Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko175
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
uczalka
Profil firmowy

uczalka

Dołączył 10 lat i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 16989
  • Znaleziska 2737
  • Mikroblog 14252
  • Obserwujący 263
  • Obserwowane 117

911

Gibraltar doświadcza fali zachorowań mimo ponad 99% zaszczepienia

Gibraltar doświadcza fali zachorowań mimo ponad 99% zaszczepienia

Fala zachorowań mimo pełnego zaszczepienia w Gibraltarze. linki do % zaszczepienia i komunikatu rządu w komentarzu. W sierpniu świętowali 0 przypadków, a teraz klops...

konto usunięte
z
worldometers.info
dodany: 17.11.2021, 12:18:16
  • 160
  • #
    koronawirus
uczalka
uczalka 17.11.2021, 14:09:43
  • -7
Dodam jeszcze parę ciekawostek i wykresów na temat Gibraltaru: od 10 do 31 stycznia zaszczepili 39% populacji, w 21 dni! Można to sprawdzić tutaj albo tutaj. Następnie 31 stycznia wyszło im 163% nadmiarowych zgonów, a od tej pory danych na temat ogólnej/nadmiarowej śmiertelności, przynajmniej na Our World in Data, brak.
uczalka - Dodam jeszcze parę ciekawostek i wykresów na temat Gibraltaru: od 10 do 31 ...

źródło: comment_1637158175v5SalDEdmmogq0lKFJOx9R.jpg

Pobierz
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

uczalka
uczalka 17.11.2021, 14:11:59
  • -4
Obecnie podali już rekordowe 276 dawek szczepionki na 100 osób. Wychodzi im 118% populacji zaszczepionej 2 dawkami i 120% zaszczepionych 1 dawką. ¯\_(ツ)_/¯ Dowód poniżej.
uczalka - Obecnie podali już rekordowe 276 dawek szczepionki na 100 osób. Wychodzi im...

źródło: comment_1637158316ZgjxOdfISX0JDRy9DO7AiX.jpg

Pobierz
uczalka
uczalka 17.11.2021, 16:22:57
  • -4
@Technolust: Tak, wyobraź sobie, że słyszałam o trzeciej dawce. Biorąc pod uwagę 276 dawek na 100 osób, wychodziłoby, że 100% jest zaszczepionych 2 dawkami i 76% trzecią i dalej naganiają ludzi na kolejne dawki. A fala zakażeń rośnie.
SynestetycznyEstetyczny
SynestetycznyEstetyczny
SynestetycznyEstetyczny
16.11.2021, 16:25:17
  • 0
Hej, jakie są plusy i minusy szczepienia na Covid-19? Proszę nie pisać, że są tylko same plusy, żeby iść i się szczepić "bo tak trzeba" - dużo się słyszy o skutkach ubocznych szczepionek i różnych przykrych incydentach. Chodzi mi o obiektywne przedstawienie plusów i minusów szczepionek tak, żeby osoba mająca dylemat miała bardziej rozjaśnioną sytuację i mogła łatwiej podjąć decyzję o szczepieniu, lub też jego zaniechaniu. #pytanie #pytaniedoeksperta
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

uczalka
uczalka 16.11.2021, 22:42:29
  • 0
@SynestetycznyEstetyczny: Z oficjalnych rządowych danych z UK wynika, że w grupie wiekowej 10-59 lat zaszczepieni mają obecnie prawie 2x większe szanse na zgon niezależnie od przyczyny niż niezaszczepieni - widać to ładnie w poniższych porównaniach śmiertelności bez względu na przyczynę śmierci (wykres na bazie powyższego zestawu danych) - na podstawie liczby zgonów na 100 tys. osób niezaszczepionych / na 100 tys. osób zaszczepionych (na górnych wykresach dodatkowo w podziale
uczalka - @SynestetycznyEstetyczny: Z oficjalnych rządowych danych z UK wynika, że w ...

źródło: comment_1637102522FqiAWTnkY5P2I05HY4g2yJ.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
rzygaj
rzygaj
16.11.2021, 17:00:09
  • 7
#biedronka Byłem dziś w biedronie, Warszawa, i to był mój ostatni raz. Jest tak duża ilość innych sklepów a w tym ciągle coś nie tak. Jak nie kolejka, bo tylko jedna kasjerka, to ciągle zacinające się samoobsługowe, i ta jedna musi wychodzić i coś tam zatwierdzać, poprawiać. Do tego ciągle łażący za klientami ochroniarz i zwracający uwagę o maseczki. Ale kiedy kasjerka nie chciała mi sprzedać towaru, bo nie miałem
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

uczalka
uczalka 16.11.2021, 22:06:47
  • 1
@rzygaj: A to ciekawe, że takie różne podejście. W mojej osiedlowej Biedrze w Siemianowicach jako pierwsi chyba ściągnęli w ogóle kartkę przy wejściu straszącą przymusem maseczek. A kasjerki i ochroniarze sami od dawna otwarcie nosili kagańce ściągnięte na brodę (pewnie odgórny przykaz, że mają mieć i koniec, więc robią, co mogą). Nawet raz byłam świadkiem, jak kasjerka do jakiegoś dzieciaka, co ewidentnie zapomniał maseczki i chował twarz w bluzie po
  • Odpowiedz
Bover
Bover
Bover
16.11.2021, 17:32:45
  • 0
Dlaczego nikt nie wpadł na to, żeby od początku przedstawiać szczepionkę jako coś mało dostępnego, robić wrażenie że jest tylko dla wybranych?

To by chyba był najlepszy sposób przekonania plebsu. Trąbienie o korzyściach zaszczepienia się nijak nie przemawia do człowieka, który jest "dla zasady" przeciwny. A tak chciałby się poczuć ekskluzywnie.

Jeśli nadal pozostaną nieobowiązkowe, to kolejna kampania szczepionek powinna się właśnie o to oprzeć.

#koronawirus
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

uczalka
uczalka 16.11.2021, 21:30:42
  • 1
Dlaczego nikt nie wpadł na to, żeby od początku przedstawiać szczepionkę jako coś mało dostępnego, robić wrażenie że jest tylko dla wybranych?


@Bover: Jak nie, jak tak? @renkaboga dobrze pisze o celebrytach, których złapali w pułapkę, a tutaj macie czarno na białym i z polskimi napisami, skąd nasi geniusze zaczerpnęli dokładnie ten pomysł - belgijski naczelny wirusolog o tym, jak manipulowali ludźmi przy "pandemii" świńskiej grypy: https://www.bitchute.com/video/5IeNml1d4jKp/
  • Odpowiedz

496

Niemcy idąc w ślady Austrii mają w planie zrobić lockdown dla niezaszczepionych

Niemcy idąc w ślady Austrii mają w planie zrobić lockdown dla niezaszczepionych

Planowany jest szereg ograniczających się możliwość przemieszczania restrykcji, korzystania z usług i rozrywki oraz odsuwania od wykonywania pracy na miejscu.

dr_gorasul
z
dailymail.co.uk
dodany: 16.11.2021, 18:45:11
  • 119
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    niemcy
  • #
    nwo
  • #
    szczepienia
  • #
    koronawirus
uczalka
uczalka 16.11.2021, 18:59:04
  • 262
@wiencejfakingcaptcha: Zakażeń? Jakich zakażeń? Skąd pomysł, że chodzi tutaj o jakieś zakażenia?

460

Włochy. Duży skok zakażeń Covid-19 wśród zaszczepionego personelu medycznego

Włochy. Duży skok zakażeń Covid-19 wśród zaszczepionego personelu medycznego

We Włoszech raptownie rośnie liczba zakażeń koronawirusem wśród pracowników służby zdrowia - czyli grupy zawodowej, która została zaszczepiona przeciwko Covid-19. W ciągu miesiąca o prawie 200% - wynika z danych krajowego Instytutu Służby Zdrowia. 82% obecnie zakażonych to personel pielęgniarski.

Szewczenko
z
wydarzenia.interia.pl
dodany: 15.11.2021, 18:42:24
  • 102
  • #
    europa
  • #
    wlochy
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    sluzbazdrowia
uczalka
uczalka 16.11.2021, 00:25:18
  • 6
@Kujasowski: Z oficjalnych danych wynika jednak, że w grupie wiekowej 10-59 lat, przynajmniej w UK, to Twoja grupa "intelektualistów" ma prawie 2x większe szanse na zgon niezależnie od przyczyny niż grupa "foliaszy" - widać to ładnie w poniższych porównaniach śmiertelności bez względu na przyczynę śmierci - na podstawie liczby zgonów na 100 tys. osób niezaszczepionych / na 100 tys. osób zaszczepionych (na górnych wykresach dodatkowo w podziale na osoby <21
uczalka - @Kujasowski: Z oficjalnych danych wynika jednak, że w grupie wiekowej 10-59...

źródło: comment_1637022073gtIGjLtEjodhVVYebJU8CB.jpg

Pobierz
uczalka
uczalka 16.11.2021, 01:36:56
  • 2
znajdź mi wykresy, które uwzględniają 100 tyś osób w tym samym wieku (najlepiej 10-15 lat) ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Kujasowski: to znajdź taki podział wiekowy w tym zestawie danych, który podałam wyżej. Nie znajdziesz, bo bardziej szczegółowych danych niż te na wykresie po prostu nikt tam nie podał, a szkoda. Skoro już tutaj widać przewagę zgonów u zaszczepionych, to jak myślisz, jak wyglądają statystyki zgonów u
uczalka
uczalka 16.11.2021, 15:56:30
  • 1
Twoje wykresiki pokazują, że śmiertelność pośród osób zaszczepionych jest większa niż niezaszczepionych


@Kujasowski: Nie. Nie rozumiesz tych wykresów, skoro tak twierdzisz. Niech Ci ktoś inny wytłumaczy, ja już próbowałam wyżej.
A dane z CDC pokazują tym wyraźniej, że nieszczepione są osoby, które już na dzień dobry są w gorszym stanie zdrowia - stąd wyższa śmiertelność niezależnie od przyczyny zgonu wśród niezaszczepionych (wzrastająca kilkukrotnie w poszczególnych grupach wiekowych dokładnie wtedy, kiedy

513

Belgia: Największy wzrost zakażeń w najbardziej zaszczepionej prowincji

Belgia: Największy wzrost zakażeń w najbardziej zaszczepionej prowincji

Największy wzrost zakażeń w najbardziej zaszczepionej prowincji Muszą zmienić narrację

takJakLubimy
z
wydarzenia.interia.pl
dodany: 15.11.2021, 17:23:16
  • 148
  • #
    europa
  • #
    holandia
  • #
    koronawirus
  • #
    szczepienia
  • #
    zdrowie
  • #
    covid19
uczalka
uczalka 16.11.2021, 01:20:11
  • 4
@Jagerbomba: Bez podziału na wiek tak Ci wyjdzie, bo w grupach 70+, odpowiadających za większość zgonów, zaszczepili w UK ok. 95% społeczeństwa (s. 11 w tym oficjalnym rządowym raporcie z UK), pomijając najwyraźniej w sporej części osoby najbardziej narażone na zgon także z innych przyczyn. Nie widzę innego wyjaśnienia, dlaczego na poniższych wykresach śmiertelności niezwiązanej z COVIDem (na podstawie rządowego zestawu danych - UK, Tab. 3 i 4) widać
uczalka - @Jagerbomba: Bez podziału na wiek tak Ci wyjdzie, bo w grupach 70+, odpowia...

źródło: comment_1637025456vmyhw38GCscgB5hGqe4wvJ.jpg

Pobierz
wiem_wszystko
wiem_wszystko
15.11.2021, 18:27:06
  • 5
żenada w TVN na pełnej. wstyd
#koronawirus
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

uczalka
uczalka 15.11.2021, 20:10:11
  • 1
ze trzeba brac przykład z Austrii xD


Und w czym haben Sie den Problem, Herr @wiem_wszystko? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
uczalka - > ze trzeba brac przykład z Austrii xD

Und w czym haben Sie den Problem,...

źródło: comment_1637006927BohbU4frRI5I7Q217ovX3I.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
TadzioNorek
TadzioNorek
15.11.2021, 18:41:34 via Android
  • 0
Jest sens się szczepić po przebytej chorobie?
#koronawirus
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

uczalka
uczalka 15.11.2021, 19:23:05
  • 5
@TadzioNorek: Według wszelkich dostępnych badań przechorowanie COVIDa daje głęboką, wielowymiarową odporność na długo. Być może na całe życie. Już w lutym tego roku były dostępne badania w Science, które pokazały, że po ok. 6 miesiącach od zakażenia WSZYSCY mieli przynajmniej 2 z 5 sprawdzanych elementów odporności, a ponad 95% ludzi miało co najmniej 3. Zobacz wykres poniżej. Jest wiele innych badań i z żadnych nie wynika żadna konieczność
uczalka - @TadzioNorek: Według wszelkich dostępnych badań przechorowanie COVIDa daje ...

źródło: comment_1637003662A49ukPvLbZajRpinICqGhq.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
adeekk1989
adeekk1989
15.11.2021, 12:01:41
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

uczalka
uczalka 15.11.2021, 12:11:48
  • 4
@adeekk1989: Te statystyki na przykład?
uczalka - @adeekk1989: Te statystyki na przykład?

źródło: comment_1636978288KZtS4jHCtyNBqZsh3ZnxFj.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
uczalka
uczalka 15.11.2021, 12:19:12
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
uczalka
uczalka 15.11.2021, 12:51:12
  • 3
@Krupier: Jakby ktoś miał wątpliwości, cytat z wymówką powyżej też wzięłam bezpośrednio z komentarza OPa. Moderator zdążył usunąć, ale na szczęście można jeszcze legalnie archiwizować strony: https://archive.ph/yRubH ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ale lećmy dalej, wyżej mamy kolejny fikołek z wymówkami w wykonaniu znanego trolla @dziecielinapala - uczcie się, dzieci: jeśli śmiertelność u ludzi poniżej 60 roku życia bez względu na przyczynę zgonu jest prawie dwa
  • Odpowiedz
uczalka
uczalka 15.11.2021, 13:00:37
  • 2
to teraz jeszcze policz ile razy więcej ludzi jest zaszczepionych.


@dziecielinapala: Naprawdę warto czasem chwilę się zastanowić, zanim palnie się jakieś głupstwo. To jest porównanie statystyk na 100 tys. osób zaszczepionych (na górnych wykresach dodatkowo osobno 1 dawką <21 dni, 1 dawką >21 dni i 2 dawkami) i 100 tys. osób niezaszczepionych. To, ile ludzi jest zaszczepionych, zostało tu już właśnie wzięte pod uwagę i na tej podstawie obliczono ilość
  • Odpowiedz
uczalka
uczalka 15.11.2021, 13:22:34
  • 0
@dziecielinapala: Momencik.
1. Albo zbiór jest porównywalny i można na podstawie porównywania statystyk wśród zaszczepionych i niezaszczepionych wyciągać także wnioski na temat skuteczności szczepionki
2. Albo zbiór jest nieporównywalny i nie można na jego podstawie wyciągać żadnych wniosków, że szczepionka działa.

Wypadałoby się po takim czasie w końcu zdecydować. Powyższe opcje wzajemnie się wykluczają.
  • Odpowiedz
uczalka
uczalka 15.11.2021, 18:47:57
  • 0
@dziecielinapala: Manipulujesz bezczelnie, jakieś wykresy nie wiadomo skąd, nie wiadomo, z kiedy, na wytłumaczenie nie wiadomo, czego. Dalej nie rozumiesz też kompletnie, o co chodzi w tych statystykach na 100 tys. osób. Myślałam, że udajesz, ale chyba nie, mimo iż parę osób próbowało Ci to już wytłumaczyć. Poniżej całościowy wykres szczepień w UK bez takich manipulacji, z wyraźnym podziałem na konkretne tygodnie. Źródło: oficjalny raport rządowy z UK, s.
uczalka - @dziecielinapala: Manipulujesz bezczelnie, jakieś wykresy nie wiadomo skąd,...

źródło: comment_1637001985530gURglRMrpo1TnWu0CbK.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
uczalka
uczalka 14.11.2021, 23:56:01
  • 0
@fren-: Czemu usunąłeś wpis? Montowałam właśnie odpowiedź i chciałam zawołać moderację, żeby może łaskawie wyjaśnili powód zdjęcia znaleziska.
#koronawirus
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

uczalka
uczalka
Autor
15.11.2021, 00:07:02
  • 0
@fren-: Na COVID tak, niezaszczepieni mają więcej zgonów i hospitalizacji (chociaż przy tym mają też więcej zakażeń), ale na tym wykresie masz śmiertelność bez względu na przyczynę zgonu w grupie 10-59 lat na 100 tysięcy zaszczepionych/niezaszczepionych (czyli proporcjonalnie do tego, ile osób jest zaszczepionych) i z tego wykresu już wynika, że to zaszczepieni w tej grupie wiekowej bez względu na przyczynę śmierci umierają jakieś 2 razy częściej. :/

W tabeli
  • Odpowiedz
uczalka
uczalka
Autor
15.11.2021, 00:25:05
  • 0
to moze wynikać z tego, że częściej szczepią się ludzie chorowici, a chorowici częściej umierają.


@fren-: Właśnie bardziej może być odwrotnie - jeśli szczepisz ponad 95% danej grupy wiekowej (a tak jest z grupami 70+ w UK), to kogo nie szczepisz? Ludzi z przeciwwskazaniami, chorobami przewlekłymi, niejednokrotnie już z diagnozą śmiertelnej choroby (jak np. mój 80-letni wujek, który jest już po chemii, w ostatnim stadium raka :( - byłoby bez
uczalka - > to moze wynikać z tego, że częściej szczepią się ludzie chorowici, a chor...

źródło: comment_1636935762EbphCTTLiYJPgAgGAMmxSu.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
uczalka
uczalka
Autor
15.11.2021, 00:38:40
  • 0
@fren-: Nie kłóć się ze mną, jak Ci podaję dane. ;) Raport jakoś sprzed tygodnia, tez rządowy z UK, s. 10-11: https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/1029606/Vaccine-surveillance-report-week-43.pdf
uczalka - @fren-: Nie kłóć się ze mną, jak Ci podaję dane. ;) Raport jakoś sprzed tyg...

źródło: comment_1636936716ACN233Ry4oTiBBaQrgghtV.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
uczalka
uczalka
Autor
15.11.2021, 00:39:49
  • 0
@fren-: Przypominam, że mówiłam o grupach 70+ (w kontekście tych 95%). ;) Poniżej jeszcze 2. dawka, też z podziałem na wiek i poszczególne tygodnie, ten sam raport (s. 11):
uczalka - @fren-: Przypominam, że mówiłam o grupach 70+ (w kontekście tych 95%). ;) P...

źródło: comment_1636936784AJWs3BRQMpSMoKfGOzkDdr.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
uczalka
uczalka
Autor
15.11.2021, 11:09:34
  • 1
@Killson: to: https://www.wykop.pl/link/6364445/dane-statystyczne-i-naukowe-przecza-tezie-o-bezpieczenstwie-szczepionek/
Prowadzące do tego wystąpienia, polecam obejrzeć: https://rumble.com/vp4jeb-dane-statystyczne-i-naukowe-przecz-tezie-o-bezpieczestwie-szczepionek-przec.html?mref=6zof&ep=2
  • Odpowiedz

877

Anglia: 99.995% ludzi do 18 rż. z pozytywnym testem przeżyło infekcję SARS-CoV2

Anglia: 99.995% ludzi do 18 rż. z pozytywnym testem przeżyło infekcję SARS-CoV2

SARS-CoV-2 jest bardzo rzadko śmiertelny wśród dzieci i młodych dorosłych, nawet u tych z chorobami współistniejącymi. Są to istotne dane w kontekście szczepień lub obowiązku szczepień ludzi w tej grupie wiekowej. W ubiegłym roku ryzyko śmierci na covid w tej grupie wynosiło 2 na 1 000 000.

fukinloner
z
researchsquare.com
dodany: 13.11.2021, 19:21:13
  • 146
  • #
    koronawirus
  • #
    szczepienia
  • #
    covid19
  • #
    medycyna
  • #
    nauka
uczalka
uczalka 13.11.2021, 20:04:24
  • 66
W temacie: od początku roku do 07.11.2021 w Polsce w grupie wiekowej 0-20 lat z pozytywnym wynikiem testu na COVID zmarło łącznie 26 osób. Słownie: DWADZIEŚCIA SZEŚĆ. W tym 19 z chorobami współtowarzyszącymi. Źródło danych: Ministerstwo Zdrowia.
uczalka - W temacie: od początku roku do 07.11.2021 w Polsce w grupie wiekowej 0-20 l...

źródło: comment_1636833754NMWf6QLPnBwHzo8BpMvFH8.jpg

Pobierz
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

uczalka
uczalka 13.11.2021, 22:52:51
  • 4
jak chcesz zbadać długofalowe skutki choroby która ma 2 lata?


@ZohanTSW: A tym bardziej nowatorskiej szczepionki, która ma jakiś rok... ¯\_(ツ)_/¯
uczalka
uczalka 13.11.2021, 23:47:45
  • 1
Jakimś dziwnym trafem wszyscy z mojego otoczenia, którzy przeszli c19 mają po chorobie jakieś problemy, wydolność, koncentracja, problemy ze stawami itd.


@NiedzwiedzBilly: A wujek mojej przyjaciółki dostał po szczepionce zakrzepu na sercu, mój dowód anegdotyczny zeruje Twój dowód anegdotyczny. Niestety jest przy tym prawdziwy.
uczalka
uczalka 14.11.2021, 01:12:29
  • 10
@protanus: Tak, tak, oczywiście, a świstak siedzi i zawija je w te sreberka. Tymczasem fakty: poniższy wykres przedstawia porównanie śmiertelności bez względu na przyczynę zgonu na 100 tysięcy osób u zaszczepionych i niezaszczepionych w grupie wiekowej 10-59 lat w Anglii. Źródło: rządowy zestaw danych z UK
uczalka - @protanus: Tak, tak, oczywiście, a świstak siedzi i zawija je w te sreberka...

źródło: comment_1636851993MlkdWrpb1FWo4GtZpLXsxU.jpg

Pobierz
uczalka
uczalka 14.11.2021, 18:34:07
  • 0
@marten: Oś x = czas: data (górne wykresy) albo numer tygodnia w roku 2021 (dolne wykresy)
Oś x = tygodniowa ilość zgonów na 100 tys. osób w danej grupie (czyli odpowiednio zgony na 100 tys. osób niezaszczepionych / na 100 tys. osób zaszczepionych 1 dawką do 20 dni po tej dawce / na 100 tys. osób zaszczepionych 1 dawką powyżej 21 dni od tej dawki / na 100 tys. osób
uczalka
uczalka 14.11.2021, 18:48:29
  • 0
@marten: *poprawka mała, bo wyszły dwie osie X: ;)
Oś X = czas: data (górne wykresy) albo numer tygodnia w roku 2021 (dolne wykresy)
Oś Y = tygodniowa ilość zgonów na 100 tys. osób w danej grupie (czyli odpowiednio zgony na 100 tys. osób niezaszczepionych / na 100 tys. osób zaszczepionych 1 dawką do 20 dni po tej dawce / na 100 tys. osób zaszczepionych 1 dawką powyżej 21 dni
m.....k
m.....k
konto usunięte 14.11.2021, 17:43:07
  • 35
Trzeba tylko przekonać niebieskich że czerwoni są mordercami.


#koronawirus
m.....k - > Trzeba tylko przekonać niebieskich że czerwoni są mordercami.

#koronaw...

źródło: comment_1636911704Iya7eZGcjoBHyvCQwxAKIO.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

uczalka
uczalka 14.11.2021, 18:15:26
  • 13
@mister_pink: @KasandrycznyMuminek 3 dni temu wrzucał poniższy cytat, tłumaczenie własne:

Z każdym krokiem w kierunku tyranii coraz bardziej oddalamy się od wolności!


Cytat z wypowiedzi węgierskiego Żyda z filmu dokumentalnego "The Last Days" ("Ostatnie dni"): "Ludzie zastanawiają się, "jak to jest, że czegoś nie zrobiliśmy". Nie uciekliśmy, nie ukryliśmy się. No więc to się nie stało wszystko naraz. To się działo bardzo powoli. Więc za każdym razem, kiedy wychodziło
uczalka - @mister_pink: @KasandrycznyMuminek 3 dni temu wrzucał poniższy cytat, tłuma...

źródło: comment_163691370696cU7zjLBdQ8YhA7gU29vg.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz

502

Sąd rabiniczny w Nowym Jorku orzekł o zakazie podawania i promowania...

Sąd rabiniczny w Nowym Jorku orzekł o zakazie podawania i promowania...

Sąd rabiniczny w Nowym Jorku orzekł, że „całkowicie zabronione jest podawanie lub nawet promowanie tego zastrzyku (COVID-19) dzieciom, młodzieży, młodym

Zbyslaw_
z
legaartis.pl
dodany: 14.11.2021, 10:17:09
  • 88
  • #
    swiat
  • #
    zydzi
uczalka
uczalka 14.11.2021, 18:02:19
  • 4
@Danuel: Nie, ale teraz wszystkich zmuszających ludzi do przyjmowania tej "szczepionki" można nazywać nie tylko zamordystami, ale też antysemitami.
Jabby
Jabby
14.11.2021, 11:55:52 via Wykop Mobilny (Android)
  • 24
Tak właśnie widzę każdego szura co ma "bekę z covidian", kiedy jego, lub kogoś z jego bliskich to dopadnie.

#koronawirus
Jabby - Tak właśnie widzę każdego szura co ma "bekę z covidian", kiedy jego, lub kogo...

źródło: comment_1636890952wWVtPXHFpFNcZyAFF6KCLe.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

uczalka
uczalka 14.11.2021, 12:58:08
  • 5
Statystycznie miałby większe szanse być wśród żywych gdyby się jednak zaszczepił.


@Jabby: Oh really? Tymczasem fakty: poniższe wykresy przedstawiają porównanie śmiertelności bez względu na przyczynę zgonu na 100 tysięcy osób u zaszczepionych i niezaszczepionych w grupie wiekowej 10-59 lat w Anglii. Źródło: rządowy zestaw danych z UK
uczalka - > Statystycznie miałby większe szanse być wśród żywych gdyby się jednak zas...

źródło: comment_1636894651p13Ajmg6uaiGSmtLaFuimX.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
uczalka
uczalka 14.11.2021, 13:40:06
  • 4
Wy naprawdę macie pusto w tych łbach że podstawowych statystycznych rzeczy nie rozumiecie? Jak wyglądałyby te wykresy gdyby cały kraj był zaszczepiony?


Co napisałam wyżej i co masz też wyraźnie napisane nad wykresami? Poproś kogoś dorosłego, żeby Ci wytłumaczył, jak działają porównania statystyk na 100 tysięcy osób, zanim znowu zrobisz z siebie idiotę:

porównanie śmiertelności bez względu na przyczynę zgonu na 100 tysięcy osób u zaszczepionych i niezaszczepionych


Masz nawet podane źródło
  • Odpowiedz
selectGwiazdkaFromTabelka
selectGwiazdkaFromTabelka
13.11.2021, 21:29:42
  • 115
W Auchan na kasach samobsługowych zaimplementowali blokady. Blokują na końcu możliwość kupna produktów. Podchodzi pani i pyta się, zakładamy maseczkę albo kończymy bez zakupów. Hehe skonczyłem bez i jeszcze rzuciłem brokułem xD 100 metrów dalej w lidlu bez problemu koszyk zakupów.
#koronawirus #auchan #bekazcovidian
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

uczalka
uczalka 13.11.2021, 22:12:35
  • 50
@selectGwiazdkaFromTabelka: Zaangażuj znajomych i przychodźcie tam codziennie z grupową wizytą. Kto się wyrywa przed szereg z wprowadzaniem i egzekwowaniem bezmyślnego zamordyzmu, powinien otrzymać mocny sygnał od społeczeństwa, że nie jest to dobry pomysł. A jak wtedy przestaną wpuszczać bez maseczki, to na wejściu zakładacie i ściągacie przy kasie. Aż zrozumieją.
  • Odpowiedz
K.....k
konto usunięte 13.11.2021, 21:52:24
  • 3
#koronawirus
K.....k - #koronawirus

źródło: comment_1636840334Rr1PZvs1AMGOQZCGEwUhav.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

uczalka
uczalka 13.11.2021, 21:57:01
  • 8
@KasandrycznyMuminek: No i prawidłowo, Oscar jako jedyny ma kontakt z rzeczywistością i wie, że nie można wierzyć kłamstwom mediów i polityków. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 15
  • Strona 7 z 15
  • >

Iwona Lenik

  • Korepetytorka i tłumacz języka angielskiego. Prowadzę konwersacje po angielsku na każdy temat, łącznie z przygotowaniem do rozmów kwalifikacyjnych. Pierwsza lekcja gratis, kolejne 100 zł brutto / 60 min.
  • Siemianowice Śląskie
  • lenik.iwona@gmail.com

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 08.11.2021

    Komentator
  • VIP
    od 11.09.2017

    VIP
  • Złotousty
    od 30.11.2021

    Złotousty
  • Ekshibicjonista
    od 12.04.2015

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 07.09.2025

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 15.05.2021

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking