@michal_szn: może noszenie paczek nie ale słabo wygląda gdy w takiej sytuacji prezydent wylatuje z kraju uprawiać prywatę bo kolega potrzebuje wsparcia w kampanii
1. Rano miej Daily, na którym cię pytają kiedy coś skonczysz. Mówisz, że postrasz się dziś. 2. 15 minut po daily dowiadujesz się o dodatkowym szkoleniu i przesunięciu Retro na dziś. 3. Do 17.00 kalendarz wypełniony spotkaniami 4. Nie było kiedy pracować 5. Nic nie zrobione na rano, menadżer i scrum master będą zdziwieni.
Dla mnie wczoraj super gral Nicola. Juz nawet nie chodzi o to, ze mimo presji karnego wykonal super to byla sytuacja, ze byla 105 minuta meczu a on biegl sprintem jak krolik z reklamy Duracell
Z kolei az tak bardzo mnie nie przekonywal Slisz... Ale moze to kwestia tesknoty za bardziej ofensywnymi graczami
@michal_szn: dużo "fachowców" jak to ładnie określiłeś, swoje już na robocie widziało, i użerało się z "inwestorami" i ich wizjami. Przez to mają wiedzę.
Mirki eksperci od projektowania logotypów. Powiedzcie mi czy dobrze mysle. Czy to nie jest tak, ze kolorystyka loga ma mniejsze znaczenie niz symbol w tym sensie, ze fajnie jak jest mozliwosc zmiany barw, zeby wygladalo dobrze na roznych tłach? Zawsze tak mi sie wydawalo...
Cale logo jest tak zrobione, ze ni spoosb to wrzucic gdziekolwiek poza bialym tlem....
@michal_szn: powinno być kilka wersji, wersja na białe tło, wersja na ciemne tło, różne skale etc. Jeśli ktoś ma inaczej to ma źle. Co się zdarza jak w procesie tworzenia grzebał jakiś janusz.
@michal_szn: kolor może być częścią identyfikacji, jak T-mobile z tą ich magentą, ale też możesz powalczyć kilkoma różnymi lub w ogóle mieć znak, który będzie używany niezależnie od koloru. Nie ma reguł, nikt tego nie sprawdza.
Interview Process
Recruiter prescreen (30 mins)
CEO interview