PKP IC chce wydłużyć czasy przejazdu najtańszych pociągów - Rynek Kolejowy
- 98
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Jak ktoś chce jechać TLK czy Regio, to normalne, że pociąg bedzie sie zatrzymywał na mniejszych stacjach i zrobi czasem lekką nadwyżkę na trasie, bo to w końcu TLK/Regio a nie Intercity.
Nie ma sensu puszczania dotowanego przez podatników pociągów TLK w szczycie po CMK, skoro pociąg na zasadach biznesowych jest pełny.
W szczycie TLK mogą jechać trochę dłużej przy okazji obsługując Tomaszów czy Koluszki, i tak będą szybsze od autobusów. A docelowo pojadą przez Kielce i Radom z czasem 3,5h jak się skończy modernizacja. Poza szczytem cały ruch Krk-Wwa mogą przejąć Pendolaki.
Nie będzie mniej pełny, komercyjny będzie prawie pusty, czas przejazdu 2:12 vs 2:45 nie będzie tutaj grał różnicy.
On nie jest w skokach anonimowy, zaryzykował dużo taką krytyką.
Od krótkich tras są pociągi regionalne.
Zaczynam szanować Sprawę dla reportera. Tym razem opowiedzieli o historii wypadku w pracy młodego chłopaka, który wycinał drewno na cyrkularce (jest to piła do cięcia wzdłużnego drewna, np. elementów konstrukcyjnych – co ciekawe sam robię na podobnym sprzęcie). Pracował na czarno, więc właściciel kazał pracownikom (ponoć nikogo nie
biali weszli sobie z butami na inne kontynenty i w poczuciu wyższości (bo byli bogatsi) zabrali ziemie, surowce i przy okazji wymordowali tych którzy się sprzeciwili.
Proszę o rzeczowe argumenty dotyczące podatków
jakby było w niej cokolwiek zdrożnego
Fragment programu "Dwie Prawdy" gdzie Jan Wróbel porównuje granie do palenia cygar. TVN w Natarciu
zWykop.pl
Bo tak właśnie jest. Śladowe potoki pasażerskie ze Skierniewic, Koluszek, Kielc itd. nie uzasadniają opóźniania pełnego pociągu jeżdżącego między Krakowem a Warszawą.
Zlikwidowano tani pociąg, który między głównymi generatorami ruchu jechał najszybszą trasą i tak szybko, na ile pozwalała
Arriva RP także jeździ dlatego, że wygrała wojewódzki przetarg. Województwo dopłaca jej za uruchamianie połączeń.
Kolej niedotowana na szeroką skalę działa z sukcesem tylko w Japonii. Niemcy, Francja, Beneluks,
Zgadza się. To skandal, by dwustutysięczne ośrodki pozostawały praktycznie bez kolei dalekobieżnej.
Prawie tak duży jak to, że pod pozorem obsługi dwustutysięcznych ośrodków drastycznie pogarsza się ofertę dla ośrodka dwumilionowego i niemal milionowego.