Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko171
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
pepe998

pepe998

Dołączył 2 lata i 4 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2959
  • Znaleziska 39
  • Mikroblog 2920
  • Obserwujący 7
  • Obserwowane 2
remlezar
remlezar
04.01.2026, 19:42:35
  • 68
#przegryw

Po prostu zrób dobre pierwsze wrażenie bro
remlezar - #przegryw 

Po prostu zrób dobre pierwsze wrażenie bro

źródło: Screenshot_20260104_194635_Facebook

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pepe998
pepe998 04.01.2026, 21:08:34 via Wykop
  • 0
uwaga, wyglad to nie tylko parametry fizyczne ale tez ubiór i mimika twarzy/ciała (którą można wyćwiczyć). Nie mówiąc zresztą o samym ciele.


@theOstry: uwaga - wygląd twarzy i tak jest najważniejszy :)
  • Odpowiedz
Rajbond
Rajbond
04.01.2026, 15:22:15
  • 99
Taka ciekawostka
Jak masz te 35-40 lat i nie masz żony ani nigdy nie byłeś nawet w poważnym związku to w hierarchii społecznej nawet alimenciarz którego żona zdradziła i zostawiła jest wyżej od ciebie
Dlatego na miejscu przegrywowów nie ma co cope'ować że ma się lepiej od jakiegoś normika co go zostawiła kobieta bo on i tak jest bardziej wartościową jednostką i bardziej szanowaną w społeczeństwie ( ͡° ͜ʖ ͡
  • 60
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pepe998
pepe998 04.01.2026, 17:18:11 via Wykop
  • 11
to w hierarchii społecznej nawet alimenciarz którego żona zdradziła i zostawiła jest wyżej od ciebie


@Rajbond: możesz mieć kajdany alimentacyjne na 20 lat ale to nie ważne, ważne że jesteś szanowany przez bliżej nieokreśloną grupę ludzi XDD
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998 04.01.2026, 18:35:38 via Wykop
  • 2
OP ma rację


@cichy-spokojny-grzeczny: nie, nie ma, jakby to był wyznacznik czegokolwiek to ludzie masowo by robili dzieci a jakoś tego nie robią, trend jest dokładnie przeciwny, zaryzykuję stwierdzenie że posiadanie gromadki dzieci to bardziej obniżka statusu społecznego niż jego podniesienie

główna walidacja to akceptacja przez samicę i wydanie potomstwa


@cichy-spokojny-grzeczny: żyjesz na wsi sto lat temu czy o co chodzi? bez obrazy, no kurde nikt tak nie
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998 04.01.2026, 19:14:21 via Wykop
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998 04.01.2026, 20:21:47 via Wykop
  • 0
Wiadomo, że takie przypadki się zdarzają, są kobiety, dla których liczy się tylko wygląd


@choochoomotherfucker: według badań wygląd to najważniejszy "predyktor" sukcesu w relacjach z płcią przeciwną więc nie gadaj bzdur jakoby to było typowe tylko dla części populacji

albo które lecą na przestępców, tak samo zdarzają się tacy faceci, ale to dotyczy tylko części z nich, i to pewnie małej.


@choochoomotherfucker: chodzi o ogólną tendencje - nie
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998 04.01.2026, 20:24:47 via Wykop
  • 0
Na ulicy możesz spotkać wszystkie kobiety z tindera, ale na tinderze nie spotkasz wszystkich kobiet z ulicy ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@choochoomotherfucker: tak jakość na tinderze będzie niższa ale bądźmy szczerzy, aplikacje/media społecznościowe są tak popularne że to nie będzie duża różnica
  • Odpowiedz
prostymirek
prostymirek
04.01.2026, 13:37:56
  • 184
Po co w ogóle coś robić w temacie demografii? Wystarczy powiedzieć że to przez zmiany kulturowe i cyk, pora na CSa. Niech se przyszłe pokolenia wykminią jak utrzymywać tysiące miasteczek widmo

#demografia #praca #nieruchomosci
  • 40
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pepe998
pepe998 04.01.2026, 15:52:23 via Wykop
  • 0
Po co w ogóle coś robić w temacie demografii? Wystarczy powiedzieć że to przez zmiany kulturowe i cyk, pora na CSa.


@prostymirek: no to co chcesz niby zrobić? poza wpompowaniem miliardów złotych w dzieci - co i tak nic nie dało i nie da
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998 04.01.2026, 16:01:15 via Wykop
  • 1
Może nic nie dało dlatego że wpompowano miliardy w ludzi którzy już mają dzieci, a nie w ludzi którzy te dzieci chcieli by mieć?


@prostymirek: no wiesz ale jak się zdecydujesz to wiesz że będzie mieć te 800+, te ulgi itp. ogólnie pomijając wszelkie programy wsparcia to prawie wszędzie na świecie lepiej jest teraz niż powiedzmy 20 lat temu (finansowo) a praktycznie wszędzie spadła dzietność :) tak to zmiana podejścia
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998 04.01.2026, 16:10:53 via Wykop
  • 5
Podejście się zmieniło i fajnie że ludzie już nie chcą wychowywać dzieciaków w biedzie w której sami się wychowali


@prostymirek: no czyli sam przyznajesz że to kwestia zmian kulturowych - a chwilę wcześniej ciśniesz z tego podejścia??
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998 04.01.2026, 16:18:09 via Wykop
  • 0
jakoby nie dało się z tym nic zrobić


@prostymirek: okej a jak to chcesz zmienić niby? póki co nigdzie na świecie to nie wyszło
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998 04.01.2026, 16:32:04 via Wykop
  • 9
A czy ja mam płaconą pięciocyfrową sumę jak ministrowie żeby rozwiązywać takie problemy?


@prostymirek: możesz mieć płaconą i dziesięciocyfrową ale jak nie ma rozwiązania to nikt go po prostu nie stworzy - powiem ci jaki jest powód niskiej dzietności - ludzie chcą mieć fajne luźne życie bez zobowiązań - to że jakiś ważniak wymyśli super plan nie sprawi że np. ja i wielu innych będzie chciało poświęcić 20 lat na
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998 04.01.2026, 16:43:58 via Wykop
  • 2
Ale to że ty masz takie odczucia, nie znaczy że każdy tak ma xd


@prostymirek: nie każdy ale ogromna ilość ludzi iks de, nawet jak chcą to 1 albo max 2, ci co chcą mają średnio powiedzmy 1.5 a dużo osób które nie chcą wgl obniża średnią do 1, no i mamy to co mamy
  • Odpowiedz
breakdown1
breakdown1
27.12.2025, 13:03:50
  • 1
Stoję przed dylematem. Co waszym zdaniem będzie lepszym wyborem? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#gielda

Kto lepiej da zarobić w 2026

  • Synektik 27.5% (38)
  • mWIG40TR 38.4% (53)
  • Lubię klikać, a nie mam zdania 34.1% (47)

Oddanych głosów: 138

  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pepe998
pepe998 27.12.2025, 20:06:36 via Wykop
  • 0
@breakdown1: raczej synektik jest lepszy niż średnia spółka z mwig40 więc no, jak to nie jest jakiś duży % twojego portfela to biore go
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998 27.12.2025, 12:17:35
  • 2
W co inwestujecie w 2026? Ja następujące branże: ai, energia do ai, elektromobilność, autonomiczna jazda, uran, półprzewodniki, cyberbezpieczeństwo, internet rzeczy, fotowoltaika, fintech.
#gielda #pytaniedoeksperta #inwestycje #inwestowanie #gpw #akcje
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pepe998
pepe998
Autor
27.12.2025, 12:21:29 via Wykop
  • 7
a kwanty? To takie AI na sterydach


@polllk: jak dla mnie póki co overhyped, kurs leci w kosmos a póki co realnych rozwiązań brak
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998
Autor
27.12.2025, 12:24:54 via Wykop
  • 1
autonomiczna jazda to nie bedzie pochodna ai?


@Rudz1elec: zgadza się, dużo w tym ai
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998
Autor
27.12.2025, 14:03:38 via Wykop
  • 0
@pepedros: wszystkie te branże są bardzo przyszłościowe - nie pozbawione ryzyka, no i często drogie - natomiast wole kupować drogo niż kupować tradycyjne spółki które fajerwerków nie zrobią, nie chce się obawiać a bo bańka a bo chiny (też mam kilka spółek chińskich) a bo jeszcze nie przynosi zysków (autonomiczna jazda) a widzę to jako niemal pewną przyszłość i to wcale nie taką daleką

co masz na myśli? inteligentne lodówki
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998
Autor
27.12.2025, 14:04:31 via Wykop
  • 0
czyli znowu nasdaq


@pepedros: ale coś w tym złego?
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998
Autor
27.12.2025, 14:07:53 via Wykop
  • 0
nic w tym złego, tyle, że nasdaq pokrywa większość przyszłościowych sektorów


@pepedros: no tak - przyszłościowych spółek szukam :)
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998
Autor
27.12.2025, 15:18:22 via Wykop
  • 1
nie lepiej All in Nasdaq 100?


@broker: myśle że małe społki trochę nadgonią w końcu, cały indeks to trochę bezsens dla mnie, nie lepiej po prostu wybrać 10 najlepszych z tego?
  • Odpowiedz
slgdfhsdhjfbs
slgdfhsdhjfbs
slgdfhsdhjfbs
27.12.2025, 08:48:30
  • 2
#finanse #inwestycje #gielda #bitcoin
W co głównie będziecie inwestować w 2026? Jaka będzie wasza strategia? Raczej w bezpiecznie aktywa czy w ryzykowne?
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pepe998
pepe998 27.12.2025, 12:14:22 via Wykop
  • 0
@slgdfhsdhjfbs: ai, energia do ai, elektromobilność, autonomiczna jazda, uran, półprzewodniki, cyberbezpieczeństwo, internet rzeczy
  • Odpowiedz
Zielonykubek
Zielonykubek
26.12.2025, 14:55:14
  • 2
Spójrzcie na swoich dziadków, większość 165-170 cm a wyrywali naprawdę ładne dziewczyny, niemożliwe jest tylko w waszych głowach #przegryw
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pepe998
pepe998 26.12.2025, 16:15:58 via Wykop
  • 0
większość 165-170 cm a wyrywali naprawdę ładne dziewczyny


@Zielonykubek: po pierwsze średnia wzrostu była wtedy znacznie niższa więc na przykład 170 był średni a nie niski jak teraz, po drugie kurczysz się trochę na starość więc dodaj im z 3-5 cm :) po trzecie to były zupełnie inne czasy, po prostu
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998 25.12.2025, 21:33:21
  • 5
Analizowałem trochę w co inwestować od nowego roku i tak sobie myśle że na polskiej giełdzie jest taka nuda że szok. Rekomendują jakieś mobruki od utylizacji czy inne nudne spółki co oczywiście mogą urosnąć ale wiadomo że potencjał jest ograniczony i to nie są branże które mogą wystrzelić np. 10 razy. A ameryczka? Wszelkie spółki od cyberbezpieczeństwa, ai, samochody elektryczne, reaktory atomowe, internet rzeczy. To wszystko może urosnać i wielokrotnie, oczywiście ryzyko
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pepe998
pepe998
Autor
25.12.2025, 21:58:45 via Wykop
  • 2
ja tam na tych nudnych polskich dywidendowkach mam +36% ydy


@Trampoliniusz-Pompka: no tak ostatnio był super czas, pytanie czy w dłuższej perspektywie będą bić rynek?
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998
Autor
25.12.2025, 22:03:50 via Wykop
  • 2
nudna kasa to dobra kasa. Kolegi stary założył firmę, biznes nudny jak flaki z olejem, a ustawił rodzinę na pokolenia.


@Fattek: nie mówię że na tych nudnych biznesach (szczególnie konkretnych) nie można zarobić, można ale szansa jest znacznie mniejsza niż w branżach które dynamicznie rosną typu na przykład ai czy cyberbezpieczeństwo.
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998
Autor
25.12.2025, 22:59:08 via Wykop
  • 1
Scanway zrobił ytd 318%, Polimex 276%, Atrem 255%, Passus 230%, Digibet 213%, Creotech 113%, Unibep 93%, Datawalk 85%, Comp 81% i to i tak szukam tylko z pamięci.


@Derpinardus: no tak rok był dobry i co to wnosi do dyskusji? mówiłem da się zarobić ale w porównaniu do usa liczba ciekawych perspektywicznych spółek jest znacznie mniejsza, nawet w najgorszej zwijającej się branży można znaleźć przykłady spółek które w ostatnim roku
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998
Autor
25.12.2025, 23:09:40 via Wykop
  • 1
na podstawie czego takie odważne twierdzenie tworzysz? Bo ja bym się pod nim nie podpisał.


@Fattek: tu prognozowany wzrost cyberbezpieczeństwa do 2034 - kilkanaście procent rocznie, to aż takie odważne stwierdzenie? serio? a co do ai to wiem że dużo osób mówi że o jezu jaka bańka itp. to ciężko nie zauważyć że to na prawdę przełomowa technologia, tak samo jest na przykład z elektrykami na które dużo osób psioczy
pepe998 - >na podstawie czego takie odważne twierdzenie tworzysz? Bo ja bym się pod n...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998
Autor
25.12.2025, 23:34:55 via Wykop
  • 1
@Derpinardus: ehh ile można tłumaczyć, logiczne że w usa będzie wielokrotnie więcej ciekawych spółek niż polsce i też łatwiej będzie takie znaleźć, wole wybierać z koszyka pełnego niż grzebać w tych śmieciach jak mówisz choć i w śmieciach czasem można coś znaleźć (fajnego)
  • Odpowiedz
Urynowyurynator
Urynowyurynator
Urynowyurynator
25.12.2025, 15:44:31
  • 0
Ostatnio na Mirko widziałem wysoko plusowany komentarz, że w Polsce jak się ma dwie minimalne krajowe to można bardzo spoko żyć i zakładać rodzinę.

Policzmy.

Od 2026 roku minimalną to 3605 zl netto.

Małżeństwo
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pepe998
pepe998 25.12.2025, 19:43:09 via Wykop
  • 0
@Urynowyurynator: po pierwsze raczej chodziło o dwie minimalne na głowe jak mówili przedmówcy, po drugie spodziewanie się że na minimalnej będziesz super żył z kredytem i dzieckiem to jedno wielkie XD i raczej nikt tego nie chce bronić więc to raczej twoja nadinterpretacja
  • Odpowiedz
MocneKwity
MocneKwity
25.12.2025, 17:32:25
  • 2
, @t4f9oy55 chlop ma 55k akcji w rok na samym tagu #przegryw xdddddddddddddddddddddddddddddddd
wy tutaj robicie cos innego, poza scrollowaniem tego syfu?
MocneKwity - , @t4f9oy55 chlop ma 55k akcji w rok na samym tagu #przegryw xdddddddddd...

źródło: image

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pepe998
pepe998 25.12.2025, 19:36:08 via Wykop
  • 0
@MocneKwity: ja myślałem pierwsze że to 55 tysięcy gotówki w akcjach na giełdzie a to akcje na wykopie XDD
  • Odpowiedz
PolsartNews
PolsartNews
25.12.2025, 10:50:00
  • 183
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 63
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pepe998
pepe998 25.12.2025, 12:21:33 via Wykop
  • 16
ostatnio 22 latka powiedziala mi ze jestem stary a mam 28 xD


@Geralt678: zupełnym przypadkiem gdybyś miał aparycję klaudiusza to wtedy nie byłoby problemu :) jeszcze by ci powiedziała że zawsze lubiała starszych ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
UsmiechnietyAnon
UsmiechnietyAnon
22.10.2025, 06:28:47
  • 116
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 60
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pepe998
pepe998 21.12.2025, 12:38:44 via Wykop
  • 0
Tak, to już normalna cena za zwykły pokój.


@ekektrykpozdalnym: chyba jedynie w warszawie
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998 20.12.2025, 15:55:02
  • 4
Chłop będzie zarabiał 8500 od nowego roku w nowej pracy (pierwszej). Brzmi dobrze ale trzeba pamiętać że to stawka z nadgodzinami. Plan jest aby odkładać co najmniej 5k miesięcznie na giełdzie. Wydatki powinny się zamknąć w 3.5k - 1000 zł wynajem, 900 zł wyżywienie, 600 zł - wyjścia z dziewczyną (płacimy za wszystko na pół), 200 zł inne wydatki i zostaje 800 zł składane na podróże. Czyli odkładam realnie 60% dochodów -
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pepe998
pepe998
Autor
20.12.2025, 15:56:57 via Wykop
  • 0
1000 zł wynajem?


@UsmiechnietyAnon: tak bo wynajmuje pokój
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998
Autor
20.12.2025, 16:12:37 via Wykop
  • 0
@Qullion: uwzględniłem inflacje w wyliczeniach, nominalnie będzie znacznie wiecej niż 10k
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998
Autor
20.12.2025, 16:20:40 via Wykop
  • 1
900 zł wyżywienie?


@azirck: poluje na promki i jem całkiem zdrowo, 900 zł luźno mi aktualnie starcza, a 1000 zł to już na pewno

Kategoria "inne" to studnia bez dna, która nawet przy gospodarnym życiu potrafi iść ponad 1000 zł
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998
Autor
20.12.2025, 16:32:05 via Wykop
  • 0
@Tommy_Cares: 11% nominalnie i jakieś 6% po podatku i inflacji 3%, skoro szerokie indeksy potrafią dać 8-10% to luźno mogę te 11% założyć zakładając że zrobię chociaż jako taką selekcje spółek. Wzrost wpłat o 8% rocznie skoro pensje rosną bazowo teraz o niewiele mniej to też mogę spokojnie tyle założyć gdyż jestem świeżakiem z zerowym doświadczeniem na rynku pracy więc w początkowych latach będą rosnąć nawet więcej u mnie. Nie
pepe998 - @Tommy_Cares: 11% nominalnie i jakieś 6% po podatku i inflacji 3%, skoro sz...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998
Autor
20.12.2025, 16:42:51 via Wykop
  • 1
co to za branża że w pierwszej pracy takie zarobki?


@Wincyjpracydoobra: o dziwo zwykły automatyk w utrzymaniu ruchu - kwestia tego że 200h miesiecznie aby do tych 8.5k dobić, praca na zmiany po 12h także coś za coś, wiadomo za zwykłe 168h bym tyle nie miał, no i duża miedzynarodowa firma też robi swoje - trochę fuksem się dostałem bo bez doświadczenia biorą niechętnie
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998
Autor
20.12.2025, 17:02:30 via Wykop
  • 0
stock picking zazwyczaj przegrywa z indeksami


@Tommy_Cares: to prawda, największym wrogiem inwestora jest on sam ( ͡° ͜ʖ ͡°) choć było badanie które pokazywało że nawet dzieci potrafią pobić indeks, myk polegał na tym że nie mogły tego sprzedać a zwykły inwestor już może i to jest największy problem

Zależy jaka branża, ja w 9 lat zrobiłem 5x wzrost pensji. Ale następne kilka lat to wiem, że
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998
Autor
20.12.2025, 17:07:21 via Wykop
  • 0
Więc założenie powinno być 9%.


@Tommy_Cares: wciąż aż tak dużo to nie zmienia, najwyżej popracuje zaledwie kilka lat dłużej bo efekt kuli śnieżnej pod koniec zrobi "robotę"
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998
Autor
20.12.2025, 17:48:00 via Wykop
  • 2
Czemu się wykastrowałeś w tak młodym wieku?


@ubranyGRUBAS: nie chce dzieci więc to chyba oczywiste, a nie chce wpaść, mało to takich?
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998
Autor
20.12.2025, 18:05:47 via Wykop
  • 0
Statystycznie średnio wszyscy wychodzą tak jak indeks. Więc nie wiem po co marnować na to czas


@Leithain: statystycznie (uśredniając) wszyscy mają przeciętną siłę, to po co trenować na siłowni? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998
Autor
20.12.2025, 18:33:07 via Wykop
  • 1
Żeby mieć zysk większy niż indeks - musisz być ponadprzeciętnie dobry w tym ringu.


@Leithain: wystarczy że weźmiesz branżę która radzi sobie 10% lepiej niż średnia i teoretycznie już masz te 10% ponad indeks (nie mylić z pkt procentowymi), nie trzeba być alfą i omegą żeby wiedzieć że np. cyberbezpieczeństwo ma lepsze perspektywy niż górnictwo czy kablówki. Branie indeksu to sytuacja w której bierzesz wszystko, i dobre branże i kiepskie.
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998
Autor
21.12.2025, 10:45:51 via Wykop
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
tomkom
tomkom
12.12.2025, 07:04:48
  • 30
Na giełdzie najważniejszy jest zdrowy styl życia.
Zapytanie dlaczego? Procent składany wynikający z długości życia
Buffet w wieku 47 lat miał 67mln$
W wieku 95 lat ma 150mld$
#gielda
tomkom - Na giełdzie najważniejszy jest zdrowy styl życia. 
Zapytanie dlaczego? Proce...

źródło: warren-buffett-162-1200x900

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pepe998
pepe998 18.12.2025, 18:25:29 via Wykop
  • 0
Z taką kasą myślę że połowa tagu by ogarneła grę, bo przy takich kwotach człowiek przestaje się martwić tym że zwykły remont auta pochłonie kilkanaście % depo.


@NoobczanPotasu: a ja myśle że z 80% tego by dość szybko to straciła - spójrz sobie na wygranych loterii, emerytowanych sportowców, celebrytów (zakładając że stracili całą popularność), większość z nich klepie biedę na starość/bankrutuje niedługo po zakończeniu kariery. Przeciętny inwestor zyskuje średnio rocznie
  • Odpowiedz
mimik739
mimik739
16.12.2025, 03:52:23
  • 33
#gielda

Już czas wstawac do kolchozu by w styczniu zasilić moje etfy na emeryturke
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pepe998
pepe998 18.12.2025, 18:03:53 via Wykop
  • 0
Podam swój przyklad


@programista70k: ale mówimy o średniej a twój przykład nie ma żadnego znaczenia no sorry, ktoś podaje statystykę a ty podajesz argument: A BO U MNIE INACZEJ AKURAT
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998 18.12.2025, 18:05:41 via Wykop
  • 0
ftse all world acc + satelita nasdaq100 acc proporcje 60% do 40% agresywnie, bo jestem mlody i mam przed sobą 32 lata inwestycji


@mimik739: all world i nasdaq 60/40? to koło agresywnego portfela nie stało
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998 18.12.2025, 18:07:19 via Wykop
  • 0
podałeś przykłąd z jednego roku na potwierdzenie swojej tezy xDDD


@Jimmy_PoP: argument typu - azjaci są średnio niżsi - ale ja znam wysokiego azjatę! ( ͡° ͜ʖ ͡°) koniec dyskusji
  • Odpowiedz
Markowowski
Markowowski
17.12.2025, 19:23:03
  • 17
Jeśli płaczecie, że dziś w ameryczce "krach", to jest to znak, że macie za dużą ekspozycję na big tech i spółki związane z półprzewodnikami.

#gielda
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pepe998
pepe998 18.12.2025, 00:56:56 via Wykop
  • 0
@Markowowski: ostatnie 5 dni - spadek s&p500 o 2%..
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 16
  • Strona 1 z 16
  • >

Osiągnięcia

  • Mikroblogger
    od 03.09.2023

    Mikroblogger
  • Rocznica
    od 18.08.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking