@dmarek: IT w kazdym regionie lepiej stoi niz inne branze, takze ten koles co tam #!$%@? w tym komentarzu nie wiem skad sie urwał.
OFC określenie "informatyk" dla sysadmina lub sieciowcka tudzież programisty to wręcz obelga. Trzeba rozróżnić speca/czlowieka ktory wie co robi z januszem od instalowania windowsów.
@less_is_more: w Comarch. @gofr: sama rozmowa z > januszem od instalowania naszych produktów już wymaga sporych umiejętności, a tak poważnie to ogarniają SQLa bo dużo rozwiązań jest stricte serwerowych opartych o bazę, część zajmuje się obsługą zgłoszeń do API naszych rozwiązań czyli trochę programowanie, sporo... nie zagłębiałem się w to bo i nie mam czasu/możliwości. Nie wiem jakie są rodzaje helpdesków ale oni głownie pomagają rozwiązywać problemy klientów
Pewien gość, nazwijmy go Mariusz, wyemigrował do Londynu. Młody, wykształcony bo po zootechnice. Scenariusz jak z katalogu "Polak can work for you szybko" wydawnictwa Job Hunter Radom 2006, czyli na początku zmywak w małej firmie, potem już troszkę lepiej i zmywak w... dużej. Generalnie co się człowiek nazmywał to jego. Od początku była to praca "na chwilę". Więc "po chwili", Mariusz postanowił ją zmienić. Zaczął szukać ogłoszeń w lokalnej prasie, w internecie. Przy jego profesji nie było łatwo. Ilekroć znajdywał interesującą ofertę to albo było już za późno, albo warunki nie były w ogóle korzystne. Dno. Ale do czasu. Pewnego razu przeglądając internet natknął się na ofertę z londyńskiego zoo. Rozumiecie? London Zoo! Nauczony wcześniejszymi doświadczeniami od razu chwycił za telefon. - Good morning, this is Mariusz speaking. Is this a London Zoo? - Who?
Idą Polak, Rusek i Niemiec przez las i nagle zatrzymał ich diabeł: - Jeśli powiecie coś i przez 20 minut będzie słychać echo to was puszcze. Pierwszy był Niemiec: - Heil Hitler! - Głos rozchodził się przez 5 minut. Następny był Rusek: - Zdrastwujtie! - Głos rozchodził się 10 minut.
@DizzyEgg: celowo hiperbolizuję (retoryka Korwina). A bez otoczki - polecam przeanalizować rozkład głosów. Ciekawa lekcja wiedzy o społeczeństwie 2015. Pozdro!
@Radioglowa: serio? Mogę się mylić, ale akurat to przeszkadza chyba wszystkim. W tej kwestii nie ma podziałów. Ludzie nie mają z tego powodu bólu dupy a raczej przeżywają ból istnienia.
Sam biegam. Robię w roku jeden pół i jeden maraton, plus dyszki/piątki. Nie udostępniam żadnych fot czy wyników z endomondo. Nie widzę w tym nic złego. Irytowało mnie to tylko wtedy, kiedy moja aktywność fizyczna była równa zeru. Odejdźcie od czasu do czasu od komputera a złapiecie dystans (i może zrozumiecie, że niektórzy robią to dla motywacji).
Czy ktoś jest w stanie wytłumaczyć jakie procesy matematyczne, księgowe i informatyczne tu zaszły nie usprawiedliwiając tego miejscowością wystawienia faktury?
@nusch jest osobny dział matematyki, który (w dużym skrócie) głowi się problemem przybliżania - analiza numeryczna. @taju: czy pierdoła to nie wiem, na pewno jedyną rozsądną metodą przechowywania pieniędzy jest ich wartość zapisywana w groszach (brak problemu z aproksymacją).
Z racji biegu "Biegnij Warszawo" dwie karetki pogotowia utknęły na skrzyżowaniu ul. Chełmskiej i Bobrowieckiej i nie były w stanie dojechać do szpitala. Jeden ambulans przewoził pacjenta w stanie ciężkim.
Popaprańcy, a macie świadomość, że takie imprezy masowane są planowane i w mediach słychać o nich z dużym wyprzedzeniem? Motywu z karetką nie chce mi się Wam nawet tłumaczyć...
#informatyka #pytanie
źródło: comment_4YN3UfrfVQk5JG5sdwm34Wzjv2KCHUqK.jpg
PobierzOFC określenie "informatyk" dla sysadmina lub sieciowcka tudzież programisty to wręcz obelga. Trzeba rozróżnić speca/czlowieka ktory wie co robi z januszem od instalowania windowsów.
@gofr: sama rozmowa z > januszem od instalowania
naszych produktów już wymaga sporych umiejętności, a tak poważnie to ogarniają SQLa bo dużo rozwiązań jest stricte serwerowych opartych o bazę, część zajmuje się obsługą zgłoszeń do API naszych rozwiązań czyli trochę programowanie, sporo... nie zagłębiałem się w to bo i nie mam czasu/możliwości.
Nie wiem jakie są rodzaje helpdesków ale oni głownie pomagają rozwiązywać problemy klientów