Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko420
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki
  • Informacje
  • Rozrywka
  • Sport
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Ukraina
  • Gospodarka
  • Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

daro1

daro1

Dołączył 9 lat i 4 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 3306
  • Znaleziska 240
  • Mikroblog 3066
  • Obserwujący 7
  • Obserwowane 1
  • Dodane (155)
  • Komentowane (1850)
  • Plusowane (1061)
vesper_
vesper_
23.05.2023, 20:45:36
  • 119
Taka prawda :)

#programowanie #heheszki #programista15k #chatgpt #ai
Pobierz
źródło: 1683875780436
  • Dekorum
  • lycaon_pictus
  • Kitku_Karola
  • matthewonthego
  • H_Dworniok2137
  • +114 innych
  • 25
daro1
daro1 24.05.2023, 05:29:11 via Wykop
  • 0
no przede wszystkim to ciężko wciąż to nazwać inteligencją na ten moment. To bardziej bardzo dobra wyszukiwarka.


@vesper_: Nie był bym tego taki pewien. To raczej inteligentny generator kodu który całkiem dobrze sobie radzi ale na znanych bibliotekach. Na przykład dałem mu za zadanie wygenerować dynamicznie w JavaScript za pomocą funkcji na Bootstrap 5 okno modalne albo powiadomienie toast i całkiem nieźle sobie radzi. Może nie wypluwa to tego tak jak
daro1
daro1 24.05.2023, 10:16:00 via Wykop
  • 1
@vesper_: Tylko dlaczego on tak dobrze radzi sobie z tłumaczeniem kodów np. z Vue.js na Knockout.js to ja nie mam do tego głowy. Normalnie wypluwa tak jak to powinno być i jeszcze będzie działało. To nie może być wklejanie gotowych rozwiązań skoro przetłumaczy dowolny kod który ja wpiszę. I teraz weźmy taką przykładową migrację np. z Vue na Knockout albo raczej na odwrót i masz w zasadzie gotowca. Ręczne wklepywanie niepotrzebne
  • Sinity
mirko_anonim
mirko_anonim
21.05.2023, 18:26:08
  • 9
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Czy komuś też tinder zrył banie i postrzeganie relacji? Z perspektywy mężczyzny jesteś szukającym, walczącym o uwagę kobiety i najmniejsza drobnostka może cię skreślić - stąd wyrabiasz sobie nawyk żeby pod żadnym pozorem się nie angażować bo kobieta może w każdej chwili olać (nawet bez powodu). Z perspektywy kobiety jesteś odbiorcą, oceniającym i w każdej chwili czekasz na jeszcze lepszego, testując każdego któremu uda się do ciebie dobić. Udało
Pobierz
źródło: _x0IuuAc8
  • Geralt678
  • damienbudzik
  • Oskar_STS
  • BETMAN_DARK_KNIGHT
  • daro1
  • +4 innych
  • 18
daro1
daro1 22.05.2023, 04:09:36 via Wykop
  • 0
Teraz 40% par poznaje się online dane z 2020 roku można znaleźć w nacie


@navaare: Te dane może dotyczą USA ale nie naszego kraju. Tutaj faktycznie w zdecydowanej większości przypadków jedynym i słusznym kanałem żeby poznać kandydatkę na żonę są bliższe lub dalsze grona znajomych. To najlepszy i najbezpieczniejszy kanał. W internecie jest ten problem że nie wiadomo kto jest po drugiej stronie a w naszym kraju co do zasady jesteśmy
daro1
daro1 22.05.2023, 06:09:40 via Wykop
  • 0
@navaare: A po co te różowe miałyby sobie szukać nawet w czasach COVID nie wiadomo jakich napalonych nieznajomych gości w internecie? Pewnie nawet wtedy nie miały swoich kanałów żeby się spotykać? Tak bo już uwierzę w to że jeszcze na portalach randkowych się rejestrowały i musiały płacić za dostęp do całej masy napaleńców bo tam na bezpłatnych kontach to bez względu na płeć i tak nic nie można zdziałać. My tutaj
daro1
daro1 22.05.2023, 06:44:07 via Wykop
  • 0
@navaare: I tu jest pies pogrzebany bo im więcej masz opcji do wyboru to tym mniejsze szanse że jakąkolwiek wybierzesz. I nawet handlowcy dobrze to wiedzą. Myślisz że czemu klientowi dają na przykład jakieś tylko trzy opcje do wyboru jak nie mogą się zdecydować? Dlatego te miejsca gdzie możesz przebierać jak na bazarze nie służą temu żeby na stałe się z czymś związać, skoro zawsze bez problemu możesz wymienić coś na
daro1
daro1 22.05.2023, 12:43:22 via Wykop
  • 0
@navaare: No widzę że nadal nie kumasz. W gronach znajomych są więzi społeczne, ludzie się znają a poza tym stosunkowo łatwo skumać kto kim jest. A nie jak na Tinderze a nawet w klubach jak byś uderzał do nieznajomych kobiet. Nic o tej osobie nie wiadomo a tak to możesz popytać co nieco znajomych, spotykać się i kogoś lepiej poznać. Jak nie masz żadnych opcji lub jest ich tylko niewiele to
daro1
daro1 20.05.2023, 13:16:39
  • 0
Wyobraźcie sobie że jesteście w takiej oto sytuacji. Przegryw sub5 albo normie, bez umiejętności społecznych, bez kasy który nigdy nie miał kobiety. Na ulicy, w galerii, w klubie czy gdziekolwiek indziej ale w realu spotykacie bardzo piękną nieznajomą kobietę, która jest na tyle otwarta że jasno komunikuje Wam, że chciała by z Wami stworzyć związek na całe życie i szuka chłopaka. Albo bez wahania zgadza się żeby się z Wami umówić na

Co zrobisz gdy piękna nieznajoma z grubej rury zaproponuje Ci randkę?

  • zgodzę się bez wahania 23.5% (19)
  • najpierw skorzystam z porad redpill/pua 3.7% (3)
  • najpierw skorzystam z porad znajomych 1.2% (1)
  • nie zgodzę się, śmierdzi to wałem na kilometr 42.0% (34)
  • nie zgodzę się, to niemożliwe bym miał powodzenie 19.8% (16)
  • w ogóle nie interesują mnie randki z nieznajomymi 9.9% (8)

Oddanych głosów: 81

  • 6
daro1
daro1 20.05.2023, 16:30:37 via Wykop
  • 0
@abc-def: Taka sytuacja na przykład:
https://youtu.be/zFjlf60bwaY
No ale masz rację, to raczej nie jest realna sytuacja
mirko_anonim
mirko_anonim
20.05.2023, 10:13:55
  • 160
#biedanonim
Życie 30+ zaczyna być wkurzające. Po studiach ostatnie znajomości zaczęły się sypać, ludzie zakładają rodziny, przeprowadzają się. W pracy "znajomości" trwają 8h dziennie. Żyję jak większość systemem praca-dom ale nawet przy zajęciach dodatkowych poza pracą jest zlepek osób mających JUŻ swoje inne życie. W efekcie zostaje sam. Na urodziny prawie nikt nie składa mi życzeń, ewentualnie ktoś z kim pisałem regularnie o jakiejś sprawie w ostatnim czasie (bo może uzna że
Pobierz
źródło: comment_16685113970IZvH7E2zdkmlXXaZCPmwJ
  • JoeBlade
  • Mr_3nKi_
  • Aorus
  • daro1
  • Malenaa
  • +155 innych
  • 29
daro1
daro1 20.05.2023, 10:58:38 via Wykop
  • 7
@mirko_anonim: Trzeba było żyć i zachowywać się tak samo jak inni i znaleźć sobie drugą połowę, zakładając rodzinę kiedy był na to czas. Trudno żeby było inaczej, taka jest naturalna kolej rzeczy.
  • Nowystaryziel
  • RandomowyMirek
  • Rabarbarowe_sny
  • tyrytyty
  • Ishvarta
  • +2 innych
gigachad_has_entered_the_chat
gigachad_has_entered_the_chat
18.05.2023, 23:36:00
  • 1
#przegryw #blackpill #niebieskiepaski #rozowepaski #p0lka

jeżeli kobiety umawiają się z tobą tylko dla seksu to jesteś #wygryw czy #przegryw

ale żadna nie chce z tobą stworzyć związku?
  • Musze_wygrac_zycie
  • 8
daro1
daro1 19.05.2023, 04:42:34 via Wykop
  • 0
@gigachad_has_entered_the_chat: Przegryw. Pewne potrzeby nigdy nie zostaną zaspokojone.
Pozytywny_gosc
Pozytywny_gosc
17.05.2023, 20:28:57
  • 18
Jest wena to trzeba pisać dalej, a więc tak - o celach.

Normictwo i redpillstw0 porównuje szukanie kobiety do pracy - mówią, że stawianie kobiet na piedestał i rozwój pod, staranie się jest ok, "bo przecież analogicznie jak jesteś biedny to też musisz pracować, zarabiać, starać się i stawiać prace na piedestal!!!".

Przede wszystkim to jest #cope. Jak jesteś redpillakiem to tak, praca, kariera, trzepanie nadgodzin, zwiększanie szansy na zawał, udar,
  • 77023
  • Vanset123
  • itsoverforme32445
  • Archaniol_bo_rzyga_bryje
  • rekin93
  • +13 innych
  • 14
daro1
daro1 18.05.2023, 05:29:17 via Wykop
  • 2
- zarabianie kasy jest dla ciebie konieczne do przeżycia, szukanie baby już nie


@Pozytywny_gosc: Zobaczymy na starość kolego, nie chcę nawet myśleć co będzie po pięćdziesiątce, bliżej nawet sześćdziesiątki a nawet później a niedawno skończyłem już 44. Dopóki pewne potrzeby są zaspokajane przez mechanizmy zastępcze wszystko jest w porządku. Jak ktoś jest ciągle na bezrobociu i nie może znaleźć pracy ale utrzymują go rodzice to nie ma problemu. Obejrzyj jeśli nie
  • Vanset123
  • Oskar_STS
daro1
daro1 18.05.2023, 18:58:19 via Wykop
  • 0
@Eugeniusz_Zua: Może i sobie radzą ale na pewno już takiego powodzenia jak dekadę temu nie mają. To już nie jest pierwsza młodość a i uroda już nie taka.
eisil
eisil
17.05.2023, 13:48:44
  • 2
Dla kogo jest większy over na rynku matrymonialnym:
opcja nr 1 - chłop z zaburzeniem osobowości unikającej, mentalcel, mocna #!$%@?, bezrobotny, 183 cm wzrostu, 7/10 z mordy, z perspektywami by zarabiać trochę ponad najniższą krajową i być ciut bardziej dynamiczny (ale i tak mocne lęki społeczne)
opcja nr 2 - chłop 3,5/10, 172 cm, mocno dynamiczny, inteligentny, zarobki 6k netto, z perspektywami na większe

#przegryw #blackpill #logikarozowychpaskow #rozowepaski

dla kogo większy over?

  • opcja nr 1 41.6% (153)
  • opcja nr 2 58.4% (215)

Oddanych głosów: 368

  • abc-def
  • analboss
  • 26
daro1
daro1 17.05.2023, 17:13:02 via Wykop
  • 1
@eisil: Opcja 1 ma pozamiatane, mam na myśli LTR a nie głupie zabawy gdzie może być wiele sukcesów, opcja 2 ma na LTR całkiem realne szanse. Dużo lepiej całkiem przyzwoicie zarabiać i do tego być zaradnym niż tylko być ładnym. Opcja 1 nie zapewni bytu potomstwu, opcja 2 już tak.
  • eisil
TTedbundYY
TTedbundYY
17.05.2023, 09:56:28
  • 10
Bawią mnie płytkie jak kałuża moczu osoby, które przy doborze życiowego partnera kierują się wyglądem, a potem płaczą, bo tkwią w nieudanym związku z przeceniającym swoją wartość, toksycznym, tępym pustakiem, doprowadzającym ich do szału ciągłymi fochami, pretensjami i niebotycznymi wymaganiami niewspółmiernymi do własnego wkładu

#blackpill
  • H4X0r3Q
  • Szumrzeczny
  • Blueweb
  • wojox11
  • heartheroar
  • +5 innych
  • 2
daro1
daro1 17.05.2023, 10:08:18 via Wykop
  • 1
@TTedbundYY: Bo to jest natura a z nią nie można wygrać.
  • pamareum
daro1
daro1 16.05.2023, 19:00:52
  • 2
Wyniki mojej ostatniej sondy pokazały że najwięcej ludzi którzy głosowali nie byłoby w stanie wytrzymać więcej niż 5 odrzuceń, nieudanych prób wejścia w związek, uznając że dalsze próby podchodzenia nie są warte zachodu a przynajmniej tak zadeklarowali. No to teraz kolejna sonda. Temat ciągłych odrzuceń jest tym bardziej paskudny jeśli to się dzieje po kolei za każdym podejściem bez choćby jednego sukcesu a puasi mówią żeby się tym nie przejmować. Tymczasem ktoś

Po ilu nieudanych próbach z kobietami uznasz że coś jest nie tak?

  • po pierwszej 12.7% (13)
  • po dwóch 2.9% (3)
  • po trzech 9.8% (10)
  • po pięciu 18.6% (19)
  • po dziesięciu lub więcej 15.7% (16)
  • będę próbował do skutku 7.8% (8)
  • nie zamierzam niczego próbować 32.4% (33)

Oddanych głosów: 102

  • puchtek
  • PonuryKos123
  • 9
daro1
daro1 17.05.2023, 03:42:09 via Wykop
  • 0
Większość zajętych ( z 90%)


@Mezomorfix: I tu jest pies pogrzebany, bo tylko się zastanawiam na ile tu jest czystej statystyki a na ile po prostu niewłaściwy target. Na czole sobie żadna nie napisze że jest zajęta. Jak się podejdzie do 100 kobiet a tylko z jedną coś tam wyjdzie ale uwaga, sukces będzie dopiero na końcu a nie na początku to człowiek może się zastanawiać co z nim nie tak
daro1
daro1 17.05.2023, 03:58:28 via Wykop
  • 0
@Pozytywny_gosc: W porządku tylko że w tym przypadku jest jeden problem. Nie wiadomo kiedy to się stanie, podchodząc na początku do 100 kobiet sukces może być na początku, gdzieś w połowie albo dopiero na końcu patrząc na to statystycznie. Podchodząc do 1000 kobiet może być tak samo. Jeszcze bardziej mało prawdopodobne jest to żeby było tych 10 sukcesów pod rząd. Jeżeli sukcesy będą na początku, można mieć błędne wrażenie o własnej
wqeqwfsafasdfasd
wqeqwfsafasdfasd
12.05.2023, 15:42:35
  • 69
Mamy znacznie, znacznie więcej młodych (15-25lv) prawiczków niż dziewic z prostego powodu:

-młoda dziewczyna może bez problemu oddać się jakiemuś ruchaczowi, wystarczy że jest ładny i dobrze zagada. Kobiety działają bardziej pod wpływem emocji, więc jeden dobry tekst, odpowiednie warunki i tak, jak rano "nawet się nie całowała" tak do północy może mieć już za sobą ruchańsko w każdy otwór w jej ciele;

-młody facet ZAWSZE zastanowi się przed utratą prawictwa z
Pobierz
źródło: buziwsuiraczka
  • programista3k
  • Gerwampo
  • CoolerHusky
  • Flutter_M_Shydale
  • Shemiaza
  • +64 innych
  • 19
daro1
daro1 12.05.2023, 17:46:34 via Wykop
  • 6
@wqeqwfsafasdfasd: Dziewczyny nie są aż tak głupie żeby dać się wyruchać jakiemuś chadowi którego dopiero co poznały gdzieś na imprezie a faceci nie są aż tak głupi żeby narażać się na wpadkę czy inne kłopoty. Sądzę że sytuacje o których tutaj piszesz zdarzają się stosunkowo rzadko. Bardziej prawdopodobną przyczyną prawictwa jest to że goście w tym przedziale wiekowym w ogóle nie dostają takiej szansy żeby to prawictwo stracić.
  • abc-def
  • wqeqwfsafasdfasd
  • Sarnaa
  • Ankjdhe
  • przegrywam_przez_miasto
  • +1 innych
daro1
daro1 13.05.2023, 04:55:21 via Wykop
  • 1
@Eteres: I pewnie każda z nich tylko marzy o tym żeby potem zostać samotną matką z dzieckiem jakiegoś nieznajomego chada a do tego jeszcze złapać jakiś syf. Mogą sobie tak gadać ale w rzeczywistości jak co do czego to inaczej to może wyglądać.
  • Wszystko_albo_nic
daro1
daro1 10.05.2023, 05:49:07
  • 0
Pytanie do tych ludzi którzy przegrali życie. Z iloma kobietami w ciągu całego swojego życia próbowaliście coś żeby wejść w związek zanim na dobre daliście sobie spokój uznając że nie jest to już warte zachodu? Z tego co pamiętam to ja w realu próbowałem wejść w związek chyba z pięcioma kobietami a przez internet na Badoo tylko z jedną. Wszystkie to były moje koleżanki, nie próbowałem z ani jedną nieznajomą. Przed 18

Z iloma kobietami próbowałeś wejść w związek po czym dałeś sobie spokój?

  • jeszcze nie próbowałem 17.8% (37)
  • nie próbowałem i nie zamierzam 9.1% (19)
  • tylko z jedną 16.3% (34)
  • do pięciu 26.0% (54)
  • do dziesięciu 10.6% (22)
  • więcej niż dziesięć 9.6% (20)
  • nadal próbuję i nie zamierzam się poddawać 10.6% (22)

Oddanych głosów: 208

  • 22
daro1
daro1 10.05.2023, 14:47:42 via Wykop
  • 0
@Pozytywny_gosc: W realu trzeba być chyba bardzo obrotnym żeby mieć zainteresowanie więcej niż kilku kobiet. Też miałem tak samo, jakimś dziwnym trafem zainteresowanie było od takich mało atrakcyjnych kobiet. Te atrakcyjniejsze zawsze albo pozajmowane a jeżeli nawet nie to zawsze było co najmniej kilku innych gości. Nie pojmuję jak to jest możliwe że zagadywałeś na ulicy i w klubach do co najmniej 500 kobiet i jak to psychika wytrzymywała. Coś mi
mirek3838838
mirek3838838
09.05.2023, 13:20:55
  • 40
Idź, zagadaj. Wyjdź do ludzi...
#przegryw #blackpill #redpill #pua #samotnosc #depresja #zwiazki
Pobierz
źródło: Screenshot from 2023-05-09 15-19-59
  • abc-def
  • Niski_Manlet
  • reydel
  • 77023
  • grzybuxd
  • +35 innych
  • 26
daro1
daro1 11.05.2023, 10:20:45 via Wykop
  • 0
@Oskar_STS: Koleś popełnił kardynalny błąd polegający na tym że zaczął uderzać do nieznajomych kobiet na ulicy i w klubach, z początku pewnie był pełen energii ale ponieważ puasi nie mówią wszystkiego nie miał pojęcia na co się tak na prawdę porywa. Dziesiątki jak nie setki odrzuceń wpływają negatywnie na psychikę. Z mindsetu pewnego siebie i wierzącego w siebie gościa bardzo łatwo w ten sposób utrwalić mindset dokładnie przeciwny. Ktoś mądry kiedyś
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 93
  • Strona 5 z 93
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 10.10.2020

    Komentator
  • Rocznica
    od 07.03.2023

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 03.01.2021

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl

Podróże

Gospodarka

Ukraina

Technologia

Motoryzacja

Sport

Rozrywka

Informacje

Ciekawostki