Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko244
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking

    Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Sg6
Sg6

Sg6

Dołączył 16 lat i 4 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1059
  • Znaleziska 1057
  • Mikroblog 2
  • Obserwujący 5
  • Obserwowane 1

836

"Obecny system edukacji w Polsce prowadzi do katastrofy". Odczują to...

"Obecny system edukacji w Polsce prowadzi do katastrofy". Odczują to...

Wprowadzane w ostatnich latach zmiany w naszym systemie edukacji prowadzą do katastrofy. Na uczelni medycznej zastanawiamy się, jak "podciągnąć" obecnych studentów do poziomu, jaki reprezentowali w zakresie nauk ścisłych ich poprzednicy około 10 lat temu - mówi prof. Zbigniew Nawrat.

Rollbet1
z
rynekzdrowia.pl
dodany: 13.12.2021, 07:10:07
  • 390
  • #
    szkola
  • #
    edukacja
  • #
    studia
  • #
    nauka
Sg6
Sg6
Sg6 13.12.2021, 08:08:47
  • 24
Nie wykorzystujemy też zasobów informacji, z którymi każdego dnia polscy pacjenci przychodzą do swoich lekarzy. Chodzi także o dane gromadzone w już funkcjonujących urządzeniach i aplikacjach stosowanych na co dzień, także w warunkach domowych.


To jest sedno tego wywiadu. Pana profesora interesuje zbieranie i przetwarzanie informacji o obywatelach wpiętych do systemu. I ma rację, automatyzacja i AI zastąpi lekarzy, dlatego zależy mu na ścisłowcach na medycynie.
Przyszłość zbliża się wielkimi krokami.
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

370

Prezes PT Pediatrycznego: "szczepienie dzieci jest wręcz niezbędne"

Prezes PT Pediatrycznego: "szczepienie dzieci jest wręcz niezbędne"

Dla pokonania pandemii szczepienie dzieci w wieku 5-11 lat przeciwko COVID-19 jest wręcz niezbędne - uważa prezes Polskiego Towarzystwa Pediatrycznego. "Spodziewam się, bo prowadzone są zaawansowane badania kliniczne, że za jakiś czas będą szczepione jeszcze młodsze dzieci już od 6 miesiąca życia."

banan11
z
rynekzdrowia.pl
dodany: 11.12.2021, 09:48:27
  • 152
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    szczepienia
  • #
    dzieci
  • #
    covid19
  • #
    zdrowie
Sg6
Sg6
Sg6 11.12.2021, 10:34:31
  • 189
@tomasz-klaus: Nie doszukujcie się tu logiki. Bezwzględne zaszczepienie każdego nie ma nic wspólnego z nauką, medycyną czy wirusem. To inwentaryzacja bydła i budowanie zagrody. Za kilka lat zachód przejdzie na model chiński.

851

Ponad 50% NOPów szczepiennych z ostatnich 30 lat spowodowane są przez covida

Ponad 50% NOPów szczepiennych z ostatnich 30 lat spowodowane są przez covida

Spośród tych 1 765 262 NOPów po wszystkich szczepionkach w ciągu ostatnich 30 lat, 913 268 z nich (52%) zgłoszono w ciągu ostatnich 11 miesięcy po szczepieniu przeciwko COVID-19.

Renard15
z
salon24.pl
dodany: 08.12.2021, 17:55:22
  • 149
  • #
    swiat
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    szczepienia
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
Sg6
Sg6
Sg6 08.12.2021, 20:07:22
  • 6
@Tzebullaque:
VAERS to rządowe narzędzie zaprojektowane do wyłapywania rzeczy, które nie wyszły w testach klinicznych producenta. A w testach tych bierze udział bardzo wąska grupa wyselekcjonowanych, zdrowych ludzi.
VAERS pozwala na weryfikację danych dostarczonych przez producenta i wykrycie przeciwwskazań w szerszej populacji.
Tak, każdy może wysłać zgłoszenie, ale musi posiadać dokładne dane osoby poszkodowanej. Czuwa nad tym sztab ludzi, którzy je weryfikują i usuwają ewentualne duplikakty.
W praktyce większość zgłoszeń
Sg6
Sg6
Sg6 08.12.2021, 20:17:15
  • -1
@klawiszs: https://www.bmj.com/content/372/bmj.n627
Sg6
Sg6
Sg6 08.12.2021, 20:46:49
  • 20
@klawiszs: EMA było bardzo zaniepokojone tym, że jakość szczepionek produkowanych masowo znacząco odbiega od jakości szczepionek używanych w testach klinicznych Pfizera. Zaniepokojone do tego stopnia, że wahali się, czy ich nie wstrzymać.
Po ujawnieniu tych informacji ich dział PR potwierdził włamanie i lakonicznie stwierdził "leaked information was partially doctored", bez podania żadnych szczegółów.
Rób fikołki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

625

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu będzie wymagało paszportów covidowych

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu będzie wymagało paszportów covidowych

Wbrew obowiązującemu prawu

SweetDreams
z
e-teatr.pl
dodany: 02.12.2021, 17:05:18
  • 163
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    prawo
  • #
    covid19
  • #
    szczepienia
  • #
    poznan
Sg6
Sg6
Sg6 03.12.2021, 11:11:34
  • 87
@fiveoglock: Jeśli chcą segregacji to proszę bardzo, możemy wprowadzić zaświadczenie o braku szczepienia - certyfikat pureblood.
Zaszczepieni co prawda zarażają tak samo jak niezaszczepieni, ale dodatkowo robią za inkubatory nowych wariantów.
Niektóre firmy mogą sobie nie życzyć, aby wyszczepy roznosiły im jakieś omikrony.
Sg6
Sg6
Sg6 03.12.2021, 12:23:31
  • 0
@KolorZielonyNieJestNadzieja: Skąd pewność, że powstał w Afryce Południowej? Mamy jakiś potwierdzony przypadek omikrona u osoby niezaszczepionej?
Sg6
Sg6
Sg6 03.12.2021, 12:52:11
  • 3
@haxx: xD pureblood to satyra
Właśnie na ludzi, którzy chcą segregacji społeczeństwa, zamykania innych w obozach i równają swoich przeciwników z nazistami.

607

Badanie bezpieczeństwa szczepionki mRNA na dużej grupie kontrolnej

Badanie bezpieczeństwa szczepionki mRNA na dużej grupie kontrolnej

880 tysięcy osób. W zestawieniu: zmiana ryzyka wystąpienia różnych objawów u 2 grup: zaszczepionych i ozdrowieńców. Więcej w komentarzu.

giku
z
pubmed.ncbi.nlm.nih.gov
dodany: 26.11.2021, 16:24:31
  • 283
  • #
    nauka
  • #
    covid19
  • #
    gruparatowaniapoziomu
Sg6
Sg6
Sg6 26.11.2021, 23:39:47
  • -21
O, Pfizer wykupił sobie nową reklamę na nejm.org.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Sg6
Sg6
Sg6 27.11.2021, 11:17:49
  • -28
w 30 sekund


@Jarek_P: 10 sekund
Sg6 - > w 30 sekund

@Jarek_P: 10 sekund

źródło: comment_1638011785IVekZ9W8gzCB5YuhwspmDX.jpg

Pobierz

396

Koronawirus a poronienie. Naukowcy znaleźli powiązanie

Koronawirus a poronienie. Naukowcy znaleźli powiązanie

U kobiet z infekcją COVID-19 stwierdzono około dwa razy wyższe ryzyko urodzenia martwego dziecka niż w przypadku ciężarnych bez koronawirusa. W przypadku wariantu delta jest ono nawet czterokrotnie wyższe – twierdzą naukowcy, których badania opublikowano w piątek 19 listopada.

KubaGrom
z
wprost.pl
dodany: 21.11.2021, 13:51:24
  • 122
  • #
    nauka
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    medycyna
  • #
    covid19
  • #
    koronawirus
Sg6
Sg6
Sg6 21.11.2021, 17:35:59
  • -70
@Nieszkodnik: Tak, zbadali i wyszło, że szczepienia kobiet w pierwszym trymestrze ciąży w ponad 80% kończą się poronieniem.
https://cf5e727d-d02d-4d71-89ff-9fe2d3ad957f.filesusr.com/ugd/adf864_2bd97450072f4364a65e5cf1d7384dd4.pdf
Sg6
Sg6
Sg6 21.11.2021, 18:04:41
  • -37
@DziobakApokalipsy_: Na początku wmawiali kobietom w ciąży, że szczepionki są w 100% przebadane, bezpieczne i nie jest to żaden eksperyment. Wycofali się z tego dopiero, gdy zobaczyli wynik tego eksperymentu.
Sg6
Sg6
Sg6 21.11.2021, 18:32:56
  • -52
@DziobakApokalipsy_: Prawda jest taka, że we współczesnej medycynie opartej na pieniądzach konowały nie informują o ryzyku i przeciwwskazaniach przed zabiegiem.
To że szczepienia powodują poronienia wiemy tylko z VAERS, dzięki nieświadomym niczego ochotniczkom.
Sg6
Sg6
Sg6 21.11.2021, 20:33:32
  • -53
@Anomalocaracid: Odnośnie czego? Kobiety w ciąży były szczepione, zanim mieliśmy jakiekolwiek badania. A jeśli ktoś informuje pacjenta zgodnie z etyką o ryzyku, to może wylądować przed Izbą Lekarską.
I nie, nie mamy żadnej pewności czy te szczepionki są bezpieczne nawet w 2 i 3 trymestrze.
Sg6
Sg6
Sg6 21.11.2021, 22:04:37
  • -29
@Anomalocaracid: A ty przeczytaj ten co ja podałem.
Gdzie masz artykuł, który przeczy temu, co powiedziałem? Gdzie jest napisane, że szczepionki w pierwszym trymestrze nie powodują poronień? Gdzie jest napisane, że zaszczepione kobiety rodzą zdrowe dzieci?
Sg6
Sg6
Sg6 21.11.2021, 22:51:17
  • -32
@Anomalocaracid: Prawie każda kobieta, która zaszczepiła się w pierwszym trymestrze poroniła. Tak, sugeruje, że szczepienia są przyczyną, a dowody są w VAERS.
Sg6
Sg6
Sg6 21.11.2021, 23:47:15
  • -33
"niezależni naukowcy" wzięli ilość poronień wszystkich uczestniczek, po czym podzielili ją przez ilość uczestniczek szczepionych w I trymestrze (którą otrzymali odejmując 700 od 827).


@KubaGrom: Weź jeszcze pod uwagę to:

"A total of 96 of 104 spontaneous abortions (92.3%) occurred before 13 weeks of gestation (Table 4), and 700 of 712 pregnancies that resulted in a live birth (98.3%) were among persons who received their first eligible vaccine dose in the
Sg6
Sg6
Sg6 22.11.2021, 00:12:06
  • -33
@KubaGrom: Nie, były 104 poronienia (spontaneous abortion) <20wk i tylko jedno 1 martwe urodzenie (stillbirth) >20wk. Kobieta, która zaszczepiła się po 20 tygodniu ciąży, już nie poroni i nie ma sensu jej liczyć.
Sg6
Sg6
Sg6 22.11.2021, 00:56:13
  • -27
@KubaGrom: No to miej pretensje do tych swoich prawdziwych naukowców opublikowanych w renomowanym czasopiśmie. To oni robią fikołki, aby to ukryć, a ty obrażasz ludzi, którzy to ujawnili.

89

Osocze krwi ozdrowieńców leczy Covid. Dlaczego nikt o tym nie mówi?

Osocze krwi ozdrowieńców leczy Covid. Dlaczego nikt o tym nie mówi?

Terapia osoczem rekonwalescentów była już wcześniej stosowana wielokrotnie przy zakażeniach wirusem EBOLA, koronawirusem SARS (SARS-CoV), wirusem grypy A (H1N1) oraz wirusem „ptasiej” grypy A (H5N1). To jedna z najskuteczniejszych terapii przy zakażeniach wirusowych.

jinnoman
z
gov.pl
dodany: 19.11.2021, 09:50:05
  • 56
  • #
    koronawirus
  • #
    zdrowie
  • #
    terapia
  • #
    szczepienia
  • #
    medycyna
Sg6
Sg6
Sg6 19.11.2021, 16:24:56
  • 4
@titus1: Wirus replikuje się w największych ilościach w pierwszych dniach infekcji i podobnie jak leki przeciwwirusowe, osocze ma szanse zadziałać jedynie podane na kwarantannie lub natychmiast po pojawieniu się objawów. Oczywiście pajace po medycynie o tym nie wiedzą i podczas badań podają go ludziom, u których wirusa praktycznie już nie ma.
Niemniej, osocze to droga zabawa i leczenie nim nie sprawdzi się na większą skalę. Podczas pandemii najlepiej sprawdzają się
Sg6 - @titus1: Wirus replikuje się w największych ilościach w pierwszych dniach infek...

źródło: comment_1637338733ppsEz6cMzVTaVNU0RY0JUH.jpg

Pobierz
Sg6
Sg6
Sg6 19.11.2021, 17:15:55
  • 1
@czorny_m: Oczywiście żartowałem, doskonale o tym wiedzą. Tyle, że przypominają sobie, gdy trzeba przebadać molnupiravir na patencie, a zapominają, gdy trzeba sprawdzić tanie generyki.
Nikogo nie obchodzi stan zdrowia chorych, tylko kasa. Możemy w końcu przestać udawać? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Sg6
Sg6
Sg6 19.11.2021, 17:42:34
  • 2
@czorny_m: W takim razie powiedz mi, jaki generyk został przebadany w ten sam sposób co molnupirawir? Z tego co pamiętam, był podawany max. 3 dni od rozpoczęcia kwarantanny, gdy u innego domownika wyszedł test pozytywny. Poza tym ostatnim SSRIem, co do którego mam wątpliwości, nie znam żadnego leku przeciwwirusowego, który w badaniu byłby podawany natychmiast.
Były na to prawie dwa lata i brak takich badań świadczy wyłącznie o tym, że

69

Szpital Uniwersytecki w Krakowie wstrzymuje planowe przyjęcia

Szpital Uniwersytecki w Krakowie wstrzymuje planowe przyjęcia

Jeden z największych szpitali w Polsce - Szpital Uniwersytecki w Krakowie - od dziś wstrzymuje przyjęcia planowe. Decyzja nie dotyczy pacjentów onkologicznych i po udarze.

Kolekcjoner_dusz
z
rmf24.pl
dodany: 16.11.2021, 09:50:57
  • 53
  • #
    polska
  • #
    krakow
  • #
    szpital
  • #
    sluzbazdrowia
  • #
    wydarzenia
  • #
    medycyna
Sg6
Sg6
Sg6 17.11.2021, 09:47:45
  • -1
@megawatt: Nie zapominaj o kretynach, którzy blokują wczesne leczenie.
Sg6
Sg6
Sg6 17.11.2021, 10:20:07
  • 0
@megawatt: *hospitalizacji szczepionych i nieszczepionych 65+ związanych z covid
A jak to wyglądają proporcje hospitalizacji z innych powodów, w innych grupach wiekowych? Na innych oddziałach zajęte łóżka się już nie liczą?

40

Ludożerca: Rozmowy Najtrudniejsze - Zwiefka vs. Hałat

Ludożerca: Rozmowy Najtrudniejsze - Zwiefka vs. Hałat

Wywiad z Doktorem Hałatem - epidemiologiem. Mowa głównie o popularnej chorobie oraz sposobie postępowania z nią.

Kaczus2B
z
youtube.com
dodany: 13.11.2021, 20:57:17
  • 2
  • #
    nauka
  • #
    medycyna
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    zdrowie
  • #
    lekarz
Sg6
Sg6
Sg6 14.11.2021, 02:43:44
  • 12
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

843

Ulica Sezamkowa z CNN, mówi dzieciom, żeby brały szczepionki na COVID-19.

Ulica Sezamkowa z CNN, mówi dzieciom, żeby brały szczepionki na COVID-19.

Kolejny przykład obrzydliwej propagandy skierowanej do dzieci.

Polskapro
z
youtube.com
dodany: 07.11.2021, 06:22:40
  • 186
  • #
    swiat
  • #
    ciekawostki
  • #
    zdrowie
  • #
    dzieci
  • #
    rozowepaski
  • #
    kultura
Sg6
Sg6
Sg6 07.11.2021, 10:29:31
  • 56
@OMGWTFBBQ: Prawdopodobieństwo takiej koincydencji w konkretnej szkole to ok. 1/16,760,000. W skali kraju takie zdarzenie może wystąpić raz na 78 lat.
Sg6 - @OMGWTFBBQ: Prawdopodobieństwo takiej koincydencji w konkretnej szkole to ok. 1...

źródło: comment_1636280965Rrjr69Lj62tdAanLihCQUr.jpg

Pobierz
Sg6
Sg6
Sg6 07.11.2021, 14:45:31
  • -1
@scotty79: A co to za wydarzenie i ilu ludzi bierze w nim udział?
Sg6
Sg6
Sg6 07.11.2021, 15:05:27
  • -1
@scotty79: Tutaj chodzi akurat o UK, w tekście masz podane założenie, że nagła śmierć ucznia w szkole występuje w kraju raz na dwa tygodnie.
Gdybyśmy mieli porównywać te dwa przykłady, to uczeń jest kimś, kto bierze udział w loterii. Jakiś uczeń wygrywa raz na dwa tygodnie.
Szkoła jest jednym z punktów, w których uczniowie mogą kupić los.
Prawdopodobieństwo, które podałem, dotyczy prawdopodobieństwa wygranej dwóch kolejnych losów zakupionych w tym samym
Sg6
Sg6
Sg6 07.11.2021, 15:11:57
  • -1
@scotty79: Szkół w UK jest 4190, ile losów jest kupowanych loterii?
Sg6
Sg6
Sg6 07.11.2021, 16:55:57
  • 0
@scotty79: Chryste, w UK jest 4190 szkół, tzn. 4190 losów. W loteriach kupowanych są setki tysięcy, czy nawet miliony losów. Nawet całkowicie nieprawdopodobne zdarzenie nastąpi, jeśli podejmiesz odpowiednią ilość prób.
Porównujesz te 4190 losów, które mają szkoły do milionów losów kupowanych w loterii. Liczy się nie tylko prawdopodobieństwo, ale również liczba prób. Trybisz?
Sg6
Sg6
Sg6 07.11.2021, 18:04:30
  • 0
@scotty79: Może i każde uderzenie serca jest losem i raz na dwa tygodnie któremuś dziecku w którejś ze szkół w UK trafia się śmierć. Ale my mówimy o prawdopodobieństwie śmierci dwójki, w ciągu tygodnia, w tej samej szkole.
Te eksperymenty na dzieciach powinny zostać natychmiast wstrzymane.
Sg6
Sg6
Sg6 08.11.2021, 20:26:10
  • -1
@scotty79: Po co szczepić dzieci i nastolatków? Co pół roku? Skuteczność jest mocno wątpliwa, a ryzyko spore. Szczepienie młodych nie ma racjonalnego wytłumaczenia, jedyne cele to polityka i zyski. O ile powikłania u staruchów nikogo nie obchodzą, to u dzieci będą roztrząsane przez następną dekadę.
Po tej jednej, bezsensownej akcji powstanie całe pokolenie antyszczepów, których przed pandemią było tak naprawdę niewielu. To zniszczy wiarygodność nauki i zaufanie do medycyny.
Dużo
Sg6
Sg6
Sg6 09.11.2021, 15:39:17
  • -1
@scotty79:

Wedle najsolidniejszych danych ryzyko praktycznie żadne.


Jakie to są te najsolidniejsze dane? Testy producenta, który wielokrotnie był przyłapywany na oszustwach? Może przegapiłeś ostatni news o
Sg6
Sg6
Sg6 10.11.2021, 06:57:50
  • -1
Bo popełnione błędy wyglądają raczej jakby były autorstwa studenta pierwszego roku jakiegokolwiek kierunku technicznego, który dopiero poznaje podstawy prawdopodobieństwa. Ale nie wykluczam, bo każdy może popełnić dowolny błąd.

Niemniej jednak skończyłem studia na kierunku technicznym z bardzo dobrymi wynikami i należę do mensy


@scotty79: Człowieku, ty miałeś problem ze zrozumieniem, że to nie jest to samo co wygrana w loterii. Wziąłeś po uwagę, że może przypadkowo zaznaczałeś poprawne odpowiedzi? ( ͡° ͜ʖ
Sg6 - > Bo popełnione błędy wyglądają raczej jakby były autorstwa studenta pierwszego...

źródło: comment_1636526688VMCkveI4VTGCqpEKdUALaL.jpg

Pobierz
Sg6
Sg6
Sg6 11.11.2021, 18:02:06
  • -1
@scotty79: To jest akurat pierwszy wykres jaki znalazłem, wygląda na to, że to różnice procentowe z poprzednich lat. Widzę, że się starasz, to możemy razem porysować. Porównamy czy wyszło nam to samo i przekonamy się jakie naprawdę są trendy.

Tabele bieżące:
https://www.ons.gov.uk/peoplepopulationandcommunity/birthsdeathsandmarriages/deaths/datasets/weeklyprovisionalfiguresondeathsregisteredinenglandandwales
+
Tabele średnich
Sg6 - @scotty79: To jest akurat pierwszy wykres jaki znalazłem, wygląda na to, że to ...

źródło: comment_1636652253u3EJSzOXQhWl2FzfkGrXye.jpg

Pobierz
Sg6
Sg6
Sg6 11.11.2021, 20:08:58
  • -1
Zobacz jaki w nim panuje chaos.


@scotty79: Tak, taki sam chaos panował przy szczepieniu. Może na tym wykresie co wkleiłem wcześniej wygląda to gładko, ale różnice między tygodniami były często kilkukrotne, w jedną i drugą stronę.
Ewidentnie od rozpoczęcia szczepień w tej grupie wiekowej i płci trend śmiertelności się zmienił.
https://www.taiwannews.com.tw/en/news/4340862
Kolejne kraje wstrzymują drugą dawkę dla nastolatków, bo okazało się, że szczepionka jednak nie jest tak bezpieczna jak zapewniał producent. Pfizer nie
Sg6 - > Zobacz jaki w nim panuje chaos.

@scotty79: Tak, taki sam chaos panował prz...

źródło: comment_1636660623mwP0WbPRdAvVV7ry3k8nr9.jpg

Pobierz
Sg6
Sg6
Sg6 11.11.2021, 21:17:19
  • -1
najpilniej czytam wszelkie prace naukowe na jakie trafię


@scotty79: Niestety świat naukowy nie jest już taki jak przed pandemią, wszystko się zmieniło...

280

Covid-19: Wątpliwości wokół badań klinicznych

Badacz ujawnia problemy z integralnością danych w badaniu szczepionki Pfizera

vanquin
z
bmj.com
dodany: 03.11.2021, 21:28:39
  • 62
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    swiat
Sg6
Sg6
Sg6 04.11.2021, 01:36:14
  • 6
@Lilac: Obecnie, po tych wszystkich przekrętach, jedynym wiarygodnym wyznacznikiem skuteczności i bezpieczeństwa szczepionek jest liczba zgonów bez względu na przyczynę. Nie trzeba udowadniać, że zgon nastąpił w wyniku powikłań po szczepieniu, wszystko widać w statystykach.
https://twitter.com/profnfenton/status/1455646142184763396
Sg6 - @Lilac: Obecnie, po tych wszystkich przekrętach, jedynym wiarygodnym wyznacznik...

źródło: comment_1635989455RiBFxeR5DCvARRcoUh9g8S.jpg

Pobierz
Sg6
Sg6
Sg6 04.11.2021, 08:30:42
  • -2
@robert-sad: > ciezko o glupszy wyznacznik ;) widze ze nie lubisz matematyki
robercik-bot, to jest zdanie profesora Normana Fentona, matematyka ;)

@mmichal: @sandwind: To są liczby na 100k, nie ma znaczenia % wyszczepienia.
Właśnie Norman Fenton stwierdził, że mamy za dużo manipulacji i jedynym sposobem jest śmiertelność, bez względu na przyczynę z podziałem
Sg6 - @robert-sad: > ciezko o glupszy wyznacznik ;) widze ze nie lubisz matematyki
r...
Sg6
Sg6
Sg6 04.11.2021, 09:55:57
  • -2
@mmichal: Nic nie psujesz. Spróbuje Ci wytłumaczyć, bo widzę, że masz problemy.

Taki przykład:
Kraj ma 1mln mieszkańców.
Zaszczepionych jest 900k, niezaszczepionych 100k.
Zaszczepionych zmarło 18k,
Sg6
Sg6
Sg6 04.11.2021, 11:01:14
  • -1
@mmichal: Nie, to są wartości względne. Wykres powstał w oparciu o dane z tej publikacji:
https://www.ons.gov.uk/peoplepopulationandcommunity/birthsdeathsandmarriages/deaths/datasets/deathsbyvaccinationstatusengland
Jeśli spojrzysz na tabelki, to zobaczysz, że są podawane wartości na 100k i są rozbite na zaszczepionych i niezaszczepionych.
Może opis wykresu jest trochę niejasny, ale to jest znany temat. Zajmują się tym ludzie, którzy wiedzą co robią, i zdają sobie sprawę, że większy % populacji jest wyszczepiony.
Ale nic, poczekamy na analizę i
Sg6
Sg6
Sg6 04.11.2021, 11:25:24
  • 0
@mmichal: No może masz rację, że opis sprawia takie wrażenie, że chodzi o 100k ogólnej populacji, a jedynie ludzie w temacie wiedzą, że to podział na 100k zaszczepionych/niezaszczepionych.
Naprawdę te liczby są przerażające i wygląda na to, że szczepienie drastycznie zwiększa ryzyko śmierci u ludzi poniżej 60. Jestem w szoku, że brytyjski GUS zdecydował się to opublikować.
No nic, to na razie surowe dane i głośniej zrobi się o tym
Sg6
Sg6
Sg6 04.11.2021, 11:58:36
  • 0
@mmichal: A znasz jakiś lepszy sposób, gdy każda śmierć po szczepieniu to "koincydencja"?
Na pewno są to dane bardzo niepokojące i szczepienie młodych powinno zostać natychmiast wstrzymane. Właściwie nie ma się do czego przyczepić, można jedynie powiedzieć, że więcej chorowitych ludzi się zaszczepiło i może, że rząd manipuluje liczbą zaszczepionych.
Pamiętaj, że są to wszystkie zejścia, wypadki, samobójstwa. Trudno wytłumaczyć dwukrotny wzrost ryzyka śmierci z jakiegokolwiek powodu u zaszczepionych poniżej
Sg6
Sg6
Sg6 04.11.2021, 12:35:09
  • 0
brak dostępu do leczenia


@mmichal: Ten argument nie trzyma się kupy.
Oznaczałby, że niezaszczepieni mieli dostęp do leczenia, a zaszczepieni nie?
W przedziałach powyżej 60 lat śmiertelność bez względu na przyczynę jest podobna u zaszczepionych i niezaszczepionych. Tzn., że ludzie powyżej 60 mieli dostęp do leczenia, a młodsi nie?
Pamiętaj, że to UK a nie PL, aż takiego burdelu tam
Sg6
Sg6
Sg6 04.11.2021, 12:48:20
  • 0
@mmichal: Tak, tam piszą o ogólnie śmiertelności, bez względu na przyczynę.
Dlaczego w tym czasie umarło dwa razy więcej zaszczepionych niż niezaszczepionych (procentowo, <60lat)?
Sg6
Sg6
Sg6 04.11.2021, 12:57:26
  • -1
@mmichal: STOSUNKOWO, tłumaczyłem ci, że na 100k zaszczepionych umarło dwa razy więcej ludzi, niż na 100k niezaszczepionych.
Nie ma znaczenia, jaki procent populacji jest zaszczepiony, może być ich zaszczepionych 10 razy więcej, fakt pozostaje faktem. To jest porównywanie 1:1, proporcjonalnie.

68

Oficjalne dane, wszyscy zmarli zaszczepienia, Anglia - styczeń-wrzesień 2021

Oficjalne dane, wszyscy zmarli zaszczepienia, Anglia - styczeń-wrzesień 2021

Od kwietnia śmiertelność na Covid podobna dla zaszczepionych i nie zaszczepionych. Natomiast śmiertelność ogólna 3x większa dla szczepionych niż niezaszczepionych. To są OFICJALNE DANE w plikach Excela do ściągnięcia.

konto usunięte
z
ons.gov.uk
dodany: 03.11.2021, 20:26:34
  • 52
  • #
    uk
  • #
    anglia
  • #
    covid19
  • #
    covid19stats
  • #
    szczepienia
  • #
    szczepionki
Sg6
Sg6
Sg6 03.11.2021, 21:25:50
  • 0
@swiniakstatysta: Właśnie o to chodzi, że po raz pierwszy udostępnili przedziały wiekowe.
Sg6 - @swiniakstatysta: Właśnie o to chodzi, że po raz pierwszy udostępnili przedział...

źródło: comment_1635974627metQphEl1wpB4HvAOLhdwt.jpg

Pobierz
Sg6
Sg6
Sg6 03.11.2021, 22:03:45
  • -1
@Petururururu:

Ale to co wkleiłeś to nie są śmierci na covid (czy z covidem). To są śmierci ze wszystkich przyczyn

Tak, śmierć bez względu na przyczynę z podziałem na wiek jest nowością w tej publikacji.
Wynika z niej, że szczepienie drastycznie zwiększa ryzyko śmierci u ludzi poniżej 60 roku życia. Nikt nie musi już klasyfikować śmierci po jako powikłanie po szczepieniu, widać to w
Sg6
Sg6
Sg6 03.11.2021, 22:17:53
  • -1
@Petururururu: To są wahania sezonowe, na zimię po prostu umiera więcej ludzi.
Sg6
Sg6
Sg6 03.11.2021, 22:28:00
  • -1
@johnsmith0: Czytam te komentarze i jestem załamany, przecież te boty mają IQ buta.

658

Zaniechanie leczenia COVID-19 skazało na śmierć kilkadziesiąt tysięcy Polaków

Zaniechanie leczenia COVID-19 skazało na śmierć kilkadziesiąt tysięcy Polaków

Z ciężkim sercem, stawiam oskarżenie, że w majestacie prawa, nasza grupa zawodowa polskich lekarzy, z powodu śmiercionośnych wytycznych dotyczących terapii pierwszej fazy, zaniechania badania i leczenia, skazała na śmierć kilkadziesiąt tysięcy Polaków – mówi w rozmowie z DoRzeczy.pl dr Roszkowska.

wojna
z
dorzeczy.pl
dodany: 30.10.2021, 13:05:28
  • 79
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    szpital
  • #
    lekarz
  • #
    zdrowie
Sg6
Sg6
Sg6 30.10.2021, 17:58:05
  • 2
@czorny_m: Wczesne leczenie to nie są brednie, to podstawa walki z tym wirusem. Jeśli uważasz, że nie mamy wystarczających dowodów to powiedz, kto jest odpowiedzialny za ich dostarczenie? Iwermektyna jest najbardziej obiecującym lekiem od początku pandemii, dlaczego do tej pory nie ustalili czy jest skuteczna? Czy przebadali jakiegokolwiek generyka? Dlaczego podatnicy mają utrzymywać bezużytecznych pierdzistołków?
Trzeba wobec nich wyciągnąć konsekwencje, bo to są ludzie bez powołania, którzy zawiedli wszystkich Polaków.
Sg6
Sg6
Sg6 30.10.2021, 19:04:56
  • 0
@czorny_m: Inna nazwa tego "chłopskiego rozumu" to zdrowy rozsądek.

As such, we have reached similar conclusions; on average, there is little evidence for significant effect estimate differences between observational studies and RCTs, regardless of specific observational study design, heterogeneity, or inclusion of studies of pharmacological interventions.

https://europepmc.org/article/MED/24782322
Jeśli widzisz, że lek jest skuteczny w badaniach obserwacyjnych, to najprawdopodobniej potwierdzi się to w testach klinicznych. Etyka nakazuje jego użycie, tym bardziej,
Sg6
Sg6
Sg6 30.10.2021, 21:08:07
  • -1
@czorny_m: Jeśli przez fakty rozumiesz opublikowane testy kliniczne, to tym samym twierdzisz, że szczepionka Pfizera nie zmniejsza ryzyka śmierci. Tak wyszło w badaniu, prawda?
Sg6
Sg6
Sg6 31.10.2021, 07:00:33
  • -1
@czorny_m: Ty czytałeś notki prasowe odnośnie Arechinu, a ja wszystkie badania HC, HCQ. Problem jest w tym, że ich autorzy to debile. Zamiast podać go natychmiast po infekcji, gdy replikacja wirusa jest największa, to wciskali go w dawkach toksycznych ludziom pod respiratorami, gdy wirusa już nie ma. Do tej pory nie mamy poprawnie przeprowadzonego badania hydroksychlorochiny.
Leki przeciwwirusowe zadziałają jedynie we wczesnym leczeniu, o tym mówi Roszkowska, więc trochę szacunku
Sg6 - @czorny_m: Ty czytałeś notki prasowe odnośnie Arechinu, a ja wszystkie badania ...

źródło: comment_1635663549RAjsUY2koIweyxAU3v2dz0.jpg

Pobierz
Sg6
Sg6
Sg6 31.10.2021, 09:18:51
  • 0
@czorny_m: A jednak cie zaginam, bo pakujesz się tematy, o których nie masz pojęcia. Ta choroba ma kilka etapów, ty leczysz ludzi na jednym lub dwóch z nich i masz swoją perspektywę. Lekarze, których krytykujesz starają się zapobiec konieczności hospitalizacji. Ty rób swoje i im też daj robić swoje, oni się nie wp!erdalają do tego jakie leki podajesz.
Sg6
Sg6
Sg6 31.10.2021, 10:22:23
  • 0
analizy wykazały że takie leczenie nie miało żadnego wpływu na częstość występowania ciężkich przebiegów


@czorny_m: O jakie analizy Arechinu chodzi? Gdzie mogę je znaleźć?
Sg6
Sg6
Sg6 31.10.2021, 11:06:57
  • 0
@czorny_m: No właśnie mówię ci, że takich badań nie było...
Jedyne, w którym podawano HCQ na początku infekcji to to
https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa2016638
Było tak słabiutkie, że sam NEJM odrazu wydrukował jego krytykę, a można by do niej trochę dołożyć:
https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMe2020388
Nie, nadal nie wiemy czy HC i

468

Fluwoksamina skuteczna na Covid-19, chroni przed hospitalizacją

Fluwoksamina skuteczna na Covid-19, chroni przed hospitalizacją

Zakrojone na dużą skalę badanie kliniczne wykazało, że niedrogi lek może uchronić pacjentów z wysokim ryzykiem zachorowania na COVID-19 przed hospitalizacją we wczesnym stadium infekcji. Wyniki nowego badania zostały opublikowane w środę w specjalistycznym czasopiśmie medycznym „The Lancet”.

worlink
z
dw.com
dodany: 29.10.2021, 08:19:13
  • 96
  • #
    swiat
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    sarscov2
Sg6
Sg6
Sg6 29.10.2021, 09:19:44
  • 15
U tych, którzy przestrzegali przepisanej dawki, działanie leku było jeszcze większe, gdyż konieczność hospitalizacji zmniejszyła się o dwie trzecie. Co więcej, tylko jeden pacjent zmarł w tej grupie, w porównaniu do 12 osób w grupie placebo.

Jest skuteczna, ale nie w takim stopniu jak to malują. Placebo w tym badaniu również zmniejszyło śmiertelność przy wyższym adherence.
Nagle korporacyjna gazetka pokroju Lancet pisze o skutecznym generyku, coś tu śmierdzi...
Wstrzymałbym się na chwilę
Sg6 - > U tych, którzy przestrzegali przepisanej dawki, działanie leku było jeszcze w...

źródło: comment_1635498207roITiZADDWxP8wPdGx5G7F.jpg

Pobierz
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Sg6
Sg6
Sg6 29.10.2021, 09:48:31
  • 5
@worlink: Tak, ale porównaj skuteczność placebo <80% Adherent do skuteczności placebo >80% Adherent. Przy konsekwentnym przyjmowaniu, samo placebo zmniejsza w tym badaniu śmiertelność prawie pięciokrotnie.
Sg6
Sg6
Sg6 29.10.2021, 13:04:40
  • 2
@Re-l: @lukiduki2: Tak sobie myślę, że te wyniki można w pewnym stopniu wytłumaczyć czynnikami ryzyka, a jednym z głównych jest strach i zaburzenia lękowe.
Pomagają na to zarówno SSRIe, jak i placebo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://www.cdc.gov/pcd/issues/2021/pdf/21_0123.pdf
Sg6 - @Re-l: @lukiduki2: Tak sobie myślę, że te wyniki można w pewnym stopniu wytłuma...

źródło: comment_1635512156rXBtYIHZ0mANIOQDSr73AK.jpg

Pobierz
hansschrodinger
hansschrodinger
hansschrodinger
16.06.2021, 13:18:18
  • 3
Wpis testowy! Uwaga:wpis testowy!
#iwermektyna
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Sg6
Sg6
Sg6 16.06.2021, 14:28:17
  • 0
@hansschrodinger: Widać wchodząc na twój profil, ale wchodząc na tag jest pusto. Własnie usnunęli to znalezisko, pod którym pisaliśmy.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 4 z 4
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 11.11.2021

    Komentator
  • Rocznica
    od 10.06.2024

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia