Mirki eksperci od projektowania logotypów. Powiedzcie mi czy dobrze mysle. Czy to nie jest tak, ze kolorystyka loga ma mniejsze znaczenie niz symbol w tym sensie, ze fajnie jak jest mozliwosc zmiany barw, zeby wygladalo dobrze na roznych tłach? Zawsze tak mi sie wydawalo... Ostatnio jednak spotkalem sie z logotypem (nie moge tego wrzucic niestety), ktore ma symbol zwiazany z branza a na to "polozony" jest gradient Cale logo jest tak zrobione, ze ni spoosb to wrzucic gdziekolwiek poza bialym tlem....
Cale logo jest tak zrobione, ze ni spoosb to wrzucic gdziekolwiek poza bialym tlem....
@michal_szn: powinno być kilka wersji, wersja na białe tło, wersja na ciemne tło, różne skale etc. Jeśli ktoś ma inaczej to ma źle. Co się zdarza jak w procesie tworzenia grzebał jakiś janusz.
@michal_szn: Atam, czasami jest to celowa decyzja i wtedy faktycznie się to wrzuca na jasne tło. Nie bez powodu dół wszystkich plakatów to jasny prostokąt z logami sponsorów.
@michal_szn: kolor może być częścią identyfikacji, jak T-mobile z tą ich magentą, ale też możesz powalczyć kilkoma różnymi lub w ogóle mieć znak, który będzie używany niezależnie od koloru. Nie ma reguł, nikt tego nie sprawdza.
Mirki eksperci od projektowania logotypów.
Powiedzcie mi czy dobrze mysle.
Czy to nie jest tak, ze kolorystyka loga ma mniejsze znaczenie niz symbol w tym sensie, ze fajnie jak jest mozliwosc zmiany barw, zeby wygladalo dobrze na roznych tłach?
Zawsze tak mi sie wydawalo...
Ostatnio jednak spotkalem sie z logotypem (nie moge tego wrzucic niestety), ktore ma symbol zwiazany z branza a na to "polozony" jest gradient
Cale logo jest tak zrobione, ze ni spoosb to wrzucic gdziekolwiek poza bialym tlem....
@michal_szn: powinno być kilka wersji, wersja na białe tło, wersja na ciemne tło, różne skale etc. Jeśli ktoś ma inaczej to ma źle. Co się zdarza jak w procesie tworzenia grzebał jakiś janusz.
@thewickerman88: Wlasnie tak mi sie cos wydaje...