Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko239
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
kiero_profesjonal

kiero_profesjonal

Dołączył 11 lat i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 195
  • Znaleziska 181
  • Mikroblog 14
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 0

27

Potrącenie rowerzystki na przejeździe rowerowym Łódź

Potrącenie rowerzystki na przejeździe rowerowym Łódź

Potrącenie rowerzystki z dzieckiem na przejeździe rowerowym Łódź "Ku przestrodze dla innych kierowców. Kierowca mercedesa wysiadł z auta tylko dlatego, że ja zjechałem na bok aby udzielić poszkodowanej pierwszej pomocy. Kierowca nie chciał wzywać karetki, starał się wszystko zamieść pod "dywan" gdzi

stopchamteam
z
youtube.com
dodany: 10.07.2024, 19:55:04
  • 98
  • #
    stopcham
  • #
    polskiedrogi
  • #
    motoryzacja
  • #
    wypadek
  • #
    kierowcy
  • #
    rower
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 10.07.2024, 19:58:44 via Wykop
  • 5
Rowerzysta nie ma pierwszeństwa za 3 2 1 .....
  • 8
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 11.07.2024, 07:12:03 via Android
  • -1
@LudzieToDebile bo nie dotyczy, masz w opisie znaku wyraźnie napisane że dotyczy jezdni bo ten znak wraz z d-1 dotyczy tylko skrzyżowania.
Na przejeździe obowiązują przepisy ogólne i zgodnie z nimi na każdym przejeździe należy ustalić rowerzyście.
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 11.07.2024, 08:36:47 via Android
  • -1
@LudzieToDebile DDR to część drogi inna niż jezdnia. DDR nie składa się z niczego.
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 11.07.2024, 08:56:36 via Android
  • 0
@LudzieToDebile przecież masz wyjaśnione w art. 2 ustawy o ruchu drogowym
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 11.07.2024, 08:58:12 via Android
  • 1
@DRESIARZZ jakieś rady dla kierowcy?
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 11.07.2024, 09:07:19 via Android
  • 0
@LudzieToDebile może przeczytaj całość ?
I do tego definicję drogi
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 11.07.2024, 09:22:54 via Android
  • 0
@LudzieToDebile zgodnie z definicją drogi, DDR jest częścią drogi tak samo jak jezdnia. Są to dwie oddzielne części drogi.
Z definicji DDR może być ona drogą jeśli ta droga składa się tylko z tej części.

Prościej się nie da.
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 11.07.2024, 09:24:55 via Android
  • 0
@DRESIARZZ i czego nie zrozumiałeś? Może zaraz napiszesz że to rowerzysta ma ustąpić?
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 11.07.2024, 09:36:32 via Android
  • 2
@DRESIARZZ a który przepis niby nakazuje rowerzyście ustąpienia pierwszeństwa kierowcy?

Naczytałeś się jakichś głupot w internecie a zasnę przepisy się nie zmieniły
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 11.07.2024, 09:38:23 via Android
  • 0
@LudzieToDebile z logiki. Ddr nie składa się z części drogi.
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 11.07.2024, 10:30:44 via Android
  • 0
@LudzieToDebile gdzie to wyczytałeś?

Droga składa się z jezdni, chodnika, DDR itd.
Jeśli droga składa się tylko z DDR to jest traktowana jako droga.

Tak samo jest z drogą dla
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 11.07.2024, 11:11:40 via Android
  • 0
@LudzieToDebile jprdl, masz wyraźnie napisane że nie jest jezdnią a ty dalej swoje. Brak sił.
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 11.07.2024, 11:32:20 via Android
  • 0
@LudzieToDebile tak tak, a przecięcie się DDR to skrzyżowanie, np jprdl,
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 11.07.2024, 12:25:49 via Android
  • 0
@LudzieToDebile masz w definicji napisane że nie jest jezdnią a ty dalej swoje
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 11.07.2024, 13:05:51 via Android
  • 0
@LudzieToDebile a może ma pobocze bo pobocze też służy do jeżdżenia rowerem?

Nadal nie ogarniasz, że część drogi nie może składać się z innej części drogi
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 11.07.2024, 13:18:24 via Android
  • 0
@LudzieToDebile jak nie ma jezdni to nie ma po co malować linii krawędziowych

Brniesz dalej w swoje bzdury

To co? Przecięcie ścieżek to skrzyżowanie? XD
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 11.07.2024, 13:30:09 via Android
  • 0
@LudzieToDebile najczęściej to jest pobocze, trawa to pobocze. To czemu nie maluje się krawędziowych?

Ścieżka to określenie z konwencji wiedeńskiej, aktu ważniejszego niż polska ustawa
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 11.07.2024, 13:59:33 via Android
  • -1
@LudzieToDebile podpowiem, DDR nie jest jezdnią
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 11.07.2024, 15:42:19 via Android
  • 0
@LudzieToDebile definicja wskazuje na to co czym jest a nie tylko nazwa.
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 11.07.2024, 16:28:04 via Android
  • 0
@LudzieToDebile dokładnie, DDR i jezdnia to różne części drogi
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 11.07.2024, 19:31:06 via Wykop
  • 0
@LudzieToDebile: Lepiej wskaż ten przepis, który mówi to co klepiesz XD
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 11.07.2024, 22:37:45 via Wykop
  • 0
@LudzieToDebile: i gdzie tam napisane, że to jezdnia?
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 12.07.2024, 13:14:11 via Wykop
  • 0
@LudzieToDebile: jezdnia ‒ część drogi przeznaczoną do ruchu pojazdów, składającą się z pasa albo pasów ruchu, z wyjątkiem torowiska wydzielonego z jezdni;

I gdzie tu jest napisane, że ddr jest jezdnią?

Przwecież w definicji ddr masz napisane, że nie jest jezdnią XD
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 12.07.2024, 17:41:57 via Wykop
  • 0
@MrSmoker: dziwne, definicja ddr o tym nie mówi
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 12.07.2024, 17:42:59 via Wykop
  • 0
@LudzieToDebile: Jeśli jest samodzielną częścią to tak. I co w związku z tym?
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 12.07.2024, 18:43:01 via Wykop
  • 0
@LudzieToDebile: jak jest to ddr to nie ma, czego nie rozumiesz?
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 13.07.2024, 06:56:15 via Android
  • 0
@LudzieToDebile nie, ja nie ustalałem że droga po której poruszają się pojazdy ma jezdnię, ty sam sobie to dopowiedziałeś co jest nieprawdą
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 13.07.2024, 14:22:05 via Wykop
  • 0
@LudzieToDebile: i co w związku z tym? czy obecność pojazdu na drodze wymusza obecność jezdni? nie, bo pojazdy mogą się poruszać nie tylko po jezdni
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 13.07.2024, 22:02:05 via Wykop
  • 0
@LudzieToDebile: Definicja mówi, że ddr nei jest jezdnią ale dzban będzie twierdził inaczej, Ja pasuję.Bez odbioru

60

Nabuzowany Seba na sterydach potrąca rowerzystę i grozi pobiciem

Pokaż treści 18+

Nabuzowany Seba na sterydach potrąca rowerzystę i grozi pobiciem

Czy rowerzysta jedzie prawidłowo? Mam wątpliwości. Ale agresywny kierowca powinien stracić prawo jazdy. Ciekawe czy nagranie trafiło gdzie trzeba?

LudzieToDebile
z
youtube.com
dodany: 07.07.2024, 20:45:14
  • 61
  • #
    samochodoza
  • #
    patologia
  • #
    kierowcy
  • #
    prawodrogowe
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 08.07.2024, 13:21:42 via Android
  • -1
Wykopki. Gdzie jest ta ścieżka bo ja żadnego znaku nie widzę.
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 08.07.2024, 17:11:06 via Wykop
  • 0
@Gabaryt: Nie widzę znaku wyznaczającego ścieżkę. To taki niebieski okrągły z rowerkiem.

9

Instruktor nauki jazdy testuje rowerzystę

Instruktor nauki jazdy testuje rowerzystę

Z opisu na YT, drogi dla rowerów podobno nie ma, znaki przekreślone

kiero_profesjonal
z
youtube.com
dodany: 24.06.2024, 13:20:08
  • 8
  • #
    rower
  • #
    rowerzysta
  • #
    samochody
  • #
    drogi
  • #
    agresjadrogowa

17

Skręcający kierowca potrąca rowerzystę na ścieżce

Skręcający kierowca potrąca rowerzystę na ścieżce

Łódź, ulica Jaracza. Genialnie bezsensowna ścieżka i jak widać niebezpieczna.

kiero_profesjonal
z
youtube.com
dodany: 22.06.2024, 20:18:15
  • 27
  • #
    rower
  • #
    rowerzysci
  • #
    drogi
  • #
    wypadek

5

Rowerzysta niekorzystający ze ścieżki vs kierowca spychający z jezdni

Rowerzysta niekorzystający ze ścieżki vs kierowca spychający z jezdni

Tytuł oryginalny: Bandyta drogowy celowo spycha rowerzystę z jezdni

kiero_profesjonal
z
youtube.com
dodany: 09.06.2024, 21:43:00
  • 9
  • #
    rower
  • #
    rowerzysta
  • #
    agresjadrogowa
  • #
    kierowcy
  • #
    drogi

4

Czy rowerzysta ma pierwszeństwo na przejazdach?

Czy rowerzysta ma pierwszeństwo na przejazdach?

Po nowelizacji przepisów na przejściach dla pieszych rowerzyści poczuli się pewnie. Nie rozumieją jednak prostej i bardzo oczywistej rzeczy. Nowe uprawnienia ich nie dotyczą. Mają pierwszeństwo na przejeździe, ale nie wjeżdżając na przejazd. To kolosalna różnica.

Tylow
z
moto.pl
dodany: 14.03.2024, 11:07:28
  • 61
  • #
    motoryzacja
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 16.03.2024, 13:03:08 via Wykop
  • 0
@ToJestNiepojete: Teoretycznie lepiej operować pojęciem ustąpienia pierwszeństwa jednakże jedno wnika z drugiego.

Problemem jest to, że ktoś usilnie próbuje ustalać pierwszeństwo poza przejazdem. Miejscem kolizyjnym jest przejazd i tam się ustala pierwszeństwo. Dokładnie tak samo jak na skrzyżowaniu. I tak samo działania należy podjąć zanim uczestnicy znajdą się w miejscu kolizyjnym by na nim nie doszło do spotkania.

Czy rowerzysta ma pierwszeństwo wjeżdżając na przejazd? W którym miejscu? Na przejeździe?
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 16.03.2024, 13:05:57 via Wykop
  • 0
@janekplaskacz: Kierowca ma zawsze ustąpić rowerzyście na przejeździe, niezależnie jak on się na nim znaj @Afrobiker dzie i jak jedzie kierowca.

@Afrobiker czy w art. 27.1 jest jakiś wyjątek? Jak nie ma to każdemu rowerzyście należy ustąpić.
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 16.03.2024, 13:21:31 via Wykop
  • 0
@niki_niki

1a. Kierujący pojazdem, który skręca w drogę poprzeczną, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa kierującemu rowerem, hulajnogą elektryczną lub urządzeniem transportu osobistego oraz osobie poruszającej się przy użyciu urządzenia wspomagającego ruch, jadącym na wprost po jezdni, pasie ruchu dla rowerów, drodze dla pieszych i rowerów, drodze dla rowerów lub innej części drogi, którą zamierza opuścić.


Nie obowiązuje na przejazdach. Art. 27.1 jest wystarczający, na każdym przejeździe rowerzyście należy ustąpić,
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 16.03.2024, 13:46:52 via Wykop
  • 0
@Afrobiker: Nieprawda. Nie ma takiego przepisu.Art. 27.1 jest jasny. Obowiązuje na każdym przejeździe, w każdej sytuacji.
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 16.03.2024, 14:05:43 via Wykop
  • 0
@Afrobiker: A masz jakiś inny przepis dot. przejazdów?
W którym miejscu jest napisane, że rowerzysta nie ma pierwszeństwa lub on miałby ustąpić? Jakiś inny przepis czy radosna twórczość?

Miejscem kolizyjnym jest przejazd, miejsce przecięcia się kierunków ruchu to gdzie to ustąpienie ma nastąpić jak nie na przejeździe?
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 16.03.2024, 14:59:34 via Wykop
  • 0
@Afrobiker: To ty i reszta sobie coś dopowiadacie. Jeśli ktoś komuś miałby ustąpić pierwszeństwa to musi być zapis, ten ustępuje temu. No to w którym przepisie jest mowa o tym, że rowerzysta ma ustąpić?
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 16.03.2024, 15:18:08 via Wykop
  • 0
@Afrobiker: Przejazd nie jest żadnym skrzyżowaniem. Masz definicję w art. 2. Przejazd jest przejazdem, na którym obowiązuje wyłącznie art. 27.1.

I nadal coś o skręcaniu a na przejeździe nie ma żadnego skręcania. Na przejeździe pojazdy poruszają się w kierunkach prostopadłych. Nikt nie skręca.
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 16.03.2024, 17:32:24 via Wykop
  • 0
@Afrobiker: Ręcę opadają. Definicję skrzyżowania znalazłeś ale definicji przejazdu już nie znalazłeś?
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 16.03.2024, 18:37:21 via Wykop
  • 0
@Afrobiker: Jest powierzchnią jezdni a nie przecięciem jezdni i ścieżki. Ogarniasz to?
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 16.03.2024, 18:55:38 via Wykop
  • 0
@Afrobiker: Ścieżka jest drogą wewnętrzną jakbyś nie wiedział.

Przed przejazdem nie ma miejsca kolizyjnego, pierwszeństwa się tam nie ustala.
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 16.03.2024, 19:11:02 via Wykop
  • 0
@ToJestNiepojete: >art. 25. należy ustąpić pierwszeństwa kierowcy nadjeżdżającemu
Ustąpić na skrzyżowaniu. Z rowerzystą jest dokładnie to samo tylko rowerzysta może nadjechać z obu stron więc nie było sensu pisać, z której strony nadjeżdża.

sam obowiązek istnieje już od momentu zbliżania się do skrzyżowania

To już jest jakieś dopowiedzenie. Zbliżając się należy zachować szczególną ostrożność. Tyle. Ustąpić należy w miejscu kolizyjnym i istnieje od zawsze, wszędzie i o każdej
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 16.03.2024, 20:11:39 via Wykop
  • 0
@ToJestNiepojete: >użył słowa "znajdujący się na przejeździe"
Bo bez sensu byłoby na pisać "nadjeżdżającemu z lewej i prawej strony". Tak samo bez sensu byłoby pisać "ustąpić kierującemu na skrzyżowaniu, który nadjeżdża z prawej strony" bo jest to masło maślane skoro przepis dotyczy przecinania się kierunków na skrzyżowaniu.

Inaczej jest w art. 27 1a.

Ten artykuł w ogóle nie dotyczy przejazdów. Nie ma ich tam wymienionych. Jeśli nie wiesz o co chodzi to definicja

20

Pierwszeństwo rowerzysty na przejeździe. Kij w mrowisko, a może w szprychy?

Pierwszeństwo rowerzysty na przejeździe. Kij w mrowisko, a może w szprychy?

Jan Stokłosa - Jako kierowca, pieszy, rowerzysta poruszający się po drogach – zapewne jako jeden z wielu – dostrzegam niespójność w interpretacji tych samych przecież przepisów – i to bez różnicy: w Internecie, przez policjantów, prokuratorów, czy przez sądy...

piotr-krzemien
z
strefabrd.pl
dodany: 03.03.2024, 20:59:35
  • 70
  • #
    pierwszenstworowerzystow
  • #
    przejazddlarowerow
  • #
    drogadlarowerow
  • #
    rowerzystanaprzejezdzie
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 05.03.2024, 11:30:27 via Wykop
  • 0
@epicentrum_chaosu: Jak się dowiesz co oznacza droga z pierwszeństwem to zrozumiesz, że kierowca nie ma pierwszeństwa wszędzie na drodze z pierwszeństwem
reddin
reddin
21.02.2024, 07:03:01
  • 13
Porzućcie dalekowschodnią "kulturę" drogową. Zacznijcie jeździć jak ludzie z europy.
Gdy wam się wydaje, że rowerzysta łamie przepisy, nie szeryfujcie, bo skończycie
jak kierowca z Audi i nie tylko. Od wymierzania sprawiedliwości jest policja i sądy, bo
jak widać kierowca może nie znać przepisów, potem ponosi tego konsekwencje.

Kamera tego nie wychwyciła, ale czy opłacało się nie znać przepisów i pokazywać mi, że mam jechać chodnikiem?
reddin - Porzućcie dalekowschodnią "kulturę" drogową. Zacznijcie jeździć jak ludzie z...
  • 47
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 21.02.2024, 10:31:20 via Wykop
  • 1
@reddin Pajacujesz. Co ogranicza rowerzysta? Dokładnie.
Mowa jest o wyprzedzaniu a nie omijaniu.

Zaskakujące jest to, że zaparkowane rowery przed przejściem są ok i nawet tyle się mówi by stawiać tam stojaki uniemożliwiając parkowanie samochodom. To jak to jest? Zasłaniają czy nie?
  • Odpowiedz
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 21.02.2024, 20:45:46 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 22.02.2024, 12:13:30 via Wykop
  • 0
@reddin Zawiesiłeś się, bo przepis, przepis wprowadza się z jakiegoś powodu i ten powód ma być sensowny. Udowodnij, że wyprzedzanie z twojego nagrania jest w jakiś sposób niebezpieczne, szkodliwe itd.

Owszem, samochody są większym problemem. Nie oznacza to, że problem należy rozwiązać mniejszym problemem. Rowery są w stanie przesłonić dziecko i to też jest problem. Zatem czemu stwarzające jakieś niebezpieczeństwo stojaki tak ale zupełnie bezpieczne wyprzedzanie nie? Bo samochód?

Rozmawiamy wyłącznie
  • Odpowiedz
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 22.02.2024, 13:26:28 via Wykop
  • 0
@reddin: No i widzisz. Nie potrafisz udowodnić. Bo legaliści nie potrafią pomyśleć chyba, że to dotyczy rowerzystów. Większość przepisów została stworzona dla potrzeb ruchu samochodowego. Skoro rower nie zasłania to po co ten przepis dotyczy sytuacji z rowerem?
Ale za to aktywiści potrafią krzyczeć by rowerzyści mogli jeździć na czerwonym gdy tor ruchu nie przecina poprzecznego. To oczywiście ma sens ale jak coś nie ma sensu co dotyczy kierowców to
  • Odpowiedz
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 22.02.2024, 15:02:35 via Wykop
  • 0
@reddin: Nic nie udowodniłeś bo nie pokazałeś jak to rowerzysta zasłania przejście w sposób zagrażający bezpieczeństwu.

Nie, nie ma obowiązku gapienia się na drogę jak stoi. Chyba, że podasz stosowny zapis.
  • Odpowiedz
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 22.02.2024, 19:31:38 via Android
  • 0
@reddin Jaka ładna manipulacja perspektywą. Wstaw zdjęcie z samochodu.

Zabrania się korzystania podczas JAZDY. Stanie to nie jechanie.
  • Odpowiedz
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 22.02.2024, 20:27:41 via Wykop
  • 0
@reddin Zrobię to za ciebie bo masz problemy pomimo, że posiadasz w swojej bibliotece.

I oczywiście to tylko zdjęcie zdjęcie. Co rowerzysta zasłania teraz było widoczne wcześniej.
kiero_profesjonal - @reddin Zrobię to za ciebie bo masz problemy pomimo, że posiadasz...

źródło: Untitled

Pobierz
  • Odpowiedz
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 22.02.2024, 23:06:20 via Android
  • 0
@reddin uh oh, argumenty się skończyły, ciekawe czy jeździsz każdym bublowatym ale prawidłowo oznakowanym chodnikiem dla rowerów, przepis to przepis
  • Odpowiedz
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 23.02.2024, 07:39:23 via Android
  • 0
@reddin LOL. W sądzie dostałbyś wyśmiany.
I się sprawdza. Przepisy stosujesz te które tobie pasują.
  • Odpowiedz
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 23.02.2024, 09:48:35 via Android
  • 0
@reddin https://youtu.be/PnC-yZgXJWQ

Zapraszam na ten dość długi odcinek po tej lewej stronie.
Słupy na środku, piesi, parkujące samochody, jakieś cmentarne parkingi, odbijanie w zupełnie inną drogę. Sądu nie przekonasz, obowiązek to obowiązek.
  • Odpowiedz
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 23.02.2024, 11:12:37 via Android
  • 0
@reddin zgadnij ile masz do powiedzenia w sądzie gdy będziesz obwiniony. Nic. Możesz sobie mówić a wyrok i tak zależy od widzimisię sędziego.
Zresztą powinieneś być zaznajomiony z wyrokami zarówno sensownymi jak i bezsensownymi. To zwykła loteria a sędziemu i tak nic nie zrobisz.
  • Odpowiedz
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 23.02.2024, 12:42:28 via Wykop
  • 0
@reddin: Taka sytuacja, czy można jechać jezdnią po lewo? Przynajmniej 8 sędziów z I oraz II instancji twierdzi, że nie wolno. I oni też twierdzą, że to rozwidlenie nie jest skrzyżowaniem i że w ogóle nie ma to znaczenia bo ścieżka biegnie w tym samym kierunku geograficznym.
kiero_profesjonal - @reddin: Taka sytuacja, czy można jechać jezdnią po lewo? Przynaj...

źródło: Untitled

Pobierz
  • Odpowiedz
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 23.02.2024, 12:58:33 via Wykop
  • 0
@reddin: A tu masz podobną sytuacje i podobne problemy.

https://dzienniklodzki.pl/jadac-al-wlokniarzy-mozesz-stracic-prawo-jazdy-mylace-oznaczenia-na-estakadzie/ar/3898363
  • Odpowiedz

174

Kierowca autobusu miejskiego taranuje rowerzystę.

Kierowca autobusu miejskiego taranuje rowerzystę.

Policja ukarała kierowcę autobusu mandatem karnym. Kierowcom bez wyobraźni zwracam uwagę na stan nawierzchni.

reddin
z
youtube.com
dodany: 04.11.2023, 18:18:53
  • 336
  • #
    rower
  • #
    rowery
  • #
    kolarstwo
  • #
    szosa
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 05.11.2023, 12:24:26 via Wykop
  • -2
@NoOne2: Jechali prawidłowo. Po nawierzchni gdzie można jechać w miarę prosto czyli przewidywalnie dla innych uczestników ruchu zmniejszając ryzyko nagłych manewrów co może być niebezpieczne. Zachowali odstęp od zniszczonej nawierzchni. Muszą zachować by mieć w razie możliwości miejsce na reakcję. Tak samo jak nie jeździ się tuż przy krawężniku tak samo nie jeździ się tuż przy dziurach, łatach i innych uszkodzeniach nawierzchni.
Kierowca autobusu ewidentnie jedzie dwoma pasami. Dlaczego nie

2

Skandaliczny wyrok w sprawie rowerzysty tamującego ruch

Skandaliczny wyrok w sprawie rowerzysty tamującego ruch

Wyrok dotyczy sytuacji z kompilacji Stop Cham #89, w której rowerzysta blokował ruch. https://youtu.be/3gnEXvPqrgQ?t=382 Ktoś zgłosił typka i odbyła się sprawa sądowa, w której rowerzysta został uniewinniony. Wygrały święte krowy rowerowe.

kiero_profesjonal
z
facebook.com
dodany: 20.12.2018, 08:55:46
  • 8
  • #
    polska
  • #
    rower
  • #
    drogi
  • #
    kierowcy
  • #
    polskiedrogi

943

Wyprzedzanie rowerzysty poboczem i na tzw. gazetę

Wyprzedzanie rowerzysty poboczem i na tzw. gazetę

Ekstremalne wyprzedzanie w wykonaniu kierowcy z firmy ochroniarskiej. Akcja od 0:14, film nie mój.

kwejk
z
youtube.com
dodany: 10.07.2018, 21:26:47
  • 417
  • #
    polska
  • #
    rower
  • #
    polskiedrogi
  • #
    stopcham
  • #
    kierowcy
  • #
    lodz
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 11.07.2018, 07:09:51
  • 17
@pabianczyk: Pas awaryjny występuje na autostradzie i ekspresówce. Jest oddzielony linią P-2. Jest to część jezdni.
Na pozostałych drogach jest tylko pobocze. Oddzielone linią P-7. Pojazdy inne niż samochodowe mają prawo do przejeżdżania tej linii.

1

Samobójca na rowerze

Samobójca na rowerze

Kolejny potwierdza, że kolarze mózgu nie posiadają.

kiero_profesjonal
z
youtu.be
dodany: 23.12.2017, 17:01:12
  • 2
  • #
    polska
  • #
    rower
  • #
    motoryzacja
  • #
    szosa
  • #
    heheszki
  • #
    rowery

7

Cykloterrorysta blokuje ruch

Cykloterrorysta blokuje ruch

Ze mu nikt mordy nie obił za to cwaniakowanie.

kiero_profesjonal
z
youtube.com
dodany: 29.08.2017, 08:04:43
  • 8
  • #
    polska
  • #
    rower

5

Trzykrotnie rowerem w tunelu pod Martwą Wisłą w Gdańsku

Trzykrotnie rowerem w tunelu pod Martwą Wisłą w Gdańsku

Bezczelny typ vel łodzki szeryf jeździł by uruchomił się komunikat. Nagroda Darwina 2016 czeka.

kiero_profesjonal
z
youtube.com
dodany: 06.09.2016, 14:04:01
  • 2
  • #
    rower
  • #
    gdansk
  • #
    polskiedrogi
  • #
    rowery

0

W Łodzi rowerem na czerwonym

W Łodzi rowerem na czerwonym

To jego ulubiony kolor. Czerwone logo, czerwone światło.

kiero_profesjonal
z
youtube.com
dodany: 09.08.2016, 19:45:30
  • 2
  • #
    polska
  • #
    drogi
  • #
    rower
  • #
    sygnalizacja

2

Porównanie roweru, samochodu i skutera na drodze

Porównanie roweru, samochodu i skutera na drodze

Bez sensu bo każdy wie, który środek transportu jest najlepszy

kiero_profesjonal
z
youtube.com
dodany: 09.08.2016, 19:32:58
  • 0
  • #
    polska
  • #
    drogi
  • #
    rower
  • #
    skutery
  • #
    lodz

1230

Agresywny kierowca w BMW przy wyjeżdzie z Ptak Outlet - Rzgów

Pokaż treści 18+

Agresywny kierowca w BMW przy wyjeżdzie z Ptak Outlet - Rzgów

[ Znalezione na YT ] 24.05.16 Kierowca w BMW porusza się po parkingu nie według wyznaczonych linii a według własnego uznania przez co zajeżdża drogę nagrywającemu (00:15). Po tym zdarzeniu okazuje się, że kierowca w BMW dogania nagrywającego (01:05), zajeżdża drogę, wychodzi z auta i zaczyna grozić

WuDwaKa
z
youtube.com
dodany: 25.05.2016, 06:00:28
  • 345
  • #
    bmw
  • #
    kierowca
  • #
    kierowcy
  • #
    drogi
  • #
    polskiedrogi
  • #
    patologia
kiero_profesjonal
kiero_profesjonal 25.05.2016, 17:11:17
  • 5
Mirror
http://sendvid.com/blxcwqz3
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

2

Kobieta instruktor

Kobieta instruktor

Nauka jazdy dla kobiet

kiero_profesjonal
z
youtube.com
dodany: 03.04.2016, 09:26:43
  • 0
  • #
    polska
  • #
    drogi
  • #
    samochody
  • #
    nauka

0

Próba resocjalizacji rowerzysty

Próba resocjalizacji rowerzysty

Kto ma rację?

kiero_profesjonal
z
youtube.com
dodany: 21.03.2016, 06:30:43
  • 27
  • #
    polska
  • #
    rower
  • #
    kierowcy
  • #
    drogi

52

Konfident uczepił się kierowcy

Konfident uczepił się kierowcy

Co oni maja w głowach?

kiero_profesjonal
z
youtube.com
dodany: 30.01.2016, 09:13:50
  • 28
  • #
    polska
  • #
    drogi
  • #
    strazmiejska
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 1 z 3
  • >

Krzysztof Kondraszewski

  • Kierowca profesional
  • stolyca
  • brak.emaila@publiczny.pl

Osiągnięcia

  • Ekshibicjonista
    od 11.04.2014

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 12.04.2025

    Rocznica
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska
  • Gadżeciarz
    od 23.02.2024

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking