zwrócimy Wam za nie pieniądze (to samo możecie oczywiście zrobić bezpłatnie na naszej stronie zglosreklamacje.pl)

Dlaczego akurat karta podarunkowa na ciuchy? Naturalnie liczymy na to, że kupiona przez Was rzecz się w przyszłości popsuje i odzyskamy 50% nagrody ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#rozdajo #buty #moda #modameska #modadamska #prawo
  • 148
@zglos_reklamacje: Nie no, wygląda dobrze ( ͡° ͜ʖ ͡°) Gwarancja wypłaty środków przez NEO sp. z o.o. o kapitale zakładowym 10 000 zł i tym samym prezesie zarządu co spółka-matka KBWK - właściciel zglosreklamacje.pl (jak również innych firm zajmujących się skupem roszczeń).
Po przelewie wierzytelności na Waszą firmę, rzeczywiście nie ma się czego obawiać i z pewnością opłaci się to każdemu klientowi.
@zglos_reklamacje: Nic nie sugeruję, tak tylko sobie sprawdzałem informacje podane na Waszej stronie. Nie lubię nazw mogących wprowadzać w błąd jak "Krajowe Biuro Wsparcia Konsumentów" - rozwinięcie skrótu spółki, który ma trochę podobny wydźwięk do agencji rządowej bezinteresownie pomagającej poszkodowanym.
Ponadto certyfikowanie nowej spółki z o.o. znaczkiem "Rzetelnej Firmy" nie jest dla mnie przekonującym gwarantem zabezpieczenia finansowego klientów, ale zostało to ładnie ubrane w słowa i z czystej, ludzkiej ciekawości sobie
@alhakeem: Od czegoś musimy zacząć, nie ukrywamy, że dopiero wchodzimy na ten rynek (moim zdaniem jako pierwsi Europie w tej formule). Co do firmy, to od początku chcieliśmy działać pod szyldem "zgłoś reklamację", ale zupełnie się to nie nadaje na nazwę spółki - stąd się wzięło KBWK. Dzięki za życzenia, zrobimy wszystko, żeby nasza wiarygodność z czasem tylko rosła.