No i kolejna Tesla miała wypadek. To na pewno wina FSD!!! Zwolnić Elona...
Pan "reporter": 3 minuty i fajrant, artykuł opublikowany, praca reporterska na dzisiaj wykonana. Ale chwila, coś nie gra. W komentarzach piszą, że to nie Tesla. Ale wtopa! Piszą, że to jakiś tam elektryczny Polstar (w 50% należący do Volvo), czyli to jednak nie Tesla. No to co... zamienimy słowa "Tesla" ze słowem "Polstar" i po sprawie?
@pokyw123: To ze cos tam sobie swietuja bez obecnosci ojca dzieci, ktory moze w kazdej chwili zginac w ogniu bandytow, ktorzy napadli ich kraj i kazdy normalny czlowiek z odrobina empatii widzac takie zdjecie wspolczuje dzieciakom, ktore za 5 minut, 5 dni, 5 tygodni moga sie znalezc w swiecie bez swojego ojca.
@essalysolu: tylko w krypto liczysz na tysiące procent zwrotu które biorą się z tego ze tacy i tobie podobni wpłacają klasyczną gotówkę licząc na to samo ( ͡°͜ʖ͡°)
Dwa dni obniżki cen w stanach i połowa wyprzedana z całego S3XY inwentarza. Ale pamiętajmy o utrzymanie popytu przez cały czas jest najważniejsze. Nic z tego nie będzie jeżeli to "jednorazowy" event. https://tesladata.mattjung.net/total-new-inventory/ #tesla #gielda
Wiele ludzi obawia się o długość życia baterii elektryka. W przypadku Tesli wygląda to tak:
- Model S/Model X - 8 lat lub 240 000 km w zależności od tego, co nastąpi wcześniej, przy zachowaniu min. 70% pojemności baterii przez cały okres gwarancji. - Model 3/Y Rear-Wheel Drive - 8 lat lub 160 000 km w zależności od tego, co nastąpi wcześniej, przy zachowaniu min. 70% pojemności baterii przez cały okres gwarancji. - Model
pod względem baterii nio jest najlepsze z możliwością wynajmu i ich wymiany jeśli potrzebujemy większą w dłuższą trasę ( ͡º͜ʖ͡º) ciekawe czy Tesla coś takiego planuje
@Uncontrollable24: rozwiązanie NIO jest bezsensu. Oto wady takiego rozwiązania:
- rynek nadal zmaga się z dostępnością baterii na rynku. NIO zamiast umieszczać je wszystkie w samochodach, musi je trzymać w automatycznych stacjach ładowania. Mógłby wyprodukować np. 30-50% więcej aut i zarobić dodatkowo na
@AquilaTimere: też tak myślałem, aż ktoś mi pokazał co potrafi midjourney - webdesign, mj potrafi wygenerować gotowce do cięcia i grafik jest praktycznie zbędny - gamedev mobilny => bez problemu w dwa dni wygenerujesz sobie pełen zestaw ikon, postaci, spritów, przedmiotów, budynków czy ornamentów.. co dusza zapragnie (patrz screen) - loga, chyba tylko tutaj grafik może konkurować z AI - naklejki, plakaty i tradycyjne obrazy na sprzedaż, tu chyba nie ma nawet o
Ja się trochę pobawiłem i jak to pobierałem to był format chyba jpg, a w tych plikach to ps zawsze są warstwy itd, można też regulować rozdzielczość
@tochybaananas: chciałem zademonstrować, że grafik w świecie webdesignu zaczął być zbędny a nie jak zrobić stronę od A d o Z z pomocą AI ( ͡°͜ʖ͡°). Weźmy prosty przykład - jako softwarehouse dostajesz zlecenie na stworzenie strony dla nowo powstałej restauracji.
@kamil-wasniewski: tesla obniża ceny, bo teraz spełnia wymagania otrzymania dotacji na zakup samochodu w stanach i w kanadzie. Na moje to ty trolujesz dyskusje swoją niewiedzą. Teraz już wiesz.
Mam taki stary folder z filmami #testoviron pobrany z vichan w czasach kiedy testo był niszą - ok 130 filmów. Nie jestem znawcą ale wielu nie widziałem nigdzie indziej. Jest to coś warte? xd
@Argajl: No faktycznie debile. Metan można produkować w reakcji Sabatiera, wodór z elektrolizy CO2 z powietrza, energia do zasilenia tego z PV albo innego OZE. LOX to chyba nie muszę tłumaczyć
Obniżki cen Tesli w Stanach Zjednoczonych są jak wyrok śmierci dla wszystkich producentów "Legacy" i jednocześnie przyśpieszeniem końca ery aut spalinowych. Niemal na 100% Tesla właśnie zabezpieczyła sobie tytuł najlepiej sprzedającego się auta na świecie w 2023 (nie tylko wśród elektryków, ale także wśród aut spalinowych).
W US, najpopularniejszy model Tesli, Model Y Long Range, właśnie potaniał o 13% z ($65 990 na $52 990), a wliczając w to fakt, że tym
@JC97: Najwieksze 3 problemy to elektrosceptyzm, teslosceptyzm i kasa.
Są ludzie (przykłady w moim otoczeniu) że podejmuja decyzje w oparciu o to ile straca na aucie. Czyli jeśli w Polsce było ogólne przekonanie ze automat sie psuje to brali auto z manualem żeby za 5 lat miec wiekszy popyt i dostać wiecej % z ceny nowego. Tacy nie kupują elektryków w obawie że za 10 lat auto na szrot i
na zastąpienie nawet 10% pojazdów spalinowych elektrycznymi
i nie chodzi o ilość energii, tylko o jej dostarczenie
@amath: ale ty sobie zdajesz sprawę, że gdyby Tesla miała w tym momencie 100% rynku, to dalej zajeło by to 20 lat, by wszystkie auta na drodze stały się elektryczne? Tesla rosnąc przez najbliższe lata 100% rok do roku, nie ma nawet jak zagrozić polskiej energetyce.
Na temat gigantycznych obniżek cen i wpływu tego na zarobki Tesli
In Q3 2021 Tesla sold the Model Y for $52,990 and had 30.5% automotive gross margins. How will they survive now that they’ve slashed the price to $52,990?
Pan "reporter": 3 minuty i fajrant, artykuł opublikowany, praca reporterska na dzisiaj wykonana. Ale chwila, coś nie gra. W komentarzach piszą, że to nie Tesla. Ale wtopa! Piszą, że to jakiś tam elektryczny Polstar (w 50% należący do Volvo), czyli to jednak nie Tesla. No to co... zamienimy słowa "Tesla" ze słowem "Polstar" i po sprawie?
Nie, przecież nikogo nie
źródło: comment_1673746398c1Y8tDykJ7dXbjq6wKn1v2.jpg
Pobierz