Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko260
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
andrzejk36
andrzejk36

andrzejk36

Dołączył 9 lat i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 736
  • Znaleziska 218
  • Mikroblog 518
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 2
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36 31.05.2019, 18:45:03 via Zakop
  • 83
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MilionoweMultikonto
MilionoweMultikonto
31.05.2019, 18:46:42
  • 7
@andrzejk36: upośledzonych dzieci nigdy za mało, przecież fundacje i koncerny farmaceutyczne też muszą na czymś zarobić
  • Odpowiedz
Smartass
Smartass
31.05.2019, 23:26:26 via iOS
  • 4
Co więcej - jak facet wie, ze będzie mu ciężko wytrzymać bez używek, to po prostu nie zachodzi w ciążę. To się nazywa odpowiedzialność i przezorność. Powinnyśmy się uczyć XD
  • Odpowiedz
Hercyk
Hercyk
05.05.2019, 09:16:33 via iOS
  • 800
#chwalesie jeszcze raz, bo jestem tak dumna, że znowu mogłam śpiewać w najpiękniejszej i najlepszej sali koncertowej w Polsce (a może Europie?) #nospr
Hercyk - #chwalesie jeszcze raz, bo jestem tak dumna, że znowu mogłam śpiewać w najpi...

źródło: comment_xL9dqGu6cfAt0YNx9ryBnJf8CrkjobVw.jpg

Pobierz
  • 48
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36 05.05.2019, 13:03:05 via Zakop
  • 1
@Hercyk: wołaj
  • Odpowiedz
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36 23.01.2019, 06:32:47 via iOS
  • 0
#swiatnauki
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

radekrad
radekrad
23.01.2019, 08:31:36
  • 0
@andrzejk36: ?
  • Odpowiedz

432

[AMA] Zakup mieszkania z licytacji komorniczej

Dwa lata temu kupiłem mieszkanie z licytacji komorniczej, chętnie odpowiem na wszystkie pytania.

andrzejk36
z
wykop.pl
dodany: 31.10.2015, 08:58:39
  • 478
  • #
    ama
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    pieniadze
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 09:09:03
  • 7
Przysądzenie prawa własności do mieszkania z licytacji komorniczej.
andrzejk36 - Przysądzenie prawa własności do mieszkania z licytacji komorniczej.

źródło: comment_YeqsOUXurIOJxuGGbJVAGV9qFO0zn6HR.jpg

Pobierz
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 09:10:00
  • 44
@i_love_poland: Jestem na prowizji więc od 2500,- do 4500,- zł. Średnio 3200,- zł. Bielsko-Biała
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 09:12:30
  • 81
@deplecak: Cena wywoławcza była 69000,- zł, kupiłem za 84000,-. Mieszkanie w centrum Bielska-Białej, kamienica, 42 metry, 3 pokoje. Tak wiem 3 pokoje na 42 metrach - jeden bardzo mały pokój, dwa większe i bardzo mała kuchnia.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 09:13:34
  • 33
@GuideBox: Bardzo dobra okazja kupna mieszkania za małą kwotę. Dużo zyskałem ale trzeba pamiętać, że bardzo dużo zachodu z załatwianiem wszystkich papierów.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 09:16:10
  • 73
@deplecak: Nie mieszkam tam, wynajmuje je.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 09:39:04
  • 31
@konijn: 1. Aukcje odbywają się w Sądzie Rejonowym. Informację o aukcjach komorniczych można znaleźć na stronach internetowych komorników.
2. Można oglądać mieszkanie jeśli wyrazi na to zgodę obecny właściciel, zazwyczaj się zgadzają. Ja nie widziałem swojego bo za późno dowiedziałem się o aukcji, natomiast widziałem zdjęcia oraz kilkustronicowy raport stworzony przez biegłego, który jest dostępny u komornika.
3. Jedna licytacja jedno mieszkanie do licytacji. Licytujących było 4 (dwóch handlarzy tak
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 09:41:00
  • 23
@karmelkowa: U mnie mieszkanie było w bardzo dobrym stanie (Pani w sekretariacie u komornika powiedziała że rzadko zdarzają się mieszkania w takim stanie) chociaż i tak musiałem je wyremontować (poprzedni właściciel uwielbiał panele ścienne). Koszt remontu około 20000,- zł.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 10:26:18
  • 63
@akcer: 800 zł plus czynsz i media.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 10:32:46
  • 42
@komandor: 1. Kupiłem za 84000,-, po remoncie miałem kupca za 137000,- zł (remont 20000,-).
2. Czynsz 212,02 zł. (opłata za administrację, zimna woda, wywóz śmieci, fundusz remontowy na 2 osoby).
3. Poprzedni właściciel miał nawet swoją działalność gospodarczą (instalacje C.O.) natomiast mi na początku sprzedał historyjkę że wziął pożyczki dla swojego przyjaciela, który później uciekł do Australii. Płakał przy mnie jaki to pokrzywdzony przez los. Oczywiście później się okazało, że
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 10:43:15
  • 0
@zippyo: Ponad miesiąc.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 11:47:36
  • 78
@Erk700: 1. Wszystkie aukcje można znaleźć na stronach internetowych komorników.
2. Niespodzianki:
a) Poprzedni właściciel przy wyprowadzce chciał zabrać wszystko (grzejniki, wannę, gniazdka) chyba że za to zapłacę dodatkowo. Zadzwoniłem do komornika, który potwierdził że wszystkie elementy nie ruchome są moją własnością.
b) Przy wyczyszczeniu księgi wieczystej (bardzo dużo wpisów o wszczęciu postępowania komorniczego, około 70) panie w Sądzie nie umiały mi udzielić informacji ile to będzie kosztowało. Normalnie wykreślenie
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 11:53:05
  • 8
@Kaiser_Soze: Prawie :) tylko, że kupione z kredytu.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 12:50:44
  • 31
@Fajrantboy: Też myślałem, że aukcja będzie ustawiona ale chyba jednak to mit.
To była moja pierwsza licytacja i póki co jedyna.
Jeśli przegrasz licytację oddają ci wadium. Jeśli wygrasz i nie wpłacić reszty w ciągu dwóch tygodni to przepada wadium.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 13:00:56
  • 14
@Fajrantboy: Od zakupu do postanowienia Sądu o przysądzeniu własności około 1,5 miesiąca.
Jeśli chodzi o wprowadzkę to tutaj są dwie możliwości:
1. Jeśli nie ma lokatora to od razu można tam mieszkać. Wyczyszczenie księgi wieczystej około 2 miesiące.
2. Gdy mieszkanie kupuje się z lokatorami (ja tak miałem) to wszystko zależne od nastawienia lokatorów. Gdybym chciał ich usunąć na siłę to są możliwości. Eksmisja ale wtedy miasto musi zapewnić lokum
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 13:13:34
  • 10
@pirpir: 1. Sprawdziłem podobne mieszkania na serwisach ogłoszeniowych (wyceniałem je na 120000,-). Założyłem sobie licytowanie do 90000,-. Pierwszą cześć przeczekałem żeby inni zaczeli licytować, później o kilka tysięcy przebiłem i chyba miałem przewagę psychologiczną nad innymi (przynajmniej takie było założenie).
2. Na początku trzeba wpłacić wadium na konto komornika. Nie ma więcej opłat.
3. Nikt do mnie nie podszedł choć bałem się, że może mnie to spotkać.
4. Był to
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 13:17:50
  • 7
@Fajrantboy: Pierwszą cześć przeczekałem żeby inni zaczeli licytować, później o kilka tysięcy przebiłem i chyba miałem przewagę psychologiczną nad innymi (przynajmniej takie było założenie). Po 75000,- zł handlarze (było ich dwóch) wycofali się i zostałem z dwoma małżeństwami. Zaszachowałem ich :)
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 13:25:35
  • -2
@Fajrantboy: Nie oglądałem programu na discovery. Sam wymyśliłem tę strategię :)
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 14:42:59
  • 0
@beep: Dziękuje bardzo :)
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 14:48:30
  • 9
@Tylko_nocny: Chyba właśnie on tak to widział :)
Był jeszcze piec dwufunkcyjny, za który też chciał ode mnie pieniądze (chyba sobie zażyczył 1200,-), chciał go wykręcać :D
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 14:50:11
  • 4
@seelk: Oczywiście, że tak.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 14:58:42
  • 62
@Fabinho: Ja miałem jeszcze gorzej :)
Musiałem dostarczyć jak najszybciej postanowienie sądu do banku aby dostać kredyt (gdybym nie dostał kredytu straciłbym wadium). Miałem dwa tygodnie na to. Dowiedziałem się z sądu, że dostane pismo pocztą (czyli jak zrobią to będzie, Pani powiedziała mi że trwa około trzech tygodni). Byłem w kropce. Poszedłem do Sądu i wytłumaczyłem, że mogę stracić ponad 10 tyś. przez brak jednego pisma. W końcu wybłagałem
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 15:03:27
  • 41
@Tylko_nocny: Farby się nie dało bo nie było :) wszędzie były panele ścienne (masakra). Dla ciekawych poniżej zdjęcie.
andrzejk36 - @Tylko_nocny: Farby się nie dało bo nie było :) wszędzie były panele ści...

źródło: comment_FtI5t8OUDr1o1OMskkdQycUcGA1yDmHQ.jpg

Pobierz
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 15:07:00
  • 121
@pzlpzlpzl: Czynsz jest bardzo niski (212,02 zł na dwie osoby). W całości wyremontowane. Takie są ceny w centrum miasta. Jeśli na rynku panują takie ceny to nie będę wynajmował taniej.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 15:12:49
  • 2
@seelk:
2. Mieszkanie było wyceniane na 105000,- (nie pamiętam dokładnie), ale było nie doszacowane. Ja kupiłem za 84000,-
3. Wszyscy na sali byli licytantami.
4. Dłużnika nie ma w Sądzie.
5. Gdy da ci je poprzedni właściciel.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 15:15:49
  • 54
@Tylko_nocny: Parę zdjęć by się tam nadawało :)
Pod panelami była ciekawa tapeta :D
andrzejk36 - @Tylko_nocny: Parę zdjęć by się tam nadawało :)
Pod panelami była cieka...

źródło: comment_DSfhHBF6qzXGbZtS3Pn2x6lSlJGt5z9H.jpg

Pobierz
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 15:24:34
  • 2
@seelk: 1. Uprzedzam, że komornik raczej nie udzieli ci żadnej informacji (u mnie nie miał czasu na takie pierdoły).
2. Nie dowiadywałem się czy aukcja jest aktualna. Licytację mogą odwołać nawet minutę przed aukcją. Jest możliwość wykup długów, wtedy trzeba iść do komornika i z nim to ustalać.
3. Najpierw kredyt trzeba spłacić.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 15:33:12
  • 1
@wielowitamin: U mnie w mieście ceny mieszkań są mniejsze, przez to także ceny za wynajem. Mieszkanie deweloperskie można kupić już za 200000,-. Trzeba pamiętać, że mieszkanie z licytacji komorniczej jest dla osób które nie potrzebują mieszkania na już, trzeba się liczyć że nawet rok trzeba czekać na mieszkanie po wygraniu licytacji.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 15:58:13
  • 23
@tytanowy-janusz: Kwota kredytu 890000,- zostało mi na remont. Marża 1,2% razem z wiborem 3M wychodzi około 3,9%. Ostatnia rata 387,- zł. Zostało jeszcze tylko 28 lat :D Plan jest taki żeby go spłacić w 15 lat.
Uczulam wszystkich aby najpierw przejść wszystkie banki zanim się weźmie kredyt mieszkaniowy (są bardzo duże różnice).
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 16:20:59
  • 6
@noekid: To wchodzisz siła, w końcu to twoje mieszkanie. Gdyby przyjechała policja trzeba mieć ze sobą potwierdzenie z sądu.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 16:31:12
  • 14
@noekid: Poprzedni właściciel żył tam z żoną, córką która miała dwójkę dzieci. Okazało się, że to była jego trzecia żona dodatkowo bił ją, lubił wypić. Mi opowiadał jak to on jest pokrzywdzony a tak naprawdę chciał mnie wziąć na litość. Przez kilka miesięcy miałem chyba ze 100 listów od banków, orange i innych firm które chciały odzyskać pieniądze.

Chwalił się sam wyremontował całe mieszkanie. Oczywiście panele ścienne nie przypadły mi
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 16:32:11
  • 5
@kurokaeru: Jak nie wygrasz to oddają wadium na następny dzień.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 16:36:56
  • 38
@chrupol: Dokładnie tak jest :)
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 16:39:30
  • 0
@chrupol: Dzięki :)
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 16:44:35
  • 1
@majk3l: 1. Po remoncie takie mieszkanie kosztowało 140000,- - 160000,-.
2. Już zarabiam na wynajmie.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 17:09:06
  • -43
@Bozyszcze: Oczywiście jeśli mamy patrzeć na to jak na inwestycje w sensie ekonomicznym to nie zarobiłem jeszcze nic.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 17:20:00
  • 4
@majk3l: Nie spotkało mnie to na licytacji.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 17:21:56
  • 23
@Tylko_nocny: Wakacje to miał od płacenia za mieszkanie.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 17:54:05 via Android
  • 5
@rusty: 89000
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 17:59:04 via Android
  • -1
@robertK: Przed remontem około 120000,- zł
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 18:12:17 via Android
  • 6
@sln7h: Rata kredytu wynosi 390 zł. Wynajmuje za 800 zł. Nadwyżka jest :-)
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 18:17:31 via Android
  • 6
@Chicane: Na początku bardzo duże, bolało mnie to że jednak na cudzej krzywdzie kupuje taniej mieszkanie. Natomiast później jak wyszło że jest kretaczem to mi przeszło.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 18:29:01 via Android
  • 7
@OldFuckinPyroRex: Na początku taki był plan nawet wystawiłem na sprzedaż i miałem kupca niestety wymeldowanie które się przeciągało uniemożliwiło mi to
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 18:30:02 via Android
  • 1
@paczczczacz: Komornika nie znam. Raz go widziałem w czasie licytacji. Też miałem obawy, że to ustawione.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 18:31:44 via Android
  • 0
@BlutaczPLS: Przez pierwszy rok było tego mnóstwo. Orange, cyfrowy polsat,banki. Około 10 listów tygodniowo
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 18:33:27 via Android
  • 1
@daro2822: Ja brałem kredyt w ostatnim roku gdzie nie trzeba było wkładu własnego. Czytając ustawę o finansach banki muszą tego przestrzegać.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 18:35:37 via Android
  • 0
@KolankoZZ: Jeden procent ale sąd od razu zaproponował żebyśmy licytowali o 1000 zł żeby nam łatwiej, nie było sprzeciwu. Parę sekund masz na przebicie.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 18:35:59 via Android
  • 0
@tobiasz22: Nie
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 18:46:12
  • -1
@PsiKutasBezS: "mdm" czyli co?
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 18:46:23
  • 1
@marcosx: Każdy może przyjść.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 18:47:23
  • 65
@Goofas: Wilki najczęściej wyją wieczorem (pomiędzy godziną 20 a 24) i wcześnie rano (około godz. 3,.4, 5), jest to uzależnione od pory roku, długości dnia i nocy oraz fazy księżyca. Generalnie nie można mówić, że wilki wyją do księżyca. Podczas ciemnych letnich nocy, moment wzejścia księżyca jest sygnałem do wyruszania na polowanie i wówczas wilki wyją. W ciągu całego roku zmienia się intensywność wycia grupowego. Najmniejsza jest ona w początkowym
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 18:48:46
  • 0
@comrade: Można obejrzeć jeśli zgodzi się lokator. Zazwyczaj się zgadzają. Jest dostępny u komornika raport od biegłego gdzie jest wszystko opisane plus zdjęcia. Ja tak oceniłem mieszkanie.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 18:50:34
  • 4
@bazingaxl: Sprowadzimy Ukrainców lub innych imigrantów (lepiej by było jakby jednak nie trzeba by tego robić). Moje mieszkanie będzie dla moich potomnych.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 18:52:32
  • 2
@funnybunny: Chciałem żeby mi podał do siebie adres aby mógł przesyłać korenspodencje ale on nie chciał mi podać, telefon też wyłączył. Jest coraz mniej tych listów.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 18:53:39
  • 0
@KolankoZZ: Muszę najpierw spłacić mieszkanie. Gdybym miał gotówkę na wadium plus spłacony kredyt zastanawiałbym się na ponownym zakupie.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 18:54:30
  • 0
@lazzyday: Zjedź niżej to zobaczysz zdjęcia przed remontem (piękne panele ścienne i tapeta pod panelami).
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 18:56:47
  • 1
@vasil: 1. Jeśli jest cwaniak (ma dobrego adwokata) poprzedni lokator to może nam uprzykrzyć przejęcie mieszkania.
2. Czynsz musi płacić nowy nabywca bo to jego mieszkanie. Jeśli chodzi rachunki to były na poprzedniego lokatora więc jak się wyprowadził to przepisałem je na siebie.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 18:57:51
  • 0
@mieszalniapasz: Najlepiej się z nimi dogadać żeby się wyprowadzili (u mnie to było 4 miesiące). Jeśli nie po dobroci zostaje eksmisja.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 18:58:49
  • 3
@terion: Kupiłem z lokatorami (4 osoby zameldowane). Bardzo się bałem ale wyprowadzili bez przymusu po 4 miesiącach.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 19:00:10
  • 0
@PsiKutasBezS: Kojarze (czytałem o tym). Nie wiem czy można wziąć mdm na mieszkanie z licytacji.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 19:01:03
  • 36
@persil91: Wolę p--o.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 19:04:44
  • 0
@ChineseMobilePhones: Najpierw wpłaciłem wadium (10%) wartości mieszkania na konto komornika. Dzięki temu mogłem przystąpić do licytacji. Gdy wygrałem miałem dwa tygodnie na wpłatę reszty pieniędzy. Sprawdziłem wcześniej czy mam zdolność, wyszło mi ponad 100 tyś. zł. Szybko zabrałem potwierdzenia wygrania licytacji z sądu i wtedy ubiegałem się o kredyt. Pani z banku nigdy nie miała styczności z takim kredytem więc każdy robił to pierwszy raz.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 19:07:23
  • 7
@aekitea: Miasto musi zapewnić lokum zastępcze (oczywiście prawie w każdym mieście to nie realne). Najlepszym sposobem jest zapewnie na własny koszt wysiedlić lokatorów. Musi być 12 metrów na osobę przez trzy miesiące ty zapewniasz lokum. Po tym okresie miasto bierzę za nich odpowiedzialność. Potem można od miasta domagać się zwrotu kosztów plus odszkodowania tyle ile mógłbym wynając to mieszkanie przez ten okres.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 19:08:12
  • 3
@pila_mechaniczna: Prześladować zawsze mogą. Według papierów nie mają żadnych praw do mieszkania.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 19:09:03
  • 2
@jerzyna-zeszczecina: Eksmisja z policjantami i najlepszym sposobem jest zapewnie na własny koszt wysiedlić lokatorów. Musi być 12 metrów na osobę przez trzy miesiące ty zapewniasz lokum. Po tym okresie miasto bierzę za nich odpowiedzialność. Potem można od miasta domagać się zwrotu kosztów plus odszkodowania tyle ile mógłbym wynając to mieszkanie przez ten okres.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 19:10:08
  • 1
@mpmp-pmpm: Słyszałem, że są ustawione licytacje ale ja tego nie doświadczyłem.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 19:10:31
  • 1
@SwiniaczXXX: Przykro mi :(
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 19:12:40
  • 1
@mardok: 1. Normalna umowa na wynajem. Jak nie płacą od razu muszą się wyprowadzić plus mam dwumiesięczną kaucje.
2. Moje koszty (kredyt) przewyższają podatek od wynajmu. Nie muszę płacić podatku za wynajem. W rozliczeniu oczywiście muszę to ująć.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 19:13:56
  • 0
@codecalm: Miałem na początku duży problem z aktualnymi lokatorami ale się uspokoiło i na razie nie mam mieszkania do wynajęcia.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 19:18:22
  • 24
@PsiKutasBezS: Standard mojego mieszkania jest kilka razy lepszy. Bielsko-Biała to jedne z lepszych miejsc do mieszkania więc proszę nie obrażać że to miasto klasy C. Bezrobocie poniżej 5%. Mówi się że Bielsko-Biała to mały Wiedeń ze względu na architekture. Wysokie inwestycje z Unii Europejskiej i rozwój regionu Podbeskidzia. W rankingach miast wysokie miejsca od kilkunastu lat.
Bardzo proszę najpierw zapoznanie się z danym tematem a później oceniać.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 19:19:07
  • 1
@Brukovf: U mnie nie było takich sytuacji.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 19:20:11
  • 1
@SwiniaczXXX: Zgadzam się w stu procentach.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 19:23:44
  • 1
@D3v0: Jest, nawet dosyć duża.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 19:24:44
  • 1
@kocot: Tak właśnie było.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 19:26:38
  • 3
@fstab: Jestem lokalnym patriotą, więc też mnie to boli.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 19:28:20
  • 1
@konsu: Przy obecnym wiborze 3M koszt całego kredytu 146400,- zł. Odejmij 2 lata spłaconego kredytu to ci wyjdzie kwota.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 19:29:13
  • 1
@Widur: W mojej pracy nie jest lekko. Bardzo duża odpowiedzialność.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 19:31:46
  • 2
@kocot: Nerwów było bardzo dużo (czyszczenie księgi wieczystej to męka oraz stes czy dostanę kredyt w ciągu dwóch tygodni inaczej strata ponad 10 tyś.). Miałem szczęście, że jednak nawet gładko poszło. Czynsz ja musiałem płacić oraz rata kredytu od razu. Rachunki były na lokatora jak się wyprowadził przepisałem na siebie.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 19:37:15
  • 0
@mikula: Racja, mój straszny błąd. Teraz sprawdziłem dokładnie na koncie i mam aktualnie 3,17%
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 19:39:01
  • 9
@nandrolone: Musiałbym jeszcze zapłacić podatek od wzbogacenia. Lepiej poczekać 5 lat i mogę ominąć ten podatek.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 19:44:44
  • 2
@Kris77PL: Kozy największa wieś w Polsce :)
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 19:45:51
  • 0
@adil: Też byłem na to przygotowany.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 19:46:22
  • 1
@andrzej-milewski-14: Jakiego kuratora? Do czego?
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 19:52:52
  • 0
@PsiKutasBezS: Dostałem potwierdzenie z Sądu, że wygrałem licytację to wystarczyło bankowi żeby przelali pieniądze bezpośrednio na konto Sądu.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 20:21:10 via Android
  • 0
@sirtopp: Masz rację. Na początku spłaca się tylko odsetki a później kapitał kredytu. Dlatego przewyższają podatek.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 22:05:49
  • 0
@Kaczorra: Ścisłe centrum. Blisko Teatru Polskiego.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 22:07:00
  • 4
@NobodyexpectstheSpanishInquisition: Płakał przy mnie. Mówił że oszukał go najlepszy przyjaciel, który uciekł do Australii. W końcu wyszło, że to wszystko bujdy. Z wyprowadzką o dziwo nie robił problemów.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 22:07:28
  • 1
@Nerax123: Ścisłe centrum. Blisko Teatru Polskiego.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 22:08:20
  • 0
@mestero: 42 metry. Każdy komornik ma informację na swoich stronach internetowych o licytacjach.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 22:09:07
  • 0
@rarbana: Gdy bierzesz kredyt hipoteczny trzeba automatycznie wpisać bank do księgi wieczystej mieszkania.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 22:09:53
  • 7
@r-t: W jakim sensie tak. Tylko ja mu tej krzywdy nie wyrządziłem oraz ten lokator był sobie sam winien bo zadłużył mieszkanie.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 22:11:44
  • 3
@radek-zielony: Komornika raz widziałem, na licytacji. Sam się dogadałem z poprzednim lokatorem. Według prawa to jest twoje mieszkanie, więc możesz wyważyć drzwi ale lepiej miej przy sobie papiery z sądu na wypadek jakby ktoś wezwał policję.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 22:12:12
  • 0
@rarbana: Gdy bierzesz kredyt hipoteczny trzeba automatycznie wpisać bank do księgi wieczystej mieszkania.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 22:12:26
  • 1
@rarbana: Gdy bierzesz kredyt hipoteczny trzeba automatycznie wpisać bank do księgi wieczystej mieszkania.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 22:13:34
  • 0
@PsiKutasBezS: Ich rzeczoznawca przyszedł i sprawdził mieszkanie, które później dla banku wycenił.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 22:15:01
  • 0
@Kaps: Możesz się sądzić ale moim zdaniem szkoda zachodu skoro jest nie wypłacalny. Trzeba to wliczyć w koszty mieszkania z licytacji.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 22:15:34
  • 1
@andrzej-milewski-14: Udało się bez kuratora. Miasto dostarczyło mu papiery i się nie odwołał.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 22:17:52
  • 1
@sirtopp: Konsultowałem się z wysokim urzędnikiem Urzędu Skarbowego :)
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 22:19:51
  • 1
@Trva: Jak pisałem wcześniej jest możliwość każdego usunięcie z mojego mieszkania.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 22:26:34
  • 0
@Nerax123: To prawda :)
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 22:27:48
  • 0
@Jacob7: Faktycznie za dużo.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 22:28:17
  • 0
@jednakenergetyk: Kredyt po wygraniu licytacji komorniczej.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
31.10.2015, 22:29:09
  • 0
@Ana_Sun: Nie sprzedaje mieszkania.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
01.11.2015, 07:53:05
  • 0
@Krzysiake: 28.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
01.11.2015, 07:55:57
  • 1
@banczi: Czekałem około dwóch miesięcy na wyczyszczenie księgi wieczystej.
Udało mi się dogadać z lokatorami. Wyprowadzili się po 4 miesiącach.
Uprawomocnienie trwało 1,5 miesiąca później czekałem aż się wyprowadzą lokatorzy.
Bardzo dużo tego przychodziło. Zbieram bo nie mam kontaktu z poprzednim właścicielem.
Zadłużenie na około 130000,-
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
01.11.2015, 07:59:58
  • 0
@noniemozliwe: Wadium 10% wartości mieszkania.
Opłaty w Sądzie (księga wieczysta, opłata za pismo dla Banku) - około 500,-
Opłata za wymeldowanie - nie pamiętam dokładnie, do 100,-
Płacenie za czynsz gdy starzy lokatorzy tam mieszkali - około 1000,- zł (nie oddali mi tych pieniędzy)
Jak coś sobie jeszcze przypomne to dopisze.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
01.11.2015, 08:01:36
  • 0
@stuwa200: U nas jest przyrost 1,36 na rodzine - jedno z najmniejszych na świecie.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
01.11.2015, 08:03:34
  • 0
@rocendroll: Jest ogólna strona dla licytacji komorników. Jednak każdy komornik ma własną stronę internetową, na której ma wystawione swoje licytacje. Wpisz w google: komornik Warszawa i wchodź pokolei na każdego.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
01.11.2015, 08:06:35
  • 0
@thevion: Kolekcjonuje. Nie da się z tym nic zrobić.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
01.11.2015, 08:08:48
  • 0
@masterinho: Ochrona posiadania dotyczy osób, które coś posiadają. Poprzedni właściciel nic nie posiada dlatego masz prawo wejść do swojego mieszkania.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
01.11.2015, 08:11:39
  • 0
@lad2: Dogadałem się z lokatorem, wyprowadził się po 4 miesiącach.
Problem z wymedlowaniem miałem bardzo duże ze wględu że nie miałem z nim żadnego kontatku jak się wyprowadził. Miasto musi doręczyć list takiej osobie. Gdy tego nie może zrobić musi wyznaczyć kuratora, który za niego to odbierze (może to trwać pół roku). Jak złożyłem wniosek po miesiącu odebrał pismo i wymeldowano go.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
01.11.2015, 08:18:13
  • 0
@jayjay1337: Dokładnie tak. Dzięki za przypomnienie.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
01.11.2015, 08:21:19
  • 0
@zbyszko17: Jedna kaczka wielkości konia.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
01.11.2015, 08:22:16
  • 1
@craic: Pewnie, chętnie pomoge.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
01.11.2015, 08:44:25
  • 0
@sukez: Nie. Zadzwoniłem do komornika i ten mu wytłumaczył, że nie może tego zrobić.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
01.11.2015, 08:45:59
  • 0
@mynameis60: W sumie około 200 zł (wpis moich danych do Księgi Wieczystej, wpis hipoteki banku) ale wymazanie wpisów wyszło mnie na szczęście 30 zł.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
01.11.2015, 09:10:24 via Android
  • 1
@Polak_Wielki: Jest taka możliwość. Teoretycznie możesz później pozwać go do sądu ale prawdopodobieństwo że odzyskasz pieniądze są bardzo małe.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
01.11.2015, 11:16:32
  • 0
@masterinho: @masterinho: Kolejny raz powtarzam. Jeśli by nie chciał się wyprowadzić trzeba zgłosić się do miast, które musi zapewnić lokum zastępcze (oczywiście prawie każde miasto takowego nie posiada). Jest inne rozwiązanie:
trzeba samemu zapewnić na trzy miesiące lokum poprzedniemu lokatorowi (minimum 12 metrów na osobę) najlepiej hotel. Po trzech miesiącach miasto jest odpowiedzialne za byłych właścicieli. Po tym okresie miasto musi ci oddać koszt hotelu plus odszkodowanie (kwota
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
01.11.2015, 11:17:18
  • 0
@tomasz-misiewicz: Zgadza się.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
01.11.2015, 11:19:53
  • 1
@mar111cin: Było to tak (mniej więcej bo idealnie nie pamiętam):
Inni zaczeli licytować, podbijali po 1000,- zł.
Gdy było 76 tyś. zł ja od razu przebiłem na 82 tyś. zł i skończyło się na 84 tyś. zł.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
01.11.2015, 11:22:13
  • 1
@cholera_jasna: Musiałem szybciej dostać postanowienie o przyznanie własności (aby dostać szybciej kredyt hipoteczny). Dodatkowo przedłużałem termin wpłaty o 2 tygodnie, więc za to też musiałem zapłacić.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
01.11.2015, 11:29:22
  • 0
@sylwek2k: Kolejny raz powtarzam. Jeśli by nie chciał się wyprowadzić trzeba zgłosić się do miast, które musi zapewnić lokum zastępcze (oczywiście prawie każde miasto takowego nie posiada). Jest inne rozwiązanie:
trzeba samemu zapewnić na trzy miesiące lokum poprzedniemu lokatorowi (minimum 12 metrów na osobę) najlepiej hotel. Po trzech miesiącach miasto jest odpowiedzialne za byłych właścicieli. Po tym okresie miasto musi ci oddać koszt hotelu plus odszkodowanie (kwota wynosi tyle za
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
01.11.2015, 11:30:46
  • 0
@Trva: Jeśli nie znasz sytuacji to proszę nie spamować.
Kolejny raz powtarzam. Jeśli by nie chciał się wyprowadzić (nie ważne czy jest niepełnosprawna, ma sto lat, czy same niemowaki) trzeba zgłosić się do miasta, które musi zapewnić lokum zastępcze (oczywiście prawie każde miasto takowego nie posiada). Jest inne rozwiązanie:
trzeba samemu zapewnić na trzy miesiące lokum poprzedniemu lokatorowi (minimum 12 metrów na osobę) najlepiej hotel. Po trzech miesiącach miasto jest
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
01.11.2015, 11:31:58
  • 0
@ulath: Kolejny raz powtarzam. Jeśli by nie chciał się wyprowadzić trzeba zgłosić się do miasta, które musi zapewnić lokum zastępcze (oczywiście prawie każde miasto takowego nie posiada). Jest inne rozwiązanie:
trzeba samemu zapewnić na trzy miesiące lokum poprzedniemu lokatorowi (minimum 12 metrów na osobę) najlepiej hotel. Po trzech miesiącach miasto jest odpowiedzialne za byłych właścicieli. Po tym okresie miasto musi ci oddać koszt hotelu plus odszkodowanie (kwota wynosi tyle za
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
01.11.2015, 11:34:32
  • 0
@plakatymocy: Nie miałem umowy na piśmie, że się wyprowadzi. Gdyby nie chciał spełnić mojej prośby to:
Kolejny raz powtarzam. Jeśli by nie chciał się wyprowadzić trzeba zgłosić się do miast, które musi zapewnić lokum zastępcze (oczywiście prawie każde miasto takowego nie posiada). Jest inne rozwiązanie:
trzeba samemu zapewnić na trzy miesiące lokum poprzedniemu lokatorowi (minimum 12 metrów na osobę) najlepiej hotel. Po trzech miesiącach miasto jest odpowiedzialne za byłych właścicieli.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
01.11.2015, 11:40:39
  • 5
@J-DEVIL: Są ludzie, którzy mają bardzo duże długi choć mają pieniądze (wszystko przepisane na rodzinę) i stać ich na adwokata.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
01.11.2015, 12:18:41
  • 0
@sylwek2k: Zachodu bardzo dużo ale jest środek aby pozbyć się każdego lokatora.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
01.11.2015, 15:41:13 via Android
  • 0
@vasil: Dostaniesz zwrot pieniędzy jeśli mu załatwisz lokal zastępczy.
Gdybyś najpierw wystąpił do miasta żeby mu znaleźli lokal i zrobiliby to za kilka miesięcy to dostałbyś odszkodowanie.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
01.11.2015, 15:41:52 via Android
  • 0
@modzelem: Teraz już prawie w ogóle.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
01.11.2015, 15:42:24 via Android
  • 0
@kici666: Nie spotkałem się.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
01.11.2015, 15:47:49 via Android
  • 1
@pro2112: To już jest pytanie do dłużników. Ale wydaje mi się, że dłużnik nie może sprzedać mieszkania jak siedzi na nim komornik (wpisy do Księgi Wieczystej o postępowaniu komorniczym).
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
01.11.2015, 17:26:29 via Android
  • 2
@el_maryachi: 1. Komornik ci udzieli takiej informacji.
2. Przy kupnie mieszkania z licytacji komorniczej kupujący jest zwolniony z podatku.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
01.11.2015, 22:19:19 via Android
  • 0
@Mamoniowa: Autokorekta.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
02.11.2015, 10:04:39
  • 0
@Sliwa: Zgłoś się do komornika żeby przeprowadził eksmisję, wystarczy że zapewnisz lokum zastępcze dla lokatorów, musi opłacać przez trzy miesiące a później musi oddać ci miasto plus odszkodowanie.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
02.11.2015, 10:05:23
  • 0
@maur: To bym wszedł tam z komornikiem, który może wezwać policję i wchodzimy siłą :)
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
02.11.2015, 10:14:09
  • 0
@maur: Komornik ma prawo wejść do mieszkania które zostało zlicytowane.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
02.11.2015, 20:59:52 via Android
  • 1
@no_login: Wadium trzeba wcześniej wpłacić. Ja to zrobiłem przelewem, nie wiem jak wygląda użycie książeczki mieszkaniowej. Żeby być obserwatorem aukcji nie musisz wpłacać wadium, po prostu przychodzisz na aukcję.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
24.01.2017, 21:01:49 via Android
  • 0
@szukajac_wiedzy2 Ja kupiłem na drugiej licytacji ale nie wiem czy na pierwszej się umówili że czekamy na drugą. Natomiast przeglądając ogłoszenia komornicze na mieszkania to większość pierwsze licytacje, rzadko się zdarzały drugie.

11

AMA - projektant mebli na wymiar.

Cześć, jestem projektantem mebli na wymiar - kuchni, szaf, mebli łazienkowych. Moje doświadczenie to 4 lata z czego 1,5 roku w dużym salonie meblowym znanym w całej Polsce oraz 2,5 roku w prywatnych studiach meblowych. Zadawajcie pytania o materiały, o pracę wszystko wytłumaczę.

andrzejk36
z
wykop.pl
dodany: 05.11.2016, 11:15:25
  • 42
  • #
    praca
  • #
    projektant
  • #
    ama
  • #
    meblekuchenne
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
05.11.2016, 11:23:41
  • 2
@stoprocent: https://photos.google.com/share/AF1QipP0uxTB99mpVikJY5ph282bVOrQ-lmGD6A7CrYnWI9q4seUHazlxiP9UeJerXL7ng?key=QU96WXBJWUZQUTY4WUFEak5KeUJOZTNRd3lNczZB
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
05.11.2016, 11:26:27
  • 2
@stoprocent: https://goo.gl/photos/ue1dbe7BNaCWEk2Q7
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
05.11.2016, 11:30:35
  • 0
@stoprocent: https://goo.gl/photos/UuM3jmqmEgdEFUyc8
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
05.11.2016, 11:32:45
  • 3
@stoprocent: 22 0000,- zł. Sam blat z konglomeratu kwarcowego to koszt 6000,- zł, cargo wysokie firmy Peka 2100,- zł. Magic corner w szafce rogowej 1200,- zł, fronty z lakieru na wysoki połysk. Sprzęt AGD to osobna sprawa.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
05.11.2016, 11:33:32
  • 1
@soft1house: Nie zawsze tak musi być a po drugie Pani sama wybierała poza moimi uwagami.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
05.11.2016, 11:34:09
  • 1
@misiopysio: jak będziesz robił kuchnię to będziesz miał ze sto pytań :)
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
05.11.2016, 12:00:38
  • -1
Przykładowa realizacja - szafka RTV.
andrzejk36 - Przykładowa realizacja - szafka RTV.

źródło: comment_s9iTehbGO0YbYnyeLrTi5pQ7yKljdpa4.jpg

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
05.11.2016, 12:12:19
  • 1
Przykładowa realizacja - kuchnia skandynawska.
andrzejk36 - Przykładowa realizacja - kuchnia skandynawska.

źródło: comment_fa22X1Aljhcw2NAs1jJ8H7YZJWO0oj50.jpg

Pobierz
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
05.11.2016, 12:22:41
  • 0
Przykładowa realizacja - kuchnia lakierowana na wysoki połysk.
andrzejk36 - Przykładowa realizacja - kuchnia lakierowana na wysoki połysk.

źródło: comment_9Hp9MVkTDTz9LYtGzOLQNkGYEW69t7UO.jpg

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
05.11.2016, 12:28:25
  • 0
Przykładowa realizacja - szafa z grafiką na szkle.
andrzejk36 - Przykładowa realizacja - szafa z grafiką na szkle.

źródło: comment_qzq5DdidGOFfnCOwWjk8M6UWZKKxs7zJ.jpg

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
05.11.2016, 12:36:21
  • 1
@SScherzo: 1. Im dłużej pracuje w tym zawodzie tym więcej sprawia mi on satysfakcji. Początki były bardzo trudne - bardzo duży stres czy dobrze zmierzyłem, czy dobrze zaprojektowałem, czy montaż się uda.
2. Swoją kuchnię sam zaprojektowałem, rozpisałem na elementy, skręciłem sam z pomocą montażystów bo wyciąć otwór w blacie plus go zamontować nie byłem pewny :)
3. Teraz być może bym zajął się grafiką.
4. Nie da się odpowiedzieć
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
05.11.2016, 12:37:26
  • 0
@paprykarzszczecinski1: kaczka wielkości konia.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
05.11.2016, 12:43:16
  • 1
@LGxxx: 1. To można pójść do Castoramy czy Leroy Merlin i kupić kuchnię za 2000,- zł :) jeśli chcesz kupić kuchnię na świetnych materiałach które wytrzymają chociaż 5 lat to kuchnia musi więcej kosztować.
2. Mogę zrobić każde biurko, w każdym wymiarze oraz z każdym akcesorium. Niestety to kosztuje, biurko w sklepie które kosztuje 500,- zł to jest syf - najtańsze materiały (biurko w sklepie kosztuje 700 zł, ja gdybym
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
05.11.2016, 12:47:25
  • -2
@vcde: wiem, że nie wszystkich na to stać. Jeśli ktoś kupuję samochód za 35000,- zł to go stać też na kuchnię, która kosztuje 20 tys.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
05.11.2016, 13:00:19
  • 1
@SScherzo: około 1000,- w zależności ile policzyliby montażyści za montaż.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
05.11.2016, 13:01:07
  • 1
@vcde: Kuchnie można kupić za 10 0000- zł jeśli masz zwykłe blaty laminowane, mniej szuflad, bez wysokie carga i magic cornera w narożniku.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
05.11.2016, 14:29:40 via Android
  • 1
@stoprocent projektuje w pro100. Prosty fajny program. Aby zacząć to trzeba pójść do doświadczonego projektanta na przyuczenie, ja też tak zaczynałem.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
05.11.2016, 17:43:12 via Android
  • 0
@emrek a to mieli za darmo zmontować szafę? Doliczyli sobie za zamontowanie szafy.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
05.11.2016, 17:50:11 via Android
  • 0
@emrek zazwyczaj pracują w dwóch. 1,5 tys na osobę. Trzeba odliczyć transport plus mieć narzędzia za 20 tys. Plus projekt szafy. Jeśli ktoś chce dobrze zrobić szafę to montaż cały dzień plus odebranie materiału z hurtowni
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
05.11.2016, 17:51:03 via Android
  • 0
@andrzejk36 zazwyczaj montażysta zarabia 700 zł za montaż szafy.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
06.11.2016, 10:36:00
  • 1
@Hellfreezer: 1. Standardy wysokości są dwie:
a) cokół 100 mm, szafka 720 mm, blat 38 mm (laminat) - w sumie 858 mm ale to kiedyś się robiło.
b) cokół 150 mm, szafka 720 mm, blat 38 mm (laminat) - razem 908 mm i tak jest najwygodniej.
Jeśli jest blat kamienny to trochę się zmienia - 12 mm, 20 mm, lub 30 mm, ewentualnie grubość 20 mm plus doklejka z przodu
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
06.11.2016, 10:40:29
  • 0
@snup-siup: Grubość płyty nie ma znaczenia - ważniejsza jest gęstość płyty. Mdf jest robiony tylko na frontach, korpusy szafek tylko z płyty wiórowej bo szafki z mdfu byłyby za drogie i strasznie ciężkie. Dobra płyta na korpusy jest z Eggera - jedna z najlepszych płyt laminowanych. Fronty drewniane faktycznie najdroższe tylko one muszą być zrobione przez dobrego producenta - jeśli drewno źle zostanie wysuszone to front zacznie pracować, rozszerzać się
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
06.11.2016, 10:41:34
  • 0
@emrek: niektóre na pewno zawyżają ale nie wrzucajmy wszystkich do jednego wora.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
06.11.2016, 11:05:57
  • 0
@mafef: Jeśli ktoś ma wysokie pomieszczenie i zrobisz szafki do sufitu to kuchnia wygląda na strasznie toporną. Szafki górne które nie są do sufitu wyglądają na lżejsze. To tylko chodzi o efekt wizualny.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36 21.09.2016, 12:48:13
  • 1
@ikov: Mam pytanie w sprawie drukarki Epson L300. Jestem na etapie kupna drukarki i bardzo mnie zainteresowała seria drukarek gdzie można napełnić tusze. Jaka jest jakość drukowania zdjęć na papierze fotograficznym?
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
21.09.2016, 21:01:25 via Android
  • 0
@ikov a widziałeś na żywo wydruk zdjęć na L800?
  • Odpowiedz
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36
Autor
21.09.2016, 21:08:19 via Android
  • 0
@ikov dzięki za odpowiedź.
  • Odpowiedz

5

Jak piszą w ASO Fiata.

Jak piszą w ASO Fiata.

Zdjęcie znalezione w ASO Fiata. To wczorajsze znalezisko idealnie oddaje jakim było nieporozumieniem jak mnie tam potraktowali przy sprawdzeniu samochodu przed zakupem. aso #fiat #blad

andrzejk36
z
wykop.pl
dodany: 07.04.2016, 05:26:54
  • 1
  • #
    polska
  • #
    aso
  • #
    fiat
  • #
    blad
marbog6959
marbog6959
31.10.2015, 12:44:28
  • 1
@andrzejk36: witaj, odblokujesz PW? Mam pare pytan odnosnie licytacji
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36 31.10.2015, 13:04:40
  • 0
Zrobione
  • Odpowiedz

415

Likwidacja gimnazjów. PiS gotowe na referendum

Likwidacja gimnazjów. PiS gotowe na referendum

Proces edukacyjny będzie lepszy, korzyści dla młodzieży będą duże, ale koszty nie - powiedział szef sztabu PiS Stanisław Karczewski, spytany w Kontrwywiadzie RMF FM o likwidację gimnazjów.

grit7
z
wiadomosci.onet.pl
dodany: 29.10.2015, 17:46:14
  • 202
  • #
    polska
  • #
    edukacja
  • #
    szkola
  • #
    nauka
  • #
    referendum
  • #
    prawo
  • #
    polityka
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36 30.10.2015, 11:18:01
  • 1
Średnio 100 mln złotych za referendum, więc jak można o takie rzeczy pytać naród? Po to zostali wybrani żeby podejmowali decyzję bez wyrzucania tylu pieniędzy w błoto.
  • 15
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36 30.10.2015, 13:19:33
  • 0
@jak_to_mozliwe: przecież każdy prawnik który zna się na konstytucji mówi że referendum może być przeprowadzany tylko gdy trzeba zmieniać konstytucję (wejście do Unii Europejskiej). Dlatego pytam się ponownie po co przeprowadzać referendum (wydać 100 mln złoty)?
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36 30.10.2015, 13:23:14
  • 0
@zielonek1000: W czym fotoradar ci przeszkadza jeśli jeździsz zgodnie z przepisami? Jeśli straż miejska rozkłada fotoradary tylko po to żeby zarabiać to powinni ich zlikwidować, co tu ma rząd do fotoradarów?
Podniesienie wieku emerytalnego było konsekwencją starzenia się społeczeństwa. Na zachodzie każdy kraj ma wyższy wiek przechodzenia na emeryturę (Niemcy chcą wprowadzić 70 lat).
Dlatego najpierw poznaj chociaż podstawy makroekonomii a później wygłaszaj dziwne stwierdzenia.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36 30.10.2015, 13:32:49
  • 0
@zielonek1000: Ile masz lat? 10?
Proszę o konstruktywne argumenty.
Trzeba znaleźć granicę która sprawi, że nie zawali się budżet naszego państwa (ZUS nie ma środków na wypłaty obecnych emerytur, państwo Polskie musi do tego dopłacać) dlatego eksperci ustalili że 67 lat jest optymalny.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36 30.10.2015, 14:07:17
  • 1
@zielonek1000: Nie do końca. W ZUSie są patologie takie jak:
1. Wcześniejsze emerytury (służby mundurowe, górnicy, itp.) Zdarzają się ludzie którzy mają 37 lat i są na emeryturze.
ZUS polski jest z jednych lepszych jeśli chodzi o zarządzanie w Europie (dostali nawet za to nagrodę).
W Polsce pracuje około połowa społeczeństwa a np. w Niemczech 80% dlatego nie ma pieniędzy na emerytury.
Robienie uprzywilejowanych grup społecznych to jest choroba naszego
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36 30.10.2015, 15:35:30
  • 0
@zielonek1000: Nie do końca dobre remedium na bolączki ZUSu. Jeśli ktoś nie może mieć dzieci to kto na niego by płacił? Mamy solidarność narodową, niestety nikt nie wymyślił lepszego systemu. Jeśli nie byłoby patologii to naprawdę dobrze by to funkcjonowało.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36 30.10.2015, 15:54:55
  • 0
@zielonek1000: Dobrze zakładamy że likwidujemy ZUS każdy odkłada na swoje emerytury (prywatne emerytury tak jak w USA). Co z tymi którzy są na emeryturach, kto by na nich płacił? Jeśli Państwo to nie stać polskiego budżetu na taki wydatek.
andrzejk36
andrzejk36
andrzejk36 31.10.2015, 08:46:45
  • 0
@zielonek1000: Wszystko pięknie ale zbyt utopijnie. Podatki muszą być żeby była darmowa służba zdrowia, szkolnictwo, wojsko na wysokim poziomie, policja itp. Jeśli ludzie chcą wyjeżdżać za granicę to tam pracuje się do 67 roku życia. Trzeba obniżać podatki ale wszystko z umiarem. Trzeba uprościć podatki. Póki co najlepsze rozwiązania propaguje Ryszard Petru niestety to jest polityka i pytanie jest czy jakby doszedł do władzy czy by wszystko zrealizował.
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 2 z 2
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 01.11.2015

    Komentator
  • Rocznica
    od 04.09.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 30.10.2015

    Gadżeciarz
  • Ekspert
    od 31.10.2015

    Ekspert

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking