Żeby uniknąć niedopowiedzeń, trzeba by raczej napisać: "Film reklamowy fabryki mebli, przezentujący linię do produkcji mebli w trakcie produkcji mebli w fabryce mebli".
Zalaliśmy Panu laptopa sagą i co nam zrobisz - historia z serwisem Dell Polska
Chciałem podzielić się z Wami historią mojej walki z firmą DELL Polska. 4 grudnia kupiłem DELL Inspiron 15 7000. Od tego czasu wzywałem 6 razy technika. Być może obyłoby się na 2 razach, ale podczas 2 wizyty technik zalał mi laptopa gorącą sagą. DELL ma to oczywiście gdzieś.
z- 360
- #
- #
- #
(ʘ‿ʘ)
"Technik podsuwa mi do podpisu dokument z przebiegu naprawy, na którym słowem się nie zająknął, że zalał laptopa. Proszę go o dopisanie na dokumencie tej informacji, co niechętnie czyni."
Szkoda, że akurat tego protokołu nie wrzuciłeś na potwierdzenie całej historii, tylko całkiem inny.