Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko212
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
uczalka
Profil firmowy

uczalka

Dołączył 10 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 16989
  • Znaleziska 2737
  • Mikroblog 14252
  • Obserwujący 261
  • Obserwowane 117

453

Czy naturalna odporność na COVID może być lepsza niż odporność poszczepienna?

Czy naturalna odporność na COVID może być lepsza niż odporność poszczepienna?

Wg badań z Izraela i Dr. Morana jest 13 razy wyższa. Najciekawsze, że odporność w grupie ozdrowieńców, którzy przyjęli dodatkowo 1 dawkę Pfizera nie wzrosła w sposób znaczący. To w sumie dobre informacje.

gargantel
z
youtube.com
dodany: 07.11.2021, 10:23:52
  • 337
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    szczepienia
  • #
    zdrowie
  • #
    bekazszurow
  • #
    bekazcovidian
uczalka
uczalka 07.11.2021, 23:11:03
  • 1
chorowałem, nie polecam ryzykować


@inver: Dowód anegdotyczny, więc podam swój, który go zeruje. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Chorowałam, nawet dość długo i mało przyjemnie, ale bez zagrożenia życia, hospitalizacji czy nawet wizyty u lekarza (bo nie przyjmowali XD), wyleczyłam się sama i wspomagałam się głównie syropem na kaszel. Nadal wolałabym to przejść jeszcze raz niż przyjąć niesprawdzoną, niebezpieczną i nieskuteczną szczepionkę z krótkim terminem przydatności.
uczalka
uczalka 07.11.2021, 23:18:22
  • 0
@markus-92: Statystyka, powiadasz? No to co powiesz na te wykresy na podstawie oficjalnych rządowych danych z UK?
uczalka - @markus-92: Statystyka, powiadasz? No to co powiesz na te wykresy na podsta...

źródło: comment_1636327100yHJwJxBrqGkeLAJ0dBsgtQ.jpg

Pobierz
uczalka
uczalka 07.11.2021, 23:57:16
  • 1
@markus-92: A rozumiesz, co oznacza "per 100k"? Zajrzyj do tych danych, to są statystyki zgonów na 100 tys. zaszczepionych / na 100 tys. niezaszczepionych, więc w ogóle nie ma na to wpływu procent zaszczepionych w społeczeństwie. Jeśli są wyższe dla zaszczepionych, to oznacza, że zaszczepieni mają wyższą szansę na zgon. Nie odwiedzam stron, które agresywnie próbują śledzić odwiedzających, więc rp jako jakiekolwiek źródło odpada.
uczalka
uczalka 08.11.2021, 00:03:57
  • 1
Nie mogę znaleźć nic nowszego ale miesiąc temu było tam 85% zaszczepianych.


@markus-92: Poza tym no proszę Cię, może w lutym, kiedy już widać więcej zgonów na 100 tysięcy zaszczepionych, też mieli 85% zaszczepionych w grupie wiekowej 0-59 lat? XD Uwaga, podaję odpowiedź: NIE, a dokładne procenty zaszczepionych w danej grupie wiekowej można sprawdzić tutaj - s. 10-11. Nadal nie ma to żadnego wpływu na statystyki zgonów niezależnie od przyczyny
uczalka
uczalka 08.11.2021, 10:29:07
  • 1
@markus-92: Pięknie zmanipulowana ta Twoja tabelka. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Wiesz, czemu wszystkie dane oprócz tych dotyczących choroby objawowej są na czerwono? BO SĄ ZBYT MAŁO WIARYGODNE, ŻEBY TRAKTOWAĆ JE POWAŻNIE. Pełna tabelka wraz z legendą do tej tabelki i źródłem: https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/1029606/Vaccine-surveillance-report-week-43.pdf

gdzie tu masz: na 100 tys. zaszczepionych / na 100 tys. niezaszczepionych


@markus-92: Gdybyś tylko zajrzał do tych oficjalnych rządowych danych, to
uczalka - @markus-92: Pięknie zmanipulowana ta Twoja tabelka. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Wiesz, czem...

źródło: comment_1636367153ajJfs8c6vasMUymSZvdngV.jpg

Pobierz
uczalka
uczalka 08.11.2021, 10:47:16
  • 1
Tak samo polskie dane podają że umieralność wśród zaszczepionych to poniżej jednego 1 %.


@markus-92: AHAHAHAHAHAHAHAHA XDDDDDDDDDDDDDDD

479

Panika w Austrii. Ludzie ustawiają się w kolejkach do szczepienia.

Panika w Austrii. Ludzie ustawiają się w kolejkach do szczepienia.

Zaostrzone przepisy sanitarne, które wejdą w Austrii w życie od poniedziałku, sprawiły, że ludzie ustawiają się w kolejkach do szczepienia przeciw Covid-19. Osoby niezaszczepione nie będą miały wstępu do kawiarni, restauracji czy salonów fryzjerskich.

konto usunięte
z
rmf24.pl
dodany: 07.11.2021, 14:48:47
  • 298
  • #
    austria
  • #
    koronawirus
  • #
    ciekawostki
  • #
    szczepienia
  • #
    covid19
  • #
    restauracja
uczalka
uczalka 07.11.2021, 15:55:16
  • 58
@taktoto: @tumiwisizm: Potwierdzam, znany troll, niezbyt wyrafinowany model. Nie warto na niego tracić czasu.
uczalka - @taktoto: @tumiwisizm: Potwierdzam, znany troll, niezbyt wyrafinowany model...

źródło: comment_1636300491wDTzJ82MZ5vnF55pQmpxBh.jpg

Pobierz
uczalka
uczalka 07.11.2021, 16:00:27
  • 26
@arekb81: Boi się tylko wprowadzić jednoznaczny przymus przed 11.11., żeby przypadkiem ludzie nie wyszli zaprotestować w tej sprawie tego konkretnego, symbolicznego dnia - a później hulaj dusza, piekła nie ma. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
uczalka
uczalka 07.11.2021, 21:08:51
  • 0
@FrankTheTank: A to nie znam, aż tak dokładnie chyba nie śledzę perypetii trolli. ;)
Maffiozzo97
Maffiozzo97
07.11.2021, 09:51:17
  • 217
#koronawirus
Maffiozzo97 - #koronawirus

źródło: comment_1636278676emYA7UugTO6uculPXJ5wRe.jpg

Pobierz
  • 63
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

uczalka
uczalka 07.11.2021, 20:12:43
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Uri_
Uri_
07.11.2021, 11:36:04
  • 2
Liczba zakażeń vs wyszczepienia powiatów, stan wg danych z 7 listopada. #koronawirus #zakazeniavswyszczepnie
Uri_ - Liczba zakażeń vs wyszczepienia powiatów, stan wg danych z 7 listopada. #koron...

źródło: comment_1636284961aS42khOhP6q31cMmiXC4Bd.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

uczalka
uczalka 07.11.2021, 19:27:59
  • 0
@Uri_: Doceniam, że zrobiłeś dzisiaj porównanie. Szczerze mówiąc, myślałam, że będzie trochę bardziej widać te wzrosty w mazowieckim, śląskim i wielkopolskim i spadki w lubelskim - no ale zobaczymy w takim razie za kilka dni. Podkarpackie cały czas trzyma się zaskakująco mocno, trzymam za nich kciuki. :)
  • Odpowiedz
uczalka
uczalka 07.11.2021, 19:32:04
  • 0
@uczalka: *spadki w podlaskim, nie w lubelskim, mój błąd.
  • Odpowiedz

10

Szczepienia Covid ograniczają ryzyko transmisji wariantu delta, ale nie na długo

Szczepienia Covid ograniczają ryzyko transmisji wariantu delta, ale nie na długo

Artykuł z 5 października: "Badanie pokazuje, że osoby zainfekowane wariantem Delta z mniejszym pradowopodobieństwem przeniosą wirusa na bliskie kontakty, jeśli przyjmą szczepienie. Ten ochronny efekt jest jednak dość słaby i alarmujaco maleje po 3 miesiącach od drugiej dawki."

tomasztomasz1234
z
nature.com
dodany: 07.11.2021, 12:18:14
  • 4
  • #
    koronawirus
  • #
    szczepienia
  • #
    nauka
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    medycyna
  • #
    zdrowie
uczalka
uczalka 07.11.2021, 17:17:44
  • 2
A konkretnie co piszą w artykule na temat tej "ochrony" (+tłumaczenie poniżej):

Unfortunately, the vaccine’s beneficial effect on Delta transmission waned to almost negligible levels over time. In people infected 2 weeks after receiving the vaccine developed by the University of Oxford and AstraZeneca, both in the UK, the chance that an unvaccinated close contact would test positive was 57%, but 3 months later, that chance rose to 67%. The latter figure
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1542

Film okraszony komentarzem "brak wiarygodnych źródeł", traktujący o protestach.

Pokaż treści 18+

Film okraszony komentarzem "brak wiarygodnych źródeł", traktujący o protestach.

Każde wykopalisko pojawiające się z tym klipem jest usuwane z notatką: informacja nieprawdziwa, manipulacja, brak WIARYGODNYCH źródeł informacji. Każdy kto wrzuca jest banowany. Film jest nieprawdą, fikcją artystyczną i przedstawia inscenizacje, a ja w żaden sposób nie walczę z cenzurą.

Zatwardzenie
z
youtube.com
dodany: 05.11.2021, 18:09:34
  • 122
  • #
    australia
  • #
    protesty
  • #
    klamstwo
  • #
    nieprawda
  • #
    brakcenzury
  • #
    niewiarygodne
uczalka
uczalka 06.11.2021, 15:26:57
  • 3
@szary_obcy: Jak tam te obozy koncentracyjne? Bo finansowane szerzenie dezinformacji i podziałów społecznych widzę, że trwa w najlepsze.
uczalka - @szary_obcy: Jak tam te obozy koncentracyjne? Bo finansowane szerzenie dezi...

źródło: comment_1636212311mLn15EDcOhuyiqc6aOgz9T.jpg

Pobierz

2026

Białko kolca SARS-CoV2 zastosowane w szczepionkach może upośledzać odporność.

Białko kolca SARS-CoV2 zastosowane w szczepionkach może upośledzać odporność.

Praca naukowa wskazuje mechanizm w którym białko kolca może upośledzać odporność immunologiczną. Wg. wyników pracy forma zastosowanego w szczepionkach, jak i naturalnie występującego w wirusie białka hamuje mechanizmy naprawy DNA w komórkach, co wpływa negatywnie na odporność. (ang)

fukinloner
z
mdpi.com
dodany: 01.11.2021, 11:18:27
  • 261
  • #
    nauka
  • #
    medycyna
  • #
    covid19
  • #
    szczepienia
  • #
    koronawirus
uczalka
uczalka 01.11.2021, 18:33:48
  • -7
Badanie wykazuje tylko, że szczepionka działa podobnie jak wirus tylko na o wiele mniejszą i kontrolowana skale, dzięki czemu ryzyko powikłań jest mniejsze niż przy niezaszczepieniu. Antyszczepionkowcy kolejny raz wykopują artykuł nie czytając co on zawiera.


@Bing0Bang0Bong0: Zacytuj mi ten fragment, w którym coś takiego piszą w artykule, bo w przeciwieństwie do Ciebie zajrzałam do niego i nic takiego nie widzę, widzę za to np. poniższy argument, że białko kolca
uczalka
uczalka 01.11.2021, 18:39:02
  • -1
@stannis: A co wydaje Ci się, że wykopują? No proszę, pokaż, jak zrozumiałeś ten artykuł.
uczalka
uczalka 01.11.2021, 18:41:59
  • 0
@kasyx: Która praca o skuteczności szczepionek? Konkretnie proszę. Bo jest nawet jedna z października kupiona przez Pfizera i nawet ona pokazuje, że po kilku miesiącach szczepionki są już nic nie warte, jeśli chodzi o skuteczność ochrony przed zakażeniem.
uczalka - @kasyx: Która praca o skuteczności szczepionek? Konkretnie proszę. Bo jest ...

źródło: comment_16357920380cvUa0CUGJLRVxAwHBUKZJ.jpg

Pobierz
uczalka
uczalka 01.11.2021, 18:42:50
  • 0
@oliwkowemydlopodprysznic: Co Ci się wydaje, że mówi ten artykuł? Proszę. Bo jak na moje to w tej chwili Ty udajesz, że go przeczytałeś, zrozumiałeś i wiesz, o co w nim w ogóle chodzi.
uczalka
uczalka 01.11.2021, 18:52:35
  • 0
@renegatt: No właśnie, przecież od początku media i politycy mówili, że będzie trzecia, czwarta i piąta dawka, że szczepionka nie będzie chronić przed zakażeniem i roznoszeniem wirusa, że będzie powodować więcej zgonów i powikłań niż wszystkie pozostałe szczepionki łącznie przez ostatnich 30 lat i w końcu że upośledzi system odpornościowy na tyle, że zaszczepieni zaczną po pewnym czasie chorować częściej niż niezaszczepieni, jak było to już np. widać w Izraelu
uczalka - @renegatt: No właśnie, przecież od początku media i politycy mówili, że będ...

źródło: comment_1635792739yNd57Yt9vS7FwtHg8z6BJW.jpg

Pobierz
uczalka
uczalka 01.11.2021, 19:42:35
  • -1
@oliwkowemydlopodprysznic: Nie, nie, nie, kolego, ja Ciebie pytam, czy sam przeczytałeś ten artykuł przed skomentowaniem, bo wyraźnie sugerujesz, że to wykopujący go nie zrozumieli i chyba próbujesz z czegoś triumfować, tylko zupełnie nie rozumiem, jaki masz ku temu powód. Blefujecie tutaj równo, więc ja mówię: "sprawdzam". Więc jeszcze raz: o czym mówi Twoim zdaniem ten artykuł, który właśnie komentujesz?
uczalka
uczalka 01.11.2021, 19:47:13
  • -3
Update: Minęła godzina i zbieram kolejne minusy od blefujących wyżej kolegów, ale ŻADEN Z NICH nadal nie zacytował fragmentu, w którym napisano w artykule to, co sugerują. Dlaczego? Bo nic takiego tam nie ma. ¯\_(ツ)_/¯ Tak właśnie trolle kolejny raz sieją dezinformację na temat artykułu, nie czytając nawet, co on zawiera.
uczalka
uczalka 01.11.2021, 22:16:25
  • 1
@BennyKill: Ale zdajesz sobie sprawę, że po zaszczepieniu też możesz zachorować, a szczepionka chroni Cię przed tym o wiele słabiej już po kilku miesiącach, co wykazał nawet Pfizer w sponsorowanym przez siebie badaniu z 04.10. tego roku? Do tego np. dane z Izraela pokazują, że na przełomie lipca i sierpnia, zaraz przed wprowadzeniem trzeciej dawki, było tam więcej zachorowań na COVID na sto tysięcy osób w pełni zaszczepionych niż niezaszczepionych
uczalka - @BennyKill: Ale zdajesz sobie sprawę, że po zaszczepieniu też możesz zachor...

źródło: comment_1635804947DwEqz3ScwiUWW22aQGRdAL.jpg

Pobierz
uczalka
uczalka 02.11.2021, 00:09:34
  • 1
@BennyKill: Jakie "co rok", skoro nawet badania fundowane przez Pfizera pokazują, że odporność na zakażenie spada o kilkadziesiąt procent już po 4 miesiącach? Jakie "łagodniej, bez powikłań i hospitalizacji"? Chłopie, przestań wciskać ludziom ciemnotę. Na przykład w UK od 1 lutego (kiedy program szczepień dopiero startował) do 12 września 63% zgonów na Deltę to osoby w pełni zaszczepione, a 70% zmarłych przyjęło co najmniej jedną dawkę szczepionki! Źródło: raport rządowy
uczalka - @BennyKill: Jakie "co rok", skoro nawet badania fundowane przez Pfizera0218...

źródło: comment_16358114253n14J6SnGVvUhqu4PVvM5i.jpg

Pobierz
uczalka
uczalka 04.11.2021, 21:09:55
  • 0
@justice_league: Nie doczekasz się niestety, bo nic takiego tam nie ma. Trolle mają teraz taką oficjalną taktykę i po prostu otwarcie kłamią i sieją dezinformację. Wyzywają tylko stronę przeciwną od szurów i debili, ale przy tym nie odnoszą się nigdy do konkretnych pytań czy argumentów, bo po pierwsze to jest czasochłonne, a po drugie wiedzą, że w ten sposób nie wygrają - ani nauka, ani logika (wyśmiewana przez nich od

41

Wykładowca etyki z Kanady - krótka lekcja w temacie przymusu szczepień [EN]

Wykładowca etyki z Kanady - krótka lekcja w temacie przymusu szczepień [EN]

Dr Julie Ponesse, od 20 lat wykładająca etykę na Uniwersytecie Zachodniego Ontario, została zwolniona 07.09.2021 r. z powodu odmowy przyjęcia szczepionki. Chcecie żyć w takim świecie?

uczalka
z
youtube.com
dodany: 04.11.2021, 19:04:54
  • 8
  • #
    swiat
  • #
    kanada
  • #
    koronawirus
  • #
    szczepienia
  • #
    etyka
uczalka
uczalka
Autor
04.11.2021, 19:10:52
  • 10
@dylonij: Meh, takiego trolla już mam. Postarajcie się trochę, załóżcie nowe konta, nie wiem.
uczalka - @dylonij: Meh, takiego trolla już mam. Postarajcie się trochę, załóżcie now...

źródło: comment_1636053015fifpzJPSCCaopkRnxmI2tG.jpg

Pobierz
uczalka
uczalka
Autor
04.11.2021, 19:15:52
  • 6
@dylonij: XD

280

Covid-19: Wątpliwości wokół badań klinicznych

Badacz ujawnia problemy z integralnością danych w badaniu szczepionki Pfizera

vanquin
z
bmj.com
dodany: 03.11.2021, 21:28:39
  • 62
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    swiat
uczalka
uczalka 03.11.2021, 23:33:18
  • 51
@Lilac: Jest na przykład rządowy raport z Wielkiej Brytanii z września, z którego pochodzi poniższa tabelka (s. 9-10 w raporcie). Tabelka pokazująca, że wśród wszystkich zgonów z potwierdzoną sekwencjonowaniem deltą od 1 lutego do 12 września 63% zmarłych stanowiły osoby w pełni zaszczepione, a 70% przyjęło co najmniej jedną dawkę. Statystyki zakażeń i hospitalizacji też jakoś wcale nie pokazują tego, co powinny, jeśli weźmiemy pod uwagę, że na początku
uczalka - @Lilac: Jest na przykład rządowy raport z Wielkiej Brytanii z września, z k...

źródło: comment_1635982221FgdwQ6oErY597Yjf3dIUeV.jpg

Pobierz
uczalka
uczalka 04.11.2021, 11:23:16
  • -1
@Spring_is_coming: Z Izraela też mam wykres. Wytłumacz, co się stało w lipcu i sierpniu z ilością zakażonych na 100 tys. zaszczepionych 2 dawkami i ilością zakażonych na 100 tys. niezaszczepionych.

@maroLem87: Piękna manipulacja ze starannym dobraniem państw pod tezę - i oczywiście udajesz kretyna, który nie potrafi liczyć i nie rozumie, że jeśli w okresie od 01.02.do 12.09. było 70% zaszczepionych wśród zgonów, a dopiero teraz UK przekracza poziom
uczalka - @Springiscoming: Z Izraela też mam wykres. Wytłumacz, co się stało w lipcu ...

źródło: comment_16360237587SJzEQmbdNKlpyT2R1Fhkl.jpg

Pobierz

834

Okno możliwości

Okno możliwości

Ktoś tu będzie...

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 01.11.2021, 23:51:51
  • 150
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    swiat
uczalka
uczalka 02.11.2021, 09:34:19
  • 2
@gonorrhoea_: Biden zaczął ostatnio odbudowę od potęgi wojskowej Talibanu, zostawiając im sprzęt wart dziesiątki miliardów dolarów, więc mnie już nic nie zdziwi. XD

712

Totalna dezinformacja nt koronawirusa w artykule RMF24

Pokaż treści 18+

Totalna dezinformacja nt koronawirusa w artykule RMF24

Pan "specjalista wirusolog" raz twierdzi, że szczepionka chroni przed zarażeniem, by po chwili stwierdzić, że jednak nie, by po chwili znowu stwierdzić, że jednak tak. Dodatkowo stwierdził, że działanie szczepionki spada o 90-95% po pół roku od przyjęcia. Kolejna dawka już wkrótce. Teatr dla gojów.

kalkuta
z
wykop.pl
dodany: 31.10.2021, 19:52:22
  • 76
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    konfederacja
  • #
    medycyna
uczalka
uczalka 31.10.2021, 21:56:04
  • 10
@romani: Tylko że te niezagraniczne media cisną od początku w tej sprawie dokładnie taką samą propagandę, więc coś Ci nie wyszedł ten tani trolling. XD A skoro TVN pcha tę samą propagandę ramię w ramię z TVP, to należy raczej zadać sobie pytanie: skąd pochodzi większość przychodów mediów? I dlaczego akurat od firm farmaceutycznych? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
uczalka - @romani: Tylko że te niezagraniczne media cisną od początku w tej sprawie d...

źródło: comment_163571726523CguRhvuzFFhEQwMAYr97.jpg

Pobierz

20

Jak sie manipuluje statystykami pod kowida w Irlandii

Jak sie manipuluje statystykami pod kowida w Irlandii

Czyli poradnik dla rzadow jak z 160 zgonow zrobic 116.

jinnoman
z
wykop.pl
dodany: 30.10.2021, 10:49:58
  • 26
  • #
    covid19
  • #
    covid19stats
  • #
    koronawirus
  • #
    koronawykres
  • #
    irlandia
  • #
    szczepienia
uczalka
uczalka 30.10.2021, 15:09:42
  • 0
@deni28s: Zajrzałam w Twój profil i fajne te Twoje komentarze - w normalnym życiu też każdą rozmowę zaczynasz od rzucenia k*rwą albo wyzwania kogoś od ch*ja?
@jinnoman: Zgadzam się natomiast niestety, że tyle błędów w treści znaleziska nie robi dobrego wrażenia i ułatwia robotę trollom - jak widać powyżej. :/ Zanim coś puścisz w obieg, może jednak przeczytaj to ze dwa razy i upewnij się, że nie ma
uczalka
uczalka 30.10.2021, 16:06:07
  • -1
@Brak_wolnych_loginow: Nie i nic takiego nie twierdziłam, na razie nie mam Cię na żadnej liście ;) - jak widzisz, sama też nie popieram publikowania treści z taką ilością błędów, nawet (a może tym bardziej), jeśli przedstawiają prawdziwe informacje. Kolegi wyżej też nie mam zapisanego jako trolla, ale jeśli się już kogoś krytykuje za poziom jego wypowiedzi, to warto samemu dawać trochę lepszy przykład. Po prostu nie lubię hipokryzji.

W uwadze

3343

Francuzi weszli do marketu, który wymaga kodu QR. Napełnili wózki na maksa....

Francuzi weszli do marketu, który wymaga kodu QR. Napełnili wózki na maksa....

a potem je zostawili przy kasie bo wiedzieli, że nie zostaną obsłużeni. We Francji nawet zaszczepieni bojkotują segregacje bo widzą co się świeci.

WarZone
z
twitter.com
dodany: 29.10.2021, 11:16:56
  • 351
  • #
    europa
  • #
    szczepienia
  • #
    koronawirus
  • #
    francja
  • #
    teoriespiskowe
  • #
    zdrowie
uczalka
uczalka 29.10.2021, 14:53:17
  • 54
@latontx: Wtedy i zaszczepieni powinni się przyłączyć, pokazać QR na wejściu, wejść, napełnić koszyk, dojść do kasy i stwierdzić, że jednak kasjerce już nie chcą pokazywać żadnego kodu, po czym wyjść i zrobić zakupy w sklepie, który nie egzekwuje totalitarnych przepisów. Szybko by się nauczyli.

Swoją drogą, od kilku miesięcy nie noszę na przykład maseczki w sklepach i nadal czekam, aż ktoś mi ją każe założyć, żeby zrobić dokładnie to
uczalka
uczalka 29.10.2021, 15:03:45
  • 2
@kot_z_wolnego_wybiegu: Z drugiej strony gdyby ktoś Ci zabronił legalnego zakupu pożywienia, to jaki miałbyś wybór? Nie cierpię takiego zachowania, jakie opisuje @2giekonto, ale co innego byś zrobił w takiej sytuacji, gdyby już wszystkie sklepy wprowadziły ten zakaz? To jest pośredni wyrok śmierci głodowej za brak zgody na udział w eksperymencie medycznym. Ludobójstwo, trzeba zacząć nazywać rzeczy po imieniu.

2611

USA: FLORYDA Z NAJNIŻSZĄ LICZBĄ ZAKAŻEŃ. LICZBA INFEKCJI SPADŁA O 90 PROCENT

USA: FLORYDA Z NAJNIŻSZĄ LICZBĄ ZAKAŻEŃ. LICZBA INFEKCJI SPADŁA O 90 PROCENT

Sukces osiągnęli, pomimo że działali bez nakazu szczepień, bez obowiązkowych masek w szkole i bez ograniczeń w biznesie, a życie po prostu toczyło się dalej - informuje "New York Post".

wojna
z
wydarzenia.interia.pl
dodany: 29.10.2021, 12:16:18
  • 228
  • #
    usa
  • #
    floryda
  • #
    ciekawostki
  • #
    koronawirus
  • #
    pandemia
  • #
    szczepienia
uczalka
uczalka 29.10.2021, 13:09:37
  • 0
@Franciszek_Dolas: O tak, trzeba natychmiast zaszczepić wszystkie dzieci, żeby przestały masowo umierać! Poniższe dane zdecydowanie za tym przemawiają - zgony w Polsce wśród dzieci z COVIDem od 31.12.2021 do 27.10.2021:

Wiek: 0-10
Zgony ogółem: 10, z czego 8 osób miało choroby współistniejące.
uczalka
uczalka 29.10.2021, 14:11:44
  • -5
@6alance: Sorry, oczywiście od 31.12.2020 do 27.10.2021. ;) Widać daty po kliknięciu w źródło.

722

Nieujawnione $2M od Pfizer za promocje szczepień

Nieujawnione $2M od Pfizer za promocje szczepień

Dr. Jim Kellner brał kasę, ok, ale to nasuwa pytanie, promocja szczepień bo $ czy z przekonania

juzwos
z
tnc.news
dodany: 29.10.2021, 11:22:29
  • 76
  • #
    zdrowie
  • #
    koronawirus
  • #
    szczepienia
  • #
    pieniadze
  • #
    medycyna
uczalka
uczalka 29.10.2021, 13:33:34
  • 7
@sabatiel: Zastanawia mnie tylko, jakim cudem 60% społeczeństwa mogło wyrazić od razu chęć przyjęcia 3 dawki, skoro 47% dalej nie przyjęło nawet pierwszej i prawdopodobnie nadal nie zamierza, a zaszczepieni dwiema dawkami znajomi w większości jednak mówią "dosyć"? Hmm... Może warto by się zainteresować, kto płacił za ten sondaż, o którym piszesz?
uczalka - @sabatiel: Zastanawia mnie tylko, jakim cudem 60% społeczeństwa mogło wyraz...

źródło: comment_1635514136ymeqcdC2TM6Fn8BWu0QGIN.jpg

Pobierz

511

Śmieciarze z Nowego Jorku protestują przeciwko obowiązkowym szczepieniom

Burmistrz Bill de Blasio narzucił obowiązkowe szczepienia COVID-19 dla pracowników miejskich. Niezaszczepieni zostaną przymusowo oddelegowani na bezpłatny urlop. Nowojorscy śmieciarze postanowili zastrajkować. Stosy niewywiezionych śmieci zalegają na chodnikach Brooklynu i State Island.

octogen
z
nbcnews.com
dodany: 28.10.2021, 22:38:51
  • 162
  • #
    usa
  • #
    swiat
  • #
    koronawirus
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    4konserwy
uczalka
uczalka 28.10.2021, 23:26:06
  • 44
AHAHAHAHAHAHA XD De Blasio powinien mieć teraz codziennie świeże dostawy pod dom i do biura. Nawet po minach tych pracowników widać, jak sami kisną z tej sytuacji.
uczalka - AHAHAHAHAHAHA XD De Blasio powinien mieć teraz codziennie świeże dostawy po...

źródło: comment_1635463514fmiVQODXw8zY2fDgyBhmPU.jpg

Pobierz
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

2953

Szczepionka na Covid-19 miała chronić przed chorobą, a nie ciężkim przebiegiem!

Szczepionka na Covid-19 miała chronić przed chorobą, a nie ciężkim przebiegiem!

Załączam ulotkę producenta z 30 kwietnia 2021 roku.

konto usunięte
z
wykop.pl
dodany: 28.10.2021, 10:45:41
  • 623
  • #
    polska
  • #
    covid19
  • #
    szczepienia
  • #
    koronawirus
uczalka
uczalka 28.10.2021, 14:07:24
  • -1
@bartpl: No niestety - umowa została napisana tak, żeby producent nie gwarantował absolutnie niczego i nie odpowiadał absolutnie za nic. ( ಠ_ಠ) To jest naprawdę wał tysiąclecia.
uczalka - @bartpl: No niestety - umowa została napisana tak, żeby producent nie gwara...
uczalka
uczalka 28.10.2021, 14:10:04
  • -2
@BiMa: Oh really? To dlaczego nawet Pfizer w fundowanym przez siebie badaniu z 04.10.2021 nie potrafił wykazać, że szczepionka chroni przed jakąkolwiek odmianą dłużej niż parę miesięcy?
uczalka - @BiMa: Oh really? To dlaczego nawet Pfizer w fundowanym przez siebie badani...

źródło: comment_1635430142oVPykAg1B61wHteC3UiOLy.jpg

Pobierz
uczalka
uczalka 28.10.2021, 14:12:19
  • -3
@Anna_: Wtedy to już niestety nie będzie czego zbierać. :/
uczalka
uczalka 28.10.2021, 16:36:58
  • -4
@Dru: Właśnie Ci odpisywałam na mirko, szkoda, że zdążyłeś skasować wpis. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Czy aby na pewno szczepionka działa słabiej niż miała tylko na nowe mutacje wirusa? I czy aby sami nie mówiliście, że te nowe mutacje wirusa są teraz dominujące na świecie? XD Więc jak ta niedziałająca na nie szczepionka ma pomóc, skoro skład się nie zmienia? A choćbyście i zrobili nowy, bardziej
uczalka - @Dru: Właśnie Ci odpisywałam na mirko, szkoda, że zdążyłeś skasować wpis. (...

źródło: comment_1635438916eRxQ3i5P7SSWXRNHgJX0tD.jpg

Pobierz
uczalka
uczalka 28.10.2021, 16:51:04
  • -2
@SzuruSzur: Skoro już przy tym jesteśmy: wywiad z byłym wiceprezesem Pfizera, doktorem Michaelem Yeadonem. Ktoś by chciał, żeby to przetłumaczyć na polski?
uczalka
uczalka 28.10.2021, 19:17:05
  • -2
Poprawka, właśnie odkryłam, że Georgina Orwell już to przetłumaczyła w maju! :D Wersja wywiadu z doktorem Yeadonem z polskimi napisami: https://www.bitchute.com/video/hq0dFeGliwVI/
uczalka
uczalka 28.10.2021, 19:18:44
  • -2
skuteczność przed chorobą jest na poziomie 95%


@t0m3k_: Dowód albo wypad. I może znajdź jakieś badania tej skuteczności niesponsorowane przez Pfizera. XD
uczalka
uczalka 28.10.2021, 19:52:05
  • -2
Typowe dla szurów i innych płaskoziemców

@t0m3k_: Otóż nie tym razem, ja mam dowód na piśmie, że nie jestem płaskoziemcą. A TY? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Co do Twojego "badania" (a właściwie raportu), zerknęłam i tyle mi chyba wystarczy, bezpośrednie wyniki z komentarzem poniżej.

A jeśli chodzi o dane z Izraela, to widzę dwie bardzo ciekawe rzeczy:
1. Z wykresu wynikałoby, że szczepionka chroni lepiej
uczalka - > Typowe dla szurów i innych płaskoziemców
@t0m3k_: Otóż nie tym razem, ja...

źródło: comment_1635450307vZztFOYti9DzmvpunsRhh8.jpg

Pobierz
uczalka
uczalka 28.10.2021, 20:08:43
  • -2
@t0m3k: Z danymi z Izraela mój błąd - źle odczytałam wykres, bo jest trochę mało czytelny. Rzeczywiście z wykresu wynika, że szczepionka chroni lepiej przed ciężkim przebiegiem niż przed zarażeniem. Dalej natomiast mamy od lipca do sierpnia więcej przypadków COVID u osób po dwóch dawkach szczepionki niż u osób niezaszczepionych. Pytanie nr 2 nadal jest więc zasadne: cóż to za magia?
uczalka
uczalka 28.10.2021, 20:11:43
  • 0
@t0m3k_: Błędnie odczytałam wcześniej wykres, więc jeszcze raz poprawione pytanie: Dlaczego od lipca do sierpnia było w Izraelu więcej przypadków COVID na 100 tys. mieszkańców u osób podwójnie zaszczepionych niż u osób niezaszczepionych? Cóż to za magia i dlaczego nie jest to sygnał świadczący o rozwoju ADE? Słucham pana.
uczalka
uczalka 28.10.2021, 20:14:12
  • 0
@t0m3k_: Tutaj też wrzucasz ten sam wykres z Izraela, więc tu też powtarzam bardzo niewygodne pytanie: Dlaczego od lipca do sierpnia było w Izraelu więcej przypadków COVID na 100 tys. mieszkańców u osób podwójnie zaszczepionych niż u osób niezaszczepionych? Cóż to za magia i dlaczego nie jest to sygnał świadczący o rozwoju ADE? Słucham pana.
uczalka
uczalka 28.10.2021, 20:14:49
  • -3
@t0m3k_: I jeszcze raz bardzo niewygodne pytanie do tego wykresu: Dlaczego od lipca do sierpnia było w Izraelu więcej przypadków COVID na 100 tys. mieszkańców u osób podwójnie zaszczepionych niż u osób niezaszczepionych? Cóż to za magia i dlaczego nie jest to sygnał świadczący o rozwoju ADE? Słucham pana.
uczalka
uczalka 28.10.2021, 20:30:05
  • -1
@t0m3k_: Wrzucasz ten wykres 500 tysięcy razy, więc 500 tysięcy razy będę to pytanie zadawać, bo jest BARDZO WAŻNE. 乁(⫑ᴥ⫒)ㄏ
uczalka
uczalka 28.10.2021, 20:34:07
  • -1
@t0m3k_: Masz wyżej - ADE, Antibody Dependent Enhancement. Poszukaj, poczytaj. Bardzo nie chcę, żeby akurat ten scenariusz się ziścił, ale te dane z Izraela to już druga przesłanka, którą widzę w ciągu ostatnich kilku dni. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
uczalka
uczalka 28.10.2021, 21:08:30
  • 1
Booster odnawia skuteczność.

@t0m3k_: No ale ta skuteczność spada najpierw poniżej zera, prawda? Cieszę się, że jesteś przeciwny ograniczeniom, ale widzę, że bardzo się starasz udowodnić, że szczepionka jest skuteczna (podawałeś nawet liczby z kosmosu jak 95%, które mam nadzieję, że udało mi się wybić Ci już z głowy), kiedy tutaj - nadal na podstawie Twoich własnych źródeł - widzimy, że może być nie tylko kompletnie nieskuteczna bez boostera
uczalka - > Booster odnawia skuteczność.
@t0m3k_: No ale ta skuteczność spada najpie...

źródło: comment_1635455229nQKit13lFcOwhZay38FhxC.jpg

Pobierz
uczalka
uczalka 28.10.2021, 21:36:48
  • 0
Do tej pory Izrael jest daleko z tyłu w liczbie wyszczepienia.

@t0m3k_: Coooooooooo Ty gadasz? XD Izrael szczepił się na potęgę jako pierwszy (dorównywało im kroku tylko parę wysp, mikro-państewek i chyba ZEA) i nigdy nawet nie wypadł z pierwszej dziesiątki, możesz sobie nawet puścić animację. Mieli już 85% społeczeństwa po dwóch dawkach parę miesięcy temu i "wyszczepienie" spadło im do ok. 65% dopiero, jak przestali uznawać dwudawkowych za
uczalka - > Do tej pory Izrael jest daleko z tyłu w liczbie wyszczepienia.
@t0m3k_: ...

źródło: comment_1635456925MrKehQ4TVcsfoGElh7FSUD.jpg

Pobierz
uczalka
uczalka 28.10.2021, 21:50:14
  • 1
@t0m3k_: Wymyślasz bzdurę za bzdurą, wystarczająco dużo czasu poświęciłam na ich prostowanie, w tym na podstawie Twoich własnych źródeł. Dobranoc.

382

Naczelny lekarz Irlandii rozczarowany niższą skutecznością szczepionek

Naczelny lekarz Irlandii rozczarowany niższą skutecznością szczepionek

Choć szczepionki zapewniają dobrą ochronę przed ciężkim przebiegiem, niestety trochę zawiodły w kwestii ograniczenia rozprzestrzeniania się choroby - twierdzi naczelny lekarz Irlandii. Coraz więcej chorych po zniesieniu ograniczeń w Irlandii.

wrzesien
z
irishexaminer.com
dodany: 28.10.2021, 09:34:27
  • 108
  • #
    koronawirus
  • #
    irlandia
  • #
    covid19
  • #
    szczepienia
uczalka
uczalka 28.10.2021, 20:19:14
  • -1
@t0m3k_: Tutaj też wrzucasz ten sam wykres z Izraela, więc tu też powtarzam swoje bardzo niewygodne pytanie: Dlaczego od lipca do sierpnia było w Izraelu więcej przypadków COVID na 100 tys. mieszkańców u osób podwójnie zaszczepionych niż u osób niezaszczepionych? Cóż to za magia i dlaczego nie jest to sygnał świadczący o rozwoju ADE? Słucham pana.
uczalka - @t0m3k_: Tutaj też wrzucasz ten sam wykres z Izraela, więc tu też powtarzam...

źródło: comment_1635452345ceNhyGwc0dLTg47rxc2ayn.jpg

Pobierz

467

Węgry: Od 1 listopada za brak drugiej dawki szczepionki może być sroga kara

Pokaż treści 18+

Węgry: Od 1 listopada za brak drugiej dawki szczepionki może być sroga kara

W kraju wielce zaprzyjaźnionym, u polskich bratanków, niespodziewany zwrot akcji. Zaciskanie pętli wolności to od poniedziałku: pracodawcy mogą pracowników wysyłać na ROK bezpłatnego urlopu, za brak zaszczepienia.

Buttdozer69
z
mobile.twitter.com
dodany: 28.10.2021, 15:48:56
  • 91
  • #
    europa
  • #
    wegry
  • #
    koronawirus
  • #
    bekazpisu
  • #
    szczepienia
  • #
    orban
uczalka
uczalka 28.10.2021, 16:25:26
  • 31
@Argonix: Ech... Tyle ostatnio wycieków danych, a ja nadal czekam na tych kilka konkretnych, z farm trolli. Bardzo by się przydały, w Polsce też. Po profilu widzę, że oprócz przymusu szczepień bronisz też Obajtka i brutalnych eksperymentów św. Fauciego na szczeniakach rasy beagle - fajny dobór autorytetów. Jak to jest nie mieć kręgosłupa moralnego, dobrze?
uczalka - @Argonix: Ech... Tyle ostatnio wycieków danych, a ja nadal czekam na tych k...

źródło: comment_1635438161RuMds8hDP5yqQeD3CjgDbD.jpg

Pobierz
uczalka
uczalka 28.10.2021, 17:01:20
  • 76
@Armo11: A nie, jak tylko w sektorze publicznym, to już zupełnie spoko. XD Że Wam się chce tę toporną propagandę cisnąć.
  • <
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 15
  • Strona 10 z 15
  • >

Iwona Lenik

  • Korepetytorka i tłumacz języka angielskiego. Prowadzę konwersacje po angielsku na każdy temat, łącznie z przygotowaniem do rozmów kwalifikacyjnych. Pierwsza lekcja gratis, kolejne 100 zł brutto / 60 min.
  • Siemianowice Śląskie
  • lenik.iwona@gmail.com

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 08.11.2021

    Komentator
  • VIP
    od 11.09.2017

    VIP
  • Złotousty
    od 30.11.2021

    Złotousty
  • Ekshibicjonista
    od 12.04.2015

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 07.09.2025

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 15.05.2021

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking