Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko251
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
dzynkitka
dzynkitka

dzynkitka

Dołączył 5 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 479
  • Znaleziska 260
  • Mikroblog 219
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 1

662

ToTylkoTeoria: Zarodek ludzki, z punktu widzenia biologii, jest już człowiekiem

ToTylkoTeoria: Zarodek ludzki, z punktu widzenia biologii, jest już człowiekiem

Po wniknięciu plemnika do komórki jajowej i zlaniu się przedjądrza męskiego i żeńskiego, powstaje zygota. Wraz z jej pierwszym podziałem zaczyna się okres zarodkowy i wtedy też mowa już jest o zarodku (embrionie) Jest to moment powstania nowego, osobnego życia, przedstawiciela danego gatunku.

konto usunięte
z
totylkoteoria.pl
dodany: 15.07.2020, 06:13:06
  • 500
  • #
    polska
  • #
    nauka
  • #
    4konserwy
  • #
    scifun
  • #
    ciekawostkinaukowe
  • #
    mikromodlitwa
dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 15.07.2020, 11:11:39
  • 0
Decyzja o poronieniu i aborcji następuje w mózgu. Poronienie to decyzja części mózgu nad którą nie mamy kontroli, a aborcja nad którą częściowo mamy. Fizycznie to różnica kilku centymetrów...
Oczywiście są poronienia spowodowane czynnikami fizycznym, ale zwykle jest to: "Ech, może innym razem: za zimno, mało pożywienia, dużo stresu, spuśćmy to w kiblu".

Nawet gdy zarobek ludzki jest z punktu widzenia biologii człowiekiem, to biologia też jasno mówi, że prawda nie jest
dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 16.07.2020, 11:34:46
  • 0
@remul: Dokładnie, a więc życie nie jest święte i tak naprawdę kobiety mają nad nim nieświadomą władzę. A to już nie jest fair i nigdy nie będzie. I żadna ze stron (feminizm który chce równości ani konserwatywne opcje bo rodzenie jest misją kobiety) tego nie przyzna.

550

Sugardating coraz bardziej popularny w Polsce. Przyczyny i skutki tego zjawiska

Pokaż treści 18+

Sugardating coraz bardziej popularny w Polsce. Przyczyny i skutki tego zjawiska

Psycholog Katarzyna Kucewicz, zapytana o przyczyny sugardatingu wskazuje m. in. na potrzebę posiadania dóbr materialnych i przekonanie młodych kobiet, że nigdy własną pracą nie osiągną takiego statusu. Następstwem może być „brak umiejętności nawiązania normalnej, zdrowej relacji z mężczyzną”.

Lolenson1888
z
glamour.pl
dodany: 03.07.2020, 10:09:52
  • 489
  • #
    polska
  • #
    spoleczenstwo
  • #
    zwiazki
  • #
    tinder
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    p0lka
dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 04.07.2020, 18:48:36
  • 4
@jagoslau:
Kolega ma trochę racji, moim zdaniem romantyzujesz małżeństwo. Niestety "małżeństwo z miłości" to współczesne pojęcie. Kobiety które nie miały zasobów, decyzyjności ani władzy godziły się z wyborem rodziców. Pan młody również poza wyglądem, reputacją oraz jakimiś ogółami (lubi czytać, lubi malować) w ogóle nie znał panny młodej. Gdy był bogaty i rodzice nie wymuszali nam nim konkretnego wyboru (aby połączyć majątki) to brał najładniejszą. A jak biedny to najpracowitszą
dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 04.07.2020, 18:56:22
  • 0
jakość wykonywanych usług (np. do UOKiK) w sytuacji gdy np. płaci podwyższoną stawkę za s-x analny a ta usługa nie zostaje wykonana.

Może tylko iść do sądu z tytułu , że doszło do wyłudzenia ale to jest długa ścieżka.

Klient nie jest też chroniony, bo Diva nie ma obowiązk


@aleksiej-trexlebov: Ciąża jest bardzo niebezpieczna, więc kobieta ma prawo się zabezpieczyć i decydować o swoim zdrowiu i życiu. Kiedyś kobiety nie
dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 05.07.2020, 12:59:29
  • 1
dia. Dziś nie rozum, osiągnięcia zawodowe, naukowe czy życiowe są w modzie ale bezmyślny lans różnego rodzaju często zbytecznego


@Lorenzo_von_Matterhorn: Jak z tego żartu trochę: Jakby faceci byli zainteresowani doktoratami to kobiety by robiły kariery naukowe. A że wolą ładne tyłki...

Tak naprawdę to @Anna_ ma rację, Zainteresowania u kobiet są fajne na początku a potem "odwracają uwagę od faceta i jego potrzeb". Niezależna kobieta jest imponująca na początku,
dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 05.07.2020, 13:05:24
  • 0
Testo


@Lorenzo_von_Matterhorn: ?
dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 05.07.2020, 15:05:07
  • 1
@Anna_: I dlatego dochodzimy do wspólnego wniosku dlaczego umawianie się z przystojnymi, inteligentnymi, zamożnymi i ciężko pracującymi facetami jest dobrym wyjściem. W sumie wystarczyłaby inteligencja emocjonalna i samoświadomość, żeby dobry, przecięty człowiek facet nie "sprowadzał kobiety w dół", ale w naszej kulturze to bardzo ciężkie. Nie dość, że społeczeństwo ocenia faceta przez pozycje, pieniądze i władzę to jeszcze on sam również...
dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 05.07.2020, 15:56:24
  • 1
@Anna_: Co ciekawe dla mnie wygląd i zamożność też nie są ważne, ale jak facet jest brzydki i/lub zaniedbany to kompleksy wyjdą jak przy pieniądzach.

Ponad to sądzę, że na tym etapie rozwoju cywilizacji powinniśmy zrobić wszystko, żeby odłożyć role społeczne i pracować nad sobą. Wszyscy nie mamy wpływu na to co myślą o nas inni, ale mamy wpływ jak siebie widzimy. Jeśli faceta nie interesuje zarabianie kasy (woli robić
dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 05.07.2020, 16:29:27
  • 0
@Anna_: Właśnie "przeskoczenie problemów płci i ról społecznych" nie jest łatwe, ale trzeba próbować. Mnie też trudno przyznać jak patologiczne są bajki albo jak seksistowska nasza historia.

Swoją drogą absolutnie nie mieszałabym w to biologii. Większość zwierząt (zarówno samców jak i samic) wybiera na partnerów silne i odważne osobniki aby potomstwo było silne. Z jakiegoś powodu mężczyźni uznali, że połowa genów swojego potomka będzie "delikatna", "kobieca", "miła". Od wieków idziemy
dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 05.07.2020, 17:31:10
  • 0
@Anna_: Zgadzam się ze wszystkim poza jednym: Uważam, że "maskulinizacja kobiet" (co za okropne stwierdzenie) nie oznacza feminizacji mężczyzn. Biologia (poprzez ewolucje) wyznaczyła model topowego osobnika, więc dążymy do tego samego. Nie wszyscy startujemy na tej samej pozycji, ale nie można od tego uciec chyba.
dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 05.07.2020, 19:27:28
  • 0
@Anna_: Tak właśnie działa ewolucja, że dobór naturalny pcha postęp, rozwój i bogactwo. Każdy stara się być coraz lepszy i lepszy, kolejne pokolenia są coraz lepsze.

Po co ci kobiecość? Poza tym, żeby mężczyzna czuł się lepiej. Męskość umożliwia dostęp do zasobów i decyzyjności dlatego jest atrakcyjna.

Niektóre kobiety osiągają niezależność finansową jednocześnie będąc delikatną i kobiecą, ale nasz system ekonomiczny opiera się na konkurencji: czyli na rywalizacji, typowo męskiej
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
08.06.2020, 14:30:38 via AMWv2
  • 20
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 08.06.2020, 19:00:58
  • 0
@AnonimoweMirkoWyznania:
Chyba nie ten wątek, ale prawdę mówiąc trudno powiedzieć: zależy od technologii, wiedzy, umiejętności, miasta a czasem sprzedania się na rozmowie (programista musi być komunikatywny, żeby z biznesem rozmawiać). Za dużo zmiennych, a za mało danych o tobie :)
  • Odpowiedz

1598

Dziewuchom peron odjechał

Pokaż treści 18+

Dziewuchom peron odjechał

Jestem feministką i popieram prawo do aborcji. Natomiast to, co zamieściły Dziewuchy jest obrzydliwe i niesmaczne. Bycie dumną z 25 aborcji? Pani z obrazka powinna pomyśleć o antykoncepcji a nie chwalić się własną głupotą. Za komentarz pod postem zostałam zbanowana, tak jak wiele innych kobiet. Żal

Sakad
z
facebook.com
dodany: 25.05.2020, 12:02:59
  • 506
  • #
    aborcja
dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 26.05.2020, 19:02:33
  • -1
Kiedyś zastanawiałam się poważnie nad tematem niechcianej ciąży, nie mieszając w to wiary (bo z tą trudno polemizować).

Kobieta i mężczyzna "dokładają się po połowie", ale biologia w tej kwestii nie jest fair i niemożliwe jest znalezienie perfekcyjnego rozwiązania do czasu wynalezienia sztucznej macicy.
Jak dla mnie "donoszenie i oddanie" jest albo skrajnym brakiem szacunku do czyjegoś zdrowia albo ogromnej niewiedzy.
Nietrzymanie moczu, kału, rozerwanie pochwy, wypadanie włosów oraz ogromne uszczerbki w uzębieniu, przeróżne kłopoty
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Moseva
Moseva
13.05.2020, 01:11:54
  • 986
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 194
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 13.05.2020, 11:48:29
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

649

Coraz mniej ludzi się żeni. Powodem okazuje się ekonomia...

Coraz mniej ludzi się żeni. Powodem okazuje się ekonomia...

Aktualna gospodarka oparta na nisko płatnych, niestabilnych pracach w usługach, a także fakt, że to kobiety częściej zdobywają wyższe wykształcenie powodują, że małżeństwa są coraz rzadziej zawierane. Tak - faceci okazują się coraz rzadziej ekonomicznie atrakcyjni.

steppenwolf90
z
inc.com
dodany: 25.04.2020, 09:25:48
  • 600
  • #
    zwiazki
  • #
    niebieskiepaski
  • #
    rozowepaski
  • #
    seks
  • #
    redpill
  • #
    blackpill
dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 25.04.2020, 14:24:42
  • 6
@janeeyrie: Zgodzę się z tobą.

Dobrze zarabiam, mam wykształcenie, karierę i byle jaki facet nie jest mi potrzebny. Pewnie rodzina by narzekała, ale ja bym musiała się codziennie z takim debilem/dominatorem/seksistą męczyć co jest absolutnie nieakceptowalne. Kiedy już ogarnęłam swoje życie na tyle by interesować się facetami to zaprosiłam na herbatę faceta, który mi się najbardziej podobał z mojego otoczenia. Nie jest on wybitny w mówieniu o swoich emocjach, ale słucha
dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 25.04.2020, 14:42:51
  • 9
@ap0linary: Jako "ta zła, niezależna" zapytałabym: po co chcesz być światłem w tunelu dla dorosłej osoby? Czy nie masz wystarczająco dużo problemów w życiu żebyś musiał w domu prowadzić kogoś całe życie za rączkę?

Żyję w nowoczesnym modelu rodziny, więc to nie są złośliwości tylko ciekawskie pytania :) Czy po 15 latach prowadzenia kogoś za rękę nie znudziłoby ci się to? Czy ciężar psychiczny który towarzyszy byciu jedyna podporą to
dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 25.04.2020, 14:53:07
  • 3
@Ultra_Przegryw_Karzel: Bo analizujesz swoje uczucia zamiast faktów. Tu nie chodzi o "kto jest kogo godny" tylko o to, żeby odpowiednio dobrać sobie partnera i o tym piszę. Tak, być może kontrowersyjne jest to, że większość "nastolęctwa" i początku życia poświęciłam karierze, ale jedyne o czym napisałam w tym poście to, że kobiety szukają facetów podobnych sobie. Z lenistwa, wygody, świadome ilości rozwodów i nauczone doświadczeniami innych kobiet. Możesz to oceniać,
dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 25.04.2020, 15:05:34
  • 4
@Ultra_Przegryw_Karzel: Nie wiem co ci powiedzieć? Tylko opowiadam ci swoje spostrzeżenia. Zmień środowisko może? Absolutnie nie neguję tego, że istnieją osoby, które uważają, że bycie kobietą jest sposobem zarabiania na życie, to ich wybór. I wszystkim, także tobie, podobają się atrakcyjni ludzie.

Jedyne co twierdzę, że rozsądne kobiety szukają podobnych sobie mężczyzn (w stylu życia, poglądach, uczuciach, temperamencie itd.).

Nie wypowiem się co do "pani prezes", bo żadnej nie znam.
dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 25.04.2020, 17:05:03
  • -1
@Ultra_Przegryw_Karzel Nie napisałam, że większość mężczyzn jest byle jaka. Napisałam, że nie chciałabym być z byle jakim mężczyzną. Każdy ma standardy. Umówiłbyś się z kobietą-żulem? Spotkałam mnóstwo świetnych mężczyzn, czasem jednak nie pasowaliśmy do siebie. Trudno by mi było żyć wg katolickich wartości albo z kimś kto "nie umie usiedzieć w domu".

Co do 20%... Atrakcyjność jest zbyt skomplikowaną sprawą, żeby móc ją szybko określić. Pewnie te badania określały atrakcyjność fizyczną,
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
09.04.2020, 01:18:01
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 09.04.2020, 14:00:09
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Syllia
Syllia
23.03.2020, 15:07:35 via iOS
  • 3
Napisała do mnie HRówka na Linkedinie z ofertą pracy - widać, że kopiuj wklej, bo zwraca się do mnie per Pan. Aż kusi się żeby jej zwrócić uwagę o to. Co byście jej napisali? ( ͡° ͜ʖ ͡°) #programista15k #hr #praca
Syllia - Napisała do mnie HRówka na Linkedinie z ofertą pracy - widać, że kopiuj wkle...

źródło: comment_15849760822lXtEKtkn3HIN6w2ZVu0mP.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 23.03.2020, 15:25:36
  • 0
@Syllia: Nie warto odpisywać. Do mnie piszą tak kilkanaście razy w tygodniu na linkedInie i różnych forach. Co więcej nawet jak osoba chce się zapytać o jakiś konkretny szczegół (udzielam się technicznie w necie) to nie pomaga nawet żeńskie imię.

HRka cię po prostu przeprosi. A może nawet liczy, że dzięki temu odpiszesz i nawiąże JAKIKOLWIEK kontakt.
  • Odpowiedz
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
10.03.2020, 14:43:27
  • 34
#anonimowemirkowyznania
Mam problem z moim #rozowypasek.
tl;dr p----------a się o to, że gram w gry komputerowe i nie wiem co dalej bo traktuje to jako dziecinadę i rozpowiada znajomym, że gram w gry dla dzieci.

Cześć, 28lvl i jestem w związku z dziewczyna już 2 lata. Ostatnio wróciłem do grania w mmorpg po latach przerwy tj. Elder Scrolls Online. Lubię te gierkę i przy okazji ucze się angielskiego
AnonimoweMirkoWyznania - #anonimowemirkowyznania 
Mam problem z moim #rozowypasek.
t...

źródło: comment_1583851407c3FuleU0OFBcZK96Nn9icC.jpg

Pobierz
  • 45
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 10.03.2020, 14:57:50
  • 5
ata. Ostatnio wróciłem do grania w mmorpg po latach przerwy tj. Elder Scrolls Online. Lubię te gierkę i przy okazji ucze się angielskiego będąc w międzynarodowej gildii. Tygodniowo przeznaczam na gre około 15-20 godzin.

Oczywiście mam też inne hobby rowerki, samochody, siłownia, podróże tj. 2 razy w roku za granicę i pare razy weekendy po kraju. Sam też dla siebie często gotuje więc gotowanie też mogę zaliczyć.

No i mój rózowy się
  • Odpowiedz
dupa_karuzela
dupa_karuzela
08.03.2020, 12:33:54
  • 23
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 08.03.2020, 18:40:28
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Krotniczka
Krotniczka
Krotniczka
21.02.2020, 10:10:15 via Wykop Mobilny (Android)
  • 20
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 37
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 21.02.2020, 20:21:48
  • 2
@Krotniczka: Gdybym nie programowała zawodowo to pewnie nauczyłabym się kafelkować albo coś związanego z remontami. Kup płytę kartonowo-gipsową, kilka małych kafelek itd. -> spróbuj. A potem wyślij CV do paru firm, napisz, że jesteś kumata i szybko się uczysz.

Wiem, że dziwna rada...
  • Odpowiedz

60

Gadżety erotyczne kupują dziś głównie kobiety

Pokaż treści 18+

Gadżety erotyczne kupują dziś głównie kobiety

Kulki gejszy czy wibratory to już klasyka gatunku. Niektóre z pań noszą je w swoich torebkach. Dużym powodzeniem cieszy się też seksowna bielizna oraz lateksowe stroje. Panie je kupują, ale często nie mają co z nimi zrobić, bo partner już dawno zwiał

TYG0DNIK
z
tygodnik.tvp.pl
dodany: 14.02.2020, 16:30:50
  • 69
  • #
    zainteresowania
  • #
    zwiazki
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    ciekawostki
  • #
    niebieskiepaski
  • #
    ladnapani
dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 15.02.2020, 13:05:54
  • 12
@TS89PL:
Co za absurd... Penetracja nie zmienia wielkości pochwy. Pochwa jest umięśniona i rozluźnia/zaciska się pod wpływem podniecenia. Wpływ na to mają również hormony (cykl) oraz stan zdrowia. Oczywiście z wiekiem mięśnie, te niewyćwiczone, wiotczeją, dlatego trzeba je ćwiczyć. Każda kobieta ma też swoją wrodzoną wielkość(głębokość i szerokość) pochwy, tak jak długość palców czy wzrost.

Jednym sposobem, żeby "zmienić pochwę" jest zerwanie mięśni, czasem dzieje się to podczas porodu, bo
K.....r
konto usunięte 25.01.2020, 07:23:05 via Android
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 25.01.2020, 13:44:07
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
goodguy
goodguy
19.01.2020, 10:53:05 via Android
  • 5
Czy można nazwać dziewczynę dojrzałą emocjonalnie jeśli dyskwalifikuje potencjalnego partnera za rzeczy typu "gdy założę szpilki to będzie o głowę niższy ode mnie, to nieakceptowalne"?

Na ile to jest preferencja, a na ile głupie kierowanie się cechami nieistotnymi w związku?
Wydaję mi się, że dziewczyna która ma olej w głowie nie zwraca uwagi na wzrost. Jak bardzo się mylę?

#rozowepaski #logikarozowychpaskow
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 19.01.2020, 11:25:00
  • 1
To, że nie czuję pożądania do niższych mężczyzn to nie kwestia dojrzałości


@Rruuddaa: Prawda jest taka, że to dla mężczyzn wygląd jest szalenie ważny, a jak kobieta ma JAKIEKOLWIEK wymagania oprócz dobrego charakteru to od razu "niedojrzałość". To nie XVIII w. kiedy małżeństwa są z rozsądku i najfajniej wyjść za kuzynkę bo połączycie majątki.

"System upodobań" ma nas zabezpieczyć przed rozmnażaniem się z krewnymi i osobami o podobnych cechach, żeby
  • Odpowiedz
dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 19.01.2020, 11:38:50
  • 0
@MostlyRenegade: To odnosząc się do postu: kobiety dyskwalifikują facetów, którzy im się nie podobają, bo lepiej dla nich żeby znaleźli sobie taką, której się podobają. Dodatkowo "kto się komu podoba" jest ważne z punktu biologii.
  • Odpowiedz
dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 19.01.2020, 12:15:02
  • 2
@MostlyRenegade: Ja nie oceniam ludzi, mam niskie przyjaciółki i niskich kolegów... Oceniam potencjalnych partnerów. Po co ci kobieta której się nie podobasz?
Niczego nie usprawiedliwiam, wiem co mi się podoba :)

To tak jakbym ci zarzucała, że usprawiedliwiasz modę na szczupłe kobiety. Nie, po prostu taki masz gust. Biologia podpowiada ci, że taka kobieta jest zdrowa, płodna i różni się od ciebie genetycznie.
  • Odpowiedz

471

Aktywność zawodowa kobiet? Polska na szarym końcu Europy

Aktywność zawodowa kobiet? Polska na szarym końcu Europy

Dwie na trzy gminy w Polsce nie dysponują żadnymi miejscami opieki nad dziećmi do 3. roku życia, a 77 procent Polaków uważa, że zadaniem kobiety jest praca w domu i opieka nad dziećmi - czytamy w weekendowym wydaniu "Gazety Wyborczej". Jak podkreśla dziennik: pod względem aktywności...

login112
z
rmf24.pl
dodany: 18.01.2020, 11:25:18
  • 333
  • #
    polska
  • #
    praca
  • #
    kobiety
dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 19.01.2020, 11:00:18
  • 9
@mistellaire: Dokładnie. To fajnie wygląda jak się ma 20 czy 25 lat. W praktyce gdy zdrowie zacznie upadać, zdarzy się wypadek, związek zacznie się sypać, zawód zacznie cię męczyć to ci faceci codziennie mają w głowie to, że gdy spieprzą, pogrążą całą rodzinę.

Gdy mój chłopak postanowi, że chce zmienić język programowania, to jestem w stanie go utrzymać spokojnie. Albo że rzuca kontrakty i robi startup. Nie mówię już o
dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 19.01.2020, 11:11:08
  • 3
@ap0linary: Albo odwrotnie.
Jeśli chcesz być sponsorem dla dorosłej kobiety całe jej życie (prawdopodobnie będziecie mieć 2 czy 3 dzieci, czyli koło 6 lat opieki z 34 lat do 49 lat które powinna pracować), całe życie myśleć o tym, że są od ciebie zależne pod każdym względem (każdy twój błąd, każda decyzja, każda choroba czy wypadek) i przed 30 zdecydować o całym swoim życiu....

603

Mamy czasu seksualnego boomu? Raczej czasy seksualnego kryzysu

Pokaż treści 18+

Mamy czasu seksualnego boomu? Raczej czasy seksualnego kryzysu

Wydaje się, że poluzowanie i zanik norm moralnych w dziedzinie seksualności przynosi ludziom więcej seksu. Jest odwrotnie – taki wniosek można wysnuć z artykułu Kate Julian „Why Are Young People Ha…

aleteia_pl
z
pl.aleteia.org
dodany: 14.01.2020, 13:24:53
  • 310
  • #
    seks
  • #
    milosc
  • #
    zwiazki
  • #
    ciekawostki
  • #
    pytanie
dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 14.01.2020, 18:31:34
  • -2
@janniecki:
Moim zdaniem feminizm, jak wszystko, jest zgodny z naturą (nie jest fair, ale ma sens). W pewnym momencie ewolucji mężczyźni, mając wybór czasem społeczny/czasem siłowy, zaczęli uważać takie cechy jak "delikatna", "nieśmiała", "niepewna", "wątła", "uroczo głupiutka" za POZYTYWNE. Żaden inne zwierze nie podjęłoby takiej decyzji, gdyż chce wybrać najlepsze cechy dla swojego potomstwa. To nie jest tak, że geny ojca przechodzą na syna, a geny matki na córkę. Mając

605

Po co kobiecie awantury?

Po co kobiecie awantury?

Prawdziwa przyczyna awantur i rozwodów oraz jak uniknąć problemów w relacjach.

Adam_Lechistan
z
youtube.com
dodany: 11.01.2020, 14:58:34
  • 265
  • #
    nauka
  • #
    psychologia
  • #
    zwiazki
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    logikaniebieskichpaskow
dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 12.01.2020, 20:15:24
  • 3
@kfiatek_na_parapecie: Statystycznie niewiele kobiet słyszy od przyszłych/obecnych partnerów, że są grube/nieładne. Mężczyzn nie obchodzi te 3 czy 5 kilo w tą czy w tą, jeśli stoisz przed nim nago. Na insta już tak, w pracy zauważą, czasem w rodzinnym domu jest taka ciotka/mama.

Wygląd ma znaczenie wizerunkowe: chcemy coś pokazać światu (od "Nic mnie to nie obchodzi" do "Patrzcie, mam w życiu wszystko"), oceniają nas w pracy, wpływa to na

152

Kobiecy orgazm

Pokaż treści 18+

Kobiecy orgazm

Czym jest i jak działa orgazm?

ArseneWengerTheAnimatedSeries
z
youtube.com
dodany: 07.01.2020, 15:10:56
  • 97
  • #
    nauka
  • #
    ciekawostki
  • #
    zainteresowania
  • #
    seks
  • #
    rozowepaski
  • #
    zwiazki
dzynkitka
dzynkitka
dzynkitka 09.01.2020, 04:12:21
  • 2
@extra_virgin: Ładnie napisane, chociaż podobno większość mężczyzn odczuwa zmniejszenie podniecenia widząc płaczącą, zestresowaną kobietę. Nawet powyższy opis gwałtu nie sugeruje wg mnie podniecenia (opisu atrakcyjności: c---i, nogi, d--a), tylko że "słyszał że s--s to coś co powinien mieć", "to dało mi poczucie wszechmocy/siły". To brzmi jakby facet miał kompleksy i chciał nadrobić je robiąc krzywdę dziewczynie, która "miała wyższy status społeczny".

G---t nie jest dobrym sposobem na reprodukcję, bo:
a) stres negatywnie
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 3 z 4
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 06.01.2023

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking