Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko238
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Oak_

Oak_

Dołączył 10 lat i 4 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2385
  • Znaleziska 572
  • Mikroblog 1813
  • Obserwujący 14
  • Obserwowane 30
LebronAntetokounmpo
LebronAntetokounmpo
20.11.2022, 08:32:05
  • 318
Oni nienawidzili go, bo napisał prawdę.
#neuropa #4konserwy #antykapitalizm #balcerowicz #prl
LebronAntetokounmpo - Oni nienawidzili go, bo napisał prawdę.
#neuropa #4konserwy #a...

źródło: comment_1668933118IEccBlWgmmUcSRCFjIeTMs.jpg

Pobierz
  • 67
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Oak_
Oak_ 20.11.2022, 12:34:06
  • 18
@Morderczy_Morszczuk: Problem głodu poza pierwszym światem jest sukcesywnie zwalczany a i samo twierdzenie, że Afryka klepie głód przez wywożenie zysków przez korporacje, a nie mierne instytucje, korupcję władzy, wojny i wyzwania technologiczne związane z klimatem tam panującym, to dość tendencyjna interpretacja.

Pomijam też fakt, że jeśli "wywożenie zysków" miałoby być przyczyną i okropnym wyzyskiem, to Chiny, Polska i bodajże Malezja są najbardziej wyzyskiwanymi krajami na świecie, a jednak obraz tych
  • Odpowiedz
Oak_
Oak_ 20.11.2022, 12:41:12
  • 3
@missioncritical: Tak, powinniśmy. Kolonizacja była tragedią dla krajów trzeciego świata, a sam pierwszy świat w większości przypadków wyszedł też na tym stratnie (z wyjątkiem garstki posiadaczy w metropoliach).
  • Odpowiedz
Oak_
Oak_ 20.11.2022, 13:50:52
  • 0
@Morderczy_Morszczuk: Nawet bez Chin problem głodu został zmniejszony, w ostatnich 30 latach było bardzo mało klęsk głodu i nie zebrały takich żniw wśród ludzi jak wcześniej (co możesz znaleźć na zalinkowanej stronie). *Food insecurity* zwiększyło się w ostatnich latach ze względu na pandemię, obecną wojnę między topowymi eksporterami żywności do krajów najbardziej potrzebujących oraz wzrost populacji szarańczy we wschodniej Afryce. Jeżeli się utrzyma dłużej i będzie wzrastać pomimo wyeliminowania tych
  • Odpowiedz

2190

Rosyjski artysta ze sceny otwarcie przeciw Putinowi i wojnie (St. Petersburg)

Pokaż treści 18+

Rosyjski artysta ze sceny otwarcie przeciw Putinowi i wojnie (St. Petersburg)

"Ludzie na Ukrainie są mordowani, po co? Nasi chłopcy tam giną, po co?.... W imię napoleońskich planów naszego Cezara?... Ojczyzna to nie dupa prezydenta!... To babcia żebrząca w metrze i próbująca sprzedać ziemniaki"

mieszalniapasz
z
youtube.com
dodany: 24.05.2022, 08:47:29
  • 116
  • #
    swiat
  • #
    rosja
  • #
    r0sja
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
Oak_
Oak_ 24.05.2022, 10:02:20
  • 26
@kombajnbizon: Szewczuk występuje przeciwko władzy rosyjskiej nieprzerwanie od czasów ZSRR
Czlowiek_i_ludz_zarazem
Czlowiek_i_ludz_zarazem
07.02.2022, 16:10:38
  • 638
#changemymind #ksiazki
Czlowiekiludz_zarazem - #changemymind #ksiazki

źródło: comment_16442501962UmcNTXWUDhKgtJr27iPdC.jpg

Pobierz
  • 136
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Oak_
Oak_ 09.02.2022, 11:59:59
  • 0
@Clermont: Ten podział jest w gruncie rzeczy reliktem modernizmu i powoli zanika w studiach nad literaturą, gdzie praktycznie jedynie stare dziadki jakoś głęboko jeszcze w to wierzą, czy też Marksiści wyodrębniający kulturę popularną w celach krytyki podobnej do tej uprawianej przez Adorna i Horkheimera. Trend zaczął się bodajże od prac Umberta Eco pokroju Ka­tastrofiści i przystosowani: komunikacja masowa i teorie kultury masowej. Na uniwersytetach (zwłaszcza anglosaskich) zaczynają się pojawiać
  • Odpowiedz
Oak_
Oak_ 09.02.2022, 12:29:03
  • 0
@Clermont: Biorąc pod uwagę, że jeszcze 40 lat temu każdy kto chciałby robić doktorat i pracę naukową nad Ursulą K. Le Guin byłby wyśmiany przez władze uniwersyteckie, a dzisiaj jest to całkiem normalne i akceptowane, to myślę że faktycznie te elementy zostały uszlachetnione. Nie mówiąc już o samej działalności Umberto Eco. A to że jest to najczęściej wybrana grupka najbardziej szanowanych autorów w danym gatunku nic nie zmienia, bo tak
  • Odpowiedz
Oak_
Oak_ 09.02.2022, 13:23:37
  • 0
@Clermont: Chciałem jedynie zauważyć, że jeszcze 50 lat temu zwracano uwagę na sztywne ramy gatunkowe (sci-fi == niewarty uwagi chłam dla podludzi), gdzie dużo pisarzy nawet do dzisiaj pomimo tworzenia w ramach gatunkowych broni się rękami i nogami przed tą klasyfikacją, żeby komitet noblowski albo prestiżowe wydawnictwa nie spojrzały czasem nieprzychylnym okiem (Vonnegut jest dobrym tego przykładem).

Dzisiaj się na to już tak nie zwraca uwagi, a nawet taki snobizm
  • Odpowiedz
Clermont
Clermont
25.01.2022, 09:32:50
  • 7
Czy przydarzyło się światu wiele rzeczy lepszych niż Europa i jej dziedzictwo kulturalne? Homer, Platon, da Vinci, Michał Anioł, Szekspir, Kant, Mozart, Goethe, Dostojewski, Joyce. Piekna sprawa. Mam nadzieję, że żadni postępowi barbarzyńcy nigdy nie zatłuką tego kanonu z jego wartościami i spuścizną intelektualną.

#ksiazki #literatura #kultura #sztuka
Clermont - Czy przydarzyło się światu wiele rzeczy lepszych niż Europa i jej dziedzic...

źródło: comment_16431031332sPSwDDdo5X0O46H9LBGNi.jpg

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Oak_
Oak_ 01.02.2022, 20:39:41
  • 0
@Clermont: Widzę, że ktoś tu czytał Harolda Blooma.
  • Odpowiedz
Oak_
Oak_ 02.02.2022, 09:52:45
  • 0
@Clermont: Z tego co sam też pamiętam zgadza się. Co skłoniło mnie do tej konkluzji to zarówno pochwała dla kanonu (co samo w sobie nie jest czysto bloomowskie) jak i to co wspomniałeś w swoim pierwszym komentarzu w tym wątku (co już jest arcybloomowskie) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz

57

Noam Chomsky: „Czy wzrost gospodarczy usprawiedliwia kapitalizm?”

Noam Chomsky: „Czy wzrost gospodarczy usprawiedliwia kapitalizm?”

Noam Chomsky odpowiada na pytanie w ramach sekcji pytań i odpowiedzi po jednym z wykładów. Rok 1997. „W społeczeństwach stosujących niewolnictwo też podnosił się poziom życia. Niewolnikom było dużo lepiej na początku XIX wieku niż na początku XVIII. Czy to argument za niewolnictwem?”

Tom_Ja
z
youtube.com
dodany: 19.01.2022, 11:31:02
  • 42
  • #
    neuropa
  • #
    lewica
  • #
    ciekawostki
  • #
    filozofia
  • #
    chomsky
  • #
    antykapitalizm
Oak_
Oak_ 23.01.2022, 10:41:04
  • 0
@Morderczy_Morszczuk: Ekonomicznym konsensusem jest to, że kolonializm był szkodliwy (poza kilkoma wyjątkami) dla krajów skolonizowanych i dla gospodarek macierzystych, co swoją drogą obserwował jeszcze Adam Smith i opisywał w Bogactwie Narodów (księga 4, rozdział VII i VIII https://www.gutenberg.org/files/3300/3300-h/3300-h.htm). Z tego co pamiętam Indie przyniosły zysk netto kolonizatorom, z innej strony Polska zyskała na kolonizacji przez Imperium Rosyjskie więcej niż kraj kolonizujący (który tak naprawdę tracił na tym całym interesie). Miliony
Thorkill
Thorkill
06.09.2021, 13:00:46
  • 2
Studium przypadku: Europejsko-amerykańskie ("Western") kompleksy neoilberalnej klasy wielkomiejskiej w Europie Środkowo-Wschodniej, na przykładzie rosyjskiej gry Patfhinder: Wrath of the Righteous. Najbardziej przesiąknięty kulturą SJW/Woke Crpg w historii, przy którym kalifornijskie Pillarsy wyglądają obecnie jak purytańsko-konserwatywne produkcje. Niemal każdy spotykany npc w najnowszym Pathfinderze to lesbijka, homoseksualista albo transwestyta.
#crpg
Thorkill - Studium przypadku: Europejsko-amerykańskie ("Western") kompleksy neoilbera...

źródło: comment_1630933245XgtN9TXP4xL7EWKHlUwS8m.jpg

Pobierz
  • 45
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Oak_
Oak_ 06.09.2021, 17:33:08
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Oak_
Oak_ 06.09.2021, 17:49:46
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
SirBlake
SirBlake
05.09.2021, 21:10:35 via iOS
  • 1
Może mi ktoś zinfoanarchizować ten tekst? #neuropa #liberalizm #theeconomist

Moze @eoneon ?

https://www.economist.com/leaders/2021/09/04/the-threat-from-the-illiberal-left
SirBlake - Może mi ktoś zinfoanarchizować ten tekst? #neuropa #liberalizm #theeconomi...

źródło: comment_1630876245fZCqrWeBZpltWx6rVW2EsO.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Oak_
Oak_ 05.09.2021, 22:56:39
  • 0
@SirBlake: Wejdź na outline.com i wklej link artykułu. Wyłączenie javascript w przeglądarce również powinno obejść paywall economista.
  • Odpowiedz
G.....d
G.....d
konto usunięte 02.09.2021, 06:25:50
  • 568
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 115
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Oak_
Oak_ 02.09.2021, 12:00:55
  • 18
@Towarzysz_Moskvin: Mieliśmy już tę dyskusję parę miesięcy temu. Pomoc i umarzanie/odraczanie długów były związane z kształtem polskich reform (przynajmniej w większości, bo część nam umorzono np. przez pomoc przy operacji Samum). Jeśli nie odpowiadałyby one UE i MFW, to nie byłoby pomocy ani umarzania. Druga sprawa jest taka, że produkcja przemysłowa w Polsce urosła niebagatelnie od 1989 i na dodatek produkujemy bardziej zaawansowane rzeczy przy mniejszym udziale przemysłu w
  • Odpowiedz
Oak_
Oak_ 02.09.2021, 12:43:14
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Oak_
Oak_ 02.09.2021, 17:36:48
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Oak_
Oak_ 02.09.2021, 17:40:50
  • 2
@qwlghm: Moje posty mówią o rzeczach, które autor zgrabnie przemilcza tudzież ignoruje. Polecałbym mu się zapoznać (choć sądzę, że reprezentując tę opcję polityczną raczej o tym wie) co było dominującym prądem myślowym w instytucjach zachodnich w latach 90. To powinno automatycznie wybić komukolwiek z głowy jakieś mrzonki o budowaniu demokratycznego socjalizmu w Polsce. Modzelewski i Bugaj przykładowo nie mieli żadnych złudzeń pomimo bycia w opozycji do neoliberalizmu i ogólnie propsując
  • Odpowiedz
Oak_
Oak_ 02.09.2021, 18:39:03
  • 4
A to nie jest przypadkiem tak że Węgry zostały dogonione przez Polske dopiero po kryzysie w 2009 i zaczeliśmy im na dobre odjeżdzac po zainstaliwaniu się w Budapeszcie mafii Orbana?


@Towarzysz_Moskvin: Tak, ale do tego potrzebny jest, imo, następujący kontekst. Węgry startowały z pozycji jednego z największych wygranych bloku wschodniego, Polska jednego z największych przegrywów bloku wschodniego. Do czasu kryzysu makroekonomicznego z początku XXI wieku doganialiśmy ich całkiem szybko, szybciej
  • Odpowiedz
Gwendeith
Gwendeith
02.09.2021, 04:28:12
  • 325
#antykapitalizm
Gwendeith - #antykapitalizm

źródło: comment_1630556891PGFs4iKx3AkddfT29Y3eWx.jpg

Pobierz
  • 177
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Oak_
Oak_ 02.09.2021, 09:21:29
  • 0
Keynes w latach 30-tych przewidywał, że w obserwowanym wzroście wydajności, ludzie nie będą potrzebowali pracować więcej niż 15-20 godzin w tygodniu. Wydajność wzrosła tak jak oczekiwał, ale ludzie nadal pracują 40+ godzin.


@NapalInTheMorning: https://www.forbes.com/sites/timworstall/2016/01/27/another-thing-david-graeber-doesnt-understand-then-keynes-and-working-hours/?sh=7ddae3d67bb4

And here's the point that Keynes didn't quite grasp about what the future would bring: that the decline in working hours would be largely in the unpaid labor of running a household. And that decline more
  • Odpowiedz
Oak_
Oak_ 02.09.2021, 10:06:46
  • 0
@NapalInTheMorning: Akuratnie wpływa, bo wtedy więcej osób ma więcej czasu na dokształcanie się, lub też pracuje więcej (drugie etaty/nadgodziny). Nie mówiąc już o bardziej abstrakcyjnych efektach takich jak więcej wypoczynku poza płatną pracą, co z kolei przekłada się na bardziej wydajnego pracownika.

Druga sprawa jest taka, że artykuł i cytat z niego podaje, że średni czas pracy również ciągle spada.
Oak_ - @NapalInTheMorning: Akuratnie wpływa, bo wtedy więcej osób ma więcej czasu na ...

źródło: comment_1630577198g9kaTq3vZih2rZUU3VJ2mr.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
amantadeusz
amantadeusz
31.08.2021, 16:58:40
  • 177
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Oak_
Oak_ 31.08.2021, 20:00:52
  • 3
@czaroczarodziej: https://www.nytimes.com/2013/10/21/opinion/yes-economics-is-a-science.html

Wyłącz javascript/zastopuj wczytywanie strony w odpowiednim momencie i ominiesz paywalla. Ekonomia w jej nieśmieszkowym wydaniu (czyli żadne austriackie ani feministyczne bzdury) jest nauką opartą na badaniach empirycznych i modelowaniu matematycznym. To już nie jest XIX wiek.
  • Odpowiedz
Oak_
Oak_ 01.09.2021, 09:14:16
  • 3
@naimon: Tak tak. Gospodarka, produkcja, wymiana i wiele innych to fikcja.
Badania empiryczne i modele pozwalają na ich podstawie wpływać na życie ludzi w bardzo określony sposób i dobrze przewidywać ich zachowania w skali makro. Na ich podstawie wiemy chociażby, że polityka rent control prowadzi do wprost odwrotnych rezultatów od oczekiwanych i nie tędy leży droga do szeroko dostępnych mieszkań. Bardzo fikcyjne, naprawdę.

Masz jeszcze jakieś freethinkerowe opinie, czy to tyle?

Wszystko
  • Odpowiedz
Oak_
Oak_ 01.09.2021, 09:49:52
  • 2
@naimon: A ktoś twierdzi, że to jest coś naturalnego i odwiecznego? Po prostu bada się empirycznie rzeczy, tworzy się modele pozwalające przewidywać zjawiska, żeby tworzyć politykę mającą X wpływ na całą gospodarkę i przez to na życie ludzkie. Ekonomia badała i opisywała (i dalej to robi) różne możliwe sposoby organizacji gospodarki, produkcji i mierzyła ich wpływ na poszczególne elementy. Nazwałem cię freethinkerem, bo po prostu wykazałeś się nieznajomością absolutnych podstaw
  • Odpowiedz
Oak_
Oak_ 01.09.2021, 10:04:41
  • 3
Rzeczywiście w dwóch zdaniach krytyki wykazałem się nieznajomością


@naimon: Tak, bo jakbyś tę znajomość miał, to byś nieironicznie nie wypowiedział tych dwóch zdań. To nie jest ciężkie do zrozumienia.

w każdym razie ja swoje zdanie podtrzymuję, fizyki czy biologii jako nauki nie stawiam na równi z ekonomią.


No spoko, ale nie rozumiem kogo obchodzi twoja prywatna hierarchia aksjologiczna nauk. Tym bardziej, że poparta takimi wątłymi argumentami.
  • Odpowiedz
G.....d
G.....d
konto usunięte 30.08.2021, 10:23:01
  • 27
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Oak_
Oak_ 30.08.2021, 11:02:04
  • 17
do zacieśniania więzi lokalnych

Przemysł miałby zostać znacjonalizowany na rzecz robotników


@Girl_Debord:
Oak - > do zacieśniania więzi lokalnych

 Przemysł miałby zostać znacjonalizowany na...

źródło: comment_16303213226VtWbfadLpGy1vuQDDJa8a.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
J.....D
J.....D
konto usunięte 28.08.2021, 08:37:00 via iOS
  • 60
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Oak_
Oak_ 28.08.2021, 11:40:40
  • 9
@R187: Ona jest trollem
  • Odpowiedz
Oak_
Oak_ 28.08.2021, 11:48:45
  • 1
@Girl_Debord: Sama to przyznałaś ;]
  • Odpowiedz
Lookazz
Lookazz
22.08.2021, 09:36:45
  • 7
Ale ostatnio obrodziło w bany xD

#stobanowdlaprawakow #neuropa
Lookazz - Ale ostatnio obrodziło w bany xD 

#stobanowdlaprawakow #neuropa

źródło: comment_16296250034W3ekefNQyshTDbb3ghSjl.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Oak_
Oak_ 22.08.2021, 09:47:42
  • 4
@Lookazz: Może mieć to związek z palącą się dupą przez ostatnią aferę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Oak_
Oak_ 22.08.2021, 15:50:46
  • 0
@Trojden: https://www.wykop.pl/wpis/59898549/pozdro-dobre-mordeczki-villard-z-tej-strony-spirit/
  • Odpowiedz
lakukaracza_
lakukaracza_
21.08.2021, 09:10:41
  • 218
Straż Graniczna udzieliła pomocy 12 emigrantom, którzy po przekroczeniu granicy w Puszczy Białowieskiej, utknęli na bagnach. Wśród nich była ranna kobieta, osoba ze złamaną nogą i roczne dziecko. Łącznie 11 obywateli Iraku i 1 Egiptu.

Nie wiedziałem, że w Afganistanie taka mniejszość iracka ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kiedy w końcu Putin podwiezie tych Afgańczyków? A sorry, nie podwiezie, nie mają kasy na wykupienie wycieczki.

#neuropa #
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Oak_
Oak_ 21.08.2021, 11:37:48
  • 5
Tutaj miałem na myśli Afgańczyków, tam 90% ludzi jest niepiśmiennych i też mogą chcieć uciekać przed Talibami przed którymi nawet im się bronić nie chciało. Polacy za swój kraj przelewali hektolitry krwi i oddali miliony żyć, a oni nie za swój nawet nie próbowali.


@Khaine: Afganistan jest w stanie wojny od lat siedemdziesiątych, a faktycznej walki zbrojnej od czasów interwencji ZSRR. Przy samej interwencji ZSRR walczyło 200 tysięcy mudżahedinów, ofiarę
  • Odpowiedz
Oak_
Oak_ 21.08.2021, 11:56:26
  • 0
@Khaine: Całe 30 lat po interwencji ZSRR to co niby robili?
  • Odpowiedz
Oak_
Oak_ 21.08.2021, 16:02:31
  • 3
@Nieszkodnik: OP sam przywołał z jakichś powodów historyczne czyny Polaków, które na dodatek są odleglejsze w czasie i mają się nijak do tematu, co przedstawiłem. Dwa to Afganistan jest ciągle, bez przerwy w stanie konfliktu przez te prawie pół wieku, więc to jest teraźniejszość. No i trzy ludzie zdają się interpretować to jako pochwałę obecnej imigracji z mojej strony, co nie jest prawdą. Po prostu mierzi mnie przedstawiona wyżej ignorancja
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
19.08.2021, 06:11:38
  • 14
Konserwatyzm jest na dłuższą metę pozbawiony sensu. Jest głównie wyrazem pewnej nostalgii dla wyidealizowanej przeszłości i próbą zachowania pamiątek po niej. Sama idea zachowania mądrości z przeszłości nabywanej przez doświadczenie, czy chęć zachowania ciągłości danej kultury by społeczeństwo mogło zachować swoją tożsamość jest moim zdaniem słuszna.

Brakuje jednak jakiegoś ukierunkowania na przyszłości. Stawiania nowych celów cywilizacyjnych. Czegoś co zapewniłoby kulturze swoją żywotność. Inaczej konserwatyzm staje się po prosty wyrazem konserwacji tego, co
Al-3_x - Konserwatyzm jest na dłuższą metę pozbawiony sensu. Jest głównie wyrazem pew...

źródło: comment_16293534960BhoCdJMU31qkedxGNJPWt.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Oak_
Oak_ 19.08.2021, 10:06:11
  • 2
@MisiuMajonez: Też uważam, że chrześcijaństwo rzymskie to dewiacja. Tylko prawosławie.

Pjona
  • Odpowiedz
Aik32fr45yd
Aik32fr45yd
18.08.2021, 18:59:14
  • 38
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 53
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Oak_
Oak_ 18.08.2021, 23:05:36
  • 1
@sorek: Słownik tu nie ma nic do rzeczy. Prawica jest terminem politycznym i za nią idzie zbiór pewnych przekonań, podobnie jak centrum i lewica. Nikt nie musi spełniać wszystkich punktów, żeby być zakwalifikowanym do pewnego koszyczka.

  • Odpowiedz
N.....t
N.....t
konto usunięte 18.08.2021, 09:50:39
  • 153
Każdy prowokator, który odważy się podnieść rękę przeciw władzy moderacyjnej, niech będzie pewny, że mu tę rękę władza moderacyjna odrąbie

Spadł za to znalezisko - https://www.wykop.pl/link/6236195/wymusmy-na-wykopie-zmiany-w-moderacji-portalu-instrukcje-jak-to-zrobic/

#neuropa #moderacjacontent #bekazmoderacji
N.....t - Każdy prowokator, który odważy się podnieść rękę przeciw władzy moderacyjne...

źródło: comment_1629280218GuHAOlA78VE7QxdiqNNI1S.jpg

Pobierz
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Oak_
Oak_ 18.08.2021, 09:54:04
  • 11
@Neubert: Białek stoi tam, gdzie stało ZOMO
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
17.08.2021, 11:43:03
  • 22
Afganistan dowiódł jednego. Demokracja i zachodnie wartości nie są tak uniwersalne, jak się amerykanom wydawało. Globalizm zawiódł po raz kolejny. Przynajmniej tyle dobrego.
#revoltagainsthemodernworld #nacjonalizm #afganistan #neoreakcja
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Oak_
Oak_ 17.08.2021, 20:02:45
  • 1
@SirSherwood: Globalizm w pewnym sensie nie zawodzi (np. wzrost jakości życia na prawie całym świecie, dosyć silna redukcja ubóstwa). Z drugiej strony jednak to już kolejny po arabskiej wiośnie ludów i kolonializmie przykład tego, że siłowy eksport wartości zachodnich niezbyt działa na dłuższą metę.
  • Odpowiedz
rzep
rzep
17.08.2021, 10:34:36
  • 956
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 81
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Oak_
Oak_ 17.08.2021, 11:05:35
  • 11
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Oak_
Oak_ 17.08.2021, 13:45:59
  • 11
@Koliat: Mudżahedini z czasów interwencji ZSRR to nie talibowie. Ci drudzy powstali w latach 90 i początkowo rekrutowali się z części mudżahedinów walczących dawniej z Sowietami. Inni mudżahedini z tych lat jak chociażby Ahmad Masud wraz z resztą zbrojnie zwalczali talibów i stworzyli Sojusz Północny, żeby ich wyeliminować. Przestańcie powielać tę idiotyczną narrację.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 14
  • Strona 1 z 14
  • >
  • Konserwatywno-liberalny socjalista

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 26.10.2015

    Komentator
  • Rocznica
    od 29.06.2024

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 31.05.2021

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking