Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko239
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
pepe998

pepe998

Dołączył 2 lata i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2976
  • Znaleziska 39
  • Mikroblog 2937
  • Obserwujący 7
  • Obserwowane 2
sforce
sforce
7 godz. i 7 min temu
  • 4
#gielda mając 2 mln PLN rzucacie pracę i staracie się żyć z kapitału?
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pepe998
pepe998 2 godz. i 24 min temu via Wykop
  • 0
obligacje 2 letnie na start, bo wyplata odsetek co miesiac na konto i mam czas na myslenie co dalej.

2 latnie aktualnie maja 4,4% co daje 88k rocznie (narazie sam kapital), co daje 7334 zl miesiecznie, ale jeszcze podatek Belki, daje to 5940zl na reke miesiecznie. Tylko rzucisz prace i co dalej z ubezpieczeniem zdrowotnym i stazem pracy do emerytury?


@P-v-E: raczej nikt rozsądny nie robi fire na obligacjach.. tylko
  • Odpowiedz
nie_umiem_inwestowac
nie_umiem_inwestowac
10.03.2026, 12:42:53
  • 46
#gielda generalnie wydaje mi się, że najlepsze do inwestowania byłyby kobiety. Nie chodzi mi o inwestowanie w zasoby ludzkie, choć to mogłoby być ciekawe, ale o to, że babki się nie emocjonują. Im strategia "ręce pod dupą " przychodzi niezwykle łatwo.

Powiesz takiej "kup za 10 koła to i to", ona kupi i zapomni o tym na kilka lat, a po tych kilku latach się okaże, że z 10k zrobiła
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pepe998
pepe998 11.03.2026, 23:43:45 via Wykop
  • 0
@nie_umiem_inwestowac: akurat kobiety są właśnie bardziej emocjonalne co na giełdzie jest przepisem na katastrofę a testosteron właśnie uspokaja i obniża stany lękowe
  • Odpowiedz
galek
galek
11.03.2026, 11:18:14
  • 149
#ekonomia #pkb #gospodarka #pieniadze #gielda

Najbardziej śmieszne jest to, jak wszyscy zachwycają się wzrostem PKB w Polsce, uznając ten wskaźnik za wyznacznik bogactwa kraju, całkowicie ignorując fakt, że ten wskaźnik niewiele mówi. Zyski są bowiem w większości transferowane za granicę. W sytuacji, gdy nie mamy własnych firm i własnych marek, jesteśmy jedynie hubem produkcyjnym, w którym wytwarza się te produkty, podczas gdy
galek - #ekonomia #PKB #gospodarka #pieniadze #giełda

Najbardziej śmieszne jest to, ...

źródło: 1000009058

Pobierz
  • 91
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pepe998
pepe998 11.03.2026, 23:38:33 via Wykop
  • 0
@Almagest: allegro ma 7% dochodów z zagranicy także tego..
  • Odpowiedz
Wygryw_z_wyboru
Wygryw_z_wyboru
06.03.2026, 10:57:21
  • 87
Po ponad 3 latach oczekiwania dostałem w końcu telefon z Kruka. Zdziwiłem się bo chodziło o model który zamówiłem niedawno (kwiecień 2025), Oyster Perpetual 36. Podobno to była druga sztuka w tym rozmiarze którą otrzymał salon przez te 11 miesięcy. W rozmiarze 41 nie dostali do tej pory ani jednego.

Czekam jeszcze na DJ 36 (listopad 2023) i GMT GRNR (kwiecień 2024).

Myślałem już że trafiłem do nich na czarna listę bo 3 lata
Wygrywzwyboru - Po ponad 3 latach oczekiwania dostałem w końcu telefon z Kruka. Zdziw...

źródło: 1000202769

Pobierz
  • 114
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pepe998
pepe998 06.03.2026, 14:00:57 via Wykop
  • 53
@Wygryw_z_wyboru: niesamowite jak za kawałek blaszki wskazującej czas można dać 30-40 koła i jeszcze się cieszyć że wgl jest możliwość kupienia go XDD gdzie ich koszt to kilka tysiecy realnie, za wyimaginowaną możliwość poczucia się lepszym ludzie płacą 10 razy więcej niż powinni, no cóż..
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998 06.03.2026, 17:15:15 via Wykop
  • 1
Nie każdy zakup w życiu musi być przemyślany i przynosić mniejszy bądź większy 'zwrot'. Mam też auto które przepala kupę kasy miesięcznie ale radość ciężko przeliczyć na pieniądze.


@Wygryw_z_wyboru: a tak z ciekawości ile zarabiasz i czy pracujesz tak typowo? firmę prowadzisz? bo ja osobiście bym wolał na przykład wcześniej iść na "emeryturę" niż pracować te 168h msc czyli realnie 200h z dojazdami i przygotowaniem się, oczywiście każdy robi co
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998 06.03.2026, 17:18:41 via Wykop
  • 0
Niewygodna prawda, jeśli ktoś sobie może pozwolić na taki zakup to w jakimś aspekcie musi być ponadprzeciętny (lepszy) niż zwykły obywatel, który sobie na to pozwolić nie może :)


@Raul77: pytanie czy zarabia 100k msc, czy ciuła cały rok aby sobie to kupić :) tych drugich też nie brakuje :) gdy jesteś bogaty i nie masz poczucia niższości to na prawdę taki zakup nie jest konieczny :)
  • Odpowiedz
Varesi
Varesi
22.02.2026, 18:34:31
  • 53
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pepe998
pepe998 22.02.2026, 22:07:09 via Wykop
  • 5
ta blondynavto jak odpali tindera w małym wojewódzkim to przecież w maks kilka godzin bedzie 99+ lajków


@ff99plpowrot: ta jakakolwiek kobieta jak odpali tindera w małym wojewódzkim to przecież w maks 15 minut bedzie 99+ lajków
poprawiłem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
remlezar
remlezar
04.01.2026, 19:42:35
  • 68
#przegryw

Po prostu zrób dobre pierwsze wrażenie bro
remlezar - #przegryw 

Po prostu zrób dobre pierwsze wrażenie bro

źródło: Screenshot_20260104_194635_Facebook

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pepe998
pepe998 04.01.2026, 21:08:34 via Wykop
  • 0
uwaga, wyglad to nie tylko parametry fizyczne ale tez ubiór i mimika twarzy/ciała (którą można wyćwiczyć). Nie mówiąc zresztą o samym ciele.


@theOstry: uwaga - wygląd twarzy i tak jest najważniejszy :)
  • Odpowiedz
Rajbond
Rajbond
04.01.2026, 15:22:15
  • 102
Taka ciekawostka
Jak masz te 35-40 lat i nie masz żony ani nigdy nie byłeś nawet w poważnym związku to w hierarchii społecznej nawet alimenciarz którego żona zdradziła i zostawiła jest wyżej od ciebie
Dlatego na miejscu przegrywowów nie ma co cope'ować że ma się lepiej od jakiegoś normika co go zostawiła kobieta bo on i tak jest bardziej wartościową jednostką i bardziej szanowaną w społeczeństwie ( ͡° ͜ʖ ͡
  • 60
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pepe998
pepe998 04.01.2026, 17:18:11 via Wykop
  • 11
to w hierarchii społecznej nawet alimenciarz którego żona zdradziła i zostawiła jest wyżej od ciebie


@Rajbond: możesz mieć kajdany alimentacyjne na 20 lat ale to nie ważne, ważne że jesteś szanowany przez bliżej nieokreśloną grupę ludzi XDD
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998 04.01.2026, 18:35:38 via Wykop
  • 2
OP ma rację


@cichy-spokojny-grzeczny: nie, nie ma, jakby to był wyznacznik czegokolwiek to ludzie masowo by robili dzieci a jakoś tego nie robią, trend jest dokładnie przeciwny, zaryzykuję stwierdzenie że posiadanie gromadki dzieci to bardziej obniżka statusu społecznego niż jego podniesienie

główna walidacja to akceptacja przez samicę i wydanie potomstwa


@cichy-spokojny-grzeczny: żyjesz na wsi sto lat temu czy o co chodzi? bez obrazy, no kurde nikt tak nie
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998 04.01.2026, 19:14:21 via Wykop
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998 04.01.2026, 20:21:47 via Wykop
  • 0
Wiadomo, że takie przypadki się zdarzają, są kobiety, dla których liczy się tylko wygląd


@choochoomotherfucker: według badań wygląd to najważniejszy "predyktor" sukcesu w relacjach z płcią przeciwną więc nie gadaj bzdur jakoby to było typowe tylko dla części populacji

albo które lecą na przestępców, tak samo zdarzają się tacy faceci, ale to dotyczy tylko części z nich, i to pewnie małej.


@choochoomotherfucker: chodzi o ogólną tendencje - nie
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998 04.01.2026, 20:24:47 via Wykop
  • 0
Na ulicy możesz spotkać wszystkie kobiety z tindera, ale na tinderze nie spotkasz wszystkich kobiet z ulicy ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@choochoomotherfucker: tak jakość na tinderze będzie niższa ale bądźmy szczerzy, aplikacje/media społecznościowe są tak popularne że to nie będzie duża różnica
  • Odpowiedz
prostymirek
prostymirek
04.01.2026, 13:37:56
  • 186
Po co w ogóle coś robić w temacie demografii? Wystarczy powiedzieć że to przez zmiany kulturowe i cyk, pora na CSa. Niech se przyszłe pokolenia wykminią jak utrzymywać tysiące miasteczek widmo

#demografia #praca #nieruchomosci
  • 40
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pepe998
pepe998 04.01.2026, 15:52:23 via Wykop
  • 0
Po co w ogóle coś robić w temacie demografii? Wystarczy powiedzieć że to przez zmiany kulturowe i cyk, pora na CSa.


@prostymirek: no to co chcesz niby zrobić? poza wpompowaniem miliardów złotych w dzieci - co i tak nic nie dało i nie da
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998 04.01.2026, 16:01:15 via Wykop
  • 1
Może nic nie dało dlatego że wpompowano miliardy w ludzi którzy już mają dzieci, a nie w ludzi którzy te dzieci chcieli by mieć?


@prostymirek: no wiesz ale jak się zdecydujesz to wiesz że będzie mieć te 800+, te ulgi itp. ogólnie pomijając wszelkie programy wsparcia to prawie wszędzie na świecie lepiej jest teraz niż powiedzmy 20 lat temu (finansowo) a praktycznie wszędzie spadła dzietność :) tak to zmiana podejścia
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998 04.01.2026, 16:10:53 via Wykop
  • 5
Podejście się zmieniło i fajnie że ludzie już nie chcą wychowywać dzieciaków w biedzie w której sami się wychowali


@prostymirek: no czyli sam przyznajesz że to kwestia zmian kulturowych - a chwilę wcześniej ciśniesz z tego podejścia??
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998 04.01.2026, 16:18:09 via Wykop
  • 0
jakoby nie dało się z tym nic zrobić


@prostymirek: okej a jak to chcesz zmienić niby? póki co nigdzie na świecie to nie wyszło
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998 04.01.2026, 16:32:04 via Wykop
  • 9
A czy ja mam płaconą pięciocyfrową sumę jak ministrowie żeby rozwiązywać takie problemy?


@prostymirek: możesz mieć płaconą i dziesięciocyfrową ale jak nie ma rozwiązania to nikt go po prostu nie stworzy - powiem ci jaki jest powód niskiej dzietności - ludzie chcą mieć fajne luźne życie bez zobowiązań - to że jakiś ważniak wymyśli super plan nie sprawi że np. ja i wielu innych będzie chciało poświęcić 20 lat na
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998 04.01.2026, 16:43:58 via Wykop
  • 2
Ale to że ty masz takie odczucia, nie znaczy że każdy tak ma xd


@prostymirek: nie każdy ale ogromna ilość ludzi iks de, nawet jak chcą to 1 albo max 2, ci co chcą mają średnio powiedzmy 1.5 a dużo osób które nie chcą wgl obniża średnią do 1, no i mamy to co mamy
  • Odpowiedz
breakdown1
breakdown1
27.12.2025, 13:03:50
  • 1
Stoję przed dylematem. Co waszym zdaniem będzie lepszym wyborem? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#gielda

Kto lepiej da zarobić w 2026

  • Synektik 28.1% (39)
  • mWIG40TR 38.1% (53)
  • Lubię klikać, a nie mam zdania 33.8% (47)

Oddanych głosów: 139

  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pepe998
pepe998 27.12.2025, 20:06:36 via Wykop
  • 0
@breakdown1: raczej synektik jest lepszy niż średnia spółka z mwig40 więc no, jak to nie jest jakiś duży % twojego portfela to biore go
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998 27.12.2025, 12:17:35
  • 2
W co inwestujecie w 2026? Ja następujące branże: ai, energia do ai, elektromobilność, autonomiczna jazda, uran, półprzewodniki, cyberbezpieczeństwo, internet rzeczy, fotowoltaika, fintech.
#gielda #pytaniedoeksperta #inwestycje #inwestowanie #gpw #akcje
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pepe998
pepe998
Autor
27.12.2025, 12:21:29 via Wykop
  • 7
a kwanty? To takie AI na sterydach


@polllk: jak dla mnie póki co overhyped, kurs leci w kosmos a póki co realnych rozwiązań brak
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998
Autor
27.12.2025, 12:24:54 via Wykop
  • 1
autonomiczna jazda to nie bedzie pochodna ai?


@Rudz1elec: zgadza się, dużo w tym ai
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998
Autor
27.12.2025, 14:03:38 via Wykop
  • 0
@pepedros: wszystkie te branże są bardzo przyszłościowe - nie pozbawione ryzyka, no i często drogie - natomiast wole kupować drogo niż kupować tradycyjne spółki które fajerwerków nie zrobią, nie chce się obawiać a bo bańka a bo chiny (też mam kilka spółek chińskich) a bo jeszcze nie przynosi zysków (autonomiczna jazda) a widzę to jako niemal pewną przyszłość i to wcale nie taką daleką

co masz na myśli? inteligentne lodówki
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998
Autor
27.12.2025, 14:04:31 via Wykop
  • 0
czyli znowu nasdaq


@pepedros: ale coś w tym złego?
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998
Autor
27.12.2025, 14:07:53 via Wykop
  • 0
nic w tym złego, tyle, że nasdaq pokrywa większość przyszłościowych sektorów


@pepedros: no tak - przyszłościowych spółek szukam :)
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998
Autor
27.12.2025, 15:18:22 via Wykop
  • 1
nie lepiej All in Nasdaq 100?


@broker: myśle że małe społki trochę nadgonią w końcu, cały indeks to trochę bezsens dla mnie, nie lepiej po prostu wybrać 10 najlepszych z tego?
  • Odpowiedz
slgdfhsdhjfbs
slgdfhsdhjfbs
slgdfhsdhjfbs
27.12.2025, 08:48:30
  • 2
#finanse #inwestycje #gielda #bitcoin
W co głównie będziecie inwestować w 2026? Jaka będzie wasza strategia? Raczej w bezpiecznie aktywa czy w ryzykowne?
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pepe998
pepe998 27.12.2025, 12:14:22 via Wykop
  • 0
@slgdfhsdhjfbs: ai, energia do ai, elektromobilność, autonomiczna jazda, uran, półprzewodniki, cyberbezpieczeństwo, internet rzeczy
  • Odpowiedz
Zielonykubek
Zielonykubek
26.12.2025, 14:55:14
  • 2
Spójrzcie na swoich dziadków, większość 165-170 cm a wyrywali naprawdę ładne dziewczyny, niemożliwe jest tylko w waszych głowach #przegryw
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pepe998
pepe998 26.12.2025, 16:15:58 via Wykop
  • 0
większość 165-170 cm a wyrywali naprawdę ładne dziewczyny


@Zielonykubek: po pierwsze średnia wzrostu była wtedy znacznie niższa więc na przykład 170 był średni a nie niski jak teraz, po drugie kurczysz się trochę na starość więc dodaj im z 3-5 cm :) po trzecie to były zupełnie inne czasy, po prostu
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998 25.12.2025, 21:33:21
  • 5
Analizowałem trochę w co inwestować od nowego roku i tak sobie myśle że na polskiej giełdzie jest taka nuda że szok. Rekomendują jakieś mobruki od utylizacji czy inne nudne spółki co oczywiście mogą urosnąć ale wiadomo że potencjał jest ograniczony i to nie są branże które mogą wystrzelić np. 10 razy. A ameryczka? Wszelkie spółki od cyberbezpieczeństwa, ai, samochody elektryczne, reaktory atomowe, internet rzeczy. To wszystko może urosnać i wielokrotnie, oczywiście ryzyko
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pepe998
pepe998
Autor
25.12.2025, 21:58:45 via Wykop
  • 2
ja tam na tych nudnych polskich dywidendowkach mam +36% ydy


@Trampoliniusz-Pompka: no tak ostatnio był super czas, pytanie czy w dłuższej perspektywie będą bić rynek?
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998
Autor
25.12.2025, 22:03:50 via Wykop
  • 2
nudna kasa to dobra kasa. Kolegi stary założył firmę, biznes nudny jak flaki z olejem, a ustawił rodzinę na pokolenia.


@Fattek: nie mówię że na tych nudnych biznesach (szczególnie konkretnych) nie można zarobić, można ale szansa jest znacznie mniejsza niż w branżach które dynamicznie rosną typu na przykład ai czy cyberbezpieczeństwo.
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998
Autor
25.12.2025, 22:59:08 via Wykop
  • 1
Scanway zrobił ytd 318%, Polimex 276%, Atrem 255%, Passus 230%, Digibet 213%, Creotech 113%, Unibep 93%, Datawalk 85%, Comp 81% i to i tak szukam tylko z pamięci.


@Derpinardus: no tak rok był dobry i co to wnosi do dyskusji? mówiłem da się zarobić ale w porównaniu do usa liczba ciekawych perspektywicznych spółek jest znacznie mniejsza, nawet w najgorszej zwijającej się branży można znaleźć przykłady spółek które w ostatnim roku
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998
Autor
25.12.2025, 23:09:40 via Wykop
  • 1
na podstawie czego takie odważne twierdzenie tworzysz? Bo ja bym się pod nim nie podpisał.


@Fattek: tu prognozowany wzrost cyberbezpieczeństwa do 2034 - kilkanaście procent rocznie, to aż takie odważne stwierdzenie? serio? a co do ai to wiem że dużo osób mówi że o jezu jaka bańka itp. to ciężko nie zauważyć że to na prawdę przełomowa technologia, tak samo jest na przykład z elektrykami na które dużo osób psioczy
pepe998 - >na podstawie czego takie odważne twierdzenie tworzysz? Bo ja bym się pod n...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
pepe998
pepe998
Autor
25.12.2025, 23:34:55 via Wykop
  • 1
@Derpinardus: ehh ile można tłumaczyć, logiczne że w usa będzie wielokrotnie więcej ciekawych spółek niż polsce i też łatwiej będzie takie znaleźć, wole wybierać z koszyka pełnego niż grzebać w tych śmieciach jak mówisz choć i w śmieciach czasem można coś znaleźć (fajnego)
  • Odpowiedz
MocneKwity
MocneKwity
25.12.2025, 17:32:25
  • 2
, @t4f9oy55 chlop ma 55k akcji w rok na samym tagu #przegryw xdddddddddddddddddddddddddddddddd
wy tutaj robicie cos innego, poza scrollowaniem tego syfu?
MocneKwity - , @t4f9oy55 chlop ma 55k akcji w rok na samym tagu #przegryw xdddddddddd...

źródło: image

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pepe998
pepe998 25.12.2025, 19:36:08 via Wykop
  • 0
@MocneKwity: ja myślałem pierwsze że to 55 tysięcy gotówki w akcjach na giełdzie a to akcje na wykopie XDD
  • Odpowiedz
PolsartNews
PolsartNews
25.12.2025, 10:50:00
  • 183
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 63
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pepe998
pepe998 25.12.2025, 12:21:33 via Wykop
  • 16
ostatnio 22 latka powiedziala mi ze jestem stary a mam 28 xD


@Geralt678: zupełnym przypadkiem gdybyś miał aparycję klaudiusza to wtedy nie byłoby problemu :) jeszcze by ci powiedziała że zawsze lubiała starszych ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 16
  • Strona 1 z 16
  • >

Osiągnięcia

  • Mikroblogger
    od 03.09.2023

    Mikroblogger
  • Rocznica
    od 18.08.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking